Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
آرایشی و بهداشتیغذایی و داروییمحصولات شیمیایی

قیمت فروش و خرید دکستروز (Dextrose) | کاربرد دکستروز

این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها، خواص و کاربرد دکستروز (Dextrose) و مصارف گوناگون آن است.

خرید و فروش مواد شیمیایی صنایع غذایی و دارویی - - بازرگانی امید
خرید و فروش مواد شیمیایی صنایع غذایی و دارویی – – بازرگانی امید

اگر قصد خرید دکستروز را دارید، برای اطلاع از قیمت خرید دکستروز در بازار می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان دکستروز در انتهای این مقاله استفاده نمایید. قیمت دکستروز تحت تاثیر حجم محصول موردنظر، شرکت تولیدکننده و نرخ ارز است. لیست معرفی فروشندگان دکستروز در پایان مقاله؛ همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش دکستروز به روزرسانی می‌شود.

مراکز خرید و قیمت فروش دکستروز در تهران و شهرستان‌ ها

اغلب مراکز خرید و فروش دکستروز و دیگر مواد شیمیایی در تهران وجود دارند و فروشندگان دکستروز (Dextrose) در سایر استان و شهرستان ها در بیشتر موارد، خرید خود را از تهران انجام می دهند. به همین دلیل، توصیه می شود که در صورت امکان سعی کنید تا خرید مواد شیمیایی از تهران انجام شود. چرا که

  • اغلب شرکت های واردکننده دکستروز در تهران مستقر هستند.
  • به دلیل اینکه خرید دکستروز در سایر استان ها و شهرستان ها در بیشتر موارد از طریق چندین واسطه انجام می شود، خرید در تهران می تواند از نظر قیمت مقرون به صرفه تر و ارزان تر باشد.
  • از آنجایی که در تهران به تامین کننده اصلی کالا نزدیک تر هستید و بیشتر انبارهای اصلی مواد شیمیایی در شهر تهران قرار دارند، احتمال اصالت و مرغوبیت کالا نیز افزایش می یابد.

اما باید توجه نمود که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در تهران از نظر تجربه، سابقه و کیفیت در یک سطح قرار ندارند. به همین دلیل در این صفحه و سایر صفحات مرتبط با مواد شیمیایی در سایت جهان شیمی، تلاش کرده ایم برترین و باسایقه ترین شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش دکستروز را به شما معرفی کنیم. شرکت هایی که در بنر بالای این صفحه یا در کادر «فروشندگان پیشنهادی» در پایان این مقاله معرفی شده اند، همگی به طور مرتب مورد بازبینی قرار می گیرند. خالی از لطف نیست که یادآور شویم از جمله مهمترین شرایط شرکت ها برای قرار گرفتن در بخش های مذکور و معرفی به خریداران، میزان سابقه، اعتبار و تجربه آن ها است.

این قند، یک ماده گیاهی است که در غذاهای فرآوری شده استفاده می شود و از غلات (عمدتا ذرت و گندم) بدست می آید. دکستروز یک قند ساده و متعلق به خانواده کربوهیدرات ها است. بدن انسان می تواند این ترکیب را به سرعت به عنوان منبع انرژی برای رفع نیازهای انرژی استفاده کند زیرا به سرعت جذب می شود.

تولید کنندگان مواد غذایی از دکستروز به شکل مایع یا پودر(آبدار و خشک) استفاده می کنند. مقدار کالری دکستروز مانند سایر کربوهیدرات ها ۴ کیلوکالری در گرم است.

دکستروز همچنین در پزشکی در محلول هایی که به صورت داخل وریدی تجویز می شوند و برای افزایش قند خون همراه داروهای دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

پاسخ به سوالات در نشریه جهان شیمی فیزیک
برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه در ادامه مقاله با ما در نشریه جهان شیمی فیزیک همراه باشید.

دکستروز چگونه تولید می شود؟ + قیمت فروش

این ماده از نشاسته و طی فرآیندی تولید می شود که از آب برای تجزیه کربوهیدرات های پیچیده به مولکول های کوچکتر استفاده می کند. در اصل ، آنزیم ها برای تجزیه مولکول های نشاسته به مولکول های گلوکز / دکستروز اضافه می شوند. این واکنش مانند مکانیسم هضم در بدن انسان هنگام خوردن مواد غذایی حاوی نشاسته (به عنوان مثال در ماکارونی یا سیب زمینی) است.

موارد مصرف دکستروز و قیمت خرید

دکستروز شاخص گلیسمی بالایی دارد به این معنی که به سرعت سطح قند خون را افزایش می دهد. بنابراین یک منبع عالی انرژی است. در غذاها این ترکیب عمدتاً به دلیل داشتن انرژی و خاصیت شیرین كنندگی اندک مورد استفاده قرار می گیرد – قدرت شیرین سازی دكستروز كمتر از ساكاروز است. به عنوان مثال Dextrose اغلب در محصولات پختنی و دسرها یافت می شود. این ماده همچنین به عنوان یک نگهدارنده طبیعی برای افزایش ماندگاری محصولی که به آن اضافه شده است مانند مربا استفاده می شود.

علاوه بر این دکستروز به صورت ژل خوراکی یا قرص در داروخانه ها بدون نسخه فروخته می شود. افرادی که از دیابت رنج می برند، می توانند از قرص ها یا ژل های دکسترز برای افزایش سریع سطح قند خون خود استفاده کنند.

گرچه این قند ساده از گیاهان گرفته می شود و به عنوان یک محصول “طبیعی” در نظر گرفته می شود ، اما این بدان معنا نیست که می توانید آن را کنار بگذارید. در حالی که دکسترز به طور مستقیم برای سلامتی شما مضر نیست ، اما درک اثرات طولانی مدت قند اضافه شده می تواند به شما کمک کند تا کنترل بهتری در مصرف خود داشته باشید.

دکستروز چیست و چه کاربردهایی دارد؟

کدام غذاها غنی از دکستروز هستند؟
این قند اغلب در دونات ، مافین ها یا آب نبات استفاده می شود زیرا خشک و بدون چربی می ماند. شما ممکن است دکسترُز را در موارد زیر مشاهده کنید:

  • شیرینی های بسته بندی شده
  • دسرهای لبنی مانند بستنی و ماست
  • نوشابه ، نوشیدنی ورزشی ، نوشیدنی انرژی زا و آب میوه

حتی غذاهای سالم معروف مانند ماست نیز ممکن است حاوی مقادیر زیادی قند اضافه شده باشد که تحت نام هایی مانند ملاس یا قند تاپیوکا ، که انواع مختلف قند هستند ، ظاهر شوند. از دیگر مترادف های متداول شکر می توان به قند گندم ، شربت افرا و بسیاری از موارد دیگر اشاره کرد.

تفاوت دکستروز و گلوکز چیست؟ + قیمت خرید و فروش

از نظر شیمیایی این دو قند هیچ تفاوتی ندارند و یکسان هستند. اصطلاح دکسترز هنگامی استفاده می شود که گلوکز از ذرت تولید شود. با توجه به اینکه از نظر بیوشیمیایی این قند شبیه گلوکز است در پزشکی برای بالا بردن سطح قند خون در افراد دچار افت قند مورد استفاده قرار می گیرد.

آیا دکستروز یک قند سالم است؟
این ترکیب یک قند ساده است که اغلب برای شیرین سازی غذاهای بسته بندی و فرآوری شده استفاده می شود. دكستروز و قند سفره هر دو انرژی بدن را تأمین می كنند ، اما تأثیر متفاوتی بر سطح قند خون دارند. دکستروز محلول در آب است و به سرعت حل می شود. این یکی از دلایلی است که اغلب از آن برای بالا بردن سطح قند خون استفاده می شود. در حالی که برای تجزیه ساکارز یا قند سفره به آنزیم های گوارشی نیاز است ، دکس تروز آماده جذب فوری است.

دکستروز چیست و چه کاربردهایی دارد؟

 

مواد شیمیایی مرتبط با Dextrose

 

کاربرد دکستروز

کاربرد دکستروز بسیار متنوع بوده و در بسیاری از محصولات روزمره ماده موثری است:

  • محصولات حمام
  • محصولات آرایش
  • محصولات مراقبت از پوست
  • محصولات مراقبت از مو
  • خوراک دام
  • مکمل های ورزشی

کاربرد دکستروز در بدنسازی

برخی از ورزشکاران یا بدنسازان از دکسترز به عنوان مکمل غذایی استفاده می کنند زیرا کالری بالایی دارد اما تجزیه آن به راحتی انجام می شود. کسانی که به دنبال افزایش وزن و افزایش عضله هستند ممکن است قرص ها یا ژل های دکسترز را مفید بدانند. هر دو قند Dextrose و مالتودکسترین انرژی بدن را تأمین می کنند و می توانند به سرعت تجزیه شوند. در رابطه با این قندها لازم است بدانید که دکس تروز قیمت کمتری دارد و طعم شیرین تری دارد. مصرف مالتودکسترین خطراتی دارد ، بنابراین استفاده از شیرین کننده های طبیعی مانند استویا گزینه بهتری است.

 

پرسش های رایج در مورد دکستروز

سریع ‌ترین و مطمئن ‌ترین راه برای خرید و استعلام قیمت دکستروز چیست؟
یک راه سریع، ساده و مطمئن برای خرید و استعلام قیمت دکستروز، تماس با فروشندگانی است که توسط جهان شیمی تایید شده‌اند و شما می ‌توانید در ابتدا و انتهای این مقاله آن ها را مشاهده نمایید.

خطرات و عوارض جانبی خرید و مصرف دکستروز

اگرچه این قند برای افزایش سطح قند خون در بیماران دیابتی یا افت قند خون استفاده می شود ، اما در واقع می تواند قند خون را بیش از حد افزایش دهد. این ماده می تواند منجر به علائم هیپرگلیسمی مانند گیجی ، افزایش ادرار ، کمبود آب بدن ، تشنگی بیش از حد و تغییرات خلقی شود. مصرف بیش از حد این قند ساده همچنین ممکن است منجر به تجمع مایعات در بدن شود که باعث تورم قسمت هایی از بدن می شود.

هر کسی که دچار هایپرگلیسمی یا قند خون بالا باشد ، باید از مصرف غذاهای حاوی قند ساده خودداری کند. اگر سطح پتاسیم خون شما کم است احتمال تورم در اندام های انتهایی یا تجمع مایعات در ریه ها وجود دارد بنابراین باید از غذاها و محلول های دکستروز خودداری کنید.

دکستروز چیست و چه کاربردهایی دارد؟

آیا می توانید به دکستروز حساسیت داشته باشید؟
اگر به ذرت حساسیت دارید ممکن است واکنش های نامطلوبی را در رابطه با غذاهای حاوی این قند ساده تجربه کنید. دكستروز از ذرت گرفته می شود و در شربت ذرت وجود دارد. اگر می ترسید که به ذرت حساسیت داشته باشید و علائم آلرژی غذایی را تجربه می کنید ، تا زمانی که با پزشک متخصص صحبت نکرده اید از غذاهای حاوی این قند ساده خودداری کنید.

گزینه های ایمن تر به جای دکسترز
به جای روی آوردن به قندهای ساده برای بدن سازی ، پخت و پز و پخت ، انتخاب قندهای پیچیده و شیرین کننده های طبیعی توصیه می شود. قندهای پیچیده برای ورزشکاران و بدنسازان بهتر است زیرا باعث چربی سوزی می شوند. شیرین کننده های طبیعی همچنین می توانند به حفظ سطح طبیعی قند خون کمک کنند. برخی از گزینه های سالم عبارتند از:

خرید استویا
استویا یک شیرین کننده کاملاً طبیعی است که از برگ گیاه استویا می آید. استویا به شما در کاهش مصرف روزانه قند کمک می کند. همچنین مشخص شده که این ماده به تنظیم سطح قند خون و متعادل کردن مقاومت به انسولین کمک می کند.

خرید عسل خام
عسل خام برخلاف قندهای ساده فرآوری شده ، فیلتر نشده و غیر پاستوریزه است و به راحتی در بدن به انرژی تبدیل می شود. عسل خام می تواند به عنوان منبع انرژی برای ورزشکاران و بدنسازان قبل و بعد از تمرین مصرف شود.

خرید پکتین
پکتین یک کربوهیدرات است که از میوه ها و سبزیجات ، مانند گلابی ، سیب و مرکبات استخراج می شود. این ترکیب در غذا و دارو به عنوان ماده ژل کننده و شیرین کننده عمل می کند. این ترکیب در آب محلول است و حتی باعث هضم بهتر می شود.

جدول مشخصات، خواص و ویژگی های دکستروز

نام ماده دکستروز (Dextrose)
فرمول مولکولی C₆H₁₂O₆
جرم مولکولی ۱۸۰.۱۵۶ g/mol
چگالی (دانسیته) ۱.۵۶ g/cm³
نقطه ذوب ۱۴۶ °C
دیگر نام ها Glucose

سرم دکستروز ۳/۳۳ برای چیست + قیمت فروش

سرم دکستروز ۳۳.۳ ٪ برای درمان قند خون بسیار پایین (هیپوگلیسمی) در افراد مبتلا به دیابت، استفاده می شود. سرم دکستروز ۳۳.۳ درصد به صورت تزریقی برای درمان شوک انسولین (قند خون پایین ناشی از مصرف انسولین و نخوردن یک وعده غذایی کافی پس از آن) تزریق می شود. این دارو باعث افزایش سریع میزان گلوکز در خون فرد مبتلا به دیابت می شود.

سرم دکستروز ۳۳.۳ درصد همچنین برای تأمین کربوهیدرات کافی برای بدن افرادی که به دلیل بیماری، ضربه یا سایر شرایط پزشکی نمی توانند غذا بخورند، نیز استفاده می شود. گاهی اوقات به افرادی که به دلیل مصرف زیاد الکل دچار مشکل شده اند، نیز این سرم تجویز می شود.

تفاوت گلوکز و دکستروز و قیمت آن ها

تفاوت اصلی بین گلوکز و دکستروز این است که گلوکز حاوی ایزومرهای نوری L و D است در حالی که دکستروز فقط حاوی ایزومر نوری D است. گلوکز نوعی قند خالص است که فرمول مولکولی آن C ۶H۱۲O۶ است. در طرف دیگر دکستروز نام دوم فرم D گلوکز است که فرمول مولکولی یکسانی با گلوکز دارد.

گلوکز می تواند به شکل های متفاوتی در کربوهیدرات ها وجود داشته باشد. فرم L گلوکز فراوانی کمتری دارد و فرم D آن در طبیعت فراوان تر است. در نتیجه این قند در طبیعت بیشتر یافت می شود. گلوکز منبع اصلی انرژی در فعالیت های متابولیک بدن است. اما دکستروز شکل طبیعی گلوکز است.

دکستروز چیست و قیمت خرید و فروش آن چقدر است؟

دکستروز یک نوع قند است. این قند یک نوع ایزومر گلوکز است. از این ماده بیشتر به صورت محلول در آب استفاده می کنند. محلول قند داخل وریدی به عنوان محلول دکسترز شناخته می شود. این سرم مخلوطی از دکستروز (گلوکز) و آب است. از این سرم برای درمان کاهش قند خون، کاهش تب، پرکاری تیروئید و کلسیم بالا مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین در درمان پتاسیم خون بالا، کتواسیدوز دیابتی از طریق تزریق در ورید نیز استفاده می شود.

قیمت شربت دکستروز

شربت دکستروز قندی است که معمولا از هیدرولیز نشاسته به دست می آید. شربت دکستروز (دکستروز مایع) یک شربت خالص و غلیظ بوده که حاوی کربوهیدرات مغذی با طعم شیرین است. شربت دکستروز به عنوان یک شیرین کننده برای جایگزینی شکر، بهبود بافت، افزودن رنگ و بهبود تردی در مواد غذایی استفاده می شود. از این شربت در صنایع غذایی می توان در تولید نوشیدنی، تنقلات ورزشی، نانوایی، شیرینی، کلوچه، نان و کیک استفاده کرد.

قیمت فروش و کاربرد دکستروز ۵۰ درصد چیست

دکستروز ۵۰ درصد، محلولی است که حاوی دکستروز به عنوان یک ماده فعال است. از دکستروز ۵۰ درصد برای بازگرداندن سطح گلوکز خون در بیماران مبتلا به هیپوگلیسمی و تامین کالری کربوهیدرات در بیماران استفاده می شود.

همچنین برای تزریق یک محلول هیپرتونیک استریل و غیر تب زا به صورت داخل وریدی، از دکستروز ۵۰ درصد به عنوان یک مکمل مایع و مواد مغذی استفاده می شود. این محلول حاوی عوامل ضد میکروبی یا بافری است که برای استفاده به عنوان تزریق تک دوز در نظر گرفته می شود.

خرید سرم دکستروز برای کرونا

در افراد مبتلا به دیابت، بیماری COVID-19 می تواند سطح فشار خون این افراد بیمار را بسیار افزایش دهد. فشار خون بالا در این افراد، می تواند منجر به کم آبی بدن شود. در مبتلایان به کووید-۱۹ ارائه دهندگان خدمات پزشکی از سرم دکستروز برای کمک به تغذیه و جلوگیری از کم آبی بیماران استفاده می کنند.

شیوع گسترده COVID-۱۹ در سراسر جهان منجر به افزایش شدید تقاضا برای سرم دکستروز ۵۰ درصد شده است. این سرم برای تزریق دارو و تامین کربوهیدرات مورد نیاز بیمار بسیار مهم است.

قیمت انواع سرم دکستروز

سه نسخه اصلی از سرم های دکستروز در داروخانه ها در دسترس است. انواع سرم دکستروز عبارتند از:

فروش دکستروز در آب ( Dextrose in water)

دکستروز در آب یک محلول کریستالوئیدی را تشکیل می دهد. دکستروز موجود در آب اغلب برای درمان بیماران دیابتی که به دلایل مختلف نمی توانند از طریق دهان غذا بخورند، استفاده می شود. این سرم حاوی حدود ۱۷۰ کالری در هر لیتر است. این میزان از کالری برای جایگزینی کالری روزانه مورد نیاز فرد بیمار کافی نیست و نباید برای طولانی مدت به عنوان غذا استفاده شود.

در بیماران مبتلا به مشکلات قلبی، نارسایی کلیوی و افزایش فشار داخل جمجمه ای باید از مصرف سرم Dextrose در آب اجتناب کرد، زیرا این سرم می تواند باعث تجمع زیاد مایعات در بدن بیماران شود.

فروش دکستروز در سالین ( Dextrose in saline)

این سرم یک محلول استریل و غیر تب زا است که ابتدا یک محلول ایزوتونیک است اما زمانی که دکسترز جذب می شود، هیپرتونیک می شود. دکستروز موجود در سالین یک مایع تخصصی است و برای موارد بسیار خاص استفاده می شود.

از این سرم در درمان موقت نارسایی گردش خون، زمانی که سایر منبسط کننده های پلاسما در دسترس نباشند، استفاده می شود. همچنین از این سرم برای درمان بیماری کم آبی هیپوتونیک بحران آدیسون (یک وضعیت تهدید کننده زندگی ناشی از نارسایی حاد هورمون های آدرنال) نیز استفاده می شود.

دکسترز موجود در سالین، نباید برای بیماران دارای مشکلات کلیوی یا قلبی تجویز شود، زیرا می تواند مشکلات موجود را بدتر کند.

فروش دکستروز در رینگر لاکتات ( Dextrose in Lactated Ringer)

از این سرم به عنوان جایگزین برای مایعات و الکترولیت ها استفاده می شود. مانند سایر سرم های دکستروز تا زمانی که دکسترز جذب نشود، ایزوتونیک است. این محلول خاص پس از متابولیزه شدن دکستروز هیپوتونیک می شود.

از سرم رینگر لاکتات حاوی دکستروز می توان به عنوان یک عامل قلیایی استفاده کرد. این سرم برای بیماران مبتلا به مشکلات کلیوی به دلیل نگرانی های هیپرکالمی توصیه نمی شود. همچنین نباید از این سرم در بیماران مبتلا به نارسایی کبدی نیز استفاده شود. زیرا این بیماران نمی توانند لاکتات موجود در این سرم را متابولیزه کنند.

عوارض خرید سرم دکستروز و سدیم کلراید

عوارض جانبی رایج تزریق سرم دکستروز و سدیم کلراید عبارتند از:

  • تب
  • عفونت در محل تزریق
  • لخته شدن خون یا التهاب اطراف محل تزریق
  • نشت مایع به بافت های اطراف (اکستروازاسیون)
  • وجود مایع بیش از حد در خون ( هیپرولمی(

عوارض جانبی خطرناک تر تزریق سرم دکستروز و سدیم کلراید عبارتند از:

  • گیجی
  • اضطرات
  • از دست دادن هوشیاری
  • ضربان قلب نامنظم
  • تشنگی شدید
  • افزایش ادرار
  • ضعف عضلانی یا احساس لنگی
  • بی حسی یا احساس سوزن سوزن شدن در دست ها، پاها یا اطراف دهان
  • درد شدید در معده
  • اسهال یا استفراغ مداوم
  • مدفوع سیاه، خونی یا قیری رنگ

دکستروز خشک

دکستروز خشک نوع بدون آب دکستروز و به صورت پودر گرانولی شیرین عرضه می شود که حاوی ۵۰% آب کریستالیزه است. دکستروز خشک به عنوان یک ماده شیرین و طبیعی در صنعت غذا استفاده می شود. این محصول همچنین به دلیل داشتن خاصیت بالابردن بهبود ویژگی های فیزیکی، افزایش ثبات سیستم های کلوییدی و اثر قوام دهندگی در محصولات مختلف استفاده می شود.

در صنعت غذا به عنوان بهبود دهنده پخت و به عنوان پرکننده و برای حفظ امولسیون و بهبود بافت و تردی فراورده و کنترل PH، استفاده می شود. در صنعت دارو و پزشکی در سرم های بیماران و تولید انواع داروها از این شیرین کننده طبیعی استفاده می شود و به دلیل داشتن کالری بالا و تجزیه راحت به عنوان تامین کننده انرژی در مکمل های بدنسازی ورزشکاران اغلب به کار برده می شود.

دکستروز ابدار

دکستروز آبدار یک قند بر پایه نشاسته است که در بسیاری از غذاها به ویژه غذاهای فرآوری شده برای بالابردن بهبود طعم آنها اضافه می شود. این محصول همچنین توسط ورزشکاران برای انرژی فوری و در بخش های مراقبت های بهداشتی برای افزایش قند خون و تامین آب و انرژی در مواقع اضطراری کاربرد دارد. این ماده در صنایع غذایی به عنوان یک نگهدارنده از رشد کپک و مخمر در محصولات غذایی جلوگیری می کند و ماندگاری آنها را افزایش می دهد. این ماده به عنوان یک محصول طبیعی از نشاسته تصفیه شده گیاهانی مانند ذرت یا گندم به دست می آید و به صورت یک پودر سفید ریز تصفیه شده در صنعت غذا و نوشیدنی های فرآوری و همچنین محصولات رژیمی و دارویی مورد استفاده قرار می گیرد.

دکستروز چینی

دکستروز چینی به عنوان یک شیرین کننده همه کار و قند تصفیه شده تولید و به بازار عرضه می شود. این محصول به ۲ شکل وجود دارد، دکستروز مونوهیدرات که حاوی یک مولکول آب کریستال است در مقابل دکستروز بی آب که هیچ مولکول آبی ندارد. هر دو شکل به صورت پودر سفید و کریستالی با خلوص بالا در دسترس هستند.

دکستروز چینی دارای خواص عملکردی، حسی و تغذیه ‌ای بالایی است که به عنوان یک عنصر حیاتی در طیف وسیعی از محصولات غذایی و نوشیدنی استفاده می شود. این ماده شیرین اغلب در ترکیب با شکر یا سایر شیرین کننده ها نیز استفاده می شود و می تواند طعم اصلی غذا و نوشیدنی را تقویت کرده و همچنین کالری کمتری نسبت به شکر به این مواد غذایی اضافه می کند.

قیمت دکستروز

قیمت خرید و فروش دکستروز برحسب درصد آن در بازار متفاوت است و شما می توانید از طریق شرکت های معتبری که در ادامه معرفی می شوند، با بهترین قیمت، اقدام به خرید دکستروز نمایید. همانطور که گفته شد درصد خلوص مواد شیمیایی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت آن ها هستند. در مورد دکستروز نیز شرایط به همین صورت است. برند شرکت تولیدکننده نیز عامل مهم دیگری در تعیین قیمت دکستروز است.

فروش ‌دکستروز

شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت خرید و فروش دکستروز از لیست فروشندگان پیشنهادی در قسمت بعد استفاده نمایید. این لیست شامل معتبرترین خریداران و فروشندگان دکستروز در بازار مواد شیمیایی است. برای آگاهی از اطلاعات تماس، حوزه فعالیت، آدرس، تلفن و سایر کانال های ارتباطی فروشنده موردنظر، تنها کافی است روی گزینه «اطلاعات تماس» کلیک کنید.

 

خرید دکستروز

یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه شیمیایی، خرید دکستروز از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است. با هدف افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران از کیفیت محصول موردنظر در فرایند خرید دکستروز، ما به عنوان مرجع مواد شیمیایی در ایران، تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین فروشندگان دکستروز را در این بخش و همچنین بنر بالای صفحه به شما معرفی نماییم. امیدواریم با معرفی تامین کنندگان منتخب، نگرانی های خریداران محترم کاهش یافته و بتوانیم لذت تجربه خرید دکستروز با قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه نماییم.



  • بازرگانی امید

فروش انواع مواد شیمیایی مورد استفاده در صنایع غذایی و ارایه محصولات تخصصی گروه رنگ های غذایی و اسانس ها

نوشته های مشابه

‫۸ دیدگاه ها

  1. سلام و تشکر بابت مقاله خوب تون

    توی مقاله نوشته بودید که دکستروز صنایع غذایی استفاده می شه ،
    حالا سوال من اینه که
    آیا از دکستروز میشه تو کیک و شیرینی قنادی هم استفاده کرد؟ یا نحوه استفاده اش شرایط خاصی داره؟

    از کجا می تونیم قیمت هر کیلو دکستروز رو استعلام بگیریم؟

  2. درود بر سایت وزین جهان شیمی

    آیا مصرف دکستروز برای ورزشکارا دستورالعمل خاصی داره؟

    میزان مجاز دوز روزانه اش چقدر هست؟

    میشه با مکمل های دیگه قاطی کرد ؛ یا حتما باید به تنهایی مصرف بشه؟

    برای خرید دکستروز به شکل حضوری کدوم فروشگاه و شرکت رو توصیه می کنید؟

  3. دکستروز چیست؟

    در چه صورتی مصرف دکستروز عواض ایجاد می کنه؟

    میزان مجازش چقدر هست؟

    شما علایم و عوازش دکستروز رو دونه دونه گفتید ؛ اما به راه درمان و خونگی هیچ اشاره ای نکردید

    ممنون می شم ، این موارد رو توضیح بدید

  4. لطف می کنید در مورد دسکستروز خشک ایرانی با عنوان برند دکستروز ایران که ادعا می کند ؛ تنها تولیدکننده دکستروز منوهیداذت تزریقی ، دارویی راهنمایی کنید

    می خوام قبل از خرید مطمئن بشم که دکستروز ایران نسبت به نمونه های چینی برای کارگاه ما مرغوبتره

  5. برام جای تعجبه که بعضیا تو مقاله های دکستروز سایت تون ، سوال می کنن که ؛ پودر دکستروز مونوهیدرات برای چیست؟

    پاسخ به این سوال خیلی واضحه، کافیه یه مدت طبق دستورالعمل مربی باشگاه از پودر دکستروز استفاده کنید و نتیجه شگفت انگیزش رو ببیند.

    البته به نظر من، شما هم به تاثیر پودر دکستروز در بدن سازی کمتر اشاره کردید؛ با اینکه کاربرد خیلی گسترده ای داره

  6. بازتاب: بررسی کاربردهای دکستروز خشک و آبدار در صنایع گوناگون

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا