Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
صنایع شیمیاییمحصولات شیمیایی

قیمت فروش و خرید اروزیل (فوم سیلیکا) | کاربرد اروزیل چیست؟

این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها، خواص و کاربرد اروزیل و موارد مصرف گوناگون آن است. همچنین اگر تصمیم به خرید اروزیل دارید، برای آگاهی یافتن از قیمت خرید و فروش اروزیل در بازار مواد شیمیایی می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان اروزیل در انتهای مقاله استفاده نمایید. حجم محصول، درصد خلوص، نرخ ارز و شرکت تولیدکننده به طور کلی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت مواد شیمیایی هستند؛ قیمت اروزیل نیز تحت تاثیر این موارد است. لازم به ذکر است لیست فروشندگان پیشنهادی در پایان مقاله، همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش اروزیل به روزرسانی می‌شود.

اروزیل نام علمی فوم سیلیکا (Fumed Silica) است که ماده ای سبک و حجم دهنده برای بالا بردن غلظت مواد و افزایش خواص چسبندگی است. اروزیل کاربردهای گسترده ای دارد و در کارخانجات رنگسازی، سنگ های تزئینی، سرامیک سازی، مرکب سازی، روان کننده های بتن و صنعت فایبر گلاس مورد استفاده قرار می گیرد.

این ماده به عنوان غلظت دهنده و جلوگیری از رسوب و براق کننده در تولید لوازم آرایشی – بهداشتی نیز مورد استفاده قرار می گیرد و به دلیل نرمی و خاصیت صیقل دهندگی اغلب به عنوان فیلر نیز کاربرد دارد.

اروزیل یا فوم سیلیکا شامل قطرات میکروسکوپی سیلیس آمورف است که از ذرات ثانویه سه شاخه ای، زنجیره ای و سه بعدی شکل تشکیل شده ‌است. اروزیل همچنین به عنوان سیلیس پیروژنیک نیز شناخته می‌شود زیرا توسط شعله تولید می ‌شود. در ادامه مقاله در نشریه جهان شیمی فیزیک توضیحات بیشتری در این رابطه ارائه می شود.

 

مراکز خرید و قیمت فروش اروزیل در تهران و شهرستان‌ ها

اغلب مراکز خرید و فروش اروزیل و دیگر مواد شیمیایی در تهران وجود دارند و فروشندگان اروزیل در سایر استان و شهرستان ها در بیشتر موارد، خرید خود را از تهران انجام می دهند. به همین دلیل، توصیه می شود که در صورت امکان سعی کنید تا خرید مواد شیمیایی از تهران انجام شود. چرا که

  • اغلب شرکت های واردکننده اروزیل در تهران مستقر هستند.
  • به دلیل اینکه خرید اروزیل در سایر استان ها و شهرستان ها در بیشتر موارد از طریق چندین واسطه انجام می شود، خرید در تهران می تواند از نظر قیمت مقرون به صرفه تر و ارزان تر باشد.
  • از آنجایی که در تهران به تامین کننده اصلی کالا نزدیک تر هستید و بیشتر انبارهای اصلی مواد شیمیایی در شهر تهران قرار دارند، احتمال اصالت و مرغوبیت کالا نیز افزایش می یابد.

اما باید توجه نمود که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در تهران از نظر تجربه، سابقه و کیفیت در یک سطح قرار ندارند. به همین دلیل در این صفحه و سایر صفحات مرتبط با مواد شیمیایی در سایت جهان شیمی، تلاش کرده ایم برترین و باسایقه ترین شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش اروزیل را به شما معرفی کنیم. شرکت هایی که در بنر بالای این صفحه یا در کادر «فروشندگان پیشنهادی» در پایان این مقاله معرفی شده اند، همگی به طور مرتب مورد بازبینی قرار می گیرند. خالی از لطف نیست که یادآور شویم از جمله مهمترین شرایط شرکت ها برای قرار گرفتن در بخش های مذکور و معرفی به خریداران، میزان سابقه، اعتبار و تجربه آن ها است.

پاسخ به سوالات در نشریه جهان شیمی فیزیک

مزایای عملکردی خرید پودر اروزیل

تطبیق پذیری فوم سیلیکا مربوط به مساحت سطحی و ساختار متراکم آن است که هر دو منجر به مزایای عملکرد منحصر به فرد آن می شوند که شامل موارد زیر است:

  • ضد رسوب، ضخیم کننده و مقاومت در برابر ریزش
  • مقاومت در برابر خراش و سایش
  • روان کننده و آنتی کیک
  • مقاومت در برابر خوردگی
  • توانایی جذب پیشرفته
  • تقویت
پودر اروزیل چیست و چه کاربردی دارد؟
پودر اروزیل چیست و چه کاربردی دارد؟

ویژگی ها و کاربرد اروزیل یا فوم سیلیکا

این ترکیب به دلیل مساحت سطحی بالا توانایی جذب مواد گازی، جامد و مایع را دارد. مواد مذکور با ایجاد پیوند هیدروژنی یا واکنش اسید- باز جذب فوم سیلیکا می شوند. این ماده رسوب مواد جامد را در سیستم های مایع مانند روکش های رنگی یا رزین ها به تاخیر می اندازد. اروزیل مانع از این می شود که پارتیکل های کوچک مجددا باهم پیوند برقرار کنند. اضافه کردن فوم سیلیکا در طول مرحله پراکندگی باعث بهبود کارایی پیگمانتاسیون در روکش زنی خواهد شد.

این ماده به دلیل اینکه طی فرآیند پیروژنیک تتراکلرید سیلیکون در شعله هیدروژن – اکسیژن بدست می آید خواص جالب توجهی به نمایش می گذارد.

اروزیل از دی اکسید سیلیکون آمورف ریز پراکنده تشکیل شده و سطح آن توسط گروه های سیلانول بسیار واکنشی که برای واکنشهای شیمیایی در دسترس هستند پوشانده شده است. علاوه بر این، فوم سیلیکا ساختار متخلخلی دارد که مساحت سطحی بالای آنرا نشان می دهد. این ویژگی ها فوم سیلیکا را قادر می سازد به صورت یک ماده جامد پودر مانند روان، به عنوان یک ماده غلیظ کننده در مایعات مختلف و به عنوان یک تقویت کننده در الاستومرها عمل کند.

کاربرد اروزیل

با استفاده از این ترکیب به عنوان فیلر تقویت کننده در الاستومرها کاربران می توانند ویژگیهای مکانیکی مانند مقاومت تنشی، ازدیاد طول تا پارگی و مقاومت سایشی را بهبود ببخشند. این ترکیب همچنین به کنترل تاثیر دما بر خواص مکانیکی تاثیرگذار است.

سیلیکا فوم برای مصارف لمینیت و ژلكوت استفاده می شود و كنترل رئولوژیكی مناسبی را ایجاد می كند و در عین حال باعث بهینه تر شدن برش و افزایش كاربرد نهایی محصول می شود.

اروزیل دارای دو عملکرد اصلی است، مقاومت مواد مختلف را افزایش می دهد و به آنها اجازه می دهد در تعداد بیشتری از برنامه ها مطابق با نیازهای دقیق کاربر مورد استفاده قرار گیرند. با کنترل رئولوژی به مهندسین امکان می دهد تا ویسکوزیته یک سیستم را مطابق با نیازهای خود تنظیم کنند.

اروزیل به عنوان یک ماده ضخیم کننده، یک ماده غلیظ کننده شیک و یک ماده آنتی کیک در غذاهای پودری عمل می کند. مانند ژل سیلیکا این ترکیب به عنوان یک ماده خشک کننده عمل می کند و به دلیل خاصیت براق کننده در لوازم آرایشی استفاده می شود.

این ماده به عنوان ساینده سبک، در محصولاتی مانند خمیر دندان استفاده می شود. سایر کاربردها شامل پرکننده در الاستومر سیلیکون و تنظیم ویسکوزیته در رنگها، پوشش ها، جوهرهای چاپی، چسب ها، مواد آرایشی، مواد درزگیر، مواد بهداشتی، مواد غذایی، نوشیدنی ها و رزین های پلی استر غیر اشباع است.

جدول مشخصات، خواص و ویژگی های اروزیل

نام ماده اروزیل (Fumed silica)
شکل ظاهری پودر کریستالی سفید رنگ
pH ۴.۳ الی ۷.۵
نقطه ذوب ۱۷۰۰°C
بو بدون بو
دانسیته ۲.۲ g/cm3
دمای تجزیه شیمیایی T>2000 °C
دیگر نام ها کف سیلیکا، سیلیس کف، سیلیس پیروژنیک و فوم سیلیکا

خرید اروزیل چینی

اروزیل چینی با قیمت ها و کیفیت های مختلف در بازار موجود است. این ترکیب شیمیایی را می توانید با کیفیت های مختلف خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید.

اروزیل آلمانی

اروزیل آلمانی یکی از انواع مطلوب و باکیفیت این ماده شیمیایی است که در بازار ایران موجود است و می توان آن را برای کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار داد.

فروش اروزیل دارویی

اروزیل دارویی یک ماده خام چند منظوره است که می تواند پیچیدگی را در هنگام کار با مواد خام کاهش دهد. اروزیل دارویی در صنعت دارو دارای مزایای زیراست:

  • تثبیت پراکندگی جامد
  • حامل همه کاره برای ترکیبات دارویی فعال مایع یا کم محلول (API)
  • مواد کمکی همه کاره برای قرص های خوراکی (ODT)
  • تنظیم رئولوژی در داروهای نیمه جامد
  • انحلال بهتر مواد فعال

پرسش های رایج در مورد اروزیل

خرید اروزیل در سایت جهان شیمی چگونه است؟
جهان شیمی شما را به بهترین فروشندگان اروزیل متصل می ‌کند. برای خرید اروزیل تنها کافی است از طریق بنر بالای صفحه یا کادر فروشندگان در پایین مقاله، فروشنده مورد نظر را انتخاب نمایید و با او تماس بگیرید.

فروش اروزیل صنعتی

اروزیل صنعتی یک دی اکسید سیلیکون خالص است که از تتراکلرید سیلیکون تبخیر شده ساخته می شود و با شعله در دمای بالا اکسید می شود. اروزیل صنعتی به صورت گریدهای آبگریز و آبدوست در دسترس است و به طور گسترده ای به عنوان یک اصلاح کننده رئولوژی استفاده می شود. این ترکیب خواص تیکسوتروپیک را در درصدهای نسبتاً پایین ایجاد می کند.

همچنین می تواند چسبندگی بیشتر، پایداری بهتر را در سوسپانسوین ها فراهم کند و از ته نشین شدن جامدات در یک سیستم مایع جلوگیری کند. به همین دلیل به ویژه برای استفاده در پوشش ها، جوهرها، چسب ها، رزین ها، درزگیرها و گریس ها مناسب است.

قیمت اروزیل ۲۰۰

اروزیل ۲۰۰ یکی از پرمصرف ترین گرید اروزیل به عنوان یک عامل غلیظ کننده به شکل پودر بی بو و به رنگ شفاف مایل به خاکستری است که از هیدرولیز کلروسیلان ها با استفاده از شعله اکسیژن-هیدروژن با دمای بالا تولید می شود. این ماده به دلیل خاصیت تابش نور در لوازم آرایشی و به عنوان یک ساینده ملایم در محصولاتی مانند خمیر دندان و به عنوان یک عامل ضد لک و سیال کننده و در کیسه های چای غالبا به کار برده می شود.

اروزیل ۲۰۰ همچنین از مرطوب شدن و جمع شدن نمک های پراکسو و پرسولفات که اغلب در پودرهای سفیدکننده استفاده می شوند نیز جلوگیری می کند.

قیمت خرید اروزیل فسیل

اروزیل فسیل یک ماده معدنی غیرسمی و غیر مضر است که دارای اثر غلیظ کنندگی بسیار قوی می باشد. این ماده در مدارهای نیمه هادی برای جداسازی مناطق مختلف رسانا استفاده می شود. به دلیل مقاومت مکانیکی و استحکام دی الکتریک بالا و گزینش پذیری برای اصلاح شیمیایی به عنوان یک ماده کلیدی در میکروالکترونیک و کروماتوگرافی تبدیل شده است. همچنین به عنوان ماده اصلی در تولید پانل های عایق خلا استفاده می شود.

قیمت فروش اروزیلرابر

اروزیلرابر از انواع اروزیل خارجی است که در بازار ایران در دسترس است. این ترکیب را می توانید از شرکت های تولید و توزیع مواد شیمیایی به صورت حضوری یا آنلاین خریداری کنید.

فروش اروزیل HJSIL

اروزیل HJSIL یک ماده شیمیایی با کیفیت بالاست که به صورت اینترنتی در دسترس است. شما می توانید برای کاربردهای مختلف آن را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید.

لیست قیمت اروزیل دگوسا

اروزیل دگوسا یکی از مارک های باکیفیت این ماده شیمیایی است که در بازار ایران موجود است. برای خرید این ماده شیمیایی می توانید به فروشگاه های تولید و توزیع مواد شیمیایی مراجعه کنید.

قیمت اروزیل

قیمت اروزیل در بازار به عوامل بسیار زیادی از جمله خلوص محصول، کشور تولید کننده و نوسانات بازار ارز بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت روز اروزیل می توانید به سایت های فروش محصولات شیمیایی و یا نمایندگی های فروش شرکت های وارد کننده محصولات شیمیایی مراجعه کنید.

خرید اروزیل

خرید اروزیل کار بسیار راحتی است. شما می توانید این محصول را براساس نیاز خود از طریق سایت های اینترنتی فروش محصولات شیمیایی سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید. همچنین می توانید به نمایندگی های فروش محصولات شیمیایی موجود در شهر خود مراجعه کنید و این ماده شیمیایی را خریداری کنید.

فروش اروزیل

فروش اروزیل در بازار توسط بسیاری از شرکت های فروش محصولات شیمیایی انجام می شود. این ماده شیمیایی در صنایع مختلف بسیار کاربرد دارد. توصیه می شود این محصول را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید.

کاربرد اروزیل

اروزیل یک پودر سفید کرکی با چگالی بسیار کم است. این ماده شیمیایی با گریدهای آبگریز و آبدوست به بازار عرضه می شود و به طور گسترده ای به عنوان یک اصلاح کننده رئولوژی استفاده می شود و خواص بسیار تیکسوتروپیک را در درصدهای نسبتا پایین ایجاد می کند.

اروزیل همچنین می تواند چسبندگی بیشتر، پایداری بهتر در تعلیق ها را فراهم کند و از ته نشین شدن جامدات در یک سیستم مایع جلوگیری کند. به همین دلیل در تولید محصولاتی مانند پوشش ها، جوهرها، چسب ها، رزین ها، درزگیرها و گریس ها بسیار مناسب است. این ماده شیمیایی همچنین در صنایع دارویی و صنایع آرایشی و بهداشتی نیز کاربرد دارد.

نحوه استفاده از اروزیل

نحوه استفاده از اروزیل بستگی به نوع آبگریز یا آبدوست بودن آن دارد. گرید آبدوست این ماده شیمیایی قبل از استفاده در محصولات مختلف ابتدا در آب حل شده و سپس به مواد دیگر اضافه می شود. نحوه استفاده از اروزیل به مقدار زیادی به نوع فرآیند تولید بستگی دارد.

قیمت خرید اروزیل ایرانی

امروزه شرکت های تولید کننده مواد شیمیایی در کشور ایران، اروزیل را به صورت انبوه تولید می کنند. اروزیل ایرانی کیفیت بسیار خوبی دارد و محبوبیت زیادی در بین مصرف کنندگان به دست آورده است. اروزیل ایرانی همچنین قیمت مناسب تری نسبت به نوع خارجی این محصول دارد. از این رو در بازار بسیار خرید و فروش می شود.

قیمت خرید جایگزین اروزیل

امروزه جایگزین های بسیار زیادی برای اروزیل در صنعت کشف شده است. در صنعت تولید کف پوش های اپوکسی معمولا از نانو سیلیکا به عنوان جایگزین اروزیل استفاده می شود.

خطرات اروزیل

از آنجایی که ارزویل یک ماده شیمیایی است؛ بنابراین هنگام کار با آن باید اقدامات احتیاطی را برای جلوگیری از بروز عوارض جانبی رعایت کرد. توصیه می شود هنگام کار با این ماده شیمیایی از دستکش، ماسک و عینک استفاده شود.

استنشاق این ماده شیمیایی باعث بروز مشکلات تنفسی خفیف مانند سرفه، گرفتگی صدا و تنگی نفس شود. استنشاق طولانی این ماده شیمیایی ممکن است با ایجاد فیبروز ریه (سیلیکوزیس) در فرد شود. در صورت مشاهده علائم بالا توصیه می شود، سریعا به پزشک مراجعه کنید.

اروزیل ۲۰۰ چیست

اروزیل ۲۰۰ یک نوع سیلیس فوم آبدوست است که برای تغییر خواص رنگ ها، پوشش ها، رزین های پلی استر غیر اشباع، رزین های لمینیت، پوشش های ژل، لاستیک سیلیکونی، چسب ها، درزگیرها، جوهرهای چاپ و ژل های کابل استفاده می شود.

از این ماده شیمیایی برای تغییر خواص رزین برای تغییر تیکسوتروپی، افزودن ویسکوزیته یا افزایش استحکام باند استفاده می شود. اوزیل ۲۰۰ در ترکیب با سایر پرکننده ها برای بهبود خواص کاربردی و به حداقل رساندن تخلیه بار الکتریکی با رزین های پلی استر و اپوکسی استفاده می شود. هنگامی که با رزین مخلوط می شوند، سطح بسیار سختی را تشکیل می دهند که به سختی سمباده می شود اما بسیار سنگین، بادوام و سخت است.

حلال اروزیل چیست

حلال اروزیل معمولا آب یا اتیلن گلیکول است. نوع حلال این ماده شیمیایی به گرید آبگریز یا آبدوست بودن آن بستگی دارد.

فروش اروزیل r972

اروزیل r972 یک سیلیس فوم است که پس از درمان با DDS (دی متیل دی کلروسیلان)، برای ضخیم شدن و تقویت درزگیرهای سیلیکونی RTV-1 K استفاده می شود. این نوع از اروزیل عمر مفید درزگیرهای سیلیکونی را بهبود می بخشد. همچنین مقاومت درزگیر را در برابر آب بهبود می دهد.

قیمت فروش اروزیل فایبرگلاس

اروزیل به عنوان ضخیم کننده رزین های پلی استر و اپوکسی استفاده می شود. موثرترین افزودنی برای ضخیم شدن رزین ها، پودر تیکسوتروپیک، بتونه ها و چسب ها است و از همه مهمتر به جلوگیری از ریزش و افتادگی آنها بر روی سطوح عمودی و بالای سر کمک می کند.

خرید اروزیل

یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه شیمیایی، خرید اروزیل از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است. با هدف افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران از کیفیت محصول موردنظر در فرایند خرید اروزیل، ما به عنوان مرجع مواد شیمیایی در ایران، تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین فروشندگان اروزیل را در این بخش و همچنین بنر بالای صفحه به شما معرفی نماییم. امیدواریم با معرفی تامین کنندگان منتخب، نگرانی های خریداران محترم کاهش یافته و بتوانیم لذت تجربه خرید اروزیل با قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه نماییم.



  • محل تبلیغ شما

فروش انواع مواد شیمیایی

 




نوشته های مشابه

‫۹ دیدگاه ها

  1. Fumed Silica – اروزیل چیست؟ باید اعتراف کنم، از این مقاله خیلی خوشم اومد. ولی برام علامت سوال هست؛ چرا برخی از مقالات شیمیایی در سایت شما ویدیو دارند و برخی ندارند؟ آیا اولویت بندی خاصی وجود دارد؟ به طور مثال همین مقاله فوم سیلیکا، با اینکه مهم هست ولی ویدیویی توش نیست.

  2. روز جمعه شما به سلامتی. سوال من اینه که چه اتفاقی در این چند ماه افتاده که قیمت اروزیل بیش از نرخ افزایش دلار روند صعودی و جهشی داشته؟ ممنون میشم، لطف کنید علاوه بر این؛ یک فروشنده مناسب برای خرید اروزیل پیشنهاد بدید.

  3. صادقانه بگم؛ خیلی ها خطرات تماس یا استنشاق مواد شیمیایی رو شوخی می گیرند و فکر می کنند، این خطرات فقط در کتاب هاست.
    همین خطرات اروزیل که در قسمتی از مقاله به اون پرداختید، واقعا مهمه. از همه خواهش می کنم ؛ این خطرات رو جدی بگیرند.

  4. اول از همه یه اعتراف کوچیک کنم، سایت خیلی خوبی دارید.

    اروزیل دارویی که به عنوان ماده خام شیمیایی در بسیاری محصولات صنایع داروسازی قرار می گیرد ؛ بیشتر در تولید چه نوع داروهایی کاربرد دارد؟

  5. حلال اروزیل چه مزیت و ارزش افزوده ویژه ای در مقایسه با سایر حلال های معروف دارد؟

    تازگی ها متوجه شدم ، در برخی از مقالات تون ویدیو هم دارید؛ حیف که مقاله به این خوبی ویدیو نداره.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا