Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
عمومی

سنگ آراگونیت چیست و استفاده از آن چه مزایایی دارد؟

سنگ آراگونیت (Aragonite stone) یک سنگ چند شکلی از کلسیت است. این بدان معنی است که این دو ماده معدنی دارای ترکیب شیمیایی دقیق یکسانی ، CaCO ۳ هستند ،  اما در اشکال مختلف کریستالی متبلور می شوند. این تفاوت در شکل به دلیل شرایط مختلف در طول تشکیل این سنگ اتفاق می افتد. این سنگ به شکل سوزن های کریستالی و فرم های کلسیت در بلوک های بلوری تشکیل می شوند.

سنگ های آراگونیت در بافت های عظیم ، فشرده ، دانه ای یا شعاعی به صورت الیاف یافت می شوند. هنگامی که در بافت های عظیم یافت می شود ، ممکن است در لایه های افقی رسوب کند که از آن به عنوان اونیکس مکزیکی یاد می شود. سنگ آراگونیت به نام رود آراگون اسپانیا  در جای که اولین بار این سنگ کشف شده است نامگذاری شده است. در ادامه مقاله در نشریه جهان شیمی فیزیک توضیحات بیشتری در این رابطه ارائه می گردد لطفا همراه ما باشید.

تفاوت کلسیت و آراگونیت

کلسیت فرم پایدارتر این سنگ است . با گرم شدن تا ۷۵۲ درجه فارنهایت ، سنگ آراگونیت به کلسیت تبدیل می شود. این سنگ از نظر سختی در مقیاس موهس دارای درجه  ۳.۵-۴ است ، بنابراین کمی سخت تر از کلسیت است با سختی ۳ می باشد ، اما هر دو سنگ های بسیار نرمی هستند.

انواع رنگ های سنگ آراگونیت

این سنگ زیبا معمولاً سفید رنگ است اما در رنگ های مختلفی از جمله زرد ، قهوه ای ، سبز ، قرمز ، بنفش ، خاکستری یا آبی نیز یافت می شود. رنگ های آن در طی فرآیند تبلور به ترکیبات معدنی دیگر بستگی خواهد داشت. به عنوان مثال با دارا بودن اجزا شن و ماسه ممکن است قهوه ای به نظر برسد. معنای معنوی این سنگ ، ارتباط  با انرژی زمین و تثبیت خود در تمام مناطق بدن است.

خواص سنگ آراگونیت

این سنگ  با الهه زمین هماهنگ است و شما را تشویق می کند که با احترام از منابعی که زمین به ما ارائه داده است ، تمرکز خود را به زندگی آگاهانه و پایدارتر معطوف کنید. این آگاهی از زمین توسط مادر گایا ، الهه زمین یا مادر طبیعت ، قلب شما را با شفقت و مهربانی پر می کند  این سنگ به شما کمک می کند ضربان قلب واقعی مادر زمین را احساس کنید.

ارتعاشات سنگ آراگونیت که به عنوان “سنگ محافظ” نیز شناخته می شود ، حفاظت و مراقبت از این سیاره را تشویق می کند ، هم به زمین کمک می کند و هم برای شما شفابخش است. هنگامی که سطح ترحم و مهربانی را در خود افزایش دادید ،  مادر زمین فراوانی و شادمانی را در زندگی به شما پاداش می دهد. افزایش آگاهی جمعی در مورد حفاظت از سیاره زمین نیز بخشی از انرژی این سنگ است.

اجازه دهید سنگ آراگونیت معلمی باشد که شما به دنبال آن هستید تا انرژی خود را بالا ببرید ، ذهن خود را تحریک کنید و با ضربان قلب طبیعت سازگار شوید.

سنگ آراگونیت چیست و استفاده از آن چه مزایایی دارد؟

خصوصیات متافیزیکی سنگ آراگونیت

آراگونیت خواص متافیزیکی خاص و ویژه ای دارد. اعتقاد بر این است که به بالا بردن انرژی کوندالینی کمک می کند و حتی شما را به راهنماهای معنوی متصل می کند. این یک سنگ سعادت است که فراوانی ، شکوفایی و آرامش را به زندگی شما دعوت می کند.

افرادی که این سنگ قیمتی را در اختیار دارند ، هنگامی که احساس افسردگی ، ناراحتی یا گوشه گیری می کنند از آن استفاده می کنند. این سنگ می تواند به مدیریت تغییرات وحشتناک خلقی کمک کند و به فرد کمک می کند تا رویاهای واقع بینانه ای را رقم بزند.

گردآورندگان و طرفداران سنگ های قیمتی آراگونیت را به دلیل خواص درمانی جسمی بسیار تحسین می کنند. مشخص شده است که این سنگ هورمون های آرامش دهنده را در داخل مغز شما فعال می کند. این سنگ همچنین به ویژه برای افرادی که با درد و غم روبرو هستند بسیار مفید می باشد و به شما روح تازه ای می بخشد و حمایت عاطفی مورد نیاز شما را تامین می کند.

مزایای استفاده از سنگ آراگونیت

اگر می خواهید ارتباط عمیق تری با زمین ایجاد کنید آراگونیت یک سنگ عالی برای شما خواهد بود. این سنگ یک درمانگر قدرتمند برای زمین است و شما را به صرفه جویی در منابع زمین تشویق می کند. برای مهار انرژی این سنگ نیازی به تغییر کامل سبک زندگی ندارید. تمام آنچه که از شما می خواهد این است که به قدرت طبیعت احترام بگذارید و تمام تلاش خود را برای سالم و زیبا نگه داشتن آن انجام دهید.

این سنگ همچنین می تواند به رفع انسداد در قلب ، ذهن و روح شما کمک کند. آراگونیت یک دیدگاه بدون آلودگی را به شما نشان می دهد. اگر اخیراً ، چه در زندگی شخصی و چه در زندگی شغلی ، دوران سختی را تجربه کرده اید ، انرژی این سنگ می تواند به شما کمک کند تا روی موارد مهم تمرکز کنید. اگر زندگی شما کمی متلاطم و بی نظم است ،  این سنگ می تواند به شما آرامش ببخشد و به عنوان یک مسکن استرس عمل کند.

قدرت های سنگ آراگونیت

قدرت های شفا دهنده

مانند بسیاری از سنگ های قیمتی دیگر آراگونیت نیز دارای خواص درمانی فراوانی می باشد. این سنگ می توانند در هنگام رنج بردن از آسیب عصبی یا شکستگی استخوان ، به بهبودی شما کمک کنند، همچنین می تواند استرس و اضطراب را برطرف کرده و مشکلات عصبی را که منجر به بی قراری می شود ، کاهش دهد.

سنگ آراگونیت می تواند سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و به شما کمک کند تا از عفونت ها در امان بمانید. این سنگ جذب کلسیم را افزایش می دهد و همچنین دردها را تسکین می دهد. این سنگ به اندام شما گرما می بخشد و همچنین کمبود ویتامین های A و D را برطرف می کند.

سنگ آراگونیت و ثروت

آراگونیت می تواند رفاه و فراوانی را در زندگی شما جذب کند و می تواند حامل انرژی های خوش شانسی برای شما باشد. این سنگ قیمتی به افزایش بهره وری شما کمک می کند تا بتوانید کارهای بیشتری انجام دهید و به موفقیت های بیشتری دست پیدا کنید و همچنین می تواند نظم را در شما ایجاد کند و میل به تعویق انداختن را از بین ببرد. این سنگ شما را قابل اعتمادتر و مسئولیت پذیرتر خواهید کرد و کار با مشتریان برای شما یک لذت خواهد بود.

انرژی های سنگ آراگونیت به شما کمک می کند تا راه حل هایی مناسب را برای مشکلات سخت خود پیدا کنید ، به ویژه هنگامی که صحبت از پول یا تجارت باشد.

سنگ آراگونیت چیست و استفاده از آن چه مزایایی دارد؟

سنگ آراگونیت ، عشق و روابط

آراگونیت یک سنگ عالی برای کسانی است که به نظم و کنترل بیشتری در زندگی نیاز دارند. انرژی این سنگ به شما کمک می کند تا بر رکود رشد شخصی یا رابطه خود غلبه کنید. این سنگ به از بین بردن نگرش بیش از حد انتقادی شما کمک خواهد کرد.

اگر همیشه چیزی برای انتقاد یا عدم تأیید پیدا کنید ، لذت بردن از لحظات کوچک زیبا در کنار شخصی که دوستش دارید بسیار چالش برانگیز خواهد بود ، این سنگ شما را ترغیب می کند به جای تمرکز روی چیزهای بد ، چیزهای خوب را در همه چیز ببینید. این سنگ به تقویت چیزهای فوق العاده ای که رابطه شما را خاص می کنند کمک می کند و موارد نامطلوب را به حداقل می رساند.

انرژی های سنگ آراگونیت به طور جادویی یک شبه شما را درمان نمی کنند یا باعث نمی شوند یک شبه همه چیزهای بد از بین بروند، اما این سنگ ها به شما کمک می کنند تا دیدگاه خود را به سمت موضوعی مثبت تر تغییر دهید و باعث می شود احساس بهتری داشته باشید.

این سنگ به شما ثبات عاطفی می بخشد و به شما اطمینان می دهد که هر دردی که اکنون احساس می کنید از بین خواهد رفت. آراگونیت به شما انرژی هایی از حقیقت و درک می دهد و این انرژی ها به زندگی شما آرامش و امنیت می بخشد.

سنگ آراگونیت انرژی پایداری را در زمان های نا آرام برای شما به ارمغان می آورد. این سنگ خستگی عاطفی و عصبانیت شما را برطرف می کند و احساس عشق و شادی را جایگزین آن می کند و به شما قدرت می بخشد و شما را ترغیب می کند تا از انرژی شخصی خود به طور سازنده استفاده کنید.

روش تشخیص سنگ آراگونیت اصل

بهترین راه برای شناخت واقعی بودن سنگ آراگونیت ، آشنایی با خصوصیات فیزیکی آن است. این سنگ به عنوان یک ماده معدنی سفید یا بی رنگ ظاهر می شود که گاهی اوقات می تواند سایه هایی از زرد روشن ، بنفش و آبی را نیز نشان دهد. همچنین شکاف های مشخصی در محورهای خاص به نمایش می گذارد و طبیعتاً بسیار شکننده نیز هست.

روش دیگر برای تضمین این که سنگ آراگونیت واقعی را خریداری کنید این است که از فروشندگان معتمد و معتبر خرید کنید.  سنگ های آراگونیت باید از کشورهایی مانند اسپانیا ، جمهوری چک ، یونان ، شیلی ، مکزیک ، اتریش ، آلمان ، ایالات متحده آمریکا ، انگلیس ، پرو و ​​اسلواکی تأمین شوند. سنگ های قیمتی آراگونیت چند وجهی معمولاً فقط چند قیراط و بدون رنگ هستند.

اگر در خرید سنگ قیمتی تازه کار هستید ، توصیه می کنم از یک متخصص که به شما در بررسی یک قطعه خاص کمک می کند مشاوره بگیرید.

قیمت سنگ آراگونیت

قیمت آراگونیت به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد که یک کارشناس با تجربه می تواند در این زمینه به شما کمک کند. آراگونیت آبی و آراگونیت طلایی دو نوع از سنگ های ارزشمند و گرانقیت هستند که برای ساخت نگین آراگونیت استفاده می شود.

سنگ آراگونیت چیست و استفاده از آن چه مزایایی دارد؟
سنگ آراگونیت آبی

چگونه سنگ آراگونیت خود را پاکسازی کنیم؟

سنگ آراگونیت در مقیاس سختی نمره خیلی بالایی نمی گیرد. بنابراین اگر می خواهید آن را تمیز کنید از کاربرد پاک کننده های مکانیکی مانند بخار و فرآیندهای اولتراسونیک خودداری کنید. در عوض آنچه می توانید انجام دهید استفاده از برس نرم ، آب گرم و مواد شوینده ملایم برای تمیز کردن این سنگ است. سنگ خود را با پارچه ای نرم خشک کنید تا تمام آثار آب از بین برود.

اطمینان حاصل کنید که سنگ های آراگونیت های را جدا از سنگ های دیگر نگهداری کنید تا از ایجاد خراش ناشی از تماس با سنگ های دیگر جلوگیری شود.

سخن آخر

سنگ آراگونیت یک سنگ محافظ بسیار قوی است زیرا ارتعاشات آن به شما الهام می بخشد و شما را نسبت به مراقبت از زمین آگاه می کند. این سنگ ها برای کمک به شما در بهبود و نگه داری از زمین بسیار عالی هستند. انرژی این سنگ ها همچنین جسم و احساسی شما را التیام و تعادل می بخشد.

سنگ آراگونیت می تواند انرژی نور را از هر جهت به شما ارسال کند. این انرژی می تواند برای شما ، اطرافیان شما و محیطی که در آن هستید مفید باشد. سنگ های آراگونیت دارای انرژی های بسیار عالی هستند که شما را کاملاً در لحظه نگه می دارند.

این سنگ  به شما نشان می دهد که چگونه صبور باشید و از جایی که هستید و آنچه در زندگی دارید راضی باشید. سنگ آراگونیت به شما احساس عمیق صلح و آرامش می بخشد زیرا سرانجام هر مسئله حل نشده ای از گذشته حل خواهد شد و شما را قادر می سازد که آنها را رها کرده و از آنها درس بگیرید.

انرژی های سنگ آراگونیت ارتعاشات شما را به سطح بالاتری می رساند و همچنین به یک منبع نور و انرژی برای افراد اطراف خود تبدیل خواهید شد! نظر شما درباره سنگ آراگونیت چیست؟ آیا این سنگ برای شما جذابیت دارد؟ آیا به انرژی های خاص این سنگ نیاز دارید؟

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا