Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
عمومی

فواید و عوارض قرص لاغری یونیک اسلیم چیست؟

قرص لاغری یونیک اسلیم (Uniqe slim) محصول کشور کانادا و یکی از بی خطرترین و موثرترین قرص های لاغری خارجی می باشد. این قرص کاملا گیاهی بوده و  حاوی عصاره گیاهان دارویی مانند لوتوس، تخم کاسنی، زیره، گلوکومنان و همچنین کافئین و اورلیستات می باشد. ترکیبات به کار رفته در این قرص لاغری باعث کاهش اشتها در شما شده و حجم معده شما را پر می کند. این قرص بر روی متابولیسم چربی سوزی در بدن اثر گذاشته و آن را افزایش می دهد ، همچنین از هضم و جذب بیش از حد چربی ها در بدن جلوگیری می کند.

استفاده از این قرص های لاغری بدون نیاز به استفاده از رژیم غذایی خاص و ورزش می تواند برای رسیدن به وزن ایده آل به شما کمک کند. قرص های لاغری یونیک اسلیم ، کاهش وزنی معادل ۳ تا ۸ کیلوگرم در یک دوره استفاده را به شما هدیه می دهد. در ادامه مقاله در نشریه جهان شیمی فیزیک توضیحات بیشتری در مورد این قرص ارائه می گردد لطفا همراه ما باشید.

مزایای کلی مصرف قرص لاغری یونیک اسلیم

  • بهبود سیستم گوارشی
  • کاهش فشار خون
  • کاهش اشتها
  • سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی مختلف
  • افزایش متابولیسم بدن
  • مفید برای کبد
  • کنترل بیماری دیابت
  • کاهش کلسترول و تری گلیسیرید
  • پاکسازی بدن
  • دارای خاصیت آنتی اکسیدانی
  • ضد سرطان
  • مفید برای پوست
فواید و عوارض قرص لاغری یونیک اسلیم چیست؟
فواید و عوارض قرص لاغری یونیک اسلیم چیست؟

ترکیبات قرص لاغری یونیک اسلیم چیست؟

تولید این قرص لاغری بر اساس طب سنتی و آزمایش های پژوهشی و پزشکی در یک شرکت کانادایی به صورت کاملا حرفه ای انجام شده است .این قرص لاغری کاملا گیاهی بوده و به گونه ای که اثر بخشی مطلوبی داشته باشند و هم میزان دوز به کار رفته در آن کاملا بی خطر باشد ، تولید شده است. در ادامه این مقاله با خواص هر یک از اجزای موجود در قرص لاغری یونیک اسلیم بیشتر آشنا خواهیم شد.

خواص عصاره نارنج

یکی از مرکبات محبوب در بین ایرانیان نارنج می باشد که برای مصرف غذایی نیز استفاده می شود ، اما جدا از طعم خوب ، این میوه دارای ترکیبات خاصی مانند سینفرین و اکتوپامین می باشد که اثرات بسیار زیادی بر روی کاهش وزن از خود نشان داده است .

عموما در بین مرکبات مانند نارنج  ، یک ماده شیمیایی به نام سینفرین وجود دارد  که باعث افزایش متابولیسم بدن می شود. این ترکیب به آزاد شدن سلول های چربی در داخل جریان خون و افزایش متابولیسم بدن کمک کرده و در نتیجه باعث می شود سرعت عملکرد متابولیسم بدن بیش از حد معمول شده و بدن بتواند در مدت زمان مشابه انرژی بیشتری بسوزاند.

ماده شیمیایی اکتوپامین موجود در نارنج نیز از دیگر ترکیبات فعال می باشد که باعث افزایش هورمون سروتونین در مغز شده و موجب تحریک اعصاب مغز می شود. هورمون سروتونین به عنوان هورمون شادی بخش نیز شناخته می شود و باعث افزایش متابولیسم بدن می گردد.

خواص عصاره زیره

یکی از مهم ترین ادویه ها و داروهای گیاهی مورد استفاده در طب سنتی ، زیره می باشد. این ادویه دارای طبیعت گرم بوده و باعث افزایش متابولیسم بدن می شود. مصرف این ادویه همراه با وعده های غذایی سرعت سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد و عملکرد سیستم گوارش را بهبود می بخشد و موجب سوزاندن بیشتر کالری  در بدن می شود. این مزیت ها در کنار هم در نهایت منجر به لاغری و کاهش وزن در شما می شود.

علاوه بر این در زیره یک ترکیب شیمیایی فعال به نام تیموکینون وجود دارد که یک آنتی اکسیدان و یک ماده ضد التهابی قوی می باشد که باعث کاهش وزن می گردد. این ترکیب حساسیت سلول های بدن را برای پاسخ به گلوکز افزایش می دهد و قند خون را کاهش می دهد. هم چنین به دلیل داشتن مقادیر بالای فیبر خوراکی، رشد باکتری های مفید روده را افزایش داده و یبوست را از بین می برد.

خواص تخم کاسنی

عصاره تخم کاسنی عموما برای پاکسازی کبد مورد استفاده قرار می گیرد ، به همین دلیل مصرف آن در دوره های کاهش وزن برای حفظ سلامت کلیه و کبد ، بسیار مفید و حتی الزامی می باشد. علاوه بر این ، عصاره تخم کاسنی حاوی ترکیبات فعالی می باشد که بر ترشح هورمون گرلین در بدن اثر گذاشته و سطح آن را پایین می آورد ، هورمون گرلین به عنوان هورمون گرسنگی شناخته می شود. این هورمون غالبا توسط معده و به مقدار کمتری توسط روده کوچک ، پانکراس و مغز ترشح می شود و باعث تحریک اشتها در فرد می گردد.

همچنین عصاره کاسنی موجود در این قرص لاغری  از ترشح هورمون گرلین در بدن جلوگیری کرده و باعث افزایش احساس سیری در بدن و کاهش اشتها می شود که می تواند مقدار کالری دریافتی شما را کاهش دهد. هم چنین عصاره تخم کاسنی دارای مقادیر بالایی از فیبرهای خوراکی است که باعث تقویت روده و سیستم گوارشی می باشد و این فیبرها رشد باکتری های مفید روده را افزایش داده و مدت زمان جذب و دفع مواد غذایی در بدن را کاهش می دهد. در نتیجه مواد غذایی با سرعت بیشتری از بدن خارج شده و مقدار کالری کمتری می تواند از طریق روده ها جذب بدن گردد.

فواید و عوارض قرص لاغری یونیک اسلیم چیست؟
فواید و عوارض قرص لاغری یونیک اسلیم چیست؟

خواص عصاره برگ لوتوس

عصاره گیاه لوتوس که به گل نیلوفر آبی نیز مشهور است یک گیاه بومی کشورهای هند و ویتنام است که خواص فوق العاده درمانی برای انسان ها دارد. در گذشته از گیاه لوتوس برای درمان بیماری های همچون تب ، اسهال ، آفتاب زدگی ، تقویت قلب ، درمان خونریزی و هم چنین بی خوابی و سرطان استفاده می شده است.

همچنین عصاره این گیاه دارای مقادیر زیادی فیبر محلول می باشد که برای بهبود عملکرد سیستم گوارشی و جلوگیری از ابتلا به یبوست بسیار مفید است . در نتیجه استفاده از این گیاه ، شما غذای کمتری مصرف می کنید و همان مقدار غذای مصرف شده هم به سرعت هضم و از بدن دفع می شود که باعث می شود بدن کالری کمتری از مواد غذایی جذب کند. کاهش جذب کالری دریافتی در هر وعده غذایی یکی از مهم ترین اصول لاغری و کاهش وزن می باشد.

خواص عصاره گلوکومانان

به فیبر جدا شده از ریشه های گیاه کنجاک ، گلوکومانان گفته می شود که دارای مزایای بسیار زیادی در زمینه کاهش وزن می باشد. گیاه کنجاک دارای خواص بی شمار و کاربرد فراوان در طب سنتی چینی می باشد ، اما بیشترین توجهات نسبت به این گیاه به دلیل خواص موجود در ریشه این گیاه می باشد ، فیبر استخراج شده از گیاه کنجاک (گلوکومانان) وقتی با آب مخلوط می شود ماده ای ژل مانند ایجاد می کند که باعث افزایش ضخامت و حجم آن می گردد.

زمانی که قرص های لاغری یونیک اسلیم که حاوی عصاره گلوکومانان می باشد ، را قبل از خوردن غذا به همراه  آب مصرف می کنید در معده شما منبسط شده و حجم زیادی را اشغال می کند ، در نتیجه حسگرهای سیری معده شما ، در هنگام خوردن غذا سریعا تحریک شده و پیام سیری به مغز را ارسال می کند که باعث می شود میزان کالری دریافتی شما در هر وعده غذایی به شدت کاهش پیدا کند.

اثرات کافئین در قرص لاغری یونیک اسلیم

یکی از ترکیبات اصلی قهوه ، چای سبز و نوشیدنی های انرژی زا  کافئین می باشد که برای اثرات انرژی بخشی و سرحالی بسیار شناخته شده می باشد . وجود کافئین در بدن باعث جلوگیری از فعالیت هورمون های آدنوزین در بدن می گردد. آدنوزین یک نوع ترکیب شیمایی فعال در بدن است که با میزان انرژی تولید شده در بدن و خستگی  ارتباط مستقیم دارد .

زمانی که شما از خواب بیدار می شوید هورمون آدنوزین در بدن شما شروع به تولید می کند . در اواخر روز بعد از انجام فعالیت های روزانه میزان هورمون آدنوزین در بدن شما افزایش پیدا کرده و پیام خستگی و خواب آلودگی را به مغز ارسال می شود .

مصرف کافئین از بوجود آمدن بیش از حد هورمون های آدنوزین در بدن جلوگیری می کند و در نتیجه شما احساس خستگی نخواهید کرد و با انرژی بیشتری به کارهای روزمره خود می پردازید. در نهایت این فرآیند باعث افزایش متابولیسم بدن ، سوخت و ساز و چربی سوزی بیشتر در بدن شما می گردد. مصرف کافئین باعث بهبود ۱۲ درصدی فعالیت های فیزیکی مانند ورزش کردن، پیاده روی و غیره می شود.

فواید و عوارض قرص لاغری یونیک اسلیم چیست؟
فواید و عوارض قرص لاغری یونیک اسلیم چیست؟

روش مصرف قرص لاغری یونیک اسلیم

هر روز یک عدد قرص را نیم ساعت قبل از صبحانه با دو لیوان آب مصرف کنید .افزایش مصرف آب در طول روز در هنگام مصرف این قرص های لاغری باعث بهبود عملکرد آنها در بدن خواهد شد .

حداقل ۲ ساعت بین مصرف قرص لاغری یونیک اسلیم و سایر داروها فاصله ایجاد کنید. برای جلوگیری از کمبود ویتامین ها در بدن به دلیل کاهش اشتها و غذای مصرفی ، استفاده از قرص های مولتی ویتامین روزانه به شما توصیه می شود.

عوارض جانبی مصرف قرص لاغری یونیک اسلیم چیست ؟

با توجه به گیاهی بودن این نوع از قرص های لاغری ، عوارض جانبی خاصی متوجه شخص مصرف کننده نخواهد شد . با توجه به وجود کافئین موجود در این قرص ها ، احتمال بی خوابی ، بالا رفتن ضربان قلب و افزایش سطح انرژی وجود دارد. این نشانه ها جای نگرانی ندارد و پس از هفته اول مصرف از بین خواهد رفت و بدن به آنها عادت خواهد کرد.

موارد عدم مصرف قرص لاغری یونیک اسلیم چیست ؟

اگر چه این قرص های لاغری  کاملا گیاهی هستند اما مانند هر داروی دیگری دارای محدودیت مصرف در گروهی از افراد حساس می باشند ، این موارد عدم مصرف عبارتند از :

  • افراد دارای سن زیر ۱۸ سال و بالای ۶۰ سال
  • افراد مبتلا به بیماری های قلبی و عروقی
  •  زنان باردار و شیرده ( حتی با یک وعده شیردهی در روز)
  • بیماران مبتلا به فشارخون بالا و یا خیلی پایین
  • در صورت مصرف داروی های  خاص، قبل از استفاده از قرص لاغری یونیک اسلیم با پزشک خود مشورت کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا