Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
عمومیغذایی و داروییمحصولات شیمیایی

قیمت فروش و خرید پودر نارگیل چرب | کاربرد پودرنارگیل خشک

این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها، خواص و کاربرد پودر نارگیل و موارد مصرف گوناگون آن است.

خرید و فروش مواد شیمیایی صنایع غذایی و دارویی - - بازرگانی امید
خرید و فروش مواد شیمیایی صنایع غذایی و دارویی – – بازرگانی امید

همچنین اگر تصمیم به خرید پودر نارگیل دارید، برای آگاهی یافتن از قیمت خرید و فروش پودر نارگیل بازار مواد شیمیایی می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان پودر نارگیل در انتهای مقاله استفاده نمایید. حجم محصول، درصد خلوص، نرخ ارز و شرکت تولیدکننده به طور کلی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت مواد شیمیایی هستند؛ قیمت پودر نارگیل نیز تحت تاثیر این موارد است. لازم به ذکر است لیست فروشندگان پیشنهادی در پایان مقاله، همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش پودر نارگیل به روزرسانی می‌شود.

فهرست مطالب

مراکز خرید و قیمت فروش پودر نارگیل ( چرب و خشک) در تهران و شهرستان‌ ها

اغلب مراکز خرید و فروش پودر نارگیل ( چرب و خشک) و دیگر مواد شیمیایی در تهران وجود دارند و فروشندگان پودر نارگیل در سایر استان و شهرستان ها در بیشتر موارد، خرید خود را از تهران انجام می دهند. به همین دلیل، توصیه می شود که در صورت امکان سعی کنید تا خرید مواد شیمیایی از تهران انجام شود. چرا که

  • اغلب شرکت های واردکننده پودر نارگیل در تهران مستقر هستند.
  • به دلیل اینکه خرید پودر نارگیل در سایر استان ها و شهرستان ها در بیشتر موارد از طریق چندین واسطه انجام می شود، خرید در تهران می تواند از نظر قیمت مقرون به صرفه تر و ارزان تر باشد.
  • از آنجایی که در تهران به تامین کننده اصلی کالا نزدیک تر هستید و بیشتر انبارهای اصلی مواد شیمیایی در شهر تهران قرار دارند، احتمال اصالت و مرغوبیت کالا نیز افزایش می یابد.

اما باید توجه نمود که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در تهران از نظر تجربه، سابقه و کیفیت در یک سطح قرار ندارند. به همین دلیل در این صفحه و سایر صفحات مرتبط با مواد شیمیایی در سایت جهان شیمی، تلاش کرده ایم برترین و باسابقه ترین شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش پودر نارگیل را به شما معرفی کنیم. شرکت هایی که در بنر بالای این صفحه یا در کادر «فروشندگان پیشنهادی» در پایان این مقاله معرفی شده اند، همگی به طور مرتب مورد بازبینی قرار می گیرند. خالی از لطف نیست که یادآور شویم از جمله مهمترین شرایط شرکت ها برای قرار گرفتن در بخش های مذکور و معرفی به خریداران، میزان سابقه، اعتبار و تجربه آن ها است.

پودر نارگیل ( چرب و خشک) یک جایگزین منحصر به فرد برای آرد گندم است که در میان علاقه مندان به رژیم های کم کربوهیدرات و کسانی که تحمل گلوتن را ندارند، بسیار محبوب است.علاوه بر مشخصات تغذیه ای ویژه پودر نارگیل مزایای مختلفی دارد که شامل ثبات قند خون، هضم بهتر غذا، سلامت قلب و حتی کاهش وزن است.

پودر نارگیل از گوشت خوراکی خشک شده نارگیل Coconut تهیه می شود. عطر و طعم سبک و رایحه نارگیل آن را به گزینه ای جالب برای پخت و پز تبدیل می کند. از این پودر می توان برای پخت کیک، کلوچه یا پنکیک استفاده کرد و علاوه بر بهبود عطر طعم ارزش تغذیه ای آنها را نیز افزایش داد. قیمت پودرنارگیل بر اساس نوع آن و وزن بسته بندی متفاوت است و بازار خرید و فروش پودرنارگیل به دلیل کاربردهای فراوان آن بسیار پر رونق می باشد.

پاسخ به سوالات در نشریه جهان شیمی فیزیک

در ادامه مقاله در نشریه جهان شیمی فیزیک توضیحات بیشتری در این رابطه ارائه می گردد لطفا همراه ما بمانید.

شکل های مختلف نارگیل پودری

این ترکیب علاوه بر مزایای فوق العاده به اشکال مختلف نیز در دسترس است. در واقع هر کسی می تواند روشی را برای استفاده از آن بر اساس اولویت یا شرایط شخصی خود پیدا کند. پودر نارگیل یا پودر شیر نارگیل هر دو در بازار موجود است و شما می توانید از خواص تغذیه ای آنها بهره مند شوید.

 

 

پودر و شیر نارگیل هر دو از ترکیبات رایج موجود در غذاهای جنوب شرقی آسیا هستند. در حالی که روش های تولید پودر نارگیل ممکن است متفاوت باشد، اما مزایای آنها همچنان یکسان است.

کاربرد پودر نارگیل چرب و خشک

پودر نارگیل به دو شکل چرب و خشک تهیه می شود که هر یک کاربرد خاصی دارد. این تفاوت در نوع پودر باعث شده است که کاربرد پودر نارگیل خشک از کاربرد پودر نارگیل چرب متفاوت باشد. به عنوان مثال پودرنارگیل چرب بیشترین کاربرد را در شیرینی پزی ها و کارگاه های پخت شیرینی نارگیلی دارد و وزن بیشتری نسبت به نارگیل پودری خشک دارد.

پودر نارگیل خشک به دلیل وزن کمتر بیشترین کاربرد را برای تزئین شیرینی ها، خرما، حلوا و ژله ها داشته و قیمت آن نیز کمتر است.

آشنایی با فواید عالی پودر نارگیل ( چرب و خشک) برای سلامتی

ارزش غذایی پودر نارگیل

آرد نارگیل سرشار از مواد مغذی و چربی های مفید و سالم به شرح زیر است:

  • کالری: ۱۲۰
  • کربوهیدرات: ۱۸ گرم
  • شکر: ۶ گرم
  • فیبر: ۱۰ گرم
  • پروتئین: ۶ گرم
  • چربی: ۴ گرم
  • آهن: ۲۰٪ ارزش روزانه (DV)

این ترکیب علاوه بر اینکه از نظر فیبر بسیار غنی است، تری گلیسیریدهای با زنجیره متوسط (MCT) و آهن گیاهی را نیز تأمین می کند. MCT نوعی چربی است که مزایای مختلفی از جمله کاهش وزن، محافظت در برابر باکتریها و ویروس ها، تقویت سلامت مغز و قلب به آن نسبت داده می شود.

ویژگی اصلی نارگیل پودری چیست؟

این ترکیب فاقد گلوتن است و همین مسئله آنرا به یک گزینه عالی برای افراد مبتلا به بیماریهایی مانند بیماری سلیاک، آلرژی به گندم یا حساسیت به گلوتن غیر سلیاکی تبدیل می کند.

گلوتن گروهی از پروتئین ها هستند که در غلات از جمله گندم، جو و چاودار یافت می شود و تجزیه آن در حین هضم مشکل است. در برخی موارد، گلوتن ممکن است پاسخ ایمنی ایجاد کند. افرادی که تحمل گلوتن را ندارند ممکن است علائمی مانند نفخ، کرامپ شکمی، اسهال، آسیب روده ای و سوء جذب مواد مغذی را تجربه کنند.

افراد مبتلا به بیماری سلیاک یا آلرژی به گندم باید از مصرف تمام غلات گلوتن دار پرهیز کنند، در حالی که کسانی که به گلوتن حساسیت دارند می توانند مصرف این پروتئین را کاهش داده یا آنرا بطورکامل از رژیم غذایی خود حذف کنند. آرد نارگیل جایگزینی مناسب برای گندم یا سایر آردهای حاوی گلوتن می باشد.

این آرد همچنین به طور طبیعی فاقد غلات است که آن را به گزینه ای محبوب برای افرادی که رژیم های بدون غلات دارند (مانند رژیم پالئو) تبدیل می کند.

 

مواد شیمیایی مرتبط با پودرنارگیل

 

پودر نارگیل خشک

مزایای استفاده از پودر نارگیل ( چرب و خشک) برای سلامتی

خرید پودرنارگیل برای حفظ ثبات قند خون

این ترکیب مملو از فیبر است که می تواند به شما در کنترل سطح قند خون کمک کند. یک چهارم فنجان (۳۰ گرمی) از این پودر ۴۰٪ از فیبر روزانه را تامین می کند که به ترتیب ۳ و ۱۰ برابر بیشتر از همان مقدار آرد گندم کامل یا آرد همه منظوره است.

غذاهای غنی از فیبر با کاهش سرعت ورود قند به جریان خون، به تنظیم سطح قند خون کمک می کنند. این امر خصوصاً در مورد غذاهای غنی از فیبر محلول که هنگام هضم در معده ژل تشکیل می دهند، صادق است.

این خوراکی مفید همچنین از نظر شاخص گلیسمی (GI) پایین است، به این معنی که نان ها و کالاهای پخته شده با آن سطح قند خون را افزایش نمی دهند.

کاربرد نارگیل پودری در بهبود سلامت دستگاه گوارش

محتوای فیبر بالای آرد نارگیل نیز ممکن است برای هضم غذا مفید باشد. اکثر فیبرهای این ترکیب نامحلول است که باعث افزایش حجم مدفوع شده و به حرکت روان غذا در روده کمک می کند بنابراین احتمال یبوست را کاهش می دهند.

علاوه بر این، آرد نارگیل دارای مقادیر کمی از فیبرهای قابل تخمیر و محلول است که باکتری های مفید روده شما را تغذیه می کنند. به نوبه خود، این باکتریها اسیدهای چرب کوتاه زنجیره ای (SCFA) مانند استات، پروپیونات و بوتیرات تولید می کنند که همگی سلولهای روده شما را تغذیه می کنند.

SCFA همچنین ممکن است التهاب و علائم مرتبط با اختلالات روده، مانند بیماری التهابی روده (IBD) و سندرم روده تحریک پذیر (IBS) را کاهش دهد.

خرید نارگیل پودر شده برای کمک به بهبود سلامت قلب

این خوراکی خوشمزه همچنین ممکن است برای سلامت قلب مفید باشد. تحقیقات نشان می دهد که مصرف روزانه ۱۵-۲۵ گرم پودرنارگیل ممکن است ۱۱٪ به کاهش کلسترول کل خون، تا ۹٪ به کاهش کلسترول LDL (بد) و تا ۲۲٪ به کاهش تری گلیسیرید خون کمک کند.

علاوه بر این آرد نارگیل حاوی اسید لوریک است که نوعی چربی است که تصور می شود به از بین بردن باکتری های مسئول تولید پلاک در عروق کمک می کند. این پلاک ها زمینه ساز بیماری های قلبی هستند.

با این حال، مطالعات دیگر نشان می دهد که اسید لوریک ممکن است هیچ تأثیری بر کلسترول LDL (بد) نداشته باشد یا حتی آن را افزایش دهد، بنابراین اثر اسید لوریک بر کلسترول ممکن است به تنهایی متفاوت باشد.

خواص پودر نارگیل و تفاوت پودر نارگیل چرب و خشک

کاربرد پودر نارگیل در کمک به کاهش وزن

آرد نارگیل ممکن است به شما کمک کند وزن اضافی خود را کاهش دهید زیرا حاوی فیبر و پروتئین است دو ماده مغذی که به کاهش گرسنگی و اشتها کمک می کنند. علاوه بر این، آرد نارگیل حاوی MCT (اسیدهای چرب با زنجیره متوسط) است که مستقیم به کبد رفته و برای تولید انرژی استفاده می شوند بنابراین کمتر به عنوان چربی در بدن ذخیره می شوند.

MCTها همچنین ممکن است اشتها را کاهش دهد زیرا بدن شما متفاوت از چربی های با زنجیره طولانی تر که در روغن زیتون و آجیل یافت می شود آنها را پردازش می کند این تفاوت ممکن است به شما کمک کند کمی کالری بیشتری بسوزانید.

با این حال این اثر احتمالاً اندک است زیرا بررسی ۱۳ مطالعه نشان داد که جایگزینی چربیهای زنجیره بلند با MCT در شرکت کنندگان کمک کرد تا به طورمتوسط در طول ۳ هفته یا بیشتر فقط ۱.۱ پوند (۰.۵ کیلوگرم) وزن کم کنند.

به خاطر داشته باشید که اثرات کاهش وزن MCTs معمولاً نیاز به مصرف مقادیر بسیار بیشتری از آنها نسبت به مقادیر موجود در آرد نارگیل دارد.

از بین بردن ویروس ها و باکتری های مضر با استفاده از نارگیل پودری

آرد نارگیل سرشار از اسید لوریک است، نوعی چربی که ممکن است با عفونت های خاص مقابله کند. پس از مصرف، اسید لوریک ترکیبی را تشکیل می دهد که به مونولارین معروف است. تحقیقات آزمایشگاهی نشان می دهد که اسید لوریک و مونولارین ممکن است ویروس ها، باکتری ها و قارچ های مضر را از بین ببرد.

به عنوان مثال، این ترکیبات به ویژه در برابر عفونت های ناشی از باکتری های استافیلوکوکوس اورئوس و مخمر Candida albicans موثر به نظر می رسند. با این حال، تحقیقات بیشتری در مورد انسان مورد نیاز است.

قیمت و خرید پودر نارگیل چرب

روش تهیه پودر نارگیل

برای تهیه این ترکیب ابتدا مایع داخل نارگیل را خالی کرده و سپس گوشت نارگیل را از پوسته سخت و لایه نازک قهوه ای رنگ آن جدا کنید. گوشت نارگیل را به قطعات کوچک برش داده و روی کاغذ فر قرار دهید و به مدت ۴۵ دقیقه در فر با دمای ۵۰ درجه سانتی گراد بگذارید. سپس تکه های خشک شده نارگیل را با آسیاب یا میکسر پودر کنید. این پودر را می توانید برای مدت طولانی در جای خشک و خنک نگهداری کنید و با افزودن آن به خوراکی های مختلف از خواص آن بهره مند شوید.

عوارض مصرف پودر نارگیل

پودر نارگیل دیر هضم است و برای افرادی که دستگاه گوارش ضعیفی دارند ممکن است کمی مشکل ایجاد کند. یکی دیگر از مواردی که باید در رابطه با این پودر بدانید طبع گرم آن است که ممکن است افراد دارای مزاج گرم را اذیت کند که به راحتی می توان با مصرف غذاهایی با طبع سرد از این مشکل پیشگیری کرد و از منافع بی نظیر این پودر برای سلامتی بهره مند شد. محتوای بالای پروتئین این پودر حتی می تواند به تامین پروتئین مورد نیاز ورزشکاران کمک کند.

فروش پودر نارگیل برای چاقی

پودر نارگیل سرشار از چربی و کالری است، در حالی که کربوهیدرات و پروتئین متوسطی دارد. یک فنجان (۸۰ گرم) پودر نارگیل، حدود ۵۰۰ گرم کالری دارد. نارگیل به دلیل داشتن چربی بالا میوه ای منحصر به فرد است. حدود ۸۹ درصد از چربی موجود در آن از نوع اشباع شده و چربی های تری گلیسیرید با زنجیره متوسط ​​(MCT) هستند.

این چربی ها به طور کامل در روده کوچک جذب می شوند و سپس در بدن برای تولید انرژی مورد استفاده قرار می گیرند. این چربی ها برای بدن ضرری ندارند. بنابراین شما برای اضافه وزن می توانید با خیال راحت پودر نارگیل را استفاده کنید.

جدول مشخصات، خواص و ویژگی های پودر نارگیل

نام ماده پودر نارگیل (Coconut)
مقدار Vitamin C ۵% per 100 g (3.5 oz)
مقدار Cholesterol ۰ mg per 100 g (3.5 oz)
مقدار انرژی ۳۵۴ per 100 g (3.5 oz)
مقدار چربی ۳۳g per 100 g (3.5 oz)
مقدار پروتئین ۳.۳g per 100 g (3.5 oz)

 

پودر نارگیل خواص

پودر نارگیل خواص بسیار زیادی برای سلامتی دارد. برخی از این خواص عبارتند از:

کمک به بهبود گردش اکسیژن
مقدار بالای آهن موجود در نارگیل به سنتز DNA، انتقال الکترون ها به سلول های میتوکندری و انتقال اکسیژن به اندام ها از طریق هموگلوبین کمک می کند. هموگلوبین تقریبا دو سوم آهن بدن را تشکیل می دهد و نقش اصلی را در انتقال اکسیژن از ریه ها به سایر قسمت های بدن دارد. وجود مقدار مناسب هموگلوبین در بدن برای جلوگیری از آرتیمی قلبی، خستگی عضلانی و کم خونی بسیار مهم است.

خاصیت ضد میکروبی
تحقیقات انجام شده نشان داده است، نارگیل تازه و پودر آن باکتری ها، قارچ ها و میکروارگانیسم های مخمر را غیر فعال می کنند.
مبارزه با بیماری
نارگیل حاوی اسید لوریک و مونولورین است. اسید لوریک و مونولورین با تخریب پوشش لیپیدی و پوشش اطراف ویروس‌ هایی مانند تبخال، آنفولانزا، سرخک و HIV می توانند در درمان این بیماری ها مفید باشند. همچنین مونولورین موجود در پودر کوکونات در انتقال DNA باکتری ها و تجمع ویروس ها اختلال ایجاد می کند.

داشتن چربی های اشباع سالم
این ترکیب حاوی سطوح بالایی از چربی های اشباع شده سالم است. بدن شما از چربی های اشباع شده سالم برای کمک به متابولیسم بهتر، تولید انرژی و کمک به متعادل کردن سطح قند خون، استفاده می کند.
نارگیل سرشار از فیبر نیز است. در واقع، گوشت نارگیل بیش از ۶۱ درصد از نیاز روزانه شما به فیبر را تامین می کند. بدن شما نمی تواند این میزان از فیبر را به تنهایی جذب کند، بنابراین بیشتر کربوهیدرات ها و کالری های موجود در نارگیل پودر شده غیر قابل استفاده هستند. با این حال، فیبر موجود در این پودر به دستگاه گوارش شما کمک می کنند تا مواد زائد و سموم را از بین ببرد.

قند خون را تثبیت می کند
این ترکیب به عنوان یک ماده غذایی با شاخص گلیسمی پایین، سطح قند خون شما را افزایش نمی دهد. مصرف غذاهای تهیه شده با پودر نارگیل، می تواند به کاهش اثرات گلیسمی درغذا و همچنین در تثبیت سطح قند خون به شما کمک کند. این پودر برای کسانی که دیابت دارند و یا به دنبال رسیدن به وزن مناسب هستند، بسیار مفید است.

قیمت خرید پودر نارگیل اصل

پودر نارگیل اصل ماده‌ای است که از گوشت نارگیل تازه و بالغ تهیه می ‌شود. این ترکیب از فرآوری گوشت نارگیلی که پوسته آن جدا شده، صاف شده، آسیاب شده، بخار پز شده و خشک شده بدست می آید.

قیمت فروش پودر نارگیل درشت

پودر درشت به طور گسترده در صنعت نانوایی برای ایجاد رویه سطحی خوراکی ها کاربرد دارد. از این پودر به ویژه در تهیه پودینگ نیز استفاده می شود. پودر نارگیل درشت، گوشت نارگیلی است که به صورت درشت رنده شده و خشک می شود. از این پودر معمولا به عنوان رویه شیرینی و نان ها استفاده می شود. همچنین به عنوان یک ماده تشکیل دهنده در غلات پخته شده یا گرانولا نیز کاربرد دارد.

این نوع پودرنارگیل دارای رطوبت بیشتری است به همین خاطر در پخت انواع نان و شیرینی استفاده می شود. همچنین از پودر نارگیل درشت، می توان برای درست کردن شیر نارگیل و کره نارگیل نیز استفاده کرد. نارگیل پودر شده به صورت درشت به دلیل داشتن چربی زیاد، به راحتی فاسد می شود. این پودر حتی در یخچال بیش از ۲ تا ۳ روز دوام نمی آورد و بهتر است در یک جعبه در بسته در فریزر نگهداری شود.

پرسش های رایج در مورد پودر نارگیل

خرید پودر نارگیل در سایت جهان شیمی چگونه است؟
جهان شیمی شما را به بهترین فروشندگان پودر نارگیل متصل می ‌کند. برای خرید پودر نارگیل تنها کافی است از طریق بنر بالای صفحه یا کادر فروشندگان در پایین مقاله، فروشنده مورد نظر را انتخاب نمایید و با او تماس بگیرید.

خواص پودر نارگیل خشک

پودر نارگیل خشک شده مواد معدنی لازم را برای قوی نگه داشتن بافت همبند – گروهی از بافت‌ ها که شامل پوست، تاندون‌ ها، رباط‌ ها، استخوان ‌ها و دندان ‌ها می‌ شود – فراهم می‌ کند. بافت همبند حاوی مقادیر زیادی کلاژن، فیبرهای پروتئینی سخت و انعطاف ‌پذیر است. عناصر مس و منگنز موجود در پودر نارگیل خشک شده از تولید کلاژن سالم در بدن حمایت می کنند. بنابراین بافت های همبند شما را قوی نگه می دارند.

مس موجود در پودر خشک شده نارگیل می تواند از سلامت مغز شما نیز مراقبت کند. این پودر آنزیم های مسئول تولید انتقال دهنده های عصبی را در مغز فعال می کند. سایر آنزیم های وابسته مس در بدن به تولید غلاف میلین کمک می کنند. غلاف میلین، پوشش چربی مانند سلول های عصبی مغز است. این پوشش به سلول های عصبی کمک می کند تا پیام های عصبی را به خوبی هدایت کنند.

چربی موجود در پودر نارگیل خشک شده نیز از اختلالات عصبی جلوگیری می کند. چربی موجود در نارگیل به محافظت از سلول ‌های عصبی در برابر اثرات سمی پلاک‌ های پروتئینی کمک می‌ کند. اثرات سمی پلاک های پروتئینی می تواند باعث بروز و یا پیشرفت بیماری آلزایمر در فرد شود. بنابراین پودر نارگیل خشک شده ممکن است از بروز بیماری آلزایمر جلوگیری کند.

پودر خشک شده نارگیل به دلیل داشتن آهن و فیبر زیاد، فواید دیگری نیز برای سلامتی دارد. بدن شما از فیبر برای کنترل سطح کلسترول خون استفاده می کند. رژیم غذایی غنی از فیبر با بیماری دیابت نوع ۲ و بیماری های قلبی عروقی مبارزه می کند. در ۲۸ گرم نارگیل خشک شده، ۴.۶ گرم فیبر در هر گرم وجود دارد. این میزان از فیبر، ۱۸ درصد از نیاز روزانه برای زنان و ۱۲ درصد از نیاز به فیبر برای مردان را تامین می کند.

آهن موجود در پودرنارگیل به بدن شما کمک می کند، تا سطح انرژی بالاتری داشته باشد. همچنین باعث می شود تا بدن شما بتواند گلبول های قرمز بیشتری تولید کند. ۲۸ گرم نارگیل پودر شده خشک شده، ۰.۹۴ میلی گرم آهن در هر گرم دارد. این مقدار از آهن به ترتیب ۱۲ درصد و ۵ درصد آهن مورد نیاز مصرف روزانه برای مردان و زنان را تامین می کند.

پودر نارگیل سریلانکا

پودر نارگیل سریلانکا ساخت کشور سریلانکا و از نوع پودر نارگیل مرغوب و پرچرب است که در بسته بندی های ۵۰ کیلوگرمی در بازارهای جهانی به فروش می رسد. پودر نارگیل چرب سریلانکا یکی از بهترین پودرنارگیل های موجود در بازار است که فاقد گلوتن و جایگزین مناسبی برای آرد گندم است.
علاوه براین به دلیل اینکه این پودربطور مستقیم از گوشت نارگیل خشک شده تهیه شده و چربی آن گرفته نشده است سفید رنگ بوده، طعم ملایم و مزه ای شیرین و خامه ای دارد. همچنین می توان از آن برای تهیه شیر نارگیل نیز استفاده کرد. پودر نارگیل سریلانکا به عنوان یک پودر نارگیل چرب مواد مغذی خود را حفظ کرده بنابراین دارای فواید سلامتی متعددی است و می تواند به کاهش وزن نیز کمک کند.

پودر نارگیل اندونزی

پودر نارگیل اندونزی توسط کشور اندونزی تولید شده و یکی از پرفروش ترین پودرهای نارگیل موجود در بازار است. این پودرنارگیل چرب در بسته بندی های ۲۵ کیلویی به بازار عرضه شده است. پودر نارگیل اندونزی دارای رطوبت بالایی است و همچنین دانه های آن نیز درشت تر هستند و قیمت بالاتری نیز دارد. به دلیل خواص گفته شده این پودر ماندگاری خوبی دارد و می توان آن را در یخچال نگهداری کرد و همچنین در انواع کیک و شیرینی نیز قابل استفاده است. پودر نارگیل چرب اندونزی به عنوان یک افزودنی طعم و بافت بسیار خوبی در غذاها ایجاد می کند و به دلیل اینکه بطور مستقیم از نارگیل تازه تهیه شده است بسیار مقوی و دارای ریز مغذی های بسیاری است که می تواند به سلامتی فرد کمک کند.

قیمت پودر نارگیل

قیمت خرید و فروش پودر نارگیل برحسب درصد آن در بازار متفاوت است و شما می توانید از طریق شرکت های معتبری که در ادامه معرفی می شوند، با بهترین قیمت، اقدام به خرید پودر نارگیل نمایید. همانطور که گفته شد درصد خلوص مواد شیمیایی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت آن ها هستند. در مورد پودرنارگیل نیز شرایط به همین صورت است. برند شرکت تولیدکننده نیز عامل مهم دیگری در تعیین قیمت پودر نارگیل است.

فروش ‌پودر نارگیل

شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت خرید و فروش پودر نارگیل از لیست فروشندگان پیشنهادی در قسمت بعد استفاده نمایید. این لیست شامل معتبرترین خریداران و فروشندگان پودرنارگیل در بازار مواد شیمیایی است. برای آگاهی از اطلاعات تماس، حوزه فعالیت، آدرس، تلفن و سایر کانال های ارتباطی فروشنده موردنظر، تنها کافی است روی گزینه «اطلاعات تماس» کلیک کنید.

 

خرید پودر نارگیل

یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه شیمیایی، خرید پودر نارگیل از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است. با هدف افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران از کیفیت محصول موردنظر در فرایند خرید پودر نارگیل، ما به عنوان مرجع مواد شیمیایی در ایران، تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین فروشندگان پودر نارگیل را در این بخش و همچنین بنر بالای صفحه به شما معرفی نماییم. امیدواریم با معرفی تامین کنندگان منتخب، نگرانی های خریداران محترم کاهش یافته و بتوانیم لذت تجربه خرید پودر نارگیل با قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه نماییم.



  • بازرگانی امید

فروش انواع مواد شیمیایی مورد استفاده در صنایع غذایی و ارایه محصولات تخصصی گروه رنگ های غذایی و اسانس ها

نوشته های مشابه

‫۲۴ دیدگاه ها

  1. بازتاب: موارد استفاده و فواید پودر نارگیل
  2. بازتاب: پودر نارگیل خواص - مولاریتی
  3. مقاله تون خیلی تخصصیه
    میشه در مورد چیزهایی کاربردی تر, مثل شیوه استفاده از پودر نارگیل در تهیه شیرینی های مختلف، ویدیو یا مطلب بذارید؛ البته می دونم اینجا سایت آشپزی نیست , اما حیفه که مقاله به این خوبی درباره پودر نارگیل کامل نباشه

  4. سلام

    پودر نارگیل به انگلیسی چی میشه؟

    ممکنه کاربردهای پودر نارگیل تو بقیه کشورها و فرهنگ ها رو هم به مقاله اضافه کنید
    اونها چه جوری تو شیرینی ها و دسرهاشون از پودر نارگیل استفاده می کنن؟

  5. پودر نارگیل برای چی خوبه؟
    در واقع باید بگم برای همه چی خوبه از کاهش وزن تا تنظیم فشار خون

    فقط نمی دونم پودر نارگیل تقلبی هم داریم؟
    که یه موقع با مصرف تقلبی اون برامون ضرر داشته باشه

    اگه وجود داره که لطفا بگید چطور این پودر شگفت انگیز اصلش رو از جنس تقلبی تشخیص بدیم؟
    یک دنیا سپاس

  6. سلام
    پودر نارگیلی برای شیرنی استفاده می شه ؛ برای افراد دیابتی هم مناسب هست؟
    من موقع استفاده نگران همسرم که دیابت داره ، هستم

    لطفا برندها و مارک های معتبر به همراه قیمت پودر نارگیل را در انتهای مقاله معرفی کنید که بتوانیم به راحتی؛ تهیه کنیم

  7. امیداورم که حال و روزتون خوب باشه

    من گهگاهی شیرینی نارگیلی برای خانواده می پزم ، اخیرا وقتی تصمیم داشتم که پودر نارگیل بخرم ؛ فروشنده توصیه کرد که برای تهیه شیرینی نارگیلی بهتره که از پودر نارگیل چرب استفاده کنم

    آیا استفاده از پودر نارگیل پرچرب مزیت خاصی نسبت به سایر انواع پودر نارگیل داره؟ یا فروشنده برای این کار دلیل دیگه ای داشت؟

  8. بازتاب: بررسی فواید و مضرات استفاده از پودر نارگیل، لسیتین و پودر کاکائو در تولید محصولات غذایی
  9. سلام

    آیا راهی برای تشخیص پودر نارگیل چرب از خشک هست؟

    همسرم چربی داره ، همیشه موقع درست کردن کیک و شیرینی سعی می کنم از کمترین مقدار روغن و چیزای چرب استفاده کنم
    به خاطر همین حتی نمی خوام روی شیرینی هم از پودر نارگیل چرب استفاده کنم

    خیلی سپاسگزارم

  10. مقاله جالبی بود و در مورد طرز تهیه پودر نارگیل خیلی مختصر و مفید توضیح دادید

    از این نظر می گم مفید چون خودمم هم به شیوه خانگی و مشابه در منزل پودر نارگیل تهیه می کنم و به ندت پیش میاد که پودر نارگیل آماده از بیرون بخرم
    یه سوال هم دارم
    آیا پودر نارگیل آماده در فروشگاه ها حاوی مواد نگه دارنده شیمایی هست؟ چون من قبلا تصور می کردم فقط شرایط تهیه اونها صنعتی هست

  11. هفته پیش تصمیم گرفتم برای پخت باسلوق از دیجیکلا پودر نارگیل خشکپاک سفارش بدم؛

    من توی خریدهای قبلیم از پودر نارگیل خشکپاک تجربه خوبی در تزیین کیک یا استفاده در شیرموز داشتم؛ ولی در خرید آخرم احساس کردم که این پودر نارگیل خیلی خشک و کمی بی مزه هست .

    به طور کلی محصولات خشکپاک اکثر اوقات کیفیت خوبی داره ولی گاهی اوقات پیش میاد ، که ممکنه خشک باشه و کیفیتش مطلوب نباشه

    در کل پودر نارگیل خشکپاک رو توصیه می کنم

  12. دیروز داشتم قیمت پودر نارگیل ۱۴۰۱ رو تو سایتای مختلف بررسی می کردم؛ بالاخره با خوندن کلی از نظرات به این نتیجه رسیدم که پودر نارگیل خشکپاک ۱۲۰ گرمی هم قیمتش مناسب هست و هم به نسبت تازه و خوشمزه است.

    وقتی که این پودر نارگیل بدستم برسه
    بعد از استفاده هم نظرم رو اینجا با شما درمیون می ذارم.

  13. برای کسانی که صاحب آبمیوه و بستنی فروشی هستند، قیمت پودر نارگیل عمده چقدر با پودر نارگیل بسته‌بندی شده که فروشگاه‌ها به فروش می‌رسد تفاوت دارد؟

    به لحاظ عرفی در بازار فروشندگان مواد شیمیایی چه میزان از خرید پودر نارگیل را به عنوان درنظر می‌گیرند؟

    پیشاپیش از لطف و کمک بی‌منت کارشناسان شما ممنونم.

  14. تفاوت پودر نارگیل چرب با پودر نارگیل خشک در کاربرد مصرف چیه؟

    آیا پودر نارگیل چرب ماندگاری بیشتری دارد یا اینکه حفظ پودر نارگیل بهتر که خشک باشد؟

    لطفا یک فروشگاه معتبر با قیمت پودر نارگیل چرب مناسب در شرق تهران معرفی کنید.

  15. به شما دوستان خوبم، اصلا توصیه نمی کنم که از برندهای متفرقه، پودر نارگیل بخرید.

    قیمت پودر نارگیل ۱۴۰۰ خیلی از قیمت الان پایین تر بود، به همین خاطر در برخی از شهرهای توریستی یا زیارتی بعضی از فروشندگان که خودشون صاحب برند یا سیب سلامت هستن، پودر نارگیل قدیمی رو با بسته بندی و تاریخ تولید جدید به فروش می رسونن، خیلی تو این مورد دقت کنید.

  16. یکی از اطرافیان به خاطر بیماری سلیاک، نمی تواند آرد گندم مصرف کند. از طریق اینترنت متوجه شدم که پودر نارگیل یا آرد نارگیل جایگزین خوبی برای آرد گندم است. آیا شما یا فروشندگان شما پودر نارگیل سریلانکا موجود دارند؟ که قیمت روز پودر نارگیل سریلانکا حدودا چقدر است؟

  17. من نه خریدارم نه فروشنده. برای پخت کیک، همسرم نیاز به پودر نارگیل داره؛ تصمیم گرفتم این بار به جای خرید حضوری آنلاین بخرم. تو سایتهای مختلف هم یه بررسی کوتاه کردم. گفتم که شاید اینجا کسی از دیجیکالا خرید کرده باشه. بهم بگه که کیفیت و قیمت پودر نارگیل دیجی کالا چطور هست؟ آیا سایت دیگه ای هستش که برای خرید پودر نارگیل از دیجیکالا بهتر باشه؟

  18. خدمت شما سلام عرض میکنم

    بین قیمت پودر نارگیل عمده و قیمت پودر نارگیل بسته بندی شده در فروشگاه ها حدودا چند درصد اختلاف وجود دارد؟ قیمت پودر نارگیل عمده را در تهران از کجا بخریم ، بهتر و ارزان تر است؟

  19. پودر نارگیل برای چی خوبه؟
    خواهشا توضیح دهید ، افرادی که به بیماری سلیاک مبتلا هستند؛ چگونه می توانند از پودر نارگیل به عنوان جایگزین مناسبی برای آرد گندم استفاده کنند؟ هر چند در مقاله خیلی کوتاه به این مسئله اشاره کردید اما فکر می کنم کسانی که به سلیاک مبتلا هستند نیازمند اطلاعات بیشتری درباره شیوه و کاربرد پودر نارگیل در تهیه غذاها و نان های خانگی هستند .

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا