Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
غذایی و دارویی

آشنایی با قیمت خرید و فروش اسانس آلبالو در ایران

اسانس آلبالو یک اسانس میوه ای بسیار خوشمزه و پرکاربرد است که به صورت پودری و مایع تولید و عرضه می شود. اسانس آلبالو جدا از عطر و طعم دارای خواص بسیاری است و می تواند برای ارتقاء سلامت انسان مفید باشد.

آلبالو یک میوه تابستانی بسیار پرطرفدار و خوشمزه است که سرشار از آنتی اکسیدان ها و فیتوکمیکال هایی است که با از بین بردن رادیکالهای آزاد آسیب رسان برای سلامت قلب و عروق و حفظ جوانی مفید هستند. از فراورده های آلبالو می توان به مربای آلبالو ، شربت ، لواشک ، مارمالاد ، پودینگ و انواع خوراکیهای دیگر اشاره کرد.

قیمت خرید و فروش اسانس آلبالو تابع مواردی همچون اندازه بسته بندی ، کیفیت ، مایع یا جامد بودن و مهمتر از همه وارداتی بودن آن است. در حال حاضر امکان خرید اسانس آلبالو از طریق سایت های اینترنتی و شرکت های مختلف در کوتاهترین زمان ممکن فراهم است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه در ادامه با ما در نشریه جهان شیمی فیزیک همراه باشید.

خواص اسانس آلبالو

آلبالو میوه ای با طبع سرد است بنابراین می تواند برای افراد گرم مزاج مفید باشد و تحمل روزهای گرم تابستان را راحت تر کند. همه ما طعم خوش شربت آلبالو در یک روز گرم تابستانی را چشیده ایم و قطعا بازهم از آن لذت خواهیم برد. آلبالو حاوی ویتامین C ، ویتامین های B  و A  بوده و همچنین غنی از مینرال های  آهن ، کلسیم ، فسفر ، گوگرد ، منیزیم ، مس ، فیبر  و …می باشد. از خواص بی نظیر آلبالو که بسیار بیشمار است می توان به موارد زیر اشاره کرد.

کاهش قند خون

آلبالو با افزایش تولید انسولین در بدن به کاهش قند خون کمک می کند بنابراین می تواند برای افراد دیابتی بسیار مفید باشد. افزایش قند خون عوارض بسیاری برای بدن دارد به همین دلیل به روش های مختلف سعی می شود قند خون خصوصا در بیماران دیابتی پایین نگهداشته شود.

ضد التهاب

این میوه خوشمزه و اسانس آن سرشار از آنتی اکسیدان هایی هستند که با التهاب در بدن مبارزه کرده و مانع بیماری های التهابی مانند آرتروز می شوند.

ضد سرطان

آلبالو با دارا بودن فیبر فراوان روده بزرگ را پاکسازی کرده و با ترکیبات آنتی اکسیدانی از ابتلا به سرطان روده جلوگیری می کند. بنابراین با افزودن اسانس آن به مواد غذایی می توان به پاکسازی بدن از سموم کمک کرد.

آشنایی با قیمت خرید و فروش اسانس آلبالو در ایران
آشنایی با قیمت خرید و فروش اسانس آلبالو در ایران

کاهش بیماری قلبی

از آنجاییکه آلبالو و اسانس آن سرشار از فلاونون و فلاونول ها هستند به عنوان آنتی اکسیدان عمل کرده و می تواند از رسوب چربی و کلسترول در دیواره عروق پیشگیری کند و با کنترل قند خون و چربی از ابتلا به بیماریهای قلبی جلوگیری می کند.

بهبود خواب

اختلالات خواب یکی از مشکلاتی است که بسیاری از افراد را آزار می دهد و باعث می شود از قرص های خواب بسیار مضر و خطرناک برای سلامتی استفاده کنند. خبر خوب این است که آب آلبالو می تواند تولید ملاتونین را در بدن افزایش داده و خوابی خوش را برای ما به ارمغان بیاورد.

تقویت حافظه

آلبالو و اسانس آن می توانند با حفاظت از سلولهای مغزی و عصبی حافظه شما را بهبود ببخشند و از ابتلا به بیماری فراموشی جلوگیری کنند.

تقویت بینایی

آلبالو سرشار از ویتامین A است که علاوه بر حفظ سلامت چشم ها و تقویت بینایی مانع از ابتلا به بیماریهای مانند آب مروارید می شود.

کاربردهای اسانس آلبالو

اسانس آلبالو به صورت محلول در آب ، محلول در روغن و محلول در آب و روغن و به شکل پودر تولید و عرضه می شود تا راحت تر بتوان از آن در محصولات مختلف استفاده کرد.

این اسانس در تهیه نان، کیک و پفک ، شیرینی و بیسکوییت ، تولید انواع نوشیدنی ها ،  تهیه آب نبات ، در محصولات لبنی ، بستنی ، آدامس ، کمپوت و بسیاری از خوراکیهای دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. اسانس آلبالو برای تقویت طعم نوشیدنی های ترش ، سس ها ، مرباها و هر خوراکی ترش دیگری مورد استفاده قرار می گیرد.

عطرمایه آلبالو در بسته بندی  ۱۰۰ ،  ۲۰۰ ، ۴۰۰ ، ۸۰۰  و۱۰۰۰ گرمی تولید و عرضه می شود و به دلیل کاربرد فراوان بر اساس کیفیت با قیمت های مختلفی به فروش می رسد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا