Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
عمومی

قرص لاغری پاپایا چیست و از خواص و عوارض آن چه می دانید؟

قرص لاغری پاپایا  یک مکمل غذایی ساخت کشور فیلیپین و یکی از بهترین قرص های لاغری موجود در بازار است. این قرص با استفاده از خواص عصاره میوه پاپایا  باعث کنترل و کاهش وزن ، افزایش متابولیسم و بهبود سلامتی عمومی بدن می شود .

این میوه دارای کالری بسیار کم و فیبر بسیار بالایی می باشد و باعث کاهش اشتها در شخص مصرف کننده می شود  و با کاهش میزان غذای مصرفی به کاهش وزن کمک می کند. همچنین قرص لاغری پاپایا یک چربی سوز بسیار قوی است که با سوزاندن چربی های قدیمی انباشته شده در بدن، به کاهش وزن کمک می کند. در ادامه مقاله در نشریه جهان شیمی فیزیک توضیحات بیشتری در این رابطه ارائه می گردد لطفا همراه ما باشید.

مهم ترین خواص قرص لاغری پاپایا

  • جلوگیری از بوجود آمدن و تجمع چربی های اضافی در  بدن
  • حاوی ترکیبات تقویت کننده مو و پوست
  • کاهش اشتها با اثرات بسیار طولانی مدت
  • افزایش متابولیسم و چربی سوزی در بدن
  • افزایش سطح انرژی در بدن
  • افزایش چربی سوزی در بدن
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • کاهش کلسترول بد خون
  • کاهش حجم معده

ترکیبات موجود در قرص لاغری پاپایا

این قرص لاغری دارای ترکیبات کاملا گیاهی است و نسبت به داروهای شیمیایی طرفداران بسیار زیادی دارد. ترکیبات قرص پاپایا عبارتند از:

  • گیاه ویدانگا
  • عصاره گل آسفالتو
  • عصاره میوه پاپایا
  • گیاه گاراینیا
  • قهوه سبز
  • کافئین
قرص لاغری پاپایا چیست و از خواص و عوارض آن چه می دانید؟
قرص لاغری پاپایا چیست و از خواص و عوارض آن چه می دانید؟

میوه پاپایا چیست؟

این میوه یکی از میوه های بومی مناطق گرمسیری آمریکا و مکزیک است همچنین  در کشورهای همچون  آفریقای جنوبی، سریلانکا ، هند و فیلیپین نیز کشت می شود. نام علمی این میوه  Carica papaya است. درخت تولید کننده این میوه ، مانند سایر درختان این خانواده دارای ساقه گوشتی بلند و میوه ای گلابی مانند است .

مشخصات میوه پاپایا

پوست میوه رسیده پاپایا کهربایی یا نارنجی است و یک میوه آبکی می باشد و تعداد زیادی دانه تلخ مزه در داخل این میوه وجود دارد.  این میوه معمولاً در سالاد ها و اسموتی ها  استفاده می شود. میوه رسیده پاپایا را می توان به صورت پخته نشده استفاده کرد و از آنجا که میوه خام آن دارای مقدار زیادی لاتکس است و می تواند باعث انقباض در بدن شود ، بنابراین بهتر است این میوه را قبل از استفاده بپزید.

مزایای میوه پاپایا

پاپایا برای بدن فواید بسیار زیادی دارد. در این میوه  آنزیمی وجود دارد به نام Papain   که فیبرهای سخت موجود در گوشت را تجزیه کرده و هضم آن ها را آسان تر می کند. این میوه سرشار از آنتی اکسیدان هایی مانند لیکوپن ، کاروتنوئید ، انواع ویتامین ها و همچنین مواد معدنی مفید برای بدن می باشد . این میوه بر کاهش وزن تاثیرات بسیار زیادی دارد و به همین دلیل قرص لاغری پاپایا از عصاره این میوه تولید شده است.

پیشگیری از مشکلات قلبی با میوه پاپایا

مطالعات نشان داده است که ویتامین C و آنتی اکسیدان لیکوپن موجود در این میوه از بیماری های قلبی جلوگیری می کنند. میوه پاپایا سرشار از آنتی اکسیدان ها و ویتامین ها است در نتیجه می تواند برای سلامت قلب مفید باشد . کاروتنوئیدهای موجود در این میوه می توانند از حملات قلبی جلوگیری کنند و فیبر موجود در این میوه می تواند باعث کاهش LDL یا کلسترول بد در بدن شود. میوه پاپایا برای کاهش فشار خون بسیار مفید است و پتاسیم موجود در این میوه اثرات نمک موجود در بدن را کنترل می کند و جریان خون  را در بدن بهبود می بخشد و فشار خون را کنترل می کند. با این وجود استفاده از این مکمل برای افراد داری مشکلات قلبی ممنوع می باشد.

تقویت سیستم ایمنی با میوه پاپایا

ترکیبات موجود در این قرص لاغری ،  سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و از ابتلا به سرماخوردگی جلوگیری می کند. بتاکاروتن موجود در این قرص لاغری خطر ابتلا به آسم را نیز کاهش می دهد . این ماده در کلم بروکلی ، کدو و هویج نیز یافت می شود. همچنین به دلیل وجود آنزیم Papain در عصاره میوه پاپایا باعث بهتر شدن هضم مواد غذایی و بهبود سلامت سیستم گوارشی می شود. فیبر زیاد موجود در این میوه حرکات روده را تسهیل کرده و به دلیل داشتن مقدار زیادی آب از ابتلا به یبوست جلوگیری می کند.

پیشگیری از ابتلا به سرطان با عصاره میوه پاپایا

عصاره موجود در این میوه دارای مقدار بسیار زیادی آنتی اکسیدان همانند کاروتنوئید بوده  که می تواند رادیکال های آزاد موجود در بدن را حذف و خنثی کند. تحقیقات نشان داده است که این میوه دارای اثرات ضد سرطانی بوده  و در معالجه انواع سرطان ها مانند سرطان لوزالمعده و سرطان پروستات اثرات مفیدی دارد.

قرص لاغری پاپایا چیست و از خواص و عوارض آن چه می دانید؟
قرص لاغری پاپایا چیست و از خواص و عوارض آن چه می دانید؟

ویژگی‌ های قرص لاغری پاپایا

عصاره موجود در این قرص لاغری کالری بسیار کمی دارد  و سرشار از فیبر است به همین دلیل اشتها را کاهش داده و با کم کردن  میزان غذای مصرفی به کاهش وزن در شما بسیار کمک می کند. قرص لاغری پاپایا تاثیرات بسیار زیادی در کاهش وزن دارد و می تواند گزینه بسیار مناسبی برای افراد مبتلا به چاقی و اضافه وزن باشد.

این قرص لاغری با استفاده از ‏عصاره میوه پاپایا منجر به افزایش متابولیسم در بدن  ، کاهش وزن  و همزمان باعث سلامت کلی بدن  می ‌شود. میوه پاپایا سرشار از فیبر بوده و کالری بسیار کمی دارد ، در نتیجه با کاهش میزان غذای ‏مصرفی باعث کم کردن وزن شما می شود . مهمترین ویژگی‌های قرص لاغری پاپایا ‏عبارتند از:‏

  • حاوی ترکیبات تقویت کننده مو و پوست
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • کاهش حجم معده
  • افزایش چربی سوزی در بدن
  • کاهش کلسترول بد خون
  • مکانیسم اثر قرص لاغری پاپایا

قرص لاغری پاپایا از طریق مکانیسم های زیر باعث کاهش وزن می شود

  • جلوگیری از تولید و تجمع چربی بدن
  • افزایش متابولیسم و سوخت ، ساز در بدن
  • بهبود عملکرد سیستم گوارش و جلوگیری از نفخ و یبوست
  • افزایش سطح انرژی در بدن
  • کاهش سطح قند و چربی خون
  • کاهش اشتها
قرص لاغری پاپایا چیست و از خواص و عوارض آن چه می دانید؟
قرص لاغری پاپایا چیست و از خواص و عوارض آن چه می دانید؟

موارد منع مصرف قرص لاغری پاپایا

نکاتی که در ارتباط با مصرف قرص لاغری پاپایا باید بدانید

  1. ‏کاهش وزن در طول بارداری با مصرف قرص‌های لاغری بسیار خطرناک می باشد حتی اگر فرد ‏دارای اضافه وزن و چاقی باشد‎
  2. مبتلایان به آسم از مصرف این قرص لاغری باید پرهیز کنند.
  3. حداقل یک ماه قبل از اقدام برای بارداری مصرف قرص لاغری پاپایا را قطع ‏کنید. ‏
  4. استفاده از این قرص لاغری برای افراد کمتر از ۱۸ سال و بالای ۵۵ سال توصیه نمی ‌شود و منع مصرف دارد.
  5. مصرف این قرص لاغری برای افراد دارای بیماری های  کلیوی و کبدی ممنوع است.
  6. مصرف میوه پاپایا تا حدودی می‌ تواند قند خون را در بیماران مبتلا به دیابت نوع ۱ کاهش دهد ، اما  مصرف این  قرص لاغری برای افراد دیابتی ممنوع است.
  7. مصرف این قرص لاغری تنها بخشی از برنامه کامل درمان چاقی شامل رژیم غذایی، ‏ورزش و کنترل وزن است.
  8. افرادی که از قرص های لاغری استفاده می کنند ، اما سبک زندگی خود را تغییر نمی ‌دهند هیچ ‏تضمینی برای کاهش وزن برای آنها  وجود ندارد.

 عوارض جانبی احتمالی مصرف قرص لاغری پاپایا

  • بی اشتهایی شدید
  • افزاش ضربان قلب
  • افت فشار خون ‏
  • سردرد
  • بی خوابی ‏

عوارض جانبی مصرف این قرص لاغری  در ۳ تا ۷ روز آغاز مصرف بسیار قابل مشاهده می باشد و با ادامه مصرف به تدریج از بین می رود. اگر عوارض ادامه داشت مصرف مصرف قرص را قطع کرده و به پزشک مراجعه کنید.

قیمت قرص لاغری پاپایا اصل

در سال‌های اخیر، سفر به سمت کاهش وزن موثر و پایدار، با تاکید روزافزون بر سلامت و تندرستی، به طور قابل توجهی تکامل یافته است. قرص های کاهش وزن، شیک های جایگزین وعده غذایی و چربی سوزها به عنوان ابزارهای محبوب برای کمک به کسانی که به دنبال کاهش وزن هستند ظاهر شده اند. بازار مملو از گزینه‌های مختلف است که هر کدام نوید می ‌دهند که واقعاً کار می ‌کنند. چه به دنبال چیزی برای تکمیل رژیم غذایی و رژیم ورزشی خود باشید، یا به دنبال راه حلی مستقل برای مدیریت وزن باشید، ما می توانیم به شما در تصمیم گیری آگاهانه متناسب با اهداف و نیازهای سلامت شخصی شما کمک کنیم.

قرص لاغری پاپایا به طور ویژه برای هدف قرار دادن مناطق چربی خاص فرموله شده است. این قرص نه تنها سوزاندن چربی اضافی را تسریع می کند، بلکه نقش مهمی در جلوگیری از تشکیل سلول های چربی جدید دارد. این فرآیند باعث حفظ شتاب کاهش وزن در یک دوره طولانی تر می شود.

یکی از ویژگی های کلیدی قرص لاغری پاپایا خاصیت سرکوب کننده اشتها آن است. با مهار گرسنگی، به کاهش کالری دریافتی کمک می کند. علاوه بر این هم انرژی فیزیکی و هم انرژی ذهنی را افزایش می ‌دهد و به کاربران این امکان را می‌دهد تا سطح انرژی بالایی را در طول روز حفظ کنند، که برای ورزش و غلبه بر خستگی مرتبط با محدودیت کالری ضروری است.

استفاده از این مکمل سرعت چربی سوزی را افزایش می دهد و به طور قابل توجهی به روند کاهش وزن کمک می کند. برای آگاهی از قیمت قرص لاغری پاپایا اصل در حال حاضر به دلیل تغییرات قیمت، می توانید به داروخانه مراجعه نمایید. اگر محصولی را با قیمت بسیار کمتر در اینترنت دیدید هرگز آن را نخرید چون قطعا تقلبی خواهد بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا