Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
کشاورزی و دامپروری

کاربردها و قیمت سم بیس پیریباک سدیم

سم بیس پیریباک سدیم یک علف کش سیستمیک – انتخابی است که توسط برگ و ریشه گیاه جذب شده و در سراسر ساختار گیاه پخش می شود. این علف کش با مهار سنتز استولاکتات (ALS) از رشد علف های هرز ممانعت می کند و بیشتر در مزارع کاشت برنج مورد استفاده قرار می گیرد و به بهبود بازدهی محصولات کمک می کند.

این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها و موارد کاربرد آفت کش بیس پیریباک سدیم و سموم آن است. همچنین اگر تصمیم به خرید سم بیس پیریباک سدیم دارید، برای آگاهی یافتن از قیمت خرید و فروش سم بیس پیریباک سدیم در بازار سموم و آفت کش ها می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان سم و آفت کش بیس پیریباک سدیم در انتهای مقاله استفاده نمایید. حجم محصول، نرخ ارز و شرکت تولیدکننده به طور کلی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت سم و آفت کش ها هستند؛ قیمت آفت کش و سم بیس پیریباک سدیم نیز تحت تاثیر این موارد است.
لازم به ذکر است لیست فروشندگان پیشنهادی در پایان مقاله، همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش سم بیس پیریباک سدیم به روزرسانی می‌شود.

سدیم بیس پریباک موثرترین علف کش پس رویشی در کاهش تراکم کل علف های هرز در شالیکاری ها است. این سم باعث افزایش تعداد پنجه های تولیدی ، وزن دانه ، تعداد دانه در خوشه و عملکرد دانه ها می شود و همچنین با بهبود بهره وری آب و بازدهی اقتصادی برنج کشت شده ارتباط مستقیم دارد. ازدیاد علف های هرز باعث افزایش تعداد پنجه های غیرمولد و کاهش ارتفاع گیاه می شود و بازدهی محصولات را کاهش می دهد. در ادامه مقاله در نشریه جهان شیمی فیزیک توضیحات بیشتری در این رابطه ارائه می گردد لطفا همراه ما باشید.

کاربرد سم بیس پیریباک سدیم

قبل از سمپاشی آب مزرعه را تخلیه نموده و حداقل تا ۶ ساعت مزرعه را غرقاب نکنید. برای کسب بهترین نتیجه در زمان سمپاشی باید تمام علف های هرز از آب بیرون باشند.

این علف کش را می توان برای کنترل علف های هرز نازک برگ، پهن برگ و جگن در مرحله ۳ تا ۵ برگی به مقدار ۶۵ میلی لیتر در هکتار مورد مصرف قرار داد. این سم در خزانه، کشت مستقیم و نشاء کاری برنج قابل مصرف است و به خوبی علف های هرز را کنترل می کند.

ملاحظات عمومی

مانند هر سم دیگری هنگام سمپاشی از وسایل حفاظتی مانند عینک ، کلاه ، دستکش و ماسک استفاده کنید تا احتمال مواجهه با سم به حداقل برسد. در صورت بروز علائم مسمومیت از قبیل سردرد ، سرگیجه ، تهوع و اختلال در بینایی فورا با در دست داشتن برچسب سم به مراکز درمانی مراجعه کنید.

برای جلوگیری از آلودگی محیط زیست از شستشوی ظروف آلوده به سم در آب های جاری خودداری کنید و ظروف سم را مجددا مورد استفاده قرارندهید. سم را در ظروف اصلی در جای خشک و خنک و به دور از نور آفتاب و دسترسی کودکان و حیوانات خانگی نگهداری کنید.

قیمت سم بیس پیریباک سدیم

این علف کش در بطری های ۱۰۰ میلی لیتری عرضه می شود. قیمت خرید و فروش سم بیس پیریباک سدیم برحسب حجم و برند آن در بازار سموم و آفت کش ها متفاوت است. شما می توانید از طریق فروشندگان معتبری که در ادامه معرفی می شوند، با بهترین قیمت سم بیس پیریباک سدیم مورد نظر خود را خریداری نمایید.

فروش ‌سم بیس پیریباک سدیم

برای اطلاع از قیمت فروش سم بیس پیریباک سدیم از لیست فروشندگان پیشنهادی در قسمت بعد استفاده نمایید. این لیست شامل معتبرترین مراکز خرید و فروش سم بیس پیریباک سدیم در بازار سم و آفت کش ها است. برای آگاهی از اطلاعات تماس، حوزه فعالیت، آدرس، تلفن و سایر کانال های ارتباطی فروشنده موردنظر، تنها کافی است روی گزینه «اطلاعات تماس» کلیک کنید.

داروی بیس پیریباک سدیم

داروی بیس پیریباک سدیم یک علف کش سیستمیک است که در کشاورزی برای کنترل علف های هرز در باغ ها و مزارع به کار می رود. سم بیس پیریباک سدیم ممکن است باعث مسمومیت در انسان شود. از آنجایی که هیچ گونه دارویی برای خنثی کردن اثر این سم وجود ندارد، توصیه می شود در صورت مسمومیت سریعا به اورژانس خدمات پزشکی مراجعه کنید.

سم بیس بیس

سم بیس بیس نام تجاری سم بیس پیریباک سدیم است. این سم یک علف کش بسیار قوی و پرکاربرد است که با مهار سنتر استولاکتات از رشد علف های هرز در باغ ها و زمین های کشاورزی شما جلوگیری می کند. استفاده از این سم در مزارع کشاورزی باعث تولید بیشتر محصول و سلامتی گیاه می شود.

سم کلین وید

سم کلین وید یک سم علف کش است که به صورت مایع در بازار یافت می شود. کشاورزان زیادی از این سم برای جلوگیری از رشد علف های هرز در مزارع خود استفاده می کنند. سم کلین وید در اصل نام دیگر سم بیس پیریباک سدیم است. سم کلین وید یک سم سیستمیک است که بیشتر در شالیزار ها استفاده می شود.

قیمت کلین وید

قیمت سم کلین وید در بازار به عوامل مختلفی از جمله نوسانات بازار ارز، شرکت تولید کننده و بسیاری از عوامل دیگر بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت این سم علف کش می توانید به سایت های فروش محصولات شیمیایی یا فروشگاه های عرضه کننده سموم کشاورزی در شهر خود مراجعه کنید.

نحوه مصرف کلین وید

برای مصرف سم کلین وید ابتدا باید آن را در مقدار معینی آب رقیق کنید و سپس مخلوط را بر روی گیاهان خود اسپری کنید. این سم از رشد علف های هرز جلوگیری می کند. برای علف های هرز کوچک تر می توانید از میزان سم کمتری استفاده کنید. برای اطلاع از میزان مصرف این سم علف کش می توانید از متخصصین کشاورزی مشورت بگیرید یا برچسب روی محصول را بررسی نمایید.

قویترین سم علف کش برنج

سموم علف کش قوی در بازار برای از بین بردن علف های هرز شلیزار های برنج وجود دارد. یکی از قویترین سم های موجود در بازار برای این هدف، سم بیس پیریباک سدیم است. شما می توانید از این سم شیمیایی برای از بین بردن علف های هرز مزارع خود استفاده کنید.

مون رایس

مون رایس یکی از سموم شیمیایی از گروه پیریمیدین اکسی بنزوئیک است که دارای اثرات سیستمیک است. مون رایس نام دیگر سم بیس پیریباک سدیم است که بیشتر برای جلوگیری از رشد علف های هرز در شالیزارهای برنج استفاده می شود.

خرید سم بیس پیریباک سدیم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا