Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
عمومی

قرص لاغری اسلیم مکس چیست و چه فواید و مضراتی دارد؟

قرص لاغری اسلیم مکس ، قرصی است که امروزه برای کاهش وزن و سایز مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه محصولات لاغری بسیاری همچون قرص ها ، پودرها ، دمنوش ها و … برای کاهش وزن در دسترس است. قرص اسلیم مکس جزء  قرص های پر فروش لاغری می باشد و افراد زیادی متقاضی این محصول هستند.

قرص اسلیم مکس از قرص های تولیدی کشور ایران است. تولیدکنندگان قرص های اسلیم مکس این محصول را با ترکیبات گیاهی فراهم آوردند و معتقدند که محصول آنها کمک بسزایی به چربی سوزی و کاهش وزن افراد خواهد داشت. یکی از مزایای قرص های اسلیم مکس این است که مانع ریزه خواری و باعث کاهش اشتها در فرد مصرف کننده می شود. در ادامه مقاله در نشریه جهان شیمی فیزیک توضیحات بیشتری در این رابطه ارائه می گردد لطفا همراه ما باشید.

علت استفاده از قرص های لاغری چیست ؟

تسریع کاهش وزن :

خاصیت اصلی قرص های لاغری همچون اسلیم مکس، کاهش وزن و سایز در زمان کوتاه می باشد. همه افرادی که به دنبال لاغری هستند ، می دانند که کاهش وزن و رسیدن به اندام ایده آل در مدت زمان کوتاه امکان پذیر نیست و برای کاهش وزن مدت زمان طولانی نیاز می باشد.

برای رسیدن به نتیجه ایده آل در هنگام مصرف قرص های لاغری ، در یک زمان کوتاه باید مصرف این قرص ها در کنار رژیم غذایی مناسب ، ورزش و تمرینات روزانه باشد تا بهترین نتیجه را دریافت کنید.

نکته مهم در مورد مصرف قرص های لاغری ، این است که حتما باید در حین مصرف ، رژیم غذایی استانداردی را نیز رعایت کنید.  نکته اصلی و مهم در مورد قرص های لاغری این است که این قرص ها ، باعث کاهش وزن در زمان کوتاه می شوند و این اتفاق شاید باعث شادی و خوشحالی شما شود ، اما احتمال دارد آسیب هایی نیز برای سلامتی فرد بوجود آورد.

سبک زندگی مدرن :

تعدادی از افراد به دلیل داشتن شغل هایی خاص ، قادر به انجام ورزش به صورت روزانه  و مداوم نیستند. گاهی اوقات این افراد به دلیل نداشتن زمان کافی مجبور هستند ، مواد غذایی را در مدت زمان کوتاه و سریع  میل کنند.

در نتیجه این بی تحرکی ها ، پشت میز نشستن ها و مصرف خوراکی های ناسالم ، از قبیل مواد غذایی دارای کلسترول و قند بالا ، ممکن است موجب افزایش وزن و چاقی برای این افراد شود. به همین دلیل بعضی افراد از پزشکان تغذیه خود در مورد قرص های لاغری اسلیم مکس ، مشورت می گیرند تا بتوانند از این قرص ها برای کاهش وزن خود استفاده کنند.

قرص لاغری اسلیم مکس چیست و چه فواید و مضراتی دارد؟
قرص لاغری اسلیم مکس چیست و چه فواید و مضراتی دارد؟

اضافه وزن بعد از بارداری :

بیشتر خانم ها در زمان بارداری و شیردهی ، افزایش وزن برایشان رخ می دهد و پس از زایمان سریعا به وزن ایده آل و قبل از بارداری خود برنمی گردد. حتی بیشتر خانم ها پس از به دنیا آمدن بچه نیز زمان لازم و کافی برای ورزش کردن به صورت روزانه را ندارند ، همین قضایا باعث می شود که اضافه وزن و چاقی آنها ثابت بماند و حتی افزایش یابد.

بسیاری از خانم ها وزن و سایز قبل از بارداری ، برایشان بسیار ارزشمند می باشد و علاقه مند هستند که پس از بارداری نیز سریعا به وزن قبل خود باز گردند. گاهی اوقات زنان پس از زایمان به دلیل تغییرات هورمونی که در بدنشان رخ می دهد ، بسیار حساس می شوند و در این دوران مصرف قرص های لاغری برایشان اصلا مفید نمی باشد ، زیرا ممکن است تداخل دارویی رخ دهد و دچار افسردگی پس از زایمان شوند. در نتیجه برای این افراد بهتر است در دوران شیردهی خود رژیم غذایی مناسب به همراه ورزش های مرتب داشته باشند تا به وزن و سایز دلخواه خود برسند.

عملکرد کلی قرص اسلیم مکس چگونه است ؟

عملکرد اصلی قرص های لاغری اسلیم مکس و قرص های لاغری دیگر ، افزایش سوخت و ساز بدن می باشد. مسئله مهم در مورد عملکرد این قرص های لاغری ، مکانیسم بدنی هر فرد و ترکیبات تشکیل دهنده قرص های لاغری می باشد. قرص های لاغری اسلیم مکس فعالیت هایی را در بدن صورت می دهد که منجر به چربی سوزی در فرد مصرف کننده می شود.

آب کردن چربی در ناحیه شکم :

ترکیبات موجود در قرص اسلیم مکس ، باعث افزایش سوخت و ساز در بدن می شود و متابولیسم بدن را بالا می برد. درنتیجه این عمل باعث می شود که بدن به صورت خودکار چربی های اشباع شده در ناحیه شکم را بسوزاند.

نکته مهم در مورد کاهش وزن این است که هیچ دارو یا قرصی ، به تنهایی قادر به چربی سوزی در یک ناحیه نمی باشد و باید هر روز ورزش هایی انجام دهید تا کاهش سایز بر روی ناحیه مورد نظر صورت گیرد.

خروج آب میان بافتی:

با مصرف قرص های اسلیم مکس ، متابولیسم بدن بالا می رود و به خاطر این رویکرد دمای بدن نیز افزایش می یابد. در نتیجه طی این عملیات سوخت و ساز بدن نیز بالا می رود مانند وقتیکه ورزش سنگین انجام داده اید و تعرق بدن نیز زیاد می شود. نکته مهم تعرق این است که آب های اضافی باقی مانده در بافت ها خارج می شوند. درنتیجه افرادی که افزایش وزنشان به خاطر انسداد آب میان بافتی است ، به راحتی می توانند با مصرف این قرص ها کاهش وزن را تجربه کنند.

قرص لاغری اسلیم مکس چیست و چه فواید و مضراتی دارد؟
قرص لاغری اسلیم مکس چیست و چه فواید و مضراتی دارد؟

دفع گلوکز :

قرص های اسلیم مکس به دلیل داشتن ترکیبات مفید قادر است که آنزیم آمیلاز را تا حدودی در دهانه معده مهار کند و این رویداد باعث می شود تا ترکیبات نشاسته ای موجود در مواد مصرفی دیرتر تجزیه شوند. مزیت دیر شکسته شدن نشاسته ها این است که باعث دفع کامل گلوکز های اضافی مصرف شده در بدن می گردد.

سوزاندن چربی اشباع شده در بدن :

در بدن برای تامین انرژی ، سوزاندن گلوکز آسان تر از سوزاندن چربی است و این یک عملکرد طبیعی برای بدن است. به همین دلیل زمانی که گلوکز سوزانده می شود ، بدن احساس ضعف می کند و تمایل بیشتری به مصرف خوراکی های شیرین پیدا می کند. زمانی که این خوراکی ها به بدن می رسند ، مقدار کمی از آنها برای تامین انرژی بدن سوزانده می شوند و باقی مانده آنها در بدن به صورت چربی اشباع شده ذخیره می شوند.

مزیت قرص های لاغری قرص اسلیم مکس ، این است که بدن برای تامین انرژی مورد نیاز خود ، چربی سوزی می کند و این عمل باعث کاهش میل به خوردن خوراکی های دارای گلوکز می شود. درنتیجه ، این عمل باعث می شود که اگر خوراکی حاوی گلوکز نیز مصرف شود ، بدن آن را جذب نکرده و حتی آن را دفع کند.

ترکیبات قرص لاغری اسلیم مکس :

نکته قابل توجه و مهم در مورد قرص های اسلیم مکس  این است که ترکیبات تشکیل دهنده آنها گیاهان دارویی هستند. تحقیقات نشان می دهد که ترکیبات شیمیایی سریع تر باعث چربی سوزی در بدن می شوند ، اما باید این نکته را در نظر بگیرید ، که مواد شیمیایی عوارض جانبی برای سلامتی در پی خواهند داشت. به همین دلیل خیلی از افراد برای کاهش وزن و یا افزایش وزنش خود ، داروهایی با ترکیبات گیاهی را به دلیل نداشتن عوارض جانبی انتخاب می کنند. مواد تشکیل دهنده قرص های لاغری اسلیم مکس عبارتند از :

کاسنی

کاسنی یکی از گیاهان موجود در ترکیب قرص اسلیم مکس می باشد و وظیفه اصلی کاسنی این است که باعث کاهش اشتها و ریزه خواری می گردد. طبع گیاه کاسنی سرد و خشک می باشد و این سردی و خنکی در این قرص، مانع افزایش دمای احتمالی بدن به خاطر بالا رفتن متابولیسم سوخت و ساز می شود.

زیره سبز

در طب سنتی زیره سبز یکی از گیاهانی است که به کاهش وزن بسیار کمک می کند. خواص درمانی زیره سبز بسیار زیاد است و یکی از خواص این عصاره گیاهی پس از مصرف ، این است که سوخت و ساز بدن را بوسیله سوزاندن چربی ها تا حد زیادی افزایش می دهد . خواص دیگر زیره سبز موجود در این قرص لاغری ، این است که از اشتهای کاذب و ریزه خواری جلوگیری می کند.

تخم کرفس:

یکی دیگر از گیاهانی که نقش بسزایی در کاهش وزن دارد ، تخم کرفس می باشد. اضافه وزن در برخی از افراد ، به دلیل انسداد مایعات اضافی در میان بافت های آنها می باشد و این مسئله باعث التهاب و ورم ماهیچه ها نیز می گردد. مایعات موجود در بدن برای فرد چاقی کاذب را بوجود می آورند.

تخم کرفس موجود در ترکیبات قرص اسلیم مکس ، به دلیل خاصیت ادرارآوری که دارد باعث از بین رفتن مایعات اضافی باقی مانده در میان بافت ها می شود و التهابات بوجود آمده را نیز کاهش می دهد.

قرص لاغری اسلیم مکس چیست و چه فواید و مضراتی دارد؟
قرص لاغری اسلیم مکس چیست و چه فواید و مضراتی دارد؟

رازیانه

یکی دیگر از گیاهان بسیار مفید و پرخاصیت در ترکیب قرص اسلیم مکس ، رازیانه می باشد. این گیاه پرخاصیت نقش بسزایی در کاهش وزن دارد. یکی از این خاصیت ها بالا رفتن متابولیسم در بدن است و خاصیت دیگر این گیاه کاهش اشتها در فرد می باشد. همچنین عصاره گیاه رازیانه در قرص اسلیم مکس ، می تواند نفخ معده و روده را نیز بهبود ببخشد.

عوارض جانبی قرص لاغری اسلیم مکس

اگر قصد مصرف هرگونه قرص لاغری را برای کاهش وزن خود دارید ، حتما باید قبل از مصرف ، از پزشک معالج خود یا متخصص تغذیه مشورت بگیرید ، زیرا اگر بدون مشورت داروها یا قرص های لاغری مصرف شود ، ممکن است عوارض جانبی را برای سلامتی فرد در پی خواهد داشت. برخی از این عوارض جانبی مصرف قرص لاغری اسلیم مکس عبارتند از :

  • کاهش وزن ناگهانی و شدید
  • بیخوابی
  • تغییر در خلق و خو
  • دفع ویتامین ها و ازدست رفتن آنها
  • افزایش فشار خون
  • کاهش قند خون
  • پریود های نامرتب

افرادی که قصد دارند ، در مدت کوتاه و بدون انجام هیچ گونه ورزشی کاهش وزن داشته باشند ، قرص لاغری اسلیم مکس بهترین گزینه برای آنها است اما باید این نکته را در نظر بگیرند که داروهایی که بر روی دستگاه گوارش تاثیر می گذارند ، حتما باید قبل از مصرف پزشک معالج شما این داروها را تایید کند و بهتر است تحت نظر پزشک مصرف شوند.

ترکیبات موجود در این قرص لاغری ، تماما گیاهی می باشد اما با این وجود ممکن است با بدن هر فردی منطبق نشود . درنتیجه بهتر است ، تحت نظر پزشک یا متخصص تغذیه این قرص لاغری مصرف شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا