Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
عمومی

فواید و عوارض و قیمت خرید قرص لاغری پلاتین اسلیمینگ

قرص لاغری پلاتین اسلیمینگ (platin slimming)  ، قرصی است که افراد برای کاهش وزن از آنها استفاده می کنند. این قرص لاغری  دارای ۳۰ عدد قرص در یک بسته بندی بوده و ساخته کشور اسپانیا می باشد. ترکیبات موجود در این قرص لاغری همگی گیاهی هستند.قرص پلاتین اسلیمینگ باعث کاهش اشتها ، بالا رفتن متابولیسم ، کاهش چربی های ناحیه شکم و زیبایی و طراوت پوست می گردد.

مزیت قرص پلاتین اسلیمینگ این است که بدون عوارض و بازگشت می تواند باعث کاهش وزن شود و اینکه در حین مصرف این قرص نیازی به رژیم غذایی و ورزش نیست. این قرص لاغری  می تواند باعث کاهش وزن معادل ۶ تا ۱۳ کیلوگرم در یک دوره مصرف شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این قرص لاغری در ادامه مقاله با ما در نشریه جهان شیمی فیزیک همراه باشید.

فواید مصرف قرص لاغری پلاتین اسلیمینگ :

  • باعث تقویت و بهبود سیستم گوارشی می شود
  •   کم کردن وزن و سایز در تمام نواحی بدن
  • خواص آنتی اکسیدانی دارد و از سرطان و پیری زودرس جلوگیری می کند.
  • بالا رفتن متابولیسم بدن
  • افزایش سوخت و ساز و بدن
  • کاهش اشتها
  • کاهش و کنترل دیابت و قند خون
  • مانع تبدیل قند اضافی به چربی
  • درحین مصرف این قرص دیگر نیازی به رژیم غذایی و ورزش کردن نیست.

روش مصرف قرص لاغری پلاتین اسلیمینگ :

یک عدد قرص پلاتین اسلیمینگ را باید روزانه حدود نیم ساعت قبل از وعده غذایی صبحانه و به صورت ناشتا به همراه دو لیوان آب میل شود. همچنین برای اینکه نتیجه بهتری از این قرص های لاغری حاصل شود ، باید در طول روز مقدار بیشتری آب مصرف کنید. در حین مصرف این قرص های لاغری ، به دلیل کم شدن اشتها ممکن است ویتامین های بدن نیز کاهش یابد ، در نتیجه برای جلوگیری از این اتفاق باید روزانه قرص های مولتی ویتامین نیز مصرف شود. بعلاوه برای اینکه اختلالات دارویی پیش نیاید ، بهتر است بین مصرف قرص های لاغری و داروهای مصرفی دو ساعت فاصله داشته باشد.

فواید و عوارض و قیمت خرید قرص لاغری پلاتین اسلیمینگ
فواید و عوارض و قیمت خرید قرص لاغری پلاتین اسلیمینگ

مزایای استفاده از قرص لاغری پلاتین اسلیمینگ چیست ؟

از بین برنده توده های چربی قدیمی :

چربی ها بیشتر در ناحیه شکم و پهلو انباشته می شود و افرادی که این مشکل را دارند ، در پی یافتن راهکاری برای از بین بردن چربی های خود هستند. در مرحله نخست آنها سعی می کنند رژیم غذایی شان را درست کنند یا ورزش کنند و یا هر دو را همزمان باهم انجام می دهند تا به نتیجه دلخواه برسند ، اما متاسفانه کاهش وزن اتفاق نمی افتد.

در نتیجه افراد برای اینکه سریع تر به نتیجه و وزن دلخواه خود برسند ، از قرص های پلاتین اسلیمینگ استفاده می کنند. ترکیبات موجود در این قرص لاغری فوق العاده عمل می کنند و باعث از بین رفتن توده های چربی (همان چربی های انباشته شده) در بدن می شود. همچنین این قرص لاغری باعث کاهش وزن و بهبود سایز مورد نظر می شود.

افزایش چربی سوزی و رفع استپ وزنی :

بیشتر افرادی که قصد دارند وزن خود را کاهش دهند ، سوخت و ساز بدنشان پایین است و اگر مقداری از وزنشان نیز کم شود استپ وزنی برایشان رخ می دهد. مزیت قرص پلاتین اسلیمینگ ، این است که متابولیسم و چربی سوزی را افزایش می دهد و در نتیجه کاهش وزن بدون استپ وزنی صورت می گیرد. این قرص لاغری باعث شکسته شدن چربی های انباشته شده در بدن می شود و این عمل باعث کاهش وزن در فرد می شود.

ترکیبات موجود در قرص لاغری پلاتین اسلیمینگ :

پلاتین اسلیمینگ از جمله قرص هایی لاغری می باشد که مواد تشکیل دهنده آن گیاهان دارویی هستند. محققان دریافتند که ترکیبات شیمیایی سرعت چربی سوزی را بالاتر می برد ، اما باید بدانید که مواد شیمیایی عوارض جبران ناپذیری برای بدن به همراه خواهند داشت. بیشتر افرادی که قصد کاهش وزن دارند این نکات را در نظر می گیرند و داروهایی را انتخاب می کنند که مواد تشکیل دهنده آن ، گیاهی باشد و عوارض حداقلی برای سلامتی داشته باشند.

مواد تشکیل دهنده قرص پلاتین اسلیمینگ عبارتند از :

عصاره پرتقال تلخ – نیلوفر آبی هندی – کاسیا – عصاره آلیسما – ال-کارنتین – گرده زنبور عسل

فواید و عوارض و قیمت خرید قرص لاغری پلاتین اسلیمینگ
فواید و عوارض و قیمت خرید قرص لاغری پلاتین اسلیمینگ

عصاره پرتقال تلخ چیست ؟

عصاره پرتقال تلخ متعلق به شرق آفریقا ، شبه جزیره عربستان ، سوریه و جنوب شرقی آسیا می باشد و درحال حاضر این گیاه در سراسر مدیترانه و مناطق مختلف کالیفرنیا و فلوریدا کاشت و برداشت می شود. در طب سنتی از میوه پرتقال تلخ برای درمان بیماری هایی همچون یبوست ، تهوع و سوء هاضمه استفاده می شود. با پیشرفت علم محققان دریافتند که این گیاه در کاهش وزن و اشتها  تاثیرات بسزایی دارد و همچنین باعث کاهش درد و کوفتگی در بدن می شود. از عصاره پرتقال تلخ در آشپزی نیز بسیار استفاده می شود.

ماده ای به نام p-synephrine و مواد شیمیایی مفیدی دیگری در عصاره میوه پرتقال تلخ وجود دارد  که این ماده شباهت زیادی به افدرین دارد. p-synephrine سرشار از خواص دارویی مختلف می باشد و به همین دلیل عصاره پرتقال تلخ در مکمل های غذایی ، معمولاً به عنوان جایگزین افدرا استفاده می شود.

نیلوفر آبی هندی :

یکی دیگر از گیاهان موجود در پلاتین اسلیمینگ ، عصاره نیلوفر آبی می باشد. این گیاه خواص درمانی بسیار زیادی دارد و نقش بسزایی در کاهش وزن نیز ایفا می کند. خواص دیگر این گیاه این است که باعث تنظیم و تسریع گردش خون می شود و مزیت دیگر عصاره نیلوفر آبی ، این است که باعث افزایش میل جنسی و بهبود خواب نیز می شود.

گیاه کاسیا :

گیاه کاسیا ، گیاهی شناخته شده در زمینه گیاهان دارویی می باشد. این گیاه پر خاصیت یکی از مواد موجود در قرص پلاتین اسلیمینگ می باشد که در کاهش وزن تاثیرات بسزایی دارد. این گیاه پرخاصیت در درمان سنگ کیسه صفرا ، نارسایی کبد ، حساسیت های پوستی مانند اگزما ، کک و مک  ، عفونت های مجاری ادراری و … موثر می باشد. همچنین می تواند کلسترول خون را کاهش داده و همانند یک تصفیه کننده خون در بدن عمل کند.

موارد منع مصرف قرص لاغری پلاتین  اسلیمینگ :

  • افراد زیر ۱۸ سال و بالای ۶۰ سال ، به هیچ عنوان نباید از این قرص های لاغری استفاده کنند.
  • زنان باردار و شیرده
  • افرادی که دارای فشار خون بالا یا پایین هستند.
  • افراد دارای نارسایی کبد و کلیه
  • افراد مبتلا به بیماری قلبی
  • اگر قرص های آنتی بیوتیک مصرف می کنید ، به هیچ وجه قرص های لاغری را استفاده نکنید. زیرا ممکن است تداخل دارویی رخ دهد.
  • افرادی که قرص راکوتان مصرف می کنند ، نیز نباید در این مدت قرص لاغری مصرف کنند.

نکات مهم در مورد مصرف قرص لاغری پلاتین اسلیمینگ :

  • بیش از دو عدد کپسول از این قرص لاغری ، نباید در روز مصرف شود.
  • برای نتیجه گیری سریع تر از قرص های لاغری ، بهتر است به همراه قرص دو لیوان آب و همچنین در طول روز ۸ لیوان آب بنوشید .
  • در طول دوره مصرف حتما ، باید صبحانه میل شود.
فواید و عوارض و قیمت خرید قرص لاغری پلاتین اسلیمینگ
فواید و عوارض و قیمت خرید قرص لاغری پلاتین اسلیمینگ

 عوارض جانبی احتمالی مصرف قرص لاغری پلاتین اسلیمینگ :

قرص پلاتین اسلیمینگ نیز همانند دیگر قرص های لاغری ، ممکن است عوارض جانبی برای سلامتی به همراه داشته باشد و این عوارض جانبی ممکن است برای بعضی افراد فقط در چند روز ابتدایی رخ دهد و پس از این مدت دیگر هیچ عوارضی نداشته باشند. برخی از عوارض جانبی این قرص لاغری عبارتند از :

بیخوابی :

در پلاتین اسلیمینگ مقداری کافئین وجود دارد و بی خوابی ممکن است به خاطر کافئین موجود در این قرص لاغری و یا بالا رفتن سطح انرژی رخ دهد.

سرگیجه :

  • کاهش جذب مواد غذایی با این قرص لاغری ممکن است باعث افت مینرال ‌های بدن شود.
  • ممکن است باعث افزایش ضربان قلب شود .
  • ممکن است باعث کاهش فشار خون شود.

آیا قرص لاغری پلاتین اسلیمینگ کلسترول و قند خون را کاهش می دهد ؟

با بالا رفتن وزن ، قند و چربی خون نیز بالا می رود ، ممکن است با مصرف قرص های پلاتین اسلیمینگ مانع جذب قند و چربی اضافی در بدن شوید و از بالا رفتن قند و چربی در بدن خود جلوگیری کنید.

نکته مهم در مورد قرص های لاغری پلاتین اسلیمینگ :

قبل از مصرف این قرص های لاغری باید این نکته را در نظر بگیرید که باید در ۳ دوره مصرف شوند و اگر لازم بود که مقدار بیشتری از این قرص ها را مصرف کنید ، باید حتما به مدت یک ماه وقفه ایجاد کنید و به بدن خود استراحت دهید و پس از ان مجدد شروع به مصرف قرص های لاغری کنید. نکته مهم دیگر این که حتما دستور مصرف را رعایت کنید و تمام نکات را اجرا کنید تا مشکلی برایتان رخ ندهد. در مدت مصرف قرص های لاغری ، حتما باید آب زیادی مصرف کنید تا نتیجه بخشی بهتری صورت گیرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا