Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
غذایی و دارویی

آشنایی با خواص و قیمت خرید و فروش اسانس گلابی

اسانس گلابی به صورت مایع و پودری در دسترس است تا عطر و طعم این میوه دلپذیر را به خوراکی های مختلف ببخشد. اسانس گلابی در کیک و شیرینی ، کلوچه ، مربا ، انواع دسر ، نوشیدنی ها ، ماست و بستنی قابل استفاده می باشد.

گلابی یک میوه تابستانی و پرخاصیت است که می توان از آن مربا و شربت تهیه کرد یا آنرا در ترکیب کیک ها و اسموتی ها بکار برد. اگر عاشق عطر و طعم این میوه هستید در فصول دیگر می توانید از اسانس آن در خوراکی های خودتان استفاده کنید و علاوه بر طعم از خواص آن بهره مند شوید.

گلابی می تواند مقداری از ویتامین  C ، ویتامین K  و مقدار کمی از کلسیم، آهن، منیزیم، ریبوفلاوین، ویتامین B6 و فولات مورد نیاز  بدن را تأمین ‌کند. این میوه همچنین حاوی کارتنوئیدها، فلاونول‌ها و آنتوسیانین‌ است که به عنوان آنتی اکسیدان عمل می کنند.

قیمت خرید و فروش اسانس گلابی تحت تاثیر عواملی همچون کیفیت ، وارداتی بودن و قیمت ارز در ایران متفاوت است. خرید اسانس گلابی در حال حاضر از طریق سایت های اینترنتی و همچنین شرکت های مختلف امکان پذیر است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه با ما در نشریه جهان شیمی فیزیک همراه باشید.

خواص اسانس گلابی

عطرمایه گلابی سرشار از ویتامین و مواد معدنی خصوصا ویتامین  C ، ویتامین  K و مس است بنابراین برای سلامتی بسیار مفید است.

میوه گلابی سرشار از فیبر و یک میوه خنک کننده است که می تواند سیستم ایمنی را تقویت کرده و رادیکال های آزاد آسیب رسان را از بین ببرد. مصرف گلابی با کاهش سطح کلسترول از بیماری های قلبی پیشگیری می کند و فیبر بالای آن می تواند از مشکلات و سرطان های دستگاه گوارش جلوگیری کند.

گلابی یکی از معدود میوه هایی است که حساسیت زا نیست و همه افراد و حتی کودکان در سنین بسیار پایین می توانند از آن استفاده کنند و از منافع آن لذت ببرند.

این میوه خوشمزه با اینکه کمی شیرین است شاخص گلایسمیک پایینی دارد و برای پیشگیری از دیابت بسیار مفید است. گلابی و اسانس آن با خواص ضد التهابی می توانند از بروز آرتروز و بسیاری از بیماری های التهابی در بدن پیشگیری کنند.  استفاده از این میوه برای کاهش وزن و همچنین محافظت از پوست با خواص آنتی اکسیدانی بالا بسیار مفید است.

کاربردهای اسانس گلابی

این عطرمایه را می توان در فرآورده های حاوی گلابی از جمله مرباها ، شربت ها ، کمپوت و هر خوراکی دیگری برای افزودن عطر و طعم میوه استفاده کرد. اسانس مایع و پودری گلابی کاربرد آنرا در صنایع مختلف تسهیل می کنند و به راحتی با هر نوع خوراکی قابل میکس کردن هستند.

اسانس شیرین این میوه را می توان در ترکیب کیک ، کلوچه ، بیسکوئیت ، اسموتی گلابی و نوشیدنی های مختلف برای افزودن طعم و خواص این میوه خوشمزه بکار برد. این ترکیب  برای تولید آب نبات ،  آدامس ، ژله ، شکلات ، آبمیوه گلابی ، کمپوت و افزایش طعم میوه خشک گلابی و بسیاری از خوراکی های دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. اسانس مایع گلابی در بسته های ۱ لیتری ، ۵ لیتری ، ۱۰ لیتری و ۲۵ لیتری در بازار موجود است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا