Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
تصفیه آب

بهترین کاور یا روکش استخر شنا چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین کاور یا روکش استخر شنا باعث کاهش اتلاف آب و گرما از طریق تبخیر، کاهش مصرف مواد شیمیایی مانند کلر استخر در اثر تبخیر و جلوگیری از ورود زباله به استخر شما می شود.

در حال حاضر روکش های مختلفی برای استخرهای شنا در دسترس است و شما می توانید بهترین آنها را برای استخر خودتان انتخاب کنید. اینکه چه نوع کاوری را برای استخر مورد استفاده قرار دهید به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه مقاله در نشریه جهان شیمی بطور کامل به آن پرداخته ایم لطفا همراه ما باشید.

بهترین کاور یا روکش استخر شنا

پوشش های خورشیدی

روکش های خورشیدی از پلاستیک ساخته شده اند و حباب های کوچکی در آنها وجود دارد تا حباب های هوای کوچکی در زیر لایه پلاستیکی بالایی ایجاد کنند. پلاستیک به اشعه ماوراء بنفش خورشید اجازه می دهد تا آب استخر را گرم کند و هوا به عنوان عایق عمل می کند و در به دام انداختن گرما در استخر کمک می کند.

پتوهای حرارتی

پتوهای حرارتی همان پتوهایی هستند که روی سطح بالای استخر قرار می دهید. مانند پتوهای روی تخت ما عمل می کند. هنگامی که گرما را از طریق خورشید یا پمپ حرارتی به آب استخر اعمال می کنید به حفظ گرما در بدنه آب کمک می کند همانطور که پتوهای ما به حفظ گرما در شب کمک می کند.

روکش های اتوماتیک استخر

این روکش ها به همان شیوه ای عمل می کنند که درب های غلتکی گاراژ قدیمی انجام می دادند. آنها در یک محفظه مخفی در انتهای استخر شما جمع می شوند و با فشار دادن یک دکمه از بالای استخر شما بیرون می آیند. آنها می توانند شناور شوند یا در مسیرها بدوند. بهترین روکش های خودکار روکش های لت پلی کربنات هستند که در طیف وسیعی از پوشش ها وجود دارند. لت ها حاوی محفظه های هوا هستند و عملکردی مشابه پوشش های خورشیدی دارند.

بهترین کاور یا روکش استخر شنا چه ویژگی هایی دارد؟
بهترین کاور یا روکش استخر شنا چه ویژگی هایی دارد؟

انتخاب بهترین کاور یا روکش استخر شنا

انتخاب بهترین کاور یا روکش استخر شنا به عوامل مختلفی به ویژه بودجه شما، سبک استخر مورد نظر و آب و هوای محلی شما بستگی دارد. در آب و هوای معتدل گرم اغلب یک پتوی خورشیدی توصیه می شود. انرژی خورشید رایگان است و یک پتوی خورشیدی به استخر شما اجازه می دهد تا به طور طبیعی گرم شود. در آب و هوای گرم که دمای محیط معمولاً بالای ۲۰ درجه سانتی گراد است، این یک گزینه عالی است.

اغلب متوجه می‌ شویم که روکش ‌های خودکار مخفی استخر در خانه‌ هایی با ارزش بالا درخواست می‌ شوند که مالکان سودی را در اتوماسیون پوشش استخر خود می ‌بینند. یکی دیگر از دلایل کلیدی برای پوشش مخفی معمولاً زیبایی است و پنهان بودن آن ممکن است با سبک ملک یا محوطه سازی مناسب باشد.

متأسفانه نصب روکش اسلت شناور بالای خط روی استخر فایبرگلاس و آستر آسان نیست. روکش ‌های خودکار استخر برای استخرهای بتنی مناسب ‌تر هستند، جایی که می‌توان آن‌ها را در یک گودال در انتهای استخر پنهان کرد.

هزینه روکش های استخر چقدر است؟

برای یک استخر معمولی با اندازه خانوادگی در محدوده ۸ تا ۱۰ متر، حدود ۳۰۰۰ دلار برای یک پوشش خورشیدی، ۵۰۰۰ دلار برای یک پتوی حرارتی و از ۱۸۰۰۰ دلار تا ۳۰،۰۰۰ دلار برای پوشش خودکار استخر باید پرداخت کنید. طبیعتا هر چه اندازه استخر بزرگتر باشد هزینه ها برای هر نوع روکشی افزایش خواهد یافت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا