Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
صنایع شیمیاییعمومیمحصولات شیمیایی

قیمت فروش و خرید خاک رنگبر | کاربرد خاک رنگبر چیست؟

این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها، خواص و کاربرد خاک رنگبر و موارد مصرف گوناگون آن است. همچنین اگر تصمیم به خرید خاک رنگبر دارید، برای آگاهی یافتن از قیمت خرید و فروش خاک رنگبر در بازار مواد شیمیایی می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان خاک رنگبر در انتهای مقاله استفاده نمایید. حجم محصول، درصد خلوص، نرخ ارز و شرکت تولیدکننده به طور کلی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت مواد شیمیایی هستند؛ قیمت خاک رنگبر نیز تحت تاثیر این موارد است. لازم به ذکر است لیست فروشندگان پیشنهادی در پایان مقاله، همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش خاک رنگبر به روزرسانی می‌شود.

خاک رنگبر که نام دیگر خاک تونسیل می باشد نوعی خاک فعال است که برای تصفیه و رنگبری روغن های مختلف صنعتی و خوراکی و همچنین فراورده های نفتی مورد استفاده قرار می گیرد. خاک رنگبر به عنوان بخشی از فرایند حذف ناخالصی های حاصل از روغن های خوراکی قبل از استفاده نهایی بکار می رود و بازار در حال رشد این ترکیب تا سال ۲۰۲۲ ارزش آن را ۳.۵۹ میلیارد دلار تخمین زده است.

خاک رنگبر برای تصفیه روغن های گیاهی و چربی های حیوانی برای مصارف انسانی مورد استفاده قرار می گیرد. ظرفیت جذب این ترکیب به حذف ناخالصی ها و مواد ناخواسته مانند ترکیبات رنگی از جمله کاروتنوئیدها، صابون ها، پروتئین ها و سایر ناخالصی های موجود در روغن ها و چربی ها کمک می کند. در ادامه در نشریه جهان شیمی فیزیک توضیحات بیشتری در این رابطه ارائه می شود.

مراکز خرید و قیمت فروش خاک رنگبر در تهران و شهرستان‌ ها

اغلب مراکز خرید و فروش خاک تصفیه رنگبر و دیگر مواد شیمیایی در تهران وجود دارند و فروشندگان خاک تصفیه رنگبر در سایر استان و شهرستان ها در بیشتر موارد، خرید خود را از تهران انجام می دهند. به همین دلیل، توصیه می شود که در صورت امکان سعی کنید تا خرید مواد شیمیایی از تهران انجام شود. چرا که

  • اغلب شرکت های واردکننده خاک تصفیه رنگبر در تهران مستقر هستند.
  • به دلیل اینکه خرید خاک تصفیه رنگبر در سایر استان ها و شهرستان ها در بیشتر موارد از طریق چندین واسطه انجام می شود، خرید در تهران می تواند از نظر قیمت مقرون به صرفه تر و ارزان تر باشد.
  • از آنجایی که در تهران به تامین کننده اصلی کالا نزدیک تر هستید و بیشتر انبارهای اصلی مواد شیمیایی در شهر تهران قرار دارند، احتمال اصالت و مرغوبیت کالا نیز افزایش می یابد.

اما باید توجه نمود که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در تهران از نظر تجربه، سابقه و کیفیت در یک سطح قرار ندارند. به همین دلیل در این صفحه و سایر صفحات مرتبط با مواد شیمیایی در سایت جهان شیمی، تلاش کرده ایم برترین و باسایقه ترین شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش خاک تصفیه رنگبر را به شما معرفی کنیم. شرکت هایی که در بنر بالای این صفحه یا در کادر «فروشندگان پیشنهادی» در پایان این مقاله معرفی شده اند، همگی به طور مرتب مورد بازبینی قرار می گیرند. خالی از لطف نیست که یادآور شویم از جمله مهمترین شرایط شرکت ها برای قرار گرفتن در بخش های مذکور و معرفی به خریداران، میزان سابقه، اعتبار و تجربه آن ها است.

خاک رنگبر چیست + قیمت خاک رنگبر

قبل از اینکه روغن های گیاهی با خیال راحت مصرف شوند باید برای از بین بردن ناخالصی ها، چه برای اهداف تجاری و چه برای بهداشت فرآوری شوند. فرایندی که به عنوان رنگبری شناخته می شود، شامل استفاده از خاک های رنگبر یا خاک رس است. این اصطلاح به خودی خود گمراه کننده است زیرا حذف رنگ مهمترین هدف در روند بی رنگ کردن نیست. روغن های گیاهی حاوی آلودگی هایی هستند که بر عملکرد، ظاهر و طعم روغن تأثیر منفی می گذارد.

برای اینکه این روغن در کاربردهای خوراکی مورد استفاده قرار گیرد، روغن باید از استانداردهای کیفیت بالایی برخوردار باشد که نیاز به حذف ناخالصی های مختلف دارد.

روند رنگبری اساساً مقداری از رنگ روغن را از بین می برد. مقدار کلروفیل و کاروتینوئیدهای روغن را نیز کاهش داده و صابون، صمغ ها و فلزات کمیاب و محصولات اکسیداسیون را از روغن حذف می کند.

از قیمت خرید و فروش خاک رنگبر و کاربردهای آن چه می دانید؟
از قیمت خرید و فروش خاک رنگبر و کاربردهای آن چه می دانید؟

کاربرد خاک رنگبر

بلیچینگ قبل از مراحل دیگر فرآوری مانند هیدروژناسیون، تصفیه یا بوگیری بر روی روغن ها انجام می شود. تأمین کنندگان این خاک ها می گویند که بسته به عوامل مختلفی از جمله نوع روغن، سطح آلاینده های روغن، ویژگیها و هزینه دفع حدود ۴ درصد هزینه تصفیه کننده ها را خاک تونسیل به خود اختصاص می دهد.

این ماده با جذب فلزات سنگین و فلزاتی مانند آهن، مس، فسفر، باکتریها باعث تصفیه و کاهش رنگ محصول می شود.
خاک رنگبر علاوه بر حذف رنگدانه ها و کاهش رنگ، صمغ ها ( فسفو لیپیدها)، اسیدهای چرب آزاد و صابون های موجود در روغنها، محصولات اکسیداسیون و کاهش اندیس پراکسید، کلروفیل را حذف کرده و باعث افزایش زمان پایداری، اندیس آنیزیدین و اسیدیته روغن می شود.

این ترکیب علاوه بر رنگبری انواع مایعات، به عنوان گل حفاری، تهیه ماسه ریخته گری، و به صورت دوغاب برای جلوگیری از نشت آب سدها و کانالهای آب، تهیه سرامیک، گندوله یا گلوله کردن مواد معدنی مثل آهن، تهیه خوراک دام و طیور، به عنوان بستر حیوانات، تولید پاک کننده ها و شوینده ها، تهیه سموم گیاهی و حیوانی، به عنوان پرکننده در صنایع کاغذ سازی و به عنوان ساینده ملایم در خمیردندان بکار می رود.

خاک سفید کننده طبیعی نوعی خاک رس بنتونیت یا آتاپولژیت است که به روش فیزیکی و نه شیمیایی برای کاربردهای مختلف پردازش می شود. البته به خاک فعال شده یک تیمار شیمیایی داده می شود تا رس را تغییر داده و خواص بیشتری به آن بدهد. در فرآوری روغنهای خوراکی خاک های فعال شده کارایی سفید کنندگی بسیار بالاتری دارند به خصوص اگر در روغن های تیره و محتوی مقدار زیادی کلروفیل مورد استفاده قرار بگیرند.

قیمت خاک رنگبر

این ترکیب کاربردهای فراوانی در صنایع مختلف تولید خصوصا تصفیه روغن و تولید لوازم آرایشی دارد. این ترکیب در گریدها و خلوص های مختلف تولید و به بازار عرضه می شود. قیمت آن نیز بسته به برند و وزن بسته بندی متفاوت است.

قیمت خرید خاک رنگبر روغن سوخته

روغن سوخته حاصل فرآیندهای مختلفی است و بسیار آلوده کننده است. با استفاده از خاک رنگبر می توان آن را تصفیه کرد و مجددا مورد استفاده قرار داد. خاک رنگبر آلودگی های موجود در روغن را به راحتی حذف می کند تا دفع آن باعث آلودگی محیط زیست نشود.

قیمت خرید خاک رنگی چیست

خاک رنگی یکی از انواع خاک موجود است. انواع خاک رنگی را شما می توانید در جزیره هرمز مشاهده کنید. خاک های رنگی جلوه های طبیعی بسیار زیبایی دارند و برخی از انواع آنها خوراکی هستند و در پخت غذاهای خاص مورد استفاده قرار می گیرند.

فروش خاک رنگبر ابهر

خاک رنگبر ابهر توسط شرکتی در این شهرستان که در استان زنجان واقع است تولید و برای مصارف مختلف به بازار عرضه می شود. این شرکت علاوه بر تامین نیازهای داخلی با صادرات انواع خاک های پرکاربرد به ارز آوری نیز کمک می کند.

روش استفاده از خاک رنگبر

خاک رنگبر که به عنوان خاک تونسیل، خاک تصفیه و خاک اکتیو شناخته می شود از بقایای فسیل دیاتومه ها به وجود می آید. مهمترین کاربرد آن در تصفیه روغن های صنعتی و خوراکی است زیرا به راحتی مواد مضر و رنگ های زائد را جذب کرده و روغن را شفاف سازی می کند.

فروش خاک رنگبر

خاک رنگبر حاوی سیلیکات آلومینیوم آبدار است که به واسطه  قابلیت بالای رنگ زدایی و بو زدایی روغن ها از اهمیت ویژه ای در صنایع مختلف برخوردار است. همچنین به عنوان کاتالیست در پتروشیمی کاربرد دارد.

 

جدول مشخصات، خواص و ویژگی های خاک رنگبر

محل کاربرد کاربرد
کشاورزی و باغبانی کمپوست و کود
صنایع شیمیایی تولید سولفور-استخراج قیر طبیعی
جذب مواد رادیواکتیو
بتونه کاری
محیط زیست پودرهای آتش نشانی و دامپروری

تولید کننده خاک رنگبر

تولید کنندگان زیادی در داخل و خارج کشور خاک رنگبر را تولید و به بازار عرضه می کنند. قیمت خاک رنگ بر تولید داخل بسیار مقرون به صرفه تر از انواع خارجی است. شما می توانید به صورت اینترنتی آن را سفارش داده و در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

خاک رنگ بر را از کجا تهیه کنیم

خاک رنگ بر را می توانید از بسیاری از شرکت های مواد شیمیایی یا بطور مستقیم از کارخانه تولیدی این ماده با قیمت مناسب تر سفارش داده یا به صورت حضوری خریداری نمایید.

خاک رنگ بر برای پوست

خاک رنگ بر برای پوست نیز مناسب زیرا حاوی موا معدنی مفیدی است که می تواند آکنه، سموم و چربی های اضافی پوست را از بین ببرد. برای استفاده از این خاک کافی است آن را با آب یا گلاب مخلوط کرده و روی پوست صورت خود پخش کنید. پس از خشک شدن نیز با آب شسته و از کرم مرطوب کننده استفاده کنید.

پرسش های رایج در مورد خاک رنگبر

خرید خاک رنگبر در سایت جهان شیمی چگونه است؟
جهان شیمی شما را به بهترین فروشندگان خاک رنگبر متصل می ‌کند. برای خرید خاک رنگبر تنها کافی است از طریق بنر بالای صفحه یا کادر فروشندگان در پایین مقاله، فروشنده مورد نظر را انتخاب نمایید و با او تماس بگیرید.

خرید خاک رنگبر

یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه شیمیایی، خرید خاک رنگبر از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است. با هدف افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران از کیفیت محصول موردنظر در فرایند خرید خاک رنگبر، ما به عنوان مرجع مواد شیمیایی در ایران، تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین فروشندگان بوریک اسید را در این بخش و همچنین بنر بالای صفحه به شما معرفی نماییم. امیدواریم با معرفی تامین کنندگان منتخب، نگرانی های خریداران محترم کاهش یافته و بتوانیم لذت تجربه خرید خاک رنگبر با قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه نماییم.

 



  • بازرگانی مهر شیمی

فروش انواع مواد شیمیایی صنایع غذایی و تجهیزات و لوازم تصفیه آب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا