Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
عمومیغذایی و داروییمحصولات شیمیایی

قیمت فروش و خرید سوربیتول مایع | کاربرد سوربیتول مایع چیست؟

این مقاله شامل اطلاعات کاربردی و مفید درباره خواص، ویژگی‌ها و کاربرد سوربیتول مایع و مصارف گوناگون آن است. اگر قصد خرید سوربیتول مایع دارید و به دنبال فروشندگان این ماده شیمایی و قیمت سوربیتول مایع در بازار هستید، می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان سوربیتول مایع در انتهای مقاله استفاده نمایید. درصد خلوص، حجم محصول، نرخ ارز و شرکت تولیدکننده از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت سوربیتول مایع هستند. لازم به ذکر است این لیست همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش سوربیتول مایع و صنعت مواد شیمیایی به روز می‌شود.

مراکز خرید و قیمت فروش سوربیتول مایع در تهران و شهرستان‌ ها

اغلب مراکز خرید و فروش سوربیتول مایع و دیگر مواد شیمیایی در تهران وجود دارند و فروشندگان سوربیتول مایع در سایر استان و شهرستان ها در بیشتر موارد، خرید خود را از تهران انجام می دهند. به همین دلیل، توصیه می شود که در صورت امکان سعی کنید تا خرید مواد شیمیایی از تهران انجام شود. چرا که

  • اغلب شرکت های واردکننده سوربیتول مایع در تهران مستقر هستند.
  • به دلیل اینکه خرید سوربیتول مایع در سایر استان ها و شهرستان ها در بیشتر موارد از طریق چندین واسطه انجام می شود، خرید در تهران می تواند از نظر قیمت مقرون به صرفه تر و ارزان تر باشد.
  • از آنجایی که در تهران به تامین کننده اصلی کالا نزدیک تر هستید و بیشتر انبارهای اصلی مواد شیمیایی در شهر تهران قرار دارند، احتمال اصالت و مرغوبیت کالا نیز افزایش می یابد.

اما باید توجه نمود که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در تهران از نظر تجربه، سابقه و کیفیت در یک سطح قرار ندارند. به همین دلیل در این صفحه و سایر صفحات مرتبط با مواد شیمیایی در سایت جهان شیمی، تلاش کرده ایم برترین و باسایقه ترین شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش سوربیتول مایع را به شما معرفی کنیم. شرکت هایی که در بنر بالای این صفحه یا در کادر «فروشندگان پیشنهادی» در پایان این مقاله معرفی شده اند، همگی به طور مرتب مورد بازبینی قرار می گیرند. خالی از لطف نیست که یادآور شویم از جمله مهمترین شرایط شرکت ها برای قرار گرفتن در بخش های مذکور و معرفی به خریداران، میزان سابقه، اعتبار و تجربه آن ها است.

سوربیتول یک شیرین کننده است که در بسیاری از محصولات غذایی یافت می شود. این ماده علاوه بر تأمین شیرینی، یک ماده مرطوب کننده و قوام دهنده عالی است. سوربیتول حدود ۶۰ درصد شیرین تر از ساکارز است و یک سوم آن کالری دارد.

این ترکیب محلول در آب به طور طبیعی در برخی میوه ها از جمله سیب، زردآلو، خرما، توت، هلو، آلو و انجیر یافت می شود. این ماده به صورت تجاری از شربت ذرت تولید شده و در غذاهای بسته بندی شده، نوشیدنی ها و داروها استفاده می شود.

از نظر تجاری سوربیتول یک ماده عالی برای حفظ رطوبت، افزودن شیرینی و ایجاد قوام در محصولات است و همچنین به طور بالقوه از سلامت دستگاه گوارش و دهان و دندان حمایت می کند.

پاسخ به سوالات در نشریه جهان شیمی فیزیک

برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه با ما در نشریه جهان شیمی فیزیک همراه باشید.

ویژگیهای فیزیکی و شیمیایی سوربیتول و قیمت خرید و فروش

سوربیتول معروف به گلوسیتول یک قند الکلی با طعم شیرین است که بدن انسان آنرا به آرامی متابولیزه می کند. این قند را می توان از گلوکز با کاهش گروه آلدهید (−CHO) و به یک الکل نوع اول (−CH2OH) بدست آورد. بیشتر سوربیتول از نشاسته سیب زمینی و شربت ذرت بدست می آید. سوربیتول ایزومر مانیتول، الکل قندی دیگر است. این دو تنها در جهت گیری گروه هیدروکسیل بر روی کربن ۲ تفاوت دارند. این دو الکل قندی در عین شباهت، از نظر ماهیت، نقاط ذوب و کاربرد بسیار متفاوت هستند.

 

 

سوربیتول در دهان دارای طعمی نرم و لطیف، شیرین، خنک و دلپذیر است. غیر پریوژنیک است و ممکن است برای افراد دیابتی مفید باشد. تقریباً نیم قرن است که سوربیتول با خیال راحت در غذاهای فرآوری شده استفاده می شود. این ماده همچنین در سایر محصولات مانند داروها و مواد آرایشی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

سوربیتول مایع چیست و مزایای مصرف آن چه می دانید؟
سوربیتول مایع چیست و مزایای مصرف آن چه می دانید؟

مزایای استفاده از سوربیتول مایع و خرید آن

اول اینکه، الکل های قندی اغلب در غذاها و نوشیدنی ها به جای قند سنتی استفاده می شوند تا میزان کالری آنها کاهش یابد. این قند در روده کوچک شما هضم نمی شود و آنچه از این ترکیب باقی مانده از آنجا به روده بزرگ منتقل می شود و در عوض تخمیر شده یا توسط باکتری ها تجزیه می شود و در نتیجه کالری کمتری جذب می شود.

این شیرین کننده اغلب به غذاهایی که اختصاصا برای افراد دیابتی تولید می شوند، اضافه می شود. زیرا در مقایسه با غذاهایی که با شیرین کننده های سنتی مانند قند سفره تهیه می شود، تأثیر بسیار کمی بر سطح قند خون دارد.

برخلاف قند سفره، قندهای الکلی مانند سوربیتول باعث پوسیدگی دندان ها نمی شوند و این یکی از دلایلی است که از آنها برای شیرین سازی آدامس و داروهای مایع بدون قند استفاده می شود.

در حقیقت، سازمان غذا و دارو (FDA) تشخیص داده است که قندهای الکلی مانند سوربیتول ممکن است برای سلامت دهان مفید باشد. سوربیتول در مقایسه با قند سفره ممکن است خطر پوسیدگی دندان را کاهش دهد، البته نه به اندازه سایر قندهای الکلی.

سرانجام، این ماده به خودی خود به عنوان ملین برای مقابله با یبوست استفاده می شود. سوربیتول هایپراسموتیک است، به این معنی که از بافت های اطراف آب را به روده بزرگ می کشد تا حرکات روده را تقویت کند. برای این منظور می توان آن را در بیشتر فروشگاه های مواد غذایی و دارویی بدون نسخه پزشک خریداری کرد.

 

مواد شیمیایی مرتبط با سوربیتول (مایع)

 

کاربرد سوربیتول مایع

از جمله موارد کاربرد سوربیتول مایع در محیط کشت باکتریایی برای تشخیص اشریشیا کلی O157: H7 بیماریزا از اکثر سویه های E. coli استفاده می شود، زیرا برخلاف ۹۳٪ از سویه های شناخته شده، این باکتری معمولاً قادر به تخمیر سوربیتول نیست.

این ماده برای درمان هایپرکالمی (پتاسیم خون بالا) از سوربیتول و رزین تبادل یونی سدیم پلی استایرن سولفونات استفاده می شود. این رزین یون های سدیم را با یون های پتاسیم در روده مبادله می کند در حالی که سوربیتول به از بین بردن آنها کمک می کند. سوربیتول همچنین در ساخت کپسول سافت ژل برای ذخیره تک دوز داروهای مایع استفاده می شود.

سوربیتول اغلب در لوازم آرایشی مدرن به عنوان ماده مرطوب کننده و غلیظ کننده استفاده می شود.این ماده همچنین در دهانشویه و خمیر دندان مورد کاربرد قرار می گیرد. برخی از ژل های شفاف را فقط می توان با سوربیتول تهیه کرد زیرا ضریب شکست بالایی دارد.

سوربیتول به عنوان یک افزودنی محافظت کننده برودتی (مخلوط با ساکارز و پلی فسفات های سدیم) در ساخت سوریمی، یک رب ماهی فرآوری شده استفاده می شود. همچنین در بعضی از سیگارها به عنوان مرطوب کننده استفاده می شود.

فراتر از استفاده به عنوان جایگزین شکر در غذاهای کم قند، سوربیتول همچنین به عنوان ماده مرطوب کننده در کلوچه ها و غذاهای کم رطوبت مانند کره بادام زمینی و میوه ها استفاده می شود.

سوربیتول مایع چیست و مزایای مصرف آن چه می دانید؟
سوربیتول مایع چیست و مزایای مصرف آن چه می دانید؟

عوارض جانبی و اقدامات احتیاطی در رابطه با خرید سوربیتول

مصرف سوربیتول یا سایر الکل های قندی به مقدار زیاد می تواند باعث نفخ و اسهال در برخی افراد شود، به خصوص اگر عادت به مصرف منظم آنها نداشته باشید. بیشترین عارضه ناشی از مصرف سوربیتول اسهال است، اگرچه ممکن است با گرفتگی شکم یا حالت تهوع نیزهمراه باشد.

هنوز هم در حالی که برخی از ملین ها می توانند وابستگی ایجاد کنند و نباید برای دوره های طولانی مدت استفاده شوند، سوربیتول یک ملین کمتر خطرناک و غیر تحریک کننده محسوب می شود.

مقدار و نحوه مصرف سوربیتول و قیمت خرید و فروش

این ترکیب را می توان به عنوان ملین برای تنقیه مقعدی یا محلول خوراکی مصرف کرد. همچنین می توانید آن را به صورت خوراکی با یک لیوان آب یا مخلوط در نوشیدنی های طعم دار، همراه یا بدون غذا مصرف کنید.

برخی مطالعات نشان می دهد که مصرف ۱۰ گرم یا بیشتر از این ماده در روز باعث عوارض جانبی ناخواسته خواهد شد. از آنجاییکه بیشتر خوراکیها حاوی این قند هستند باید مصرف نهایی را در نظر بگیرید. به این دلیل که مصرف بیش از حد سوربیتول می تواند عوارض جانبی زیادی در هضم و عدم تعادل الکترولیت ایجاد کند، اگرچه هیچ مدرکی مبنی بر سمیت آن وجود ندارد.

اگر فکر می کنید بیش از حد سوربیتول مصرف کرده اید و علائم قابل توجهی را تجربه می کنید، بلافاصله با مراکز درمانی تماس بگیرید.

سوربیتول را نباید با کلسیم یا سدیم پلی استایرن سولفونات مصرف کرد، که برای درمان سطح بالای پتاسیم در خون استفاده می شود. انجام این کار می تواند باعث تداخلات دارویی و منجر به مرگ بافت روده شود.

اگر برای تسکین یبوست از سوربیتول استفاده می کنید، از استفاده همزمان سایر ملین ها خودداری کنید مگر پزشک شما آنها را توصیه کرده باشد.

جدول مشخصات، خواص و ویژگی های سوربیتول (مایع)

نام ماده سوربیتول (Sorbitol)
فرمول مولکولی C6H14O6
جرم مولکولی ۱۸۲.۱۷ g/mol
چگالی (دانسیته) ۱.۴۹ g/cm³
نقطه ذوب ۹۵ °C
نقطه جوش ۲۹۶ °C
دیگر نام ها گلوسیتول

روش نگهداری و قیمت سوربیتول مایع

سوربیتول را می توان در دمای اتاق یا دمای ۲۵ درجه سانتی گراد ذخیره کرد. این ترکیب نباید منجمد شود و یا در محیط های گرم نگهداری شود، زیرا ممکن است ماندگاری آن کاهش یابد. با این حال، تنوع محصولات سوربیتول زیاد است بنابراین احتمال دارد که ماندگاری آنها متفاوت باشد.

در صورت نگهداری صحیح، اکثر محصولات به طور معمول ۶-۱۲ ماه دوام می آورند، اگرچه این مسئله به شکل و مارک آنها بستگی دارد.

خرید سوربیتول پودر

پودر سوربیتول بسیاری از محصولات محبوب را شیرین می کند. سوربیتول یک پودر سفید رنگ است که از گلوکز به دست می آید. پودر سوربیتول یک جایگزین قند است که اغلب برای شیرین کردن نوشابه رژیمی، بستنی، آدامس و شربت های سرفه استفاده می شود. همچنین به عنوان یک شیرین کننده و مرطوب کننده در شیرینی ها و کیک های رژیمی استفاده می شود. پودر سوربیتول قهوه ای یا کاراملی نمی شود.

این ماده شیمیایی به طور طبیعی در انواع توت ها و سایر میوه ها یافت می شود. می توان آن را با کاهش گلوکز در آزمایشگاه نیز به دست آورد. از سوربیتول معمولا به عنوان جایگزین شکر استفاده می شود. در مقایسه با شکر حدود ۶۰ درصد شیرینی بیشتری دارد و در هر گرم تنها ۲ کالری دارد.

فروش سوربیتول قوام دهنده شربت

قوام دهنده ها معمولا باعث قوام محصولات غذایی، بهبود طعم و افزایش ماندگاری محصولات می شوند. قوام دهنده ها به سه گروه بزرگ از جمله، پروتئین ها (تخم مرغ، کلاژن، ژلاتین، آلبومین)، پلی ساکاریدها (نشاسته، صمغ های گیاهی و پکتین) و چربی ها (کره و روغن) تقسیم می شوند. این مواد که نظر اقتصادی مقرون به صرفه هستند. خاصیت و نقش اصلی این مواد، افزایش تقویت و اتصال دهندگی در مواد غذایی و دارویی است.

سوربیتول نوعی قوام دهنده شربت است و باعث افزایش قوام و افزایش ماندگاری شربت ها می شود. از آنجایی که ۶۰ برابر شیرین تر از شکر است برای افزایش غلظت شربت ها بسیار استفاده می شود.

 

پرسش های رایج در مورد سوربیتول مایع

چرا فروشندگان سوربیتول مایع در سایت جهان شیمی مورد اعتماد هستند؟
خریداران سوربیتول مایع می ‌دانند که پیدا کردن شرکت‌های بازرگانی خوشنام و باتجربه سوربیتول مایع، کار راحتی نیست. به همین دلیل کارشناسان جهان شیمی با بررسی پیوسته شرکت ‌های متقاضی، فروشندگانی معتبر، مورد اعتماد و باسابقه را به خریداران x معرفی می ‌کنند.

خرید سوربیتول ۷۰ درصد

سوربیتول ۷۰ درصد یک محلول مایع از یک الکل طبیعی پلی هیدریک است که از قند ذرت (Corn) به دست می آید. سوربیتول ۷۰ درصد یک مرطوب کننده و تثبیت کننده است که شفافیت خوبی به فرمولاسیون های محصولات آرایشی می دهد.  این محلول از الکل های D-glucitol و D-mannitol تشکیل شده است و در برابر اسیدها و قلیاها مقاوم است. محلول سوربیتول ۷۰ درصد می تواند از اثرات ضخیم شدن افزایش دهنده های ویسکوزیته پشتیبانی کند.

محلول سوربیتول ۷۰ درصد همچنین برای درمان یبوست های گاه به گاه و سایر شرایط گوارشی مفید است. این محلول در بدن به آرامی متابولیزه می شود. بنابراین برای افراد دیابتی مفید است. محلول سوربیتول ۷۰ درصد از گلوکز خالص ساخته شده است. از سوربیتول ۷۰ درصد همچنین می توانید برای کاربردهای زیر نیز استفاده کنید.

  • به عنوان حجم دهنده محلول ها و شربت های بدون قند
  • به عنوان شیرین کننده غیر پوسیدگی زا
  • به عنوان تثبیت کننده داروها

سوربیتول چیست و قیمت خرید و فروش

سوربیتول، یک شیرین کننده فله ای است که در بسیاری از محصولات غذایی یافت می شود. این ماده شیمیایی علاوه بر ایجاد شیرینی، یک عامل مرطوب کننده و بافت دهنده عالی است. سوربیتول طعمی شیرین، خنک و مطبوع دارد. این شیرین کننده باعث پوسیدگی دندان نمی شود و ممکن است برای افراد مبتلا به دیابت نیز مفید باشد. از این شیرین کننده حدود نیم قرن است که به طور ایمن در غذاهای فرآوری شده استفاده می شود. سوربیتول کاربرد های دیگری نیز در محصولات داروسازی و آرایشی دارد.

یک شیمیدان فرانسوی اولین بار در سال ۱۸۷۲، سوربیتول را در توت های کوهی کشف کرد. این شیرین کننده به طور طبیعی در طیف گسترده ای از میوه ها و انواع توت ها یافت می شود. امروزه سوربیتول را به صورت تجاری با هیدروژنه کردن گلوکز تولید می کنند و به دو صورت مایع و پودری در دسترس است.

خرید سوربیتول صنعتی

سوربیتول به صورت صنعتی با کاهش الکترولیتی گلوکز و شربت ذرت تولید می شود. با توجه به ویژگی های شیمیایی و فیزیکی این شیرین کننده، از آن به طور گسترده ای در صنایع مختلف برای تولید خمیر دندان، لوازم آرایشی، شیرینی ها، دسرهای منجمد، بیسکویت ها، اسید اسکوربیک، سورفکتانت های صنعتی، داروها و محصولات بهداشتی استفاده می شود.

سوربیتول همچنین به دلیل خواص عملکردی مختلف خود در صنایع مختلف به عنوان مرطوب کننده، شیرین کننده، حجم دهنده، تثبیت کننده، نرم کننده و امولسیون کننده نیز استفاده می شود. به عنوان مثال، در صنایع غذایی، برای جلوگیری از خشک شدن، افزایش ماندگاری محصولات و همچنین جلوگیری از رسوب شکر در محصولات غذایی استفاده می شود. از سوی دیگر، در صنایع داروسازی سوربیتول به عنوان یک ماده کمکی و رقیق کننده در فرمولاسیون قرص ها استفاده می شود.

فروش سوربیتول fic

سوربیتول fic توسط شرکت فسفات تجارت ایرانیان در بشکه های ۲۷۰ لیتری از چین وارد می شود. این ترکیب در گریدهای مختلف موجود است و شما بر حسب نیاز می توانید آن را خریداری کرده و مورد مصرف قرار دهید.

قیمت سوربیتول مایع

قیمت خرید و فروش سوربیتول مایع برحسب حجم آن در بازار متفاوت است و شما می توانید از طریق شرکت های معتبری که در ادامه معرفی می شوند، با بهترین قیمت، اقدام به خرید سوربیتول مایع در حجم مورد نظر خود نمایید. همانطور که گفته شد درصد خلوص مواد شیمیایی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت آن ها هستند. شرکت تولیدکننده و خارجی یا ایرانی بودن نیز عامل مهم دیگری در تعیین قیمت سوربیتول مایع است.

فروش ‌سوربیتول مایع

شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت فروش سوربیتول مایع در بازار موارد شیمیایی از لیست فروشندگان پیشنهادی در قسمت بعد استفاده نمایید. این لیست شامل معتبرترین خریداران و فروشندگان سوربیتول مایع در بازار مواد شیمیایی است. برای آگاهی از اطلاعات تماس، حوزه فعالیت، آدرس، تلفن و سایر کانال های ارتباطی فروشنده موردنظر، تنها کافی است روی گزینه «اطلاعات تماس» کلیک کنید.

 

خرید سوربیتول مایع

یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه شیمیایی، خرید سوربیتول مایع از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است. با هدف افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران از کیفیت محصول موردنظر در فرایند خرید سوربیتول مایع، ما به عنوان مرجع مواد شیمیایی در ایران، تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین فروشندگان سوربیتول مایع را در این بخش و همچنین بنر بالای صفحه به شما معرفی نماییم. امیدواریم با معرفی تامین کنندگان منتخب، نگرانی های خریداران محترم کاهش یافته و بتوانیم لذت تجربه خرید سوربیتول مایع با قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه نماییم.



  • بازرگانی امید

فروش انواع مواد شیمیایی مورد استفاده در صنایع غذایی و ارایه محصولات تخصصی گروه رنگ های غذایی و اسانس ها

 




نوشته های مشابه

‫۱۸ دیدگاه ها

  1. بازتاب: همه چیز در مورد سوربیتول مایع
  2. ارادتمندم

    قصد خرید سوربیتول مایع را از طریق فروشندگانی معرفی کردید دارم
    فقط اینکه من خریدارم خانگی هستم و چون سوربیتول مایع رو برای افراد دیابتی مناسب دونستید توجه ام رو جلب کرد
    بفرمایید که دوز مناسب مصرف سوربیتول برای کیک و شیرینی چقدره؟ و برابر چه میزان شکر سفیده؟

  3. در مورد خرید اینترنتی سوربیتول کم اطلاع و بی تجربه ام ؛

    یه سوال غیر فنی دارم
    موقع خرید غیرحضوری و اینترنتی سوربیتول ، چطور میشه فروشنده رو برای خرید احراز صلاحیت کرد؟

    این سوال من به طور کلی در مورد سایر مواد شیمیایی هم هست، چون الان هر کسی سایت زده و خودش فروشنده مواد شیمیایی معرفی می کنه

  4. با سلام و عصر بخیر

    اگر براتون امکان داره ؛
    در مورد انواع سوربیتول موجود در بازار یه شرح مختصری بدید که بهترین مارک و برند سوربیتول مایع در بازار ایران از نظر قیمت ، کیفیت و اصالت کدوم برند هست؟

    لطفاً اطلاعات ۵ شرکت برتر بازرگانی خرید و فروش سوربیتول مایع رو هم منتشر کنید ؛ تا ما برای انتخاب بین فروشندگان مایع دستمون باز باشه

  5. فروشندگان زیادی تو بازار هستن که سوربیتول خرید و فروش می کنند؛ به علاوه چندین معتبر هم از سوربیتول مایع در بازار وجود دارد،

    به همین خاطر به عنوان خریدار این ماده ، خیلی نیاز دارم که بدونم ؛ قیمت سوربیتول صنعتی ،
    اولا تابع چه پارامترهایی هست؟

    دوما به تناسب بین قیمت و کارایی ، کدوم برند مورد تایید شماست؟

  6. در ماه پنجم دوران بارداری هستم و متاسفانه در این چند روز دچار یبوست شدید شدم،

    یک مورد اینکه ، اصلا نمی دانم آیا در دوران بارداری می توانم سوربیتول مصرف کنم یا خیر؟
    و مورد بعدی اینکه؛ در صورت استفاده از سوربیتول ساشه تا چند روز مجازم که مصرف را ادامه دهم؟
    به نظر می رسد ، که یبوست من مضمن است و حداقل باید مدتی از سوربیتول برای درمان یبوست استفاده کنم.

  7. می خوام از خریداران و فروشندگان سوربیتول در سایت شما خواهش کنم که نظر خود را در رابطه با کیفیت مرغوبیت سوربیتول روکت بیان کند:
    اگه کسی امکان فروشه سوربیتول روکت را دارد، شرکت ما متقاضی خرید عمده این سوربیتول است

    بسیار ممنونم

  8. شرکت ما واردکننده سوربیتول میز ۷۰درصد از کشور هند با گرید USP می باشد.

    تحویل در تهران و ارسال به سراسر کشور در بشکه های پلاستیکی ۳۰۰ کیلویی امکان پذیر است

    در صورت تمایل بفرمایید تا قیمت را برای شما ارسال کنم

  9. اونجور که شواهد نشون می ده؛ فروشندگان مواد شیمیایی برای فروش سوربیتول گرید دارویی احتمالا باید مجوزهایی فراتر از مجوزهای عادی داشته باشند،
    خصوصا اینکه این نوع سوربیتول بدون فرآوری هم قابل مصرف می باشد

    می خواهم مطمئن شوم ، که هنگام خرید سوربیتول دارویی ، جنس تقلبی خریداری نکنم

    سپاسگزار می شوم در مورد شیوه تشخیص اصالت سوربیتول به طور دقیق راهنمایی کنید

  10. به نسبت سایر برندهای سوربیتول مایع ، سوربیتول روکت فرانسه که عموما توسط فروشندگان در بشکه های ۲۷۵ کیلویی به فروش می رسد؛ از نظر کیفیت برای استفاده در خط تولید کارخانه صنایع غذایی تا چه حد قابل اطمینان است؟

    سایر برندهای اروپایی سوربیتول مایع را نیز که کیفیت آنها مورد تایید شماست، و در بازار ایران ممکن است یافت شوند، به اختصار معرفی کنید.

  11. در شرایطی که سوربیتول تنها یک ماده شیمیایی خام نیست بلکه به طور مستقیم دارو به حساب می آید؛
    چطور می توانیم با خیال راحت، خرید اینترنتی سوربیتول را از فروشگاه های آنلاین بخریم؟

    آیا برند معتبری از داروی سوربیتول وجود دارد، که مورد تایید سازمان غذا و دارو یا سازمان استاندارد باشد؟

    در صورت خرید سوربیتول از فروشندگان مواد شیمیایی، چگونه از سلامت و فاسد نبودن آن اطمینان پیدا کنیم؟

  12. خدا قوت و خسته نباشید

    نکات جالبی در این مطلب وجود داشت؛ اما به دو سوال من پاسخ داده نشد،

    مورد مهمتر اینکه؛ آیا عمده واردات سوربیتول به ایران از کشور چین انجام می‌شود؟

    در صورت تمایل سرمایه گذار بخش خصوصی برای تولید سوربیتول در ایران، چقدر امکان رقابت با نمونه های خارجی وجود دارد؟

    درنهایت اینکه؛ آیا برای یک هلدینگ بزرگ مواد غذایی صرفه اقتصادی دارد، که خودش واردات سوربیتول را انجام دهد؟

  13. از فروشندگان عزیزی که سابقه و تجربه زیادی در فروش سوربیتول ۷۰ درصد دارند؛ خواهش می کنم یک مورد را راهنمایی کنند، برای نگه داری سوربیتول ۷۰٪ در انبارهای مناطق شرجی مثل شمال یا جنوب کشور، چه نکاتی دمایی یا رطوبتی را باید درنظر بگیریم تا ماندگاری سوربیتول بیشتر شود و کیفیت آن افت نکند؟ بی نهایت ممنونم.

  14. خدمت شما سه سوال ویژه دارم. سوال اول اینکه؛ قیمت پودر سوربیتول بجز نرخ روز دلار به چه عوامل دیگری بستگی دارد؟ سوال دوم اینکه؛ به طور معمول بین سوربیتول مایع و سوربیتول پودری کدام یک در بازار خریداران بیشتری دارد؟ و سوال سوم اینکه؛ با فرض شرایط مناسب محیطی و رعایت اصول انبارداری بهترین زمان ماندگاری سوربیتول مایع چه مدت می باشد؟

  15. روز بخیر
    سوربیتول صنعتی و خوراکی در فرآیند تولید چه تفاوتهایی با هم دارند؟ در بین برندهای خارجی کیفیت و قیمت سوربیتول صنعتی کدام برند بالاتر و مقرون به صرفه در است؟
    در مورد وضعیت تولید سوربیتول صنعتی در ایران هم اگر توضیحاتی دهید خیلی عالی ست.

  16. به نظر می رسد بسیاری از بازدیدکنندگان این مقاله به نوعی با فروش و خرید سوربیتول خوراکی در ارتباط هستند. از شما درخواست می کنم، توضیح دهید برای اجاره بنر تبلیغاتی بالای این مقاله و چند مقاله دیگر چقدر باید هزینه کنیم و چه مراحلی را باید طی کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا