Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
عمومیغذایی و داروییمحصولات شیمیایی

قیمت فروش و خرید گلیسیرین مونو استئارات |گلیسیرین مونو استئارات چیست؟

این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها، خواص و کاربرد گلیسیرین مونو استئارات و موارد مصرف گوناگون آن است. همچنین اگر تصمیم به خرید گلیسیرین مونو استئارات دارید، برای آگاهی یافتن از قیمت خرید و فروش گلیسیرین مونو استئارات در بازار مواد شیمیایی می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان گلیسیرین مونو استئارات در انتهای مقاله استفاده نمایید. حجم محصول، درصد خلوص، نرخ ارز و شرکت تولیدکننده به طور کلی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت مواد شیمیایی هستند؛ قیمت گلیسیرین مونو استئارات نیز تحت تاثیر این موارد است. لازم به ذکر است لیست فروشندگان پیشنهادی در پایان مقاله، همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش گلیسیرین مونو استئارات به روزرسانی می‌شود.

گلیسیرین مونو استئارات (Glycerol monostearate) که عموما با نام GMS شناخته می شود یک امولسیفایر شناخته شده در صنایع غذایی است. این ترکیب یک پودر سفید، بدون بو، شیرین و جاذب رطوبت است که کاربرد گسترده ای در صنایع غذایی دارد.

گلیسرول مونو استئارات به صورت سه استریوایزومر وجود دارد، جفت انانتیومری مونواستئارات ۱-گلیسرول و مونواستئارات ۲-گلیسرول. این ترکیبات به صورت مخلوط وجود دارند و خواص مشابهی دارند.

این ترکیب به طور طبیعی در بدن به عنوان محصول تجزیه چربی ها توسط لیپاز پانکراس تولید شده و در بعضی از دانه های روغنی در سطوح بسیار کم وجود دارد. در ادامه مقاله در نشریه جهان شیمی فیزیک توضیحات بیشتری در این رابطه ارائه می شود.

مراکز خرید و قیمت فروش گلیسیرین مونو استئارات در تهران و شهرستان‌ ها

اغلب مراکز خرید و فروش گلیسیرین مونو استئارات و دیگر مواد شیمیایی در تهران وجود دارند و فروشندگان گلیسیرین مونو استئارات در سایر استان و شهرستان ها در بیشتر موارد، خرید خود را از تهران انجام می دهند. به همین دلیل، توصیه می شود که در صورت امکان سعی کنید تا خرید مواد شیمیایی از تهران انجام شود. چرا که

  • اغلب شرکت های واردکننده گلیسیرین مونو استئارات در تهران مستقر هستند.
  • به دلیل اینکه خرید گلیسیرین مونو استئارات در سایر استان ها و شهرستان ها در بیشتر موارد از طریق چندین واسطه انجام می شود، خرید در تهران می تواند از نظر قیمت مقرون به صرفه تر و ارزان تر باشد.
  • از آنجایی که در تهران به تامین کننده اصلی کالا نزدیک تر هستید و بیشتر انبارهای اصلی مواد شیمیایی در شهر تهران قرار دارند، احتمال اصالت و مرغوبیت کالا نیز افزایش می یابد.

اما باید توجه نمود که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در تهران از نظر تجربه، سابقه و کیفیت در یک سطح قرار ندارند. به همین دلیل در این صفحه و سایر صفحات مرتبط با مواد شیمیایی در سایت جهان شیمی، تلاش کرده ایم برترین و باسایقه ترین شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش گلیسیرین مونو استئارات را به شما معرفی کنیم. شرکت هایی که در بنر بالای این صفحه یا در کادر «فروشندگان پیشنهادی» در پایان این مقاله معرفی شده اند، همگی به طور مرتب مورد بازبینی قرار می گیرند. خالی از لطف نیست که یادآور شویم از جمله مهمترین شرایط شرکت ها برای قرار گرفتن در بخش های مذکور و معرفی به خریداران، میزان سابقه، اعتبار و تجربه آن ها است.

پاسخ به سوالات در نشریه جهان شیمی فیزیک

قیمت خرید گلیسیرین مونو استئارات

گلیسرول مونواستئارات یک مکمل آبرسان و قدرتمند است که ورزشکاران، بدنسازان و تولیدکنندگان مواد غذایی از آن استفاده می کنند. پودر GMS ترکیبی از گلیسرول و اسید استئاریک، یک اسید چرب طبیعی است. از آنجا که این ترکیب طبیعی و غیر سمی است، مصرف کنندگان از گلیسرول و گلیسرول مونواستئارات برای اهداف مختلف استفاده می کنند. به عنوان یک مکمل مناسب و پودر شده، GMS می تواند بدن را هیدراته نگه دارد و به عضله سازی کمک کند.

گلیسرول به بدن کمک می کند مایعات را حفظ کند و هیدراتاسیون را بهبود می بخشد. هنگامی که شخصی گلیسرول مصرف می کند، بدن آن را سریع جذب می کند و خیلی سریع آن را به قسمت های مختلف بدن می فرستد. گلیسرول به آن قسمت از بدن کمک می کند تا مایعات را حفظ کند. پزشکان از آن برای کمک به تأمین آب بدن بیماران استفاده می کنند. علاوه بر این، گلیسرول آب را به روده ها می کشد و می تواند یبوست را برطرف کند، بنابراین ممکن است یک ملین موثر باشد.

کاربرد گلیسیرین مونو استئارات

این ترکیب یک افزودنی غذایی است که به عنوان ماده ضخیم کننده، امولسیون کننده، آنتی کیک و نگهدارنده استفاده می شود و یک عامل امولسیون کننده برای روغن ها، موم ها و حلال ها است. GMS یک پوشش محافظ برای پودرهای جاذب رطوبت، ماده تقویت کننده و کنترل کننده آزادسازی ترکیبات دارویی در داروسازی و یک ماده روان کننده رزین است. این ماده همچنین در محصولات آرایشی و مراقبت از مو استفاده می شود.

این ترکیب تا حد زیادی در پخت و پز برای افزودن قوام به غذا استفاده می شود و تا حدی مسئول فرم گرفتن بستنی و خامه است. گاهی اوقات به عنوان یک ماده ضد بیات شدن در نان ها استفاده می شود.

این امولسیفایر در بستنی، خامه، دسرهای یخ زده، شکلات‌ های داغ، نوشیدنی ها، روغن های خوراکی، پودینگ‌های اسفنجی، محصولات لبنی، مارگارین، محصولات پوست و مو استفاده می‌ شود.

این ترکیب در مواد آرایشی و محصولات مراقبت شخصی از جمله در لوسیون، کرم، پودر، محصولات پاک کننده پوست، ریمل مژه و ابرو، سایه چشم، خط چشم، کرم‌های ضد آفتاب نیز استفاده می شود و به پوست ظاهر نرم و صاف بخشیده و با ایجاد یک مانع بر روی سطح پوست مانع از دست رفتن آب محتوای پوست می شود.

گلیسرول می تواند تجمع مایعات را در برخی از قسمت های بدن مانند چشم و مغز کاهش دهد. به همین دلیل، پزشکان ممکن است از گلیسرول برای کاهش فشار چشم ناشی از گلوکوم یا برای کاهش مایعات قبل از معاینه چشم استفاده کنند.

گلیسیرین مونو استئارات چیست و چه کاربردی دارد؟
گلیسیرین مونو استئارات چیست و چه کاربردی دارد؟

کاربرد گلیسیرین مونو استئارات در صنایع مختلف

این ماده در صنعت پلاستیک به عنوان روان کننده، آنتی استاتیک و پلاستیک ساز مورد استفاده قرار گرفته و باعث انعطاف پذیری پلاستیک و افزایش طول عمر آن می شود. در صنایع غذایی GMS به عنوان امولسیفایر، تقویت کننده عطرو طعم و تثبیت کننده بافت در مواد غذایی استفاده می ‌شود.

این ماده اصطکاک را در فرایند اکستروژن کاهش داده و در بافت نشاسته باعث کاهش تورم و ژلاتینه شدن آن می شود. این ترکیب در کشاورزی به عنوان ضد مه در گلخانه ها استفاده می شود.

عوارض جانبی گلیسرول مونو استئارات

سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) برچسب GMS را به طور کلی بی خطر می داند. با این حال، استنشاق GMS خالص سمی است و ممکن است باعث تحریک پوست، چشم ها و دستگاه های تنفسی و گوارشی شود.

اگرچه این ترکیب به طور کلی بی خطر است، اما استفاده بیش از حد از آن ممکن است عوارض جانبی ایجاد کند. از آنجا که این ماده مایعات را از مغز و چشم به عضلات و سایر قسمت های بدن می کشد، مقادیر بیش از حد GMS ممکن است باعث سردرد یا تاری دید شود. برخی دیگر از عوارض جانبی این ترکیب ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • تشنگی بیش از حد
  • اسهال
  • استفراغ
  • سرگیجه
  • نفخ شکم
  • دل درد
  • التهاب در دستگاه گوارش

قیمت فروش گلیسریل استئارات چیست

گیسریل استئارات به صورت پولک های سفید رنگ بی بو و غیر قابل انحلال در آب است که به عنوان یک ماده امولسیون کننده دارای ph بین ۵ تا ۷ از جدا شدن آب و روغن در محصولات مختلف جلوگیری می کند. این ترکیب به صورت یک ماده مهم و کاربردی در صنعت تولید محصولات آرایشی و بهداشتی استفاده می شود. این ماده به عنوان یک عامل افزایش دهنده ماندگاری و غلیظ کننده در بسیاری از لوازم آرایشی مانند کرم ها و ژل ها استفاده می شود. همچنین به دلیل ایجاد حس دلپذیر بدون نیاز به ترکیب با سایر امولسیفایرها در محصولات مراقبی پوست به کار برده می شود.

خرید گلیسیرین مونو استئارات به عنوان یک محصول کاربردی برای استفاده در صنایع مختلف خریداری و استفاده می شود. این ماده به صورت یک پودر سفید شیرین و به عنوان تثبیت کننده و ماده آنتی کیک و ماده مجاز خوراکی دارای تاییدیه سازمان بهداشت در صنایع غذایی استفاده می شود. گلیسیرین مونو استئارات به عنوان پوشش برای محافظت از پودرهای هیدروسکوپی نیز قابل استفاده است. همچنین به عنوان یک ماده نگهدارنده رطوبت یا افزایش دهنده کیفیت در محصولات غذایی از خشک شدن و جداشدن آب و روغن در مراحل تولید جلوگیری می کند و به همین دلیل در تولید نان، کیک و کلوچه و تهیه دسرها استفاده می شود.

 

جدول مشخصات، خواص و ویژگی های گلیسیرین مونو استئارات GMS

نام انگلیسی Glycerol Monostearate
چگالی ۰۳/۱ گرم بر سانتی متر مکعب
نقطه ذوب ۵۷-۶۵ درجه سانتی گراد

فروش گلیسیرین استئارات

گلیسیرین استئارات یک مونوگلیسیرید با ظاهری پودر مانند با طعم شیرین است که از استرهای گلیسرول استئاریک اسید ساخته شده است. این ترکیب به عنوان یک ماده تقویت کننده، افزایش دهنده طعم، عامل امولسیون کننده و نگهدارنده بافت محصولات و همچنین به عنوان حجیم کننده برای بهبود کیفیت محصولات تولیدی استفاده می شود. این ماده در صنعت نوشیدنی های روزانه و پروتئینی به عنوان عامل افزایش دهنده طعم و برای جلوگیری از جداسازی لایه چربی و تقویت خاصیت امولسیون کنندگی به کار برده می شود.

انواع گلیسرول مونو استئارات

گلسیرول مونو استئارات مولکولی با ساختار تشکیل شده از گروه استر و هیدروکسی است و به دو شکل ایزومری به نام های ۱و ۲ گلیسرول مونو استئارات وجود دارد. این ماده در دما و فشار محیط کاملا پایدار است و عمر مفید آن حدود ۱۲ ماه است. این ماده به دلیل داشتن ویژگی هایی مانند خاصیت امولسیفایر، رطوبت زایی و روان کنندگی در بسیاری از صنایع بطور گسترده ای به کار برده می شود. این ماده به عنوان یک عامل روان کننده در صنعت نساجی به منظور افزایش نرمی و یکنواختی در بافت الیاف و به عنوان عامل رطوبت زا برای نگهداری رطوبت و افزایش یکنواختی و از بین بردن حفره ها و جلوگیری از ایجاد الکتریسته ساکن در صنعت تولید پلاستیک استفاده می شود.

فرمول گلیسیرین تری استئارات

فرمول گلیسیرین تری استئارات C9H14O6 است که به صورت یک مایع شفاف و روغنی پرکاربرد در صنعت شناخته شده است. مقدار رطوبت و اسیدیته این محصول به دلیل اینکه این مقادیر مشخص کننده کاربرد آن هستند توسط تولیدکنندگان برروی برچسب این ماده ذکر شده است. گلیسیرین تری استئارات به عنوان یک ماده جاذب رطوبت که به مقداری کم در آب حل می شود به منظور نرمال کردن ph پوست و محافظت از پوست در محصولات مراقبت از پوست به کار برده می شود. همچنین به دلیل داشتن خواص ضد قارچی برای درمان عفونت های موضعی پوست استفاده می شود.

پرسش های رایج در مورد گلیسیرین مونو استئارات

چطور می توانم بهترین فروشنده گلیسیرین مونو استئارات را پیدا کنم؟
برای پیدا کردن بهترین فروشنده گلیسیرین مونو استئارات، شما می ‌توانید از فروشندگان منتخبی که پیشنهاد کرده‌ایم؛ استفاده نمایید. این فروشندگان به لحاظ تجربه و سابقه فروش، مورد تایید جهان شیمی هستند و صلاحیت آنها برای خرید و فروش گلیسیرین مونو استئارات به طور مرتب بررسی می‌ شود.

قیمت گلیسیرین مونو استئارات

گلیسیرین مونو استئارات از ماده گلسیرین و اسیدهای چرب در آزمایشگاه تولید می شود. البته بطور طبیعی نیز در دانه های روغنی سویا وجود دارد و با توجه به استفاده گسترده در تولید محصولات خوراکی و صنعتی توسط تولیدکنندگان قیمت گذاری و به فروش می رسد. این ماده در تولید مواد غذایی مانند مارگارین برای پایداری و به عنوان یک ماده تثبیت کننده و در تولید کافی میت ها برای توزیع یکنواخت مواد اولیه و ایجاد اثر سفید کنندگی و تثبیت بافت مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین در صنایع لبنی از جدا شدن چربی و لایه لایه شدن اجزای تشکیل دهنده محصولات مانند بستنی و دسرها جلوگیری می کند.

خرید گلیسیرین مونو استئارات ۹۰

گلسیرین مونو استئارات ۹۰ که با نام تجاری GMS 90 در بازار شناخته می‌ شود، یک ماده مهم و افزودنی غذایی است که به دلیل خلوص بالا در صنعت تولید مواد غذایی برای جلوگیری از جداسازی فاز مایع و چربی در محصولاتی مانند بستنی ها و خامه، نوشیدنی های لبنی و گاز دار به کار برده می شود. این محصول تولیدی در تهیه مکمل های غذایی برای ورزشکاران و بدنسازان نیز به کار برده می شود. زیرا دارای خاصیت آبرسانی است و می تواند به بهبود گردش خون در عضلات کمک کند. همچنین به عنوان یک ماده کمکی باعث تسریع جذب مکمل ها می شود که در نتیجه با تغذیه عضلات باعث رشد و افزایش عملکرد عضلات و ماهیچه ها می شود.

گلیسیرین مونو استئارات ویکی پدیا

گلیسیرین مونو استئارات به عنوان یک ماده شیمیایی آلی در آب قابل انحلال نیست و اغلب از ترکیب مونو، دی و تری استرهای اسیدچرب تشکیل می شود. گاهی این مواد حاوی مقدار کمی اسید چرب آزاد و گلیسرول هستند. این ماده از طریق حرارت دادن روغن ها یا چربی با گلیسرول و یا استریلیزه مستقیم گلیسرول همراه با اسید استئاریک تولید می شود. این ترکیب قابل استفاده به صورت خمیر نیز هست که اغلب برای افزایش پایداری ژل با آب و سایر مواد ترکیب می شود. مونوگلسیرید اشباع ثبات و پایداری بیشتر و بالاتری نسبت به مونوگلسیرید های غیراشباع مانند اسید اولئیک از خود نشان می دهد.

 

خرید گلیسیرین مونو استئارات

یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه شیمیایی، خرید گلیسیرین مونو استئارات از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است. با هدف افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران از کیفیت محصول موردنظر در فرایند خرید گلیسیرین مونو استئارات، ما به عنوان مرجع مواد شیمیایی در ایران، تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین فروشندگان گلیسیرین مونو استئارات را در این بخش و همچنین بنر بالای صفحه به شما معرفی نماییم. امیدواریم با معرفی تامین کنندگان منتخب، نگرانی های خریداران محترم کاهش یافته و بتوانیم لذت تجربه خرید گلیسیرین مونو استئارات با قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه نماییم.



  • بازرگانی امید

فروش انواع مواد شیمیایی مورد استفاده در صنایع غذایی و ارایه محصولات تخصصی گروه رنگ های غذایی و اسانس ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا