Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
تبلیغات(رپورتاژ آگهی)

چرا باید از پودر پروتئین برای بدنسازی استفاده کنیم؟ ( دارودراگ )

خرید مکمل بدنسازی پروتئینی، اهمیت ویژه‌ای برای ورزشکاران و بدنسازان حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای دارد. شاید برای دوچرخه سواری روزمره نیازی به مصرف پروتئین نداشته باشید اما برای انجام فعالیت‌های سنگین ورزشی، باید مکمل پروتئین بخرید و مصرف کنید. در اینجا شما را با نقش حیاتی پروتئین در بدن آشنا می‌کنیم. سپس بهترین راه خرید مکمل یعنی از داروخانه آنلاین و به شکل اینترنتی را به شما معرفی می‌کنیم در داروخانه آنلاین دارودراگ می‌توانید انواع مکمل‌های بدنسازی را با بهترین قیمت بخرید.

خرید مکمل بدنسازی از داروخانه آنلاین باعث می‌شود که دیگر نیازی به گشتن در سطح شهر برای پیدا کردن مکمل اصل و اورجینال نداشته باشید. همه مکمل‌های بدنسازی سایت دارودراگ daroodrug.com، دارای برچسب اصالت و تضمین اورجینال بودن هستند. همچنین تمام آن‌ها برچسب سلامت سازمان غذا و دارو را دارند و خیالتان از بابت سالم بودن آن‌ها راحت باشد. شما می‌توانید برای خرید پودر پروتئین وی، پودر آب پنیر، مکمل ال آرژنین، کراتین، کازئین، بی سی‌ای ای و گلوتامین، به دارودراگ مراجعه کنید.

پروتئین چیست؟

پروتئین، اسیدهای آمینه متصل به هم است که در بدن به شکل طبیعی تولید می‌شود. هنگامی که میزان مصرف پروتئین از تولید آن پیشی بگیرد، باید به سراغ خرید مکمل‌های پروتئین رفت. از آنجایی که پروتئین به دو دسته کلی ضروری و غیرضروری تقسیم می‌شود، در رژیم غذایی باید پروتئین وجود داشته باشد. حتی با مصرف سبزی و میوه هم می‌توانید بخشی از پروتئین مورد نیاز روزانه را تامین کنید. اما رژیم غذایی و خوردن وعده‌های غذایی ممکن است نتواند به طور کامل نیاز روزانه فرد را تامین کند. در اینگونه از مواقع است که خرید پروتئین وی ، پودر پروتئین کراتین، پودر پروتئین کازئین و… توصیه می‌شود.

سوال مهم این است که نقش پروتئین در بدن چیست که تا این اندازه اهمیت دارد؟ چرا باید خرید مکمل بدنسازی و خرید مکمل پروتئین را جدی بگیریم؟

نقش پروتئین در بدن – دارودراگ

پروتئین تقریباً در تمامی فعالیت‌ها و سوخت و سازهای سلولی نقش دارد. از همان زمان کودکی و بازه رشد، پروتئین نقشی حیاتی و ویژه پیدا می‌کند. بدون مصرف پروتئین در بدن، امکان ساخت بافت‌های ماهیچه‌ای و عضله نیست. در ساخت و ترمیم استخوان، ناخن، مو، پوست و… هم از پروتئین و اسیدهای آمینه استفاده می‌شود. پروتئین است که باعث به وجود آمدن آنزیم‌های مختلف در تقسیمات سلولی و متابولیسم بدن می‌شود. حتی پروتئین می‌تواند در ساخت آنتی بادی‌ها و گلبول‌های سفید برای مقابله با بیماری‌های باکتریایی، ویروسی و عفونی موثر باشد.

بنابراین نه تنها خرید مکمل بدنسازی و روزمره از داروخانه آنلاین یا هر جای دیگر مهم است، بلکه باید به طور مرتب، سطح پروتئین‌های بدنتان را چک کنید تا کمبود نداشته باشید. با این حال، نقش مصرف پروتئین در فعالیت‌های ورزشی خصوصاً رشته بدنسازی، بیشتر است. دلیل این اهمیت چیست؟

نقش پروتئین در بدنسازی

احتمالاً از همان روزهای اول باشگاه ورزشی، به خرید مکمل بدنسازی ترغیب شوید. مربیان و متخصصان ورزشی، به ورزشکاران حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای، مصرف پودر پروتئین وی، کراتین، ایزوله، چربی سوز و… را توصیه می‌کنند. شما هم می‌توانید مستقیماً به فکر خرید مکمل پروتئین فکر کنید. اما دلیل این کار چیست؟

فعالیت ورزشی سنگین، باعث تحلیل رفتن انرژی، بافت عضله، استهلاک بدن و کاهش وزن سریع می‌شود. برای جلوگیری از این اتفاق و جبران انرژی و عضله از دست رفته، باید از پروتئین استفاده کرد. همانطور که گفتیم، پروتئین هنگام سوخت و ساز در بدن مصرف می‌شود. با فعالیت ورزشی هم عملاً میزان مصرف پروتئین را بیشتر می‌کنید. کاهش پروتئین در بدن می‌تواند به بی حالی، سردرد و کاهش انرژی منجر شود. بنابراین بهترین گزینه برای ورزشکاران این است که انرژی و پروتئین مورد نیاز روزانه خود را با خرید مکمل جبران کنند.

فواید مصرف پروتئین و خرید مکمل بدنسازی

خرید پودر پروتئین وی، پودر کراتین، بتا آلانین، ال آرژنین و… اگر در جای خود و بسته به نیاز فرد باشد، کاملاً مفید و موثر است. با خرید مکمل بدنسازی، می‌توانید:

  • سوخت و ساز بدن را افزایش دهید
  • تعادل را در متابولیسم بدن ایجاد کنید
  • بافت‌های فرسوده را ترمیم کنید
  • به رشد عضلات جدید کمک کنید
  • به چربی سوزی و رسیدن به وزن دلخواه و اندام مناسب کمک کنید
  • گرسنگی را از بین ببرید و انرژی مورد نیازتان را تامین کنید.

با این حساب نباید دیگر تردیدی در خرید انواع مکمل بدنسازی از داروخانه آنلاین یا فروشگاه‌های معتبر داشته باشید. بدون مصرف پروتئین، به سرعت تحلیل می‌روید و نمی‌توانید ورزشتان را ادامه بدهید. در مقابل، با مصرف پروتئین بدنسازی، امکان جبران انرژی از دست رفته، کمک به رشد عضلات و ماهیچه‌ها و چربی سوزی درست و اصولی برای شما وجود دارد.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا