Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
پزشکی

کپسول چربی سوز فیت کنجاک پلاس چیست؟ موارد و نحوه مصرف آن

کپسول چربی سوز فیت کنجاک پلاس سبب کاهش وزن، کاهش کلسترول و چربی خون، تنظیم قند خون در افراد مبتلا به دیابت و سلامتی بدن میشود. کاهش وزن برای برخی مردم دشوار است. کپسول چربی سوز فیت کنجاک پلاس حاوی گلوکومانان، نیاسین و کروم است. گلوکومان با مهار اشتها سبب حس سیری می شود و سبب کاهش وزن میشود. دیابت می تواند تاثیر منفی بر سطح کلسترول فرد داشته باشد. با مراقبت و یک رژیم غذایی سالم و ورزش، فرد مبتلا به دیابت می تواند به کاهش تاثیر سطوح بالای کلسترول کمک کند.

دیابت می‌تواند باعث ایجاد وضعیتی به نام دیس لیپیدمی دیابتی شود. دیس‌لیپیدمی دیابتی با سطوح پایین‌تر کلسترول لیپوپروتئین با چگالی بالا (HDL) و سطوح بالای کلسترول لیپوپروتئین با چگالی کم (LDL) و همچنین تری گلیسیرید ارتباط دارد. کلسترول HDL را کلسترول خوب می نامند، در حالی که کلسترول LDL به عنوان کلسترول بد یاد می کنند.

هنگامی که سطح کلسترول LDL یک فرد بسیار بالا می رود، رگ های خونی را مسدود می کند. در نتیجه، افراد در معرض خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی یا سکته هستند. افراد مبتلا به دیابت حتی با سطح گلوکز خون به خوبی کنترل شده می توانند در معرض خطر ابتلا به بیماری قلبی باقی بمانند. فرد می تواند با کاهش سطح کلسترول خود، سلامت عروق کرونر خود را بهبود بخشد. از موارد مصرف و کاربرد کپسول چربی سوز فیت کنجاک پلاس در نشریه جهان شیمی فیزیک صحبت میکنیم.

کپسول چربی سوز فیت کنجاک پلاس

کپسول چربی سوز فیت کنجاک پلاس یک مکمل با منشاء گیاهی است و موثر در کاهش وزن است. حاوی گلوکومانان، نیاسین، ویتامین B3 و کروم است. گلوکومانان از ریشه گیاه کنجاک بدست می آید. گلوکومانان سبب کاهش وزن، مهار اشتها، کاهش کلسترول و چربی خون در افراد چاق و دیابتیک و بهبود قند خون می شود. نیاسین یا ویتامین B3 سبب متابولیسم کربوهیدرات، چربی و پروتئین میشود. کروم در متابولیسم کربوهیدرات، چربی و پروتئین نقش دارد.

ویژگی های کپسول چربی سوز فیت کنجاک پلاس

کپسول چربی سوز فیت کنجاک پلاس ویژگیهای زیر را دارد:

  • کاهش اشتها و وزن
  • کاهش کلسترول و چربی خون
  • تنظیم قند خون در دیابتی ها
  • بهبود یبوست
  • کاهش قند و کلسترول خون

روش و مقدار مصرف کپسول چربی سوز فیت کنجاک پلاس

دو عدد کپسول چربی سوز فیت کنجاک پلاس قبل از غذا با دو لیوان آب مصرف شود.

کپسول چربی سوز فیت کنجاک پلاس چیست؟ موارد و نحوه مصرف آن
کپسول چربی سوز فیت کنجاک پلاس چیست؟ موارد و نحوه مصرف آن

آیا می توانید متابولیسم خود را افزایش دهید

متابولیسم شما فرآیندی است که بدن شما برای تولید و سوزاندن انرژی از غذا استفاده می کند. برای تنفس، فکر کردن، هضم، گردش خون، گرم نگه داشتن در سرما و خنک ماندن در گرما به متابولیسم خود متکی هستید.

این یک باور رایج است که افزایش متابولیسم به شما کمک می کند کالری بیشتری بسوزانید و کاهش وزن را افزایش دهید. متأسفانه، افسانه های بیشتری در مورد افزایش متابولیسم وجود دارد تا تاکتیک های موثر. برخی از افسانه ها می توانند نتیجه معکوس داشته باشند.

ورزش متابولیسم شما را افزایش می دهد

درست است که هنگام ورزش کالری بیشتری می سوزانید، به خصوص زمانی که ضربان قلب خود را با فعالیت هایی مانند دوچرخه سواری یا شنا بالا می برید. این افزایش کالری سوزی به اندازه تمرین شما طول می کشد. ممکن است بعد از آن یک ساعت یا بیشتر به سوزاندن کالری اضافی ادامه دهید، اما اثرات بعدی ورزش در همین جا متوقف می شود. هنگامی که حرکت را متوقف کنید، متابولیسم شما به سرعت استراحت خود باز می گردد. اگر بعد از تمرین کالری دریافت کنید و فکر کنید بدنتان در بقیه روز کالری بسوزاند، در خطر افزایش وزن هستید.

چه باید کرد: برای سلامتی خود ورزش کنید و با غذاهای سالم سوخت گیری کنید. اجازه ندهید ورزش بهانه ای برای افراط در خوردن غذاها و نوشیدنی های پرکالری به شما بدهد.

عضله سازی به کاهش وزن کمک می کند

عضله بیشتر از چربی کالری می سوزاند. پس آیا عضله سازی بیشتر متابولیسم شما را افزایش نمی دهد؟ بله، اما فقط با مقدار کمی. اکثر ورزشکاران منظم فقط چند کیلوگرم عضله اضافه می کنند. این برای ایجاد تفاوت زیادی در تعداد کالری که می سوزانید کافی نیست. به علاوه، زمانی که ماهیچه‌ها به صورت فعال استفاده نمی‌شوند، کالری بسیار کمی می‌سوزانند. بیشتر اوقات مغز، قلب، کلیه ها، کبد و ریه ها بیشتر متابولیسم شما را تشکیل می دهند.

چه باید کرد: برای تقویت استخوان ها و ماهیچه ها وزنه بردارید. تمرینات قدرتی را بخشی از یک برنامه ورزشی جامع که شامل فعالیت هایی برای تقویت قلب شما می شود، قرار دهید. برای جلوگیری از اضافه وزن، باید رژیم غذایی سالم و وعده های غذایی مناسب داشته باشید.

خوردن غذاهای خاص می تواند متابولیسم شما را افزایش دهد

خوردن غذاهایی مانند چای سبز، کافئین یا فلفل تند به کاهش وزن اضافی (کیلوگرم) کمک نمی کند. برخی ممکن است باعث افزایش کمی در متابولیسم شما شوند، اما به اندازه کافی برای ایجاد تفاوت در وزن شما کافی نیستند.

چه باید کرد: غذاها را برای تغذیه و طعم خوب آنها انتخاب کنید. انواع غذاهای سالم بخورید که شما را سیر می کند بدون اینکه سیر شوید.

خوردن وعده های غذایی کوچک در طول روز متابولیسم شما را افزایش می دهد

شواهد علمی کمی وجود دارد که خوردن وعده های غذایی کوچک و مکرر باعث افزایش متابولیسم می شود. پخش وعده های غذایی در طول روز ممکن است شما را از گرسنگی و پرخوری جلوگیری کند. اگر چنین است، ایده خوبی است. زمانی که ورزشکاران در مقادیر کمتر غذا می خورند عملکرد بهتری دارند. اگر شما فردی هستید که پس از شروع غذا خوردن به سختی می توانید آن را متوقف کنید، ۳ وعده غذایی در روز ممکن است مصرف مناسب را نسبت به تنقلات کم زیاد برای شما آسان تر کند.

چه باید کرد: به نشانه های گرسنگی خود توجه کنید و زمانی که احساس گرسنگی می کنید غذا بخورید. رژیم غذایی روزانه خود را دنبال کنید و میان وعده های پر قند و چربی را محدود کنید.

کپسول چربی سوز فیت کنجاک پلاس چیست؟ موارد و نحوه مصرف آن
کپسول چربی سوز فیت کنجاک پلاس چیست؟ موارد و نحوه مصرف آن

خواب کامل شبانه برای متابولیسم مفید است

خواب خوب شبانه متابولیسم شما را افزایش نمی دهد، اما بدون خوابیدن می توان وزن اضافه کرد. افراد کم خواب تمایل دارند بیشتر از آنچه نیاز دارند کالری مصرف کنند، احتمالا برای مقابله با احساس خستگی.

چه باید کرد: زندگی خود را طوری برنامه ریزی کنید که زمان کافی برای خواب داشته باشید. اگر مشکل خواب دارید، به دنبال راه هایی باشید که قبل از خواب راحت شوید و اتاق خواب خود را برای خواب راحت کنید. اگر نکات مراقبت از خود برای خواب بهتر کمکی نکرد، با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود صحبت کنید.

با افزایش سن وزن شما افزایش می یابد زیرا متابولیسم شما کاهش می یابد

در حالی که درست است که متابولیسم ما کندتر از دوران کودکی است، اما افزایش وزن در اواسط زندگی به این دلیل اتفاق می‌افتد که کمتر تحرک داریم. وقتی زیاد حرکت نکنیم عضله از دست می دهیم و چربی اضافه می کنیم.

با بالا رفتن سن، ممکن است با افزایش سن در تنظیم وعده های غذایی خود دچار مشکل شوید. بعد از یک وعده غذایی بزرگ، افراد جوان کمتر غذا می خورند تا زمانی که بدنشان کالری مصرف کند. به نظر می رسد این کنترل طبیعی اشتها با افزایش سن افراد کمرنگ می شود. مگر اینکه به دقت توجه کنید، وعده های غذایی بزرگ می توانند به سرعت اضافه شوند.

چه باید کرد: با بالا رفتن سن، مهم است که ورزش را به طور منظم بخشی از زندگی خود کنید. با فعال ماندن و مصرف وعده های کوچکتر سالم، می توانید با افزایش سن از افزایش وزن جلوگیری کنید.

برای پایین نگه داشتن قند و کلسترول خونم چه بخورم

حذف کربوهیدرات های تصفیه شده و خوردن غذاهای کامل می تواند به شما در کاهش همزمان این نشانگرها کمک کند.

بسیاری از افرادی که قند خون بالایی دارند، سطح کلسترول بالایی نیز دارند. با این حال، هر دو را می توان با یک رژیم غذایی سالم مدیریت کرد. علاوه بر این، برای برخی، امکان معکوس کردن پیش دیابت از طریق تغییر رژیم غذایی و شیوه زندگی وجود دارد.

مشاهده اطلاعات نادرست در مورد اینکه چه غذاهایی برای برخی شرایط مضر هستند، از جمله کلسترول بالا، پیش دیابت و دیابت، معمول است. با این وجود، کیفیت کلی رژیم غذایی شما از همه مهمتر است.

سه درشت مغذی – کربوهیدرات ها، پروتئین ها و چربی ها – تاثیرات متفاوتی بر سطح قند خون و کلسترول دارند.

به عنوان مثال، منابع کربوهیدرات مانند نان، ماکارونی و میوه بیش از منابع پروتئین یا چربی بر قند خون تاثیر می گذارند. از سوی دیگر، منابع چربی حاوی کلسترول مانند لبنیات و گوشت، تأثیر بیشتری بر کلسترول نسبت به قند خون دارند.

با این حال، منابع غذایی کلسترول تنها به طور قابل توجهی بر سطح خون در افرادی که به کلسترول بیش از حد پاسخ می دهند تاثیر می گذارد. در واقع، دو سوم از جمعیت پس از خوردن غذاهای غنی از کلسترول، تغییرات اندکی یا بدون تغییر در سطوح خود را تجربه می کنند.

صرف نظر از این، کاهش سطح قند خون و کلسترول از طریق رژیم غذایی شما کار سختی نیست و بسیاری از غذاها به کاهش هر یک از این نشانگرها کمک می کنند. به عنوان مثال، مصرف غذاهای غنی از مواد مغذی و غنی از فیبر – مانند سبزیجات و لوبیا – هم سطح قند خون و هم کلسترول را کاهش می دهد.

علاوه بر این، افزایش مصرف پروتئین و کاهش مصرف کربوهیدرات های تصفیه شده – از جمله نان سفید و شیرینی های شیرین – ممکن است قند خون را کاهش دهد، سطح کلسترول بد (LDL) را کاهش دهد و کلسترول HDL (خوب) را افزایش دهد.

کپسول چربی سوز فیت کنجاک پلاس چیست؟ موارد و نحوه مصرف آن
کپسول چربی سوز فیت کنجاک پلاس چیست؟ موارد و نحوه مصرف آن

کلسترول و دیابت

کلسترول یک ماده مومی شکل است که توسط بدن ساخته می شود و در برخی از غذاهای حیوانی یافت می شود. سطح کلسترول خون گروهی از چربی ها را توصیف می کند که به لیپوپروتئین ها (لیپیدها) نیز معروف هستند که شامل HDL-C یا کلسترول خوب و LDL-C یا کلسترول بد است. کلسترول برای سلامت کلی مهم است، اما زمانی که سطح LDL-C بیش از حد بالا باشد، می تواند به باریک یا مسدود شدن شریان ها کمک کند. متاسفانه، افراد مبتلا به دیابت بیشتر مستعد ابتلا به کلسترول بالا هستند که به بیماری قلبی عروقی (CVD) کمک می کند. با انجام اقداماتی برای مدیریت کلسترول، می توانید شانس ابتلا به بیماری های قلبی عروقی و مرگ زودرس را کاهش دهید.

دیابت چگونه بر کلسترول تاثیر می گذارد

دیابت تمایل به کاهش سطح کلسترول خوب و افزایش سطح تری گلیسیرید و کلسترول بد دارد که خطر ابتلا به بیماری قلبی و سکته را افزایش می دهد. این وضعیت دیس لیپیدمی دیابتی نامیده می شود.

دیس لیپیدمی دیابتی به این معنی است که پروفایل لیپیدی شما در جهت اشتباه است. این ترکیبی است که افراد را در معرض خطر بیماری عروق کرونر قلب و تصلب شرایین زودرس قرار می دهد.

بین مقاومت به انسولین، که پیش ساز دیابت نوع ۲ است، دیس لیپیدمی دیابتی، آترواسکلروز و بیماری عروق خونی ارتباط وجود دارد. این شرایط حتی قبل از تشخیص دیابت ممکن است ایجاد شود.

خرید قرص فیت کنجاک پلاس

برای خرید قرص فیت کنجاک پلاس به داروخانه های معتبر و وبسایتها مراجعه کنید.

کپسول میکرو بالن فیت پلاس

کپسول فیت پلاس میکرو بالن  سبب حس سیری و چربی سوزی و کاهش وزن میشود.

کپسول فیشر فلکسان فیت کنجاک پلاس

ترکیبات کپسول چربی سوز فیت کنجاک پلاس سبب کاهش اشتها، کاهش وزن و تنظیم قند خون میشود.

قرص چربی سوز مورد تایید وزارت بهداشت

قرص چربی سوز بر لاغری تاثیر دارد است اما به تنهایی سبب کاهش وزن نمیشود.

عوارض قرص flexan

از عوارض این قرص احتمالا سرگیجه و رفلاکس است. در صورت بروز عوارض از مصرف آن خودداری کنید.

عوارض قرص لاغری فیت کنجاک پلاس

عوارض جانبی برای کپسول چربی سوز فیت کنجاک پلاس گزارش نشده است.

نحوه نگهداری از کپسول چربی سوز فیت کنجاک پلاس

کپسول چربی سوز فیت کنجاک پلاس دور از دسترس کودکان، تابش نور و جای خشک و خنک نگهداری گردد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا