Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
کشاورزی و دامپروری

معرفی سم موش کش و جونده کش راکومین (کوماتترالیل)

راکومین (کوماتترالیل) یک جونده کش بسیار موثر است که با اثرات ضد انعقادی باعث خونریزی داخلی شده و این موجودات مزاحم را از بین می برد. از این سم که به شکل طعمه های مسموم تهیه شده است می توانید برای از بین بردن موش ها در منازل و انباری ها استفاده کنید. این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها و موارد کاربرد سم موش کش و جونده کش راکومین (کوماتترالیل) است. همچنین اگر تصمیم به خرید سم موش کش و جونده کش راکومین (کوماتترالیل) دارید، برای آگاهی یافتن از قیمت خرید و فروش سم موش کش و جونده کش راکومین (کوماتترالیل) در بازار سموم و آفت کش ها می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان سم موش کش و جونده کش راکومین (کوماتترالیل) در انتهای مقاله استفاده نمایید. حجم محصول، نرخ ارز و شرکت تولیدکننده به طور کلی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت سم و آفت کش ها هستند؛ قیمت سم موش کش و جونده کش راکومین (کوماتترالیل) نیز تحت تاثیر این موارد است.
لازم به ذکر است لیست فروشندگان پیشنهادی در پایان مقاله، همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش سم موش کش و جونده کش راکومین (کوماتترالیل) به روزرسانی می‌شود.

کاربرد سم موش کش و جونده کش راکومین (کوماتترالیل)

این جونده کش همچنین برای کنترل موش های بزرگ و سایر جوندگان در انبارهای غلات ، مزارع و محیط های صنعتی قابل استفاده است. با استفاده از این سموم موش ها و جونده ها با خونریزی داخلی از بین می روند و بعد از چند روز شما لاشه های آنها را مشاهده خواهید کرد.

قیمت خرید و فروش موش کش راکومین تحت تاثیر عوامل مختلف از جمله وزن بسته بندی متفاوت است و شما می توانید آنرا از داروخانه های دامپزشکی و فروشگاه های سموم کشاورزی تهیه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه در ادامه مقاله با ما در نشریه جهان شیمی فیزیک همراه باشید.

مکانیسم اثر سم موش کش و جونده کش راکومین (کوماتترالیل)

راکومین حاوی ماده ضد انعقاد نسل اول است که از طریق تغذیه و با خونریزی داخلی باعث مرگ جانور می شود. این سم برای نابودی اقسام موش مانند موش کور و موش خانگی بسیار موثر است. فقط کافی است موش ها یک میلی گرم ماده موثر این سم را مصرف کنند تا بعد از ۴ تا ۵ روز از بین بروند.

از ویژگی های این جونده کش این است که موش ها به دلیل ندیدن هیچ علائمی بدون نگرانی از مسمومیت با میل و رغبت از طعمه های مسموم تغذیه می کنند. مرگ تدریجی جانور باعث می شود که موش های دیگر متوجه علت آن مرگ آنها شوند.

روش مصرف سم موش کش و جونده کش راکومین (کوماتترالیل)

برای از بین بردن جوندگان مزاحم طعمه های مسموم را در محل رفت و آفت  موش ها قرار دهید. برای موش های خانگی در هر محل ۱۰ گرم طعمه  و برای موش کور حداقل ۲۵۰ گرم قرار دهید.

برای تاثیر گذاری بهتر می توانید طعمه ها را در داخل جعبه ، لوله های پلاستیکی قرار دهید. در محیط های باز طعمه ها را دم لانه ها و گوشه کنار زمین قرار داده و روی آنها را بپوشانید. فواصل طعمه گذاری را رعایت کنید فواصل نباید بیشتر از ۵ متر باشد. اگر در محل موش های زیادی وجود دارد می توانید فواصل را به ۱ تا ۲ متر کاهش دهید.

ملاحظات اختصاصی سم موش کش و جونده کش راکومین (کوماتترالیل)

طعمه گذاری را با دستکش انجام دهید زیرا موش ها به بوی انسان حساس هستند و از طعمه ها تغذیه نخواهند کرد. خوردن موش های مسموم برای گربه ها خطری ندارد و باعث مسمومیت ثانویه نخواهد شد. این سم از طریق تماس و با لیسیدین موش های آلوده به سم باعث از بین رفتن سایرین خواهد شد.

در صورت مصرف تصادفی توسط انسان به مراکز درمانی مراجعه کرده و برچسب سم را به کادر درمانی نشان دهید. از آنجاییکه این جونده کش حاوی ماده ضد انعقاد خون از گروه کومارین ها است و پادزهر اختصاصی آن ویتامین k1 است که توسط پزشک برای شما تجویز خواهد شد.

تا زمانی که طعمه ها توسط جوندگان مصرف می شوند طعمه گذاری را دهید که معمولا حدود ۵ روز طول می کشد. برای پیشگیری از مقاومت به ماده ضد انعقاد خون در جمعیت هدف باید به تناوب از سموم جونده کش دیگر استفاده کنید. سم را در بسته بندی اصلی به دور از دسترس کودکان و حیوانات خانگی و نور مستقیم آفتاب نگهداری کنید.

قیمت سم موش کش و جونده کش راکومین (کوماتترالیل)

قیمت خرید و فروش سم موش کش و جونده کش راکومین (کوماتترالیل) برحسب حجم و برند آن در بازار سموم و آفت کش ها متفاوت است. شما می توانید از طریق فروشندگان معتبری که در ادامه معرفی می شوند، با بهترین قیمت سم موش کش و جونده کش راکومین (کوماتترالیل) مورد نظر خود را خریداری نمایید.

فروش ‌سم موش کش و جونده کش راکومین (کوماتترالیل)

برای اطلاع از قیمت فروش سم موش کش و جونده کش راکومین (کوماتترالیل) از لیست فروشندگان پیشنهادی در قسمت بعد استفاده نمایید. این لیست شامل معتبرترین فعالان و مراکز خرید و فروش سم موش کش و جونده کش راکومین (کوماتترالیل) در بازار سم و آفت کش ها است. برای آگاهی از اطلاعات تماس، حوزه فعالیت، آدرس، تلفن و سایر کانال های ارتباطی فروشنده موردنظر، تنها کافی است روی گزینه «اطلاعات تماس» کلیک کنید.

 

خرید سم موش کش و جونده کش راکومین (کوماتترالیل)

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا