Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
عمومی

از فواید و عوارض قرص لاغری هزال چه می دانید؟

قرص لاغری هزال یک مکمل چربی سوز ساخت ایران است که برای لاغری و کاهش وزن استفاده می شود. این مکمل لاغری یک قرص کاملاً گیاهی می باشد که با استفاده از گیاهان دارویی مفید برای کاهش وزن طراحی و تولید شده است. قرص لاغری هزال برخلاف داروهای لاغری دیگر موجود در بازار هیچگونه عوارض جانبی برای مصرف کننده نخواهد داشت زیرا در ترکیبات این قرص هیچ ماده شیمیایی مضری وجود ندارد. شما می توانید با مصرف  قرص لاغری هزال  به ‌راحتی وزن کم کنید و به تناسب‌ اندام برسید. در ادامه مقاله در نشریه جهان شیمی فیزیک توضیحات بیشتری در رابطه با این مکمل ارائه می گردد لطفا همراه ما باشید.

مشخصات و ترکیبات قرص لاغری هزال

برای پیشگیری از ابتلا به بیماری‌هایی مانند دیابت و فشار خون ، کاهش وزن و لاغری امری حیاتی خواهد بود . کسب اطلاعات کافی درباره عوارض چاقی باعث می شود که بسیاری از افراد در پی کاهش وزن و رسیدن به تناسب‌ اندام باشند. برای دستیابی به لاغری و تناسب ‌اندام شما می ‌توانید علاوه بر رژیم غذایی کم ‌چرب و حاوی کربوهیدرات پایین از محصولات چربی سوز موجود در بازار نیز استفاده کنید.

قرص لاغری هزال یکی از این مکمل های لاغری موجود در بازار است که بر اساس داروهای گیاهی مفید برای بدن تولید شده است تا عوارض جانبی این مکمل غذایی به حداقل برسد. این قرص لاغری با کاهش اشتها و جلوگیری از جذب قندها و چربی ‌ها برای کاهش وزن بسیار مفید می باشد. این قرص گیاهی علاوه بر چربی سوزی می ‌تواند به ‌عنوان یک داروی تقویت کننده معده، کاهش دهنده کلسترول خون و چربی خون نیز مصرف شود.

فواید عصاره گیاه مرزنجوش موجود در قرص لاغری هزال چیست؟

خاستگاه این گیاه مناطق مدیترانه است اما امروزه ، این گیاه در باغ های سرتاسر جهان کشت و برداشت می شود. گیاه مرزنجوش معمولا به عنوان جایگزینی برای پونه کوهی در آشپزی استفاده می شود و بافتی نرم تر و مزه ای نسبتا ملایم تر از پونه کوهی دارد. عصاره گیاه مرزنجوش یکی دیگر از گیاهان دارویی بکار رفته در فرمولاسیون این قرص لاغری می باشد. این گیاه برای رفع سنگینی معده ، ناراحتی های کبدی ، سردرد و میگرن مورد استفاده قرارگرفته و یک آرام‌ بخش طبیعی است. همچنین با مصرف این گیاه میزان مصرف ویتامین A، ویتامین C، فولات و ویتامین B6 بدنتان افزایش خواهد یافت ، دیگر مواد معدنی موجود در این گیاه کلسیم، آهن و منگنز می باشد .

از فواید و عوارض قرص لاغری هزال چه می دانید؟
از فواید و عوارض قرص لاغری هزال چه می دانید؟

فواید عصاره گیاه زنیان موجود در قرص لاغری هزال چیست؟

عصاره گیاه زنیان منبع بسیار غنی از مواد مغذی مانند فیبر، کربوهیدرات ، پروتئین و چربی است. در ترکیبات این قرص لاغری، عصاره گیاه زنیان وجود دارد که یک گیاه دارویی بسیار مفید برای بالا بردن سطح متابولیسم بدن می باشد . همچنین این گیاه مانند یک مسهل عمل کرده و باعث می‌شود روده‌ ها به ‌سرعت پاک‌ سازی شوند و از تجمع مواد غذایی در بدن جلوگیری می‌ کند.

فواید عصاره گیاه رازیانه موجود در قرص لاغری هزال چیست ؟

عصاره گیاه رازیانه موجود در این قرص لاغری متابولیسم بدن را افزایش می دهد و به چربی سوزی در بدن بسیار کمک می‌ کند. این گیاه با داشتن ویتامین‌ های گروه B و C و املاحی مانند منگنز ، پتاسیم و کلسیم در خود متابولیسم کربوهیدرات‌ های پیچیده و پروتئین ‌ها را در بدن افزایش داده و با کالری سوزی به لاغری فرد بسیار کمک می‌ کند. عصاره این گیاه اشتها را کاهش داده و با تصفیه خون و پاک ‌سازی بدن از تراکم چربی اضافی در کبد جلوگیری می ‌کند.

لاغری شکم و پهلو با عصاره زیره سیاه

یکی دیگر از ترکیبات گیاهی موجود در فرمولاسیون این قرص لاغری ، عصاره زیره سیاه می باشد که مانع تجمع سلول‌های چربی در بدن می‌ شود. این عصاره گیاهی ، قند خون را تنظیم کرده و با کاهش اشتها ، مصرف کالری‌ های اضافی را محدود می‌ کند. زیره سیاه برای درمان بیماری های گوارشی بسیار مفید است و با بهبود هضم و جذب مواد غذایی مصرفی ، نیاز شما به مصرف مواد غذایی بیشتر را کاهش می ‌دهد.

عصاره گیاهی به ‌کار رفته در این قرص لاغری ، سرشار از آهن  بوده و از ابتلا به بیماری کم ‌خونی جلوگیری می‌ کند. این گیاه دارویی به دلیل داشتن عناصری همچون  کلسیم ، پتاسیم ، منیزیم و ویتامین‌ های مختلف در خود  باعث تقویت استخوان ‌ها نیز می شود . از عصاره زیره به عنوان مکمل لاغری و چربی سوزی شکم و پهلو یاد می‌ شود و افرادی که در تلاش برای لاغری نواحی شکم خود هستند می توانند از این قرص لاغری استفاده کنند.

روش و زمان مصرف قرص لاغری هزال

بهترین زمان مصرف زیره و یا قرص لاغری هزال ، صبح ها به صورت ناشتا و یا نیم ساعت قبل از ناهار یا شام با معده خالی می باشد . همان‌ طور که بیان شد این قرص لاغری با استفاده از خواص گیاهان دارویی مفید می ‌تواند در کنار رژیم غذایی و فعالیت بدنی مناسب برای کاهش وزن و رسیدن شما به تناسب اندام بسیار موثر باشد. شما با مصرف این قرص لاغری می ‌توانید در طول یک ماه ۲ تا ۵ کیلوگرم وزن کم کنید و به اندام دلخواهتان برسید.

از فواید و عوارض قرص لاغری هزال چه می دانید؟
از فواید و عوارض قرص لاغری هزال چه می دانید؟

چگونگی عملکرد قرص لاغری هزال

این قرص لاغری با داشتن عملکرد های مختلفی که برای بدن بسیار مفید است باعث کاهش وزن در مصرف کنندگان می شود و مانند قرص های لاغری دیگر فقط با خواص مسهلی باعث کاهش وزن نمی‌ شود. این قرص  لاغری حاوی گیاهان دارویی بسیار مفیدی برای بدن می باشد که استفاده از آن ‌ها قدمت تاریخی دارد و می‌ توانند بسیاری از مشکلات سلامتی را نیز درمان کنند. به ‌عنوان ‌مثال برخی از ترکیبات موجود در این قرص لاغری خواص خواب‌ آوری و آرامش بخشی دارند و از این طریق به کاهش وزن کمک می‌ کنند ، همان‌ طور که مطلع هستید  شب ‌بیداری و استرس از عوامل مهم چاقی و اضافه‌ وزن در افراد می باشد.

کمبود خواب باعث تمایل افراد به مصرف مواد غذایی شده و برخی افراد نیز تحت تأثیر استرس بیش ‌از حد به خوردن مواد غذایی پرکالری روی می‌آورند که هر دو باعث چاقی و اضافه ‌وزن در آنها خواهد شد . یکی دیگر از مزایای این قرص لاغری  این است که برخلاف قرص‌های لاغری دیگر تأثیرات منفی برجذب ویتامین ‌ها و مینرال ‌ها در بدن نخواهد داشت . ترکیبات موجود در این قرص حتی خودشان منبع غنی از  برخی ویتامین ‌ها و مینرال‌ های مفید برای بدن می باشند .

این قرص لاغری همانند سایر داروهای لاغری باعث دفع مواد مغذی ‌موجود در رژیم غذایی نشده و تأثیر منفی بر روی عملکرد روده نخواهد داشت. این قرص لاغری کاملا گیاهی علاوه بر چربی سوزی می‌ تواند برای درمان تنبلی معده ، کبد چرب ، کاهش کلسترول و تری گلیسیرید خون نیز مورد استفاده قرار بگیرد. مصرف منظم این قرص لاغری ، پیروی از یک رژیم غذایی مناسب ، کاهش استرس و ۳۰ دقیقه فعالیت بدنی در روز می‌ تواند به شما در کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام بسیار کمک کند

مزایا و خواص قرص لاغری هزال

این قرص لاغری با سوزاندن چربی های ذخیره شده در بدن ، کالری آزاد می ‌کند به همین دلیل فرد در طول مصرف این قرص احساس انرژی و نشاط می کند. به دلیل ماهیت گیاهان به ‌کار رفته در این قرص لاغری در رفع سستی و تنبلی معده و کاهش کلسترول و تری گلیسیرید مفید می ‌باشد.

مصرف این قرص لاغری باعث کاهش کلسترول و تری گلیسیرید در بدن می شود  این قرص لاغری حالت مسهلی در بدن فرد ندارد به همین علت مواد مغذی موجود در مواد غذایی دفع نمی ‌شود و هیچ تأثیر منفی روی جذب مواد معدنی و ویتامین‌ های مورد نیاز بدن ندارد.

این قرص لاغری باعث افزایش گردش خون در بدن می ‌شود و محرک مکانیسم چربی سوزی در بدن می باشد. مصرف این قرص باعث دفع مؤثر چربی‌ ها از بدن می شود مصرف منظم این قرص لاغری باعث تقویت‌ معده خواهد و به کاهش کلسترول و کاهش جذب قند در بدن کمک می کند.

هشدار ها و پیشنهاد ها در رابطه با مصرف قرص لاغری هزال

  1. این محصول یک مکمل غذایی کاملا گیاهی بوده و برای تشخیص ، پیشگیری یا درمان نمی‌ باشد.
  2. در صورت مصرف هرگونه دارو، قبل از مصرف این قرص لاغری با پزشک خود مشورت کنید.
  3. در موارد ابتلا به بیماری های همچون زخم معده و التهاب گوارشی این قرص باید با نظر پزشک مصرف شود.
  4. زنان باردار و شیرده نباید از این قرص لاغری استفاده کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا