Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
پزشکی

پودر جوشان فولفیل چیست؟ فواید و عوارض آن برای لاغری

امروز در نشریه ی الکترونیکی جهان شیمی فیزیک قصد داریم تا شما را با مکملی به نام پودر جوشان فولفیل آشنا کنیم. لاغری یکی از مهم ترین معضلات جوامع امروزی است. افراد راه های مختلفی را برای لاغر شدن امتحان می کنند. گاهی این راه حل ها بسیار مفید بوده و نتیجه ی مطلوب حاصل می شود. گاهی هم هر چه فرد تلاش می کند نتیجه ی دلخواه را کسب نمی کند. در چنین شرایطی احتمالا یک مشکل جدی در سیستم بدنی فرد وجود دارد. از جمله ی این مشکلات می توان به تیروئید کم کار اشاره کرد. در چنین شرایطی فرد برای رفع مشکل چاقی و اضافه وزن خود باید به پزشک مراجعه کند.

برخی راه حل های دارویی نیز هستند که می توانند فرد را برای رسیدن به وزن مناسب یاری نمایند. از جمله ی این راه حل ها می توان استفاده از پودر جوشان فولفیل را نام برد. اگر شما هم قصد لاغر شدن دارید، بهتر است تا انتهای این مطلب ما را یاری کنید. در این مطلب، نکات مفیدی در رابطه با موانع لاغری، روش هایی برای داشتن سبک زندگی مناسب جهت لاغر شدن، عوارض و کاربردهای پودر جوشان فولفیل، گروه هدف، نحوه ی مصرف و بهترین زمان مصرف این پودر را برای شما شرح داده ایم.

داروها در سایت جهان شیمی فیزیک

لازم به ذکر است شما در نشریه ی الکترونیکی جهان شیمی فیزیک می توانید اطلاعات بسیار کامل و مفیدی در رابطه با انواع داروها به دست آورید. کافی است در کادر جستجو که در قسمت سمت چپ و بالای صفحه ی اصلی سایت قرار گرفته است، نام داروی خود را وارد کرده و مقالات مربوط به آن را بخوانید. اگر به دنبال اطلاعات دارویی خاص هستید و مطلبی در رابطه با آن در سایت ما نیست، لطفا در قسمت بیان دیدگاه ها عنوان کرده تا مقاله ی کاملی در رابطه با آن برای شما قرار دهیم.

پیش از آن که بخواهیم در رابطه با پودر جوشان فولفیل اطلاعاتی کسب کنیم، بهتر است تا کمی در رابطه با لاغری و موانع آن بدانیم.

پودر جوشان فولفیل چیست؟ فواید و عوارض آن برای لاغری
پودر جوشان فولفیل چیست؟ فواید و عوارض آن برای لاغری

چگونه لاغر شویم

اولین نکته ای که در رابطه با کاهش وزن باید به آن توجه کنید این است که کاهش وزن یک شبه و طی یک دوره ی کوتاه امکان پذیر نیست. اگر هم باشد شک نکنید که به سرعتی که وزن کم کردید، با برگشتن به رژیم غذایی قبلی وزن از دست رفته باز خواهد گشت. لاغری اصولی و صحیحی که بتواند تناسب اندام را به شما هدیه دهد، باید به مرور زمان رخ دهد.

این نوع لاغری با رژیم غذایی مناسب و سبک زندگی صحیح اتفاق می افتد. تمام رژیم های یک هفته ای، سه روزه و اورژانسی که در فضای مجازی به شما پیشنهاد می شوند، جز آسیب به ارگان های داخلی و سیستم طبیعی بدن شما چیز دیگری در پی ندارد. این نوع رژیم ها لاغری سریعی را از طریق دریافت کالری کمتر نسبت به رژیم عادی شما و همچنین کاهش آب بدن برای شما به ارمغان می آورند.

جالب است بدانید زمانی که دوره ی چنین رژیمی به پایان برسد و شما به رژیم غذایی عادی خود باز گردید، دوباره چاق خواهید شد. به همین دلیل اگر می خواهید لاغر بمانید، همواره باید کالری ای کمتر از کالری مورد نیاز روزانه ی خود دریافت کنید اما به روشی صحیح که دچار آسیب نشوید.

برای این منظور می توانید از یک متخصص تغذیه کمک بگیرید. سبک غذا خوردن خود را سالم کنید. از خوردن فست فودها و غذاهای چرب و شیرینی های متعدد خودداری کنید. تعادل را میان استفاده از مواد غذایی رعایت کنید. میزان کربوهیدرات کمتری مصرف کنید. پروتئین بیشتری مصرف کنید. این روش ها می تواند به شما کمک کند همیشه تناسب اندام خود را حفظ کنید.

موانع مهم لاغری

باید بدانید که عواملی در سبک زندگی شما وجود دارند که مانع از لاغری شما می شوند. در این بخش از مقاله این موانع را به صورت گزینه وار برای شما شرح داده ایم:

غذا خوردن با سرعت بالا

عدم خواب کافی در طول شب

مصرف زیاد برنج سفید

توجه نکردن به برچسب های غذایی

زیاد نوشیدن آب میوه های صنعتی

مصرف زیاد نان همراه با وعده های غذایی

بی دقتی در مصرف خوراکی های پر کالری

عدم تحرک کافی

توجه ناکافی به مشکلات جسمی نظیر کم کاری تیروئید، دیابت و …

استفاده ی زیاد از تنقلاتی چون چیپس و پفک

مصرف بی رویه ی غذاهای فرآوری شده

پودر جوشان فولفیل چیست؟ فواید و عوارض آن برای لاغری
پودر جوشان فولفیل چیست؟ فواید و عوارض آن برای لاغری

چند روش موثر برای لاغری

در این بخش از مقاله ما برای شما چند روش موثر برای لاغری را نام برده ایم. با رعایت این نکات می توانید تا حد زیادی به تناسب اندام خود کمک کنید.

یک صبحانه ی کامل و عالی

هر سه وعده ی غذایی در روز بسیار مهم هستند. حتی کارشناسان توصیه می کنند در کنار این سه وعده، یک الی دو وعده نیز به عنوان میان وعده مصرف کنید. با این حال صبحانه مهم ترین وعده ی غذایی به شمار می رود. صبحانه خوردن سبب می شود تا باقی وعده هایی که در طول روز مصرف می کنید به گونه ای مناسب مدیریت شوند.

به گفته ی محققان، صبحانه ی مفید، صبحانه ای است که بیش از ۴۰۰ کالری و کمتر از ۵۰۰ کالری داشته باشد. شما با میل کردن صبحانه باید احساس سیری داشته باشید تا بعد از یک ساعت دوباره حس گرسنگی را تجربه نکنید. بهترین دسته ی مواد غذایی که می تواند در وعده ی صبحانه مورد استفاده قرار گیرد، انواع پروتئین ها و چربی های مفید است. در این شرایط قند خون شما تنظیم شده و می توانید از چاقی خود جلوگیری نمایید.

لازم به توجه است که قند خون اگر در سطح مناسبی قرار داشته باشد، میل شما به پرخوری کاهش خواهد یافت. پس بسیار مهم است که در وعده ی صبحانه حتما مواد مغذی دریافت کنید تا سوخت مورد نیاز سلول های شما که همان گلوکز یا قند است تامین شود.

توجه به برچسب ارزش غذایی بر روی مواد غذایی

تمامی مواد خوراکی که به صورت بسته بندی کارخانه ای تهیه می کنید، دارای برچسبی هستند که جدول ارزش غذایی آن را به شما نمایش می دهد. بهتر است پیش از خرید هر ماده ی غذایی به این برچسب توجه کنید. بهتر است مواد غذایی که میزان کالری، نمک، اسیدهای چرب ترانس، چربی و قند آن ها با رنگ قرمز نمایش داده شده است، تهیه نکنید.

بهترین مواد غذایی آن هایی هستند که موارد ذکر شده با رنگ سبز یا زرد در آن ها نمایش داده شده باشد. اگر مواد غذایی را به صورت باز تهیه می کنید و چنین برچسبی ندارند، ارزش غذایی آن ها را با جستجو در اینترنت مشاهده نمایید.

پودر جوشان فولفیل چیست؟ فواید و عوارض آن برای لاغری
پودر جوشان فولفیل چیست؟ فواید و عوارض آن برای لاغری

استفاده از غذاهای مفید و طبیعی

گاهی اوقات انسان ها بدون گرسنگی رو به مصرف غذا می آورند. در چنین شرایطی ممکن است آن ها دچار اضطراب شده باشند. به این نوع پرخوری ها، پرخوری عصبی گفته می شود.

در این شرایط خوردن غذاهای نا مناسب می تواند سبب افزایش وزن و چاقی شود. با این حال اگر شما هم چنین عادتی دارید، بهتر است همیشه مقداری تنقلات سالم در دسترس داشته باشید. از جمله ی آن ها می توان به هویج، سیب، مغز آجیل به تعداد محدود، سبزیجات تازه و خوراکی هایی از این دست اشاره کرد.

شما برای این که بتوانید به وزن مناسب خود برسید، باید غذاهای پر کالری را از برنامه ی غذایی خود حذف کنید. غذاهایی که نمک و سدیم زیادی داشته باشند، فشار خون شما را بالا خواهند برد. دقت کنید که میزان نمک موجود در خوراکی ‌های مصرفی باید ۱۴۰ میلی‌ گرم یا کمتر از آن باشد.

کاهش کربوهیدرات ‌ها

کربوهیدرات یکی از اصلی ترین مواد غذایی است که بدن به آن احتیاج دارد. در صورتی که شما تحرک بدنی کمی دارید، نباید از کربوهیدرات زیاد استفاده کنید. برنج، ماکارونی و سیب زمینی در دسته ی کربوهیدرات ها قرار می گیرند. به خاطر داشته باشید که کربوهیدرات ها و چربی ها کالری بالایی دارند. اگر یک کربوهیدرات به صورت پر چرب طبخ شود، کالری آن چند برابر شده و عامل چاقی خواهد بود.

با مصرف کربوهیدرات، بدن آن را تجزیه کرده و به صورت گلوکز وارد جریان خون شما می‌ شود. بدن برای کنترل سطح قند خون، همیشه پیش از سوزاندن چربی حاصل از وعده های غذایی، این گلوکز را می ‌سوزاند. در مقاله ی جداگانه ای از جهان شیمی فیزیک اطلاعات کاملی در رابطه با کربوهیدرات ها و لزوم مصرف آن ها در برنامه غذایی یک ورزشکار صحبت کرده ایم. برای مطالعه ی این نکات می توانید به مطلب پودر کربو شارژ مراجعه نمایید.

باید دقت کنید که بهترین رژیم غذایی آن است که ۲۰ درصد آن کربوهیدرات باشد و باقی با سبزیجات و پروتئین تکمیل شود.

پودر جوشان فولفیل چیست؟ فواید و عوارض آن برای لاغری
پودر جوشان فولفیل چیست؟ فواید و عوارض آن برای لاغری

ورزش کنید

از مهم ترین نکاتی که شما را به لاغری سریع تر می رساند، ورزش کردن است. ورزش بهتر است در باشگاه و زیر نظر مربی باشد. با این حال می توانید در منزل و با استفاده از اپلیکیشن هایی که برای کمک به شما طراحی شده اند نیز ورزش کنید. طبق تحقیقات انجام شده، ورزش مقاومتی میزان چربی سوزی بیشتری نسبت به ورزش های هوازی دارد. بهتر است سه روز در هفته را به انجام ورزش های مقاومتی اختصاص دهید. یک الی دو روز نیز می توانید برای انجام ورزش های هوازی در نظر بگیرید.

البته توجه کنید که دیدن تغییر در عضلات و کاهش چربی می ‌تواند بیش از ۶ هفته به طول بیانجامد.

عادت وزن کردن را از خود دور کنید. شاید بگویید این کار به شما انگیزه می دهد اما جالب است بدانید گاهی از وزن چربی های بدن کم شده و به وزن عضلات اضافه می شود. این شرایط را اضافه وزن مفید می گویند. در این شرایط شما باید به تغییرات بدنی خود دقت کنید نه تغییرات وزنی. گاهی وزن شما تغییری نکرده و یا حتی به دلیل افزایش حجم عضلات وزنتان زیاد شده است اما سایز شما کم شده و از این طریق می توانید متوجه لاغری خود شوید.

داشتن خواب کافی

زود خوابیدن به لاغر شدن شما کمک خواهد کرد. چرا که خواب سبب می شود میزان کالری مصرفی روزانه ی شما کم شود. طبق تحقیقات انجام شده، در صورتی که شما در طول شبانه روز کمتر از ۷ الی ۸ ساعت بخوابید، سوخت و ساز بدنتان کم می شود. پس اگر می خواهید زودتر لاغر شوید، بهتر است برنامه خواب منظمی داشته باشید.

پودر جوشان فولفیل چیست؟ فواید و عوارض آن برای لاغری
پودر جوشان فولفیل چیست؟ فواید و عوارض آن برای لاغری

وعده‌ های غذایی را حذف نکنید

برخی برای لاغر شدن تصور می کنند که حذف یکی از وعده های غذایی کار مناسبی است. اما باید بدانید که حذف وعده های غذایی سبب لاغری نخواهد شد. حذف وعده های غذایی و گرسنگی دادن به بدن سبب می شود تا هشدار ورود به قحطی به مغز برسد. مغز به گونه ای تنظیم شده که اگر بدن در قحطی مواد غذایی قرار گرفت تا مدتی شروع به جذب تمام مواد غذایی به صورت چربی کند. در این شرایط شما نه تنها لاغر نمی شوید، بلکه هر چه می خورید به صورت چربی ذخیره می شود تا بدنتان آسیب نبیند.

این موضوع می تواند به سوء تغذیه ی شما منجر شود. همچنین اگر در طول روز گرسنه بمانید، شب به ‌طرز وحشتناکی، هر آنچه را نخورده ‌اید را جبران خواهید کرد. باید خود را به خوردن تمام وعده ‌های غذایی عادت بدهید.

دوری از فشار و استرس

استرس یکی از عواملی است که می تواند منجر به چاقی شما شود. همان طور که گفتیم برخی افراد در شرایط استرسی به پرخوری عصبی روی خواهند آورد. در چنین شرایطی چاقی مفرط برای شما رقم خواهد خورد. همچنین استرس سبب اختلال در روند ترشح هورمون های بدن خواهد شد. این اختلال خود می تواند عامل چاقی باشد. پس سعی کنید استرس را به نحوی شایسته از خود دور کنید. اگر در این امر مشکل دارید حتما به روانشناس مراجعه کرده و با کمک او استرس خود را درمان کنید.

استفاده از مکمل های لاغری

برخی مکمل های لاغری در بازار موجود هستند که می توانند شما را در مسیر تناسب اندام یاری نمایند. البته باید توجه کنید که این مکمل ها را از داروخانه های معتبر تهیه کنید.

چرا که بسیاری از داروهای لاغری تقلبی در بازار حاوی مواد مخدر شیشه بوده و شما را گرفتار خواهد کرد. یکی از مکمل هایی که با خیال راحت می توانید به آن اعتماد کنید، پودر جوشان فولفیل است. در ادامه ی این مقاله به شرح ویژگی های این پودر پرداختیم تا برای تصمیم گیری در رابطه با خرید آن تردیدی نداشته باشید.

پودر جوشان فولفیل چیست؟ فواید و عوارض آن برای لاغری
پودر جوشان فولفیل چیست؟ فواید و عوارض آن برای لاغری

پودر جوشان فولفیل چیست

آن طور که کارشناسان می گویند، پودر جوشان فولفیل یک مکمل منحصر به فرد و خوش طعم برای کاهش اشتها و کاهش وزن است. مهم ترین عاملی که از لاغر شدن افراد جلوگیری می کند، مشکلاتی است که در جریان رژیم گرفتن برای آن ها پیش می آید. رژیم های غیر اصولی سبب می شود تا شما دچار گرسنگی و ضعف شوید، همین موضوع عاملی برای ترک آن رژیم و اضافه شدن به عذاب وجدان شماست.

در حقیقت این رژیم ها نه تنها برای شما مفید نیستند بلکه شما را دچار استرس و اضطراب مضاعفی می کنند که خود عامل چاق شدن است.

پودر جوشان فولفیل، شامل گلوکومانان یا فیبر محلول تهیه شده از گیاه کنجاک، عصاره ی چای سبز و کرومیوم است. این فراورده منجر به کاهش موثر اشتها، افزایش کاتابولیسم چربی‌ ها، رفع یبوست و کاهش کلسترول خواهد شد. در این شرایط شما به کاهش وزنی چشم گیر و بدون عوارض جانبی دست خواهید یافت.

نحوه ی لاغری با پودر فولفیل

همان طور که گفتیم، این پودر حاوی عصاره ی گلوکومانان است. حل شدن گلوکومانان در آب موجب تشکیل یک ژل غلیظ می شود. این ژل با افزایش حجم در معده احساس سیری ایجاد خواهد کرد.

یکی از ویژگی های این عصاره ی گیاهی کاهش زمان تخلیه ی غذا از معده است. این موضوع سبب می شود تا اشتها کنترل شده و در نتیجه کاهش کالری دریافتی کمک خواهد کرد.

عصاره ی چای سبز موجود در این فرآورده، مانع از فعالیت آنزیم لیپاز پانکراس می شود. در نتیجه ی شکسته شدن چربی، تبدیل آن به اجزای قابل جذب با سرعت بسیار کمی صورت می‌ گیرد. همچنین این فراورده باعث القای ترموژنز و افزایش اکسیداسیون چربی‌ ها می شود و به این ترتیب به کاهش وزن کمک می‌ کند.

ماده ی معدنی کرومیوم با افزایش حساسیت سلول‌ ها به انسولین سبب کنترل اشتها و کاهش ذخیره شدن چربی در بدن می ‌شود.

پودر جوشان فولفیل چیست؟ فواید و عوارض آن برای لاغری
پودر جوشان فولفیل چیست؟ فواید و عوارض آن برای لاغری

ویژگی های پودر جوشان فولفیل

در این قسمت از مقاله به بیان ویژگی های پودر جوشان فولفیل به صورت گزینه وار پرداختیم تا تصمیم گیری برای تهیه ی آن برای شما راحت تر شود:

حاوی عصاره کنجاک، عصاره چای سبز، کرومیوم

بهبود عملکرد دستگاه گوارش

کمک به کاهش کلسترول

کاهش اشتها و وزن

کمک به رفع یبوست

نحوه ی مصرف پودر جوشان فولفیل

پودر جوشان فولفیل باید روزی سه بار، نیم ساعت قبل از هر وعده ی غذایی اصلی، یک ساشه در ۲۰۰ سی سی آب حل و بلافاصله نوشیده شود.

در صورتی که مصرف یک دوز پودر جوشان فولفیل را فراموش کردید، دوز بعدی فرآورده را برای جبران دوز فراموش شده دو برابر نکنید.

پودر جوشان فولفیل چیست؟ فواید و عوارض آن برای لاغری
پودر جوشان فولفیل چیست؟ فواید و عوارض آن برای لاغری

هشدارهای مهم در رابطه با پودر جوشان فولفیل

پودر جوشان فولفیل را دور از نور و رطوبت و در دمای زیر ۳۰ درجه سانتی گراد نگهداری کنید.

هر ساشه از این محصول را به طور کامل در آب حل کرده و بلافاصله پس از تهیه میل نمایید.

از مصرف این فرآورده به صورت خشک خودداری نمایید.

این فرآورده را بیش از مقدار توصیه شده توسط پزشک یا بروشور موجود در داخل بسته بندی مصرف ننمایید.

دور از دید و دسترس کودکان نگهداری کنید.

برای کسب نتیجه بهتر و کاهش احتمال ایجاد یبوست، روزانه حتما ۴ تا ۶ لیوان آب مصرف کنید.

موارد منع مصرف پودر جوشان فولفیل

در صورتی که به هر یک از مشکلات زیر دچار هستید، از مصرف پودر جوشان فولفیل خودداری نمایید:

حساسیت مفرط به ماده ی موثره یا مواد جانبی تشکیل دهنده

مصرف این فرآورده برای افراد دچار اختلالات ساختاری مری یا لوله گوارش توصیه نمی شود.

استفاده از این فرآورده برای کودکان زیر ۱۲ سال مناسب نیست.

پودر جوشان فولفیل چیست؟ فواید و عوارض آن برای لاغری
پودر جوشان فولفیل چیست؟ فواید و عوارض آن برای لاغری

پودر جوشان فولفیل در بارداری

در صورتی که در شرایط بارداری قرار دارید یا قصد باردار شدن دارید، حتما پزشک خود را از این موضوع مطلع کنید. مصرف این مکمل در دوران بارداری ممنوع است.

پودر جوشان فولفیل در شیردهی

در صورتی که در شرایط شیردهی قرار دارید، حتما پزشک خود را از این موضوع مطلع کنید. اطلاعات کاملی در رابطه با مصرف این دارو در زمان شیردهی وجود ندارد. ممکن است این دارو از طریق شیر مادر به نوزاد منتقل شود و برای او مشکلاتی ایجاد کند. مصرف این مکمل در دوران شیردهی ممنوع است. در صورتی مجاز به مصرف این دارو در چنین شرایط خاصی هستید که پزشک به شما دستور داده باشد.

پودر جوشان فولفیل چیست؟ فواید و عوارض آن برای لاغری
پودر جوشان فولفیل چیست؟ فواید و عوارض آن برای لاغری

عوارض جانبی پودر جوشان فولفیل

از آن جایی که این دارو پایه ی گیاهی دارد، مصرف پودر جوشان به میزان اعلام شده دارای عوارض جانبی خاصی نیست.

برخی از افراد ممکن است عوارض جانبی خفیفی نظیر نفخ، مدفوع نرم و یا اسهال را تجربه کنند اما این عوارض معمولا نادر است.

با این حال بهتر است بدانید که هر دارویی ممکن است عوارض جانبی ای به همراه داشته باشد. این عوارض می تواند به دلیل حساسیت به مواد موثره ی دارو باشد. در صورتی که به هر یک از مواد موثره حساسیت دارید از مصرف این دارو خودداری نمایید. همچنین در صورت مشاهده ی علائم حساسیتی نظیر اسهال و استفراغ، بثورات و راش های پوستی، قرمز شدن پوست و چشم ها، خارش، سرگیجه، سردرد و علائمی از این دست مشاهده کردید، مصرف دارو را قطع کرده و به اورژانس مراجعه نمایید.

لازم به ذکر است که وجود این عوارض احتمالی نباید شما را از مصرف دارو منصرف کند. حتما به خاطر داشته باشید دارویی که توسط پزشک برای شما تجویز شده است، فوایدش بیشتر از عوارضش خواهد بود. در صورتی که دارو را طبق تجویز پزشک و دستور او مصرف نمایید، عوارضی شامل حال شما نخواهد شد.

همچنین بهتر است بعد از تهیه ی هر دارو، بروشور موجود در بسته بندی آن را مطالعه نمایید. چرا که تمامی اطلاعاتی که نیاز است شما از آن با خبر شوید، نکات ایمنی و عوارض احتمالی آن دارو، در داخل بروشور درج شده است.

تداخل دارویی پودر جوشان فولفیل

از آنجایی که گلوکومانان ممکن است با جذب داروهای خوراکی تداخل ایجاد کند، بنابراین بهتر است این فرآورده یک ساعت بعد از مصرف دارو یا مکمل‌ های غذایی میل شود.

افرادی که از داروهای کنترل کننده قند خون مصرف می‌ کنند، باید در مدت زمان مصرف این فرآورده قند خون خود را به دقت پایش کنند.

بهتر است پیش از مصرف این دارو لیستی از داروهای مصرفی اعم از داروهای گیاهی و شیمیایی را به پزشک یا داروساز خود اطلاع دهید. در صورتی که تداخل دارویی میان  و داروی مصرفی شما وجود داشته باشد، پزشک یک جایگزین مناسب به شما پیشنهاد خواهد داد و یا ممکن است زمان مصرف داروی شما را تغییر دهد.

بعد از برخی داروها تا یک الی دو ساعت بعد نباید هیچ دارویی مصرف کرد. این موارد شاید چندان جدی گرفته نشود اما حتما باید از پزشک بپرسید.

پودر جوشان فولفیل چیست؟ فواید و عوارض آن برای لاغری
پودر جوشان فولفیل چیست؟ فواید و عوارض آن برای لاغری

ترکیبات پودر جوشان فولفیل

همان طور که گفتیم در پودر جوشان فولفیل عصاره ی گیاهان چای سبز و گلوکومانان و همچنین عنصر کرومیوم است. در کنار این ترکیبات شاهد حضور اسید سیتریک، سدیم بی کربنات خشک، اسانس سیب، رنگ آبی و زرد خوراکی و ال-لوسین نیز هستیم.

با این که در قسمت های بالاتر به تفصیل فایده ی هر یک از این مواد را برای شما شرح دادیم، برای راحتی شما در این قسمت به اختصار ویژگی های این ترکیبات را بیان کرده ایم:

کرومیوم با کاهش مقاومت به انسولین به ویژه در افراد مبتلا به تخمدان پلی کیستیک به کاهش چاقی شکمی کمک می کند.

کاتچین و کافئین موجود در چای سبز، منجر به افزایش انرژی مصرفی بدن و افزایش شکستن چربی ها خواهد شد.

عصاره ی گلوکومانان با ایجاد ژل غلیظ منجر به پر شدن ظرفیت معده می شود و با افزایش زمان تخلیه ی معده، اشتها را کاهش می دهد.

بهترین زمان مصرف پودر جوشان فولفیل

این پودر باید طبق دستور موجود در بسته بندی مصرف شود. از مصرف اضافی تر از دوز توصیه شده خودداری نمایید. بهترین زمان مصرف این پودر نیم ساعت پیش از هر وعده ی غذایی اصلی است.

با این حال برای این که اثرات بهتری از دوره ی درمانی خود دریافت کنید، بهتر است تا مشورت با پزشک را جدی بگیرید.

گروه هدف پودر جوشان فولفیل

برای اطلاع از این که این دارو برای شرایط شما یا کودکتان مفید است، حتما با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. یک مشاور تغذیه نیز می تواند گزینه ی مناسبی برای مشورت در این رابطه باشد.

این مکمل برای افراد بالای ۱۲ سال که دچار چاقی مفرط هستند مناسب است. این محصول به افراد دارای اضافه وزن جزئی هم کمک خواهد کرد.

این مکمل به کاهش اشتها، کاهش قند خون، بر طرف کردن یبوست و کاهش چربی های خون نیز کمک می کند.

پودر جوشان فولفیل چیست؟ فواید و عوارض آن برای لاغری
پودر جوشان فولفیل چیست؟ فواید و عوارض آن برای لاغری

قیمت پودر جوشان فولفیل

قیمت این دارو نسبت به داروهای مشابه آن بهتر است. اما به دلیل نوسانات بازار نمی توان یک قیمت ثابت و قابل پیش بینی برای آن اعلام کرد. با این حال داروی مذکور در بسته های سی عددی تا لحظه ی نگارش این مقاله در تاریخ اردیبهشت ۱۴۰۱ با قیمت ۱۰۰ هزار تومان قابل تهیه است. این دارو در تمام داروخانه های آنلاین و حضوری در سراسر کشور موجود است.

تفاوت پودر جوشان فولفیل با سایر مکمل های لاغری

هر مکملی به منظور خاصی تولید می شود. برای این که ببینید کدام نوع مکمل برای مشکل شما مناسب است، باید با پزشک، داروساز و یا مشاوره تغذیه مشورت نمایید. مزیت این مکمل نسبت به مدل های مشابه برخورداری از ترکیبات گیاهی و بی ضرر است. همچنین با سایر مکمل های گیاهی مشابه از لحاظ گیاه مصرفی و دوز آن ها متفاوت است. تحقیقات نشان داده که این دارو در دسته ی بهترین دارو برای لاغری قرار گرفته است.

همچنین به دلیل این که این محصول دارای فیبر است، از یبوست که یکی از عوارض داروهای لاغری است جلوگیری می کند.

پودر جوشان فولفیل چیست؟ فواید و عوارض آن برای لاغری
پودر جوشان فولفیل چیست؟ فواید و عوارض آن برای لاغری

سوالات متداول در رابطه با پودر جوشان فولفیل

  • آیا می توان برای ایجاد طعم بهتر، پودر جوشان فولفیل را در آب میوه یا شیر کم چرب حل کرد؟

مخلوط کردن این محصول در شیر کم چرب یا آب میوه مشکلی ندارد. با این حال ممکن است روی روند کاهش وزن اثر منفی بگذارد. چرا که آب کالری صفر دارد و شیر کم چرب و آبمیوه دارای کالری بیشتری هستند. از این رو، چنین کاری توصیه نمی شود. همچنین این محصول با طعم سیب تولید شده تا مزه ی آن برای شما دلچسب باشد. با این حال اگر در میل کردن این محصول مشکل دارید می توانید این کار را نیز امتحان کنید.

  • آیا مصرف پودر جوشان فولفیل به کاهش چربی خون کمک می کند؟

بله مصرف این مکمل به کاهش ریسک بیماری های قلبی و عروقی کمک می کند. این مکمل در افراد چاق مبتلا به چربی خون، به ویژه کلسترول خون بالا، به کاهش چربی خون در کنار کاهش وزن کمک خواهد کرد. با این حال باید توجه کنید که در مبتلایان به چربی خون بالا، این محصول جایگزین دارو نمی شود.

  • آیا افراد مبتلا به کم کاری تیروئید می توانند از پدر جوشان فولفیل برای کاهش وزن استفاده کنند؟

مصرف این فراورده با ۳ ساعت فاصله زمانی از داروهای مربوط به کم کاری تیروئید مشکلی ندارد.

  • آیا مبتلایان به بیماری دیابت می توانند از پودر جوشان فولفیل برای لاغری استفاده کنند؟

در مبتلایان به دیابت که از داروهای کاهنده ی قند خون استفاده می کنند، ممکن است باعث افت بیش از حد قند خون  شود. بهتر است قبل از مصرف این مکمل با پزشک معالج خود مشورت کنید.

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا