Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
عمومی

چسب برطرف کننده میخچه و زگیل وایپ کورن

میخچه و زگیل از شایع ترین بیماری های پوستی محسوب می‌شوند. میخچه و زگیل ممکن است در طولانی مدت برای فرد ایجاد ناراحتی کرده و نیاز به درمان داشته باشند. چسب وایپ کورن یک روش درمانی مناسب برای برطرف کردن میخچه و زگیل است. از مزایا چسب وایپ کورن بافت پارچه ای و مقاوت باکتریایی آن است. برای درمان میخچه و زگیل گاهی از روش های خانگی استفاده می شود. اما استفاده از چسب وایپ کورن می تواند موجب درمان سریع تر، کم درد تر و کم هزینه‌تری شود. قیمت چسب وایپ کورن نسبت به سایر موارد درمانی ارزان تر بوده و مقرون به صرفه است. بعلاوه برای خرید چسب وایپ کورن می توان به داروخانه های سراسر کشور مراجعه نمود. ماده موثره چسب وایپ اسید سالیسیلیک بوده و موجب درمان میخچه و زگیل می شود.

چسب وایپ کورن چیست

افرادی که از کفش نامناسب استفاده کرده یا بهداشت پا را به‌خوبی رعایت نمی کنند، ممکن است دچار میخچه و زگیل شوند. افراد مبتلا به ناهنجاری های استخوانی و… نیز در معرض میخچه و زگیل قرار دارند. میخچه به‌صورت برجستگی کوچکی بر کناره‌ها یا مفصل انگشتان پا ایجادشده و هسته سختی دارد. اما زگیل می‌تواند در هر نقطه‌ای از بدن رویش داشته باشد. از چسب وایت کورن می توان برای درمان این عارضه های پوستی استفاده نمود. استفاده از وایپ کورن برای حذف میخچه و زگیل روشی بدون درد، کم هزینه و دائمی محسوب می‌شود. این چسب از ۴۰ درصد اسید سالیسیلیک ساخته شده و غلظت اسید به گونه ای تنظیم شده است که به نواحی سالم پوست آسیب وارد نشود.

چسب برطرف کننده میخچه و زگیل وایپ کورن
چسب برطرف کننده میخچه و زگیل وایپ کورن

ویژگی چسب وایپ کورن

از چسب میخچه و زگیل برای درمان این عوارض پوستی استفاده می شود. ترکیب اصلی این چسب سالیسیلیک اسید بوده و میخچه‌های سطحی را می‌توان با یک یا دو عدد چسب درمان نمود. در ادامه به خواص چسب وایپ کورن اشاره شده است.

چسب وایپ کورن دارای ۶ عدد چسب درمانی است.

این چسب به شکل یک پد توخالی با بافت پارچه ‌ای و چسب دار است. به طوریکه میخچه در مرکز پد قرار گرفته و درمان به آهستگی آغاز می شود.

چسب وایپ کورن حاوی محلول اسید سالیسیلیک ۴۰ درصد است. البته غلظت محلول‌های اسید سالیسیلیک بسیار حائز اهمیت است و نباید غلظت آن از حد معینی بیشتر یا کمتر باشد.

از کاربرد چسب وایت کورن در درمان میخچه و زگیل استفاده می شود. این چسب میخچه و زگیل را ضدعفونی کرده و زخم را درمان می کند.

درمان ریشه ‌ای میخچه با این محصول موجب بهبود کامل میخچه می شود. بعلاوه این محصول مقاومت بالایی در مقابل نفوذ باکتری دارد.

عملکرد چسب وایپ کورن

چسب میخچه و زگیل دارای پدی توخالی و دایره ای شکل است. این پد دور میخچه به طوری قرار می گیرد که آن محاصره کند. سپس اسید از پد آزاد شده و میخچه یا زگیل تحت تاثیر آن درمان می شوند. دوره درمان این محصول ۱۲ روز طول می کشد. هر چسب را به مدت ۲ روز باید روی محل چسبانده و سپس چسب را جدا کرده و محل را از پوست های مرده تمیز نمایید. سپس از چسب دیگری استفاده می شود. چسب میخچه و زگیل وایپ کورن میخچه و زگیل را کاملا درمان می کند.

روش مصرف چسب وایپ کورن

استفاده از چسب میخچه و زگیل وایپ کورن آسان و بدون درد است و این یک مزیت محسوب می شود.

قبل از استفاده، ناحیه مورد نظر باید تمیز و خشک شود.

میخچه یا زگیل باید در مرکز چسب قرار گیرد.

پس از دو روز چسب را برداشته و میخچه شسته و پوست های زاید جدا می‌شوند. این کار تا بهبودی کامل میخچه ادامه خواهد یافت.

هشدار مصرف چسب میخچه و زگیل وایپ کورن

این محصول برای افرادی که به اسید سالیسیلیک حساسیت دارند، ممنوع است.

افراد دیابتی و افراد با فشار خون پایین نباید از این محصول استفاده کنند.

درمان انواع زگیل تناسلی، برخی از انواع خال و… هیچ اثربخشی ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا