Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
غذایی و دارویی

آشنایی با قیمت خرید و فروش اسانس کیوی و خواص آن

اسانس کیوی (kiwi Essence)  به صورت محلول در آب و محلول در روغن در بازار موجود است و در صنایع غذایی مورد استفاده قرار می گیرد. اسانس کیوی علاوه بر کاربرد در صنایع غذایی در تولید محصولات آرایشی – بهداشتی از جمله تولید کرم ها و لوسیون ها نیز بطور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد.

میوه کیوی با رنگ سبز منحصر به فرد و رایحه دلپذیر یکی از میوه‌های محبوب زمستانی است که سرشار از ویتامین c است و فواید بسیاری برای بدن دارد. در حال حاضر عصاره و عطرمایه کیوی در محصولات مختلفی مانند کیک ، کلوچه ، ویفر، آب میوه ها ، ژله ها ، بستنی و شربت ها مورد استفاده قرار می گیرد. از این میوه خوشمزه همچنین مربا ، مارمالاد ، شربت و میوه خشک تهیه می شود تا بتوان در تمام طول سال از خواص آن بهره مند شد. در ادامه در نشریه جهان شیمی فیزیک در این رابطه توضیحات بیشتری ارائه خواهد شد.

اسانس کیوی یکی از اسانس های خاصی است که طراوات و شادابی را به محصولات می افزاید. قیمت خرید و فروش اسانس کیوی بر اساس کیفیت و خارجی یا ایرانی بودن آن متفاوت است و بر اساس نرخ دلار در ایران تغییر می کند.

خواص اسانس کیوی برای سلامتی

کیوی یک منبع عالی از ویتامین C است و همچنین ویتامین  A، فولات، ویتامین  E و ویتامین K  است که آنها تا حدودی در اسانس آن نیز وجود دارند. علاوه بر این کیوی حاوی مقدار زیادی پتاسیم ، کلسیم، منیزیم و فسفر است که برای حفظ سلامتی عمومی مورد نیاز هستند.

این اسانس سرشار از آنتی اکسیدان است بنابراین می تواند منافع بسیاری برای سلامتی داشته باشد و از همین رو برای حفظ سلامت پوست و مو بسیار مفید است.

استشمام این اسانس می تواند یک راه حل عالی برای افرادی باشد که مشکل بی خوابی دارند. البته خوردن میوه کیوی نیز به دلیل دارا بودن سطح بالایی از سرتونین و فلاونوئیدها می تواند مانند یک داروی خواب آور عمل کند.

عطرمایه کیوی حاوی مقدار زیادی اسیدهای چرب ضروری مانند اسید لینولنیک و اسید آلفا لینولنیک است که خاصیت مرطوب کننده و مغذی دارند و به درمان خشکی پوست ، پیری و آسیب دیدگی ها کمک می کند.

این اسانس همچنین برای درمان موهای خشک ، بی روح و شکننده مفید هستند.  آنتی اکسیدان های موجود در این اسانس رادیکال های آزادی که عامل آسیب و تحلیل رفتن سلول هستند را از بین می برد.

این اسانس حاوی غلظت بالایی از ویتامین C است که به تشکیل کلاژن کمک می کند و باعث افزایش قوام پوست می شود و احتمال پیری پوست را کاهش می دهد. این اسانس دارای مواد مغذی و ویتامین های مختلفی است که از مشکلات مو مانند موهای خشک و شوره سر جلوگیری می کند.

آشنایی با قیمت خرید و فروش اسانس کیوی و خواص آن
آشنایی با قیمت خرید و فروش اسانس کیوی و خواص آن

کاربردهای اسانس کیوی

این اسانس به صورت پودری ، مایع محلول در آب و روغن موجود است و می تواند در خوراکی ها و محصولات مختلف مورد استفاده قرار بگیرد. شما می توانید اسانس پودری یا مایع را به انواع کیک ، بستنی ، شکلات ، آب‌نبات ، ژله ، نوشیدنی ها و اسموتی ها اضافه کنید و از رایحه ملایم آن لذت ببرید.

این اسانس به اشکال مختلف در تولید محصولات آرایشی – بهداشتی و شوینده ها و خمیر دندان مورد استفاده قرار می گیرد و حتما شما هم با استشمام عطر این میوه در محصولات مختلف احساس لذت و طراوت را در خودتان حس کرده اید. عطرمایه کیوی سرشار از ویتامین آ – A و ویتامین ث – C است و یکی از پر فروش ترین اسانس ها در دنیاست. شما هم می توانید با خرید اسانس کیوی از منافع آن بهره مند شوید.

احتیاط  در مورد مصرف اسانس کیوی

افرادی که به میوه کیوی ، فندق ، لاتکس ، آووکادو ، گندم ، دانه خشخاش و انجیر حساسیت دارند ، باید از مصرف این اسانس خودداری کنند زیرا ممکن است باعث تورم و بثورات پوستی شود.

استفاده بیش از حد از اسانس دانه کیوی می تواند منجر به اسهال ، حالت تهوع و استفراغ می شود و مادران باردار و شیرده برای استفاده باید با پزشک مشورت کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا