Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
عمومیمحصولات شیمیایی

قیمت فروش و خرید کلر ایرانی نیرو کلر | کاربرد کلر ایرانی نیرو کلر چیست؟

این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها، خواص و کاربرد کلر ایرانی نیرو کلر در مصارف خانگی و صنعتی است. همچنین اگر قصد خرید کلر ایرانی نیرو کلر را دارید، برای اطلاع از قیمت خرید و فروش کلر ایرانی نیرو کلر در بازار مواد شیمیایی می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان کلر ایرانی نیروکلر اصفهان در انتهای مقاله استفاده نمایید. درصد و شرکت تولیدکننده از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت کلر ایرانی نیرو کلر هستند. لازم به ذکر است این لیست همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش کلر ایرانی نیرو کلر اصفهان و صنعت مواد شیمیایی به روز می‌شود.

فهرست مطالب

مراکز خرید و قیمت فروش کلر ایرانی نیرو کلر در تهران و شهرستان‌ ها

اغلب مراکز خرید و فروش کلر ایرانی نیرو کلر و دیگر مواد شیمیایی در تهران وجود دارند و فروشندگان کلرایرانی نیرو کلر در سایر استان و شهرستان ها در بیشتر موارد، خرید خود را از تهران انجام می دهند. به همین دلیل، توصیه می شود که در صورت امکان سعی کنید تا خرید مواد شیمیایی از تهران انجام شود. چرا که

  • اغلب شرکت های بزرگ پخش کلر ایرانی نیروکلر در تهران مستقر هستند.
  • به دلیل اینکه خرید کلر ایرانی نیرو کلر در سایر استان ها و شهرستان ها در بیشتر موارد از طریق چندین واسطه انجام می شود، خرید در تهران می تواند از نظر قیمت مقرون به صرفه تر و ارزان تر باشد.
  • از آنجایی که در تهران به تامین کننده اصلی کالا نزدیک تر هستید و بیشتر انبارهای اصلی مواد شیمیایی در شهر تهران قرار دارند، احتمال اصالت و مرغوبیت کالا نیز افزایش می یابد.

اما باید توجه نمود که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در تهران از نظر تجربه، سابقه و کیفیت در یک سطح قرار ندارند. به همین دلیل در این صفحه و سایر صفحات مرتبط با مواد شیمیایی در سایت جهان شیمی، تلاش کرده ایم برترین و باسایقه ترین شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش کلر ایرانی نیرو کلر را به شما معرفی کنیم. شرکت هایی که در بنر بالای این صفحه یا در کادر «فروشندگان پیشنهادی» در پایان این مقاله معرفی شده اند، همگی به طور مرتب مورد بازبینی قرار می گیرند. خالی از لطف نیست که یادآور شویم از جمله مهمترین شرایط شرکت ها برای قرار گرفتن در بخش های مذکور و معرفی به خریداران، میزان سابقه، اعتبار و تجربه آن ها است.

کلر ایرانی نیرو کلر اصفهان با نام شیمیایی هیپو کلریت کلسیم دارای فرمول شیمیایی Ca(ClO)۲ ، از خانواده ی نمک اسید هیپو کلرو است.

این ماده با وزن مولکولی ۹۸/۱۴۲ گرم بر مول، پودری سفید رنگ با بویی تند و زننده است که برای ضد عفونی کردن آب آشامیدنی شهری و روستایی، آب استخر، سفید کردن پارچه و کاغذ، شستشو و ضد عفونی میوه و سبزیجات، ظروف آشپزخانه و سرویس های بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد.

پاسخ به سوالات در نشریه جهان شیمی فیزیک

کلرزنی، متداول ترین شیوه ی ضدعفونی کردن آب آشامیدنی است؛ به همین دلیل، معمولا کلمه کلرزنی را معادل ضد عفونی کننده در نظر می گیرند.

بهتر است بدانیم که پودر کلر به دو شیوه موجب گند زدایی و ضد عفونی آب می شود که عبارتند از:

  • تجزیه ی میکروارگانیسم با اکسیداسیون و پاره کردن سلول
  • اختلال در فعالیت سلول با نفوذ به داخل سلول

 

 

پس از ضد عفونی آب به وسیله ی پودر کلر ، لاشه ی میکروارگانیسم های باقی مانده در آب به عنوان یک منبع غذایی مناسب برای سایر میکروارگانیسم ها در نظر گرفته می شود .

نکته: کلماتی مانند پرکلرین، نمک کلسیم، پرکلرین گرانول، کلر جامد، کلر پودری، پودر بلیچینگ و کلسیم اکسی کلراید مترادف هیپو کلریت کلسیم هستند.

معرفی شرکت کلر ایرانی نیرو کلر + قیمت خرید و فروش

شرکت های که در داخل کشور کلر ایرانی را تولید و به بازار عرضه می کنند عبارتند از:

  • نیرو کلر اصفهان
  • کلر پارس تبریز
  • کلران سمنان

در این میان کلر ایرانی تولید شده توسط نیرو کلر و کلر پارس از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند . شرکت نیرو کلر در سال ۱۳۷۶ با سرمایه گذاری اولیه وزارت نیرو و بانک صنعت و معدن تاسیس و به بهره برداری رسید.

قیمت فروش و خرید کلر ایرانی نیرو کلر | کاربرد کلر ایرانی نیرو کلر چیست؟
قیمت فروش و خرید کلر ایرانی نیرو کلر | کاربرد کلر ایرانی نیرو کلر چیست؟

این شرکت با استفاده از تجهیزات مدرن ، آخرین فن آوری روز دنیا و به کارگیری افراد متخصص و کارآمد ، گامی مهم در جهت تولید محصولات مورد نیاز صنایع آب و فاضلاب و سایر صنایع کشور برداشته است . کیفیت برتر محصولات این شرکت موجب شده بتوانند تولیدات خود را به بیست کشور صادر کنند.

نکته: کلر ایرانی تولید شده در شرکت نیرو کلر دارای درجه خلوص ۶۵% است .

پیش از این در نشریه علمی جهان شیمی فیزیک به معرفی و بررسی کلر هندی و کلر ایرانی پرداخته شده است . در این مقاله سعی داریم به معرفی کلر ایرانی نیرو کلر ، ویژگی ، کاربرد و قیمت خرید و فروش آن بپردازیم :

  • کلر ایرانی نیرو کلر دارای چه مشخصات فیزیکی است ؟
  • کلر ایرانی نیرو کلر را تحت چه شرایطی انبار می کنند ؟
  • قیمت خرید و فروش کلر ایرانی نیرو کلر چگونه است ؟
  • کلر ایرانی نیرو کلر از چه تاثیرات زیست محیطی برخوردار است ؟
  • کلر ایرانی نیرو کلر چه کاربرد هایی دارد ؟
  • هنگام کار با کلر ایرانی نیرو کلر رعایت چه نکاتی الزامی است ؟
  • در صورت آلودگی محیط با کلر ایرانی نیرو کلر انجام چه اقداماتی ضروری است ؟
  • چگونه می توان ضایعات کلر ایرانی نیرو کلر را دفع کرد ؟

پودر کلر ایرانی نیرو کلر اصفهان دارای چه مشخصات فیزیکی است ؟

کلر ایرانی نیرو کلر دارای حالت فیزیکی جامد است و به شکل گرانول جامد می باشد . این ماده ی سفید رنگ مانند کلر بوی تند و زننده ای دارد . محلول ۱۰ درصد آن در آب به صورت قلیایی است .

این ماده به راحتی در آب حل شده و با حلال های قطبی دیگر نیز واکنش می دهد . چگالی توده ای آن ۸/۰ گرم بر سانتیمتر مکعب است .

این کلر ایرانی پیش از ذوب شدن در دمای ۱۸۰ درجه ی ساتیگراد تجزیه شده و اکسیژن و کلر آزاد می کند . در دمای بالاتر از ۵۰ درجه ی سانتیگراد ناپایدار است و کلر فعال آن به سرعت تجزیه می شود .

از تماس این ماده با اسید های قوی باید به صورت جدی اجتناب شود . علاوه بر این ، نباید در معرض نور و دمای زیاد قرار گیرد .

با ترکیبات نیتروژن دار مانند آمونیاک ، اوره ، آمین ، ایزو سیانور ، نیترات آمونیوم ، فنیل استونیتریل و اسید هایی مانند اسید هیدروکلریک ، متانول و فلزات ناسازگار است .

قیمت فروش و خرید کلر ایرانی نیرو کلر
قیمت فروش و خرید کلر ایرانی نیرو کلر

قیمت خرید و فروش کلر ایرانی نیرو کلر اصفهان چگونه است؟

این ماده در دسته ی مواد شیمیایی صنعتی قرار می گیرد و به دلیل مصرف بالایی که دارد به وسیله ی شرکت نیرو کار اصفهان به بازار عرضه می شود . این محصول به صورت بسته ۴۵ کیلو گرمی ، با درصد خلوص ۶۵ % در بازار به فروش می رسد.

کلر ایرانی نسبت به سایر محصولات شیمیایی از قیمت متوسطی برخوردار است و به راحتی از شرکت ها و فروشگاه های اینترنتی قابل خریداری است . هنگام خرید باید به این نکته توجه شود که محصول از شرکت های معتبر خریداری شده و از کیفیت بالا برخوردار باشد .

مواد شیمیایی مرتبط با کلر ایرانی نیروکلر

خرید کلر ایرانی نیرو کلر از چه تاثیرات زیست محیطی برخوردار است؟

کلر به عنوان یک ماده ی سمی شناخته می شود که خاصیت گند زدایی و ضد عفونی کردن آب آشامیدنی و آب استخر استفاده می شود . با این وجود مقدار کلر مصرفی باید به اندازه ای باشد خطری به دنبال نداشته باشد . این ماده ی سمی برای محیط زیست آبزیان خطرناک است .

علاوه بر این ، این ترکیب در اثر قرار گرفتن در معرض گرما تجزیه شده و کلر آزاد می کند . گاز کلر از جمله عناصری است که سبب تخریب لایه ی اوزون می شود .

کاربرد کلر ایرانی نیرو کلر چیست؟
کاربرد کلر ایرانی نیرو کلر چیست؟

کاربرد کلر ایرانی نیرو کلر اصفهان چیست؟ و قیمت فروش

این ماده دارای کاربرد های فراوانی است. از جمله مهم ترین موارد کاربرد کلر ایرانی نیرو کلر می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • برای ضدعفونی کردن آب استخر، آب آشامیدنی، ظروف، حمام، توالت و محل های آلوده عمومی مانند بیمارستان ها و ورزشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد.
  • به عنوان یک ضد قارچ، ضد میکروب، جلبک کش و گند زدا کاربرد دارد.
  • به عنوان یک ماده ی گند زدا در ذخائر کوچک آب مورد استفاده قرار می گیرد.
  • در ساخت حشره کش ها کاربرد فراوانی دارد.
  • برای تقویت رنگدانه های رنگ ها به کار برده می شود.
  • در تهیه ی فرآورده های نفتی کاربرد دارد.

پودر کلر ایرانی نیروکلر چه کاربرد هایی دارد؟

  • در تولید گاز خردل مورد استفاده قرار می گیرد.
  • در تولید فرآورده‎های پلاستیکی کاربرد دارد.
  • در صنعت نساجی به عنوان سفید کننده کاربرد دارد.
  • در صنعت کاغذ سازی ، در ساخت کاغذ به عنوان سفید کننده مورد استفاده قرار می گیرد.
  • در صنعت کشاورزی بسیار پرکاربرد است.
  • در صنایع پزشکی برای ساخت و تولید عینک‌های ایمنی و لنزهای چشمی مورد استفاده قرار می‎ گیرد.
  • در صنایع نظامی و دفاعی، برای تولید عینک ‌های دید در شب و جلیقه‌های ضد گلوله کاربرد دارد.

جدول مشخصات، خواص و ویژگی های کلر ایرانی نیروکلر

نام ماده کلر (Chlorine)
نماد عنصر Cl
عدد اتمی ۱۷
نقطه جوش ℃۳۴ –
فاز در STP گاز
نقطه ذوب ۱۷۱.۶ K ​(-۱۰۱.۵ °C, ​-۱۵۰.۷ °F)
نقطه جوش ۲۳۹.۱۱ K ​(-۳۴.۰۴ °C, ​-۲۹.۲۷ °F)
چگالی (در STP) ۳.۲ g/L

هنگام خرید و کار با کلر ایرانی نیرو کلر رعایت چه نکاتی الزامی است؟

بخار این ماده سبب ایجاد آسیب های جدی به چشم می شود . اگر فرد بدون رعایت نکات ایمنی به مدت طولانی در معرض این ماده قرار گیرد قرنیه ی چشم آسیب دیده و ممکن است بینایی خود را از دست بدهد . در صورت بروز چنین مشکلی توصیه می شود چشم ها به مدت ۱۵ دقیقه با آب سرد شستشو داده شود . در صورت وجود لنز ، آن ها را از چشم خارج کرده و به پزشک مراجعه شود .

اگر پوست بدن به مدت طولانی در تماس با این ماده باشد سبب ایجاد سوختگی های شدید پوستی ، سوزش ، ااتهاب و زخم می شود . در این حالت باید لباس و کفش آلوده را از تن خارج و موضع آلوده با آب شستشو داده شود . روی پوست آلوده از کرم آنتی باکتریال استفاده شده و سپس به پزشک مراجعه شود.

توجه

این ماده در صورت بلعیده شدن سبب ایجاد زخم در دهان ، گلو ، مری و شکم می شود . از علائم این اتفاق ، سخت شدن عمل بلع ، عطش ، استفراغ و حالت تهوع ، اسهال ، صدمات شدید ، اغما و مرگ می شود . اگر چنین مشکلی ایجاد شود در صورت بیهوش بودن فرد توصیه می شود چیزی به فرد مصدوم خورانده نشود . اگر مصدوم هوشیار باشد بهتر است دهان وی با آب شستشو داده شود اما وادار به استفراغ نشود . در این حالت مراجعه به پزشک الزامی است .

در صورت استنشاق گاز های مضر حاصل از این ترکیب ، دستگاه تنفسی موجب سوختگی شده و به ریه آسیب جدی وارد می شود . اگر میزان این آسیب عمیق باشد در نهایت موجب مرگ می شود . در صورت بروز چنین مشکلی باید فرد را به هوای آزاد انتقال داد . اگر مشکلی در تنفس دارد از اکسیژن استفاده شود . در صورت نفس نکشیدن نیز باید بلافاصله تنفس مصنوعی داد . در هر صورت مراجعه به پزشک ضرورت دارد .

توجه

برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی ، محیط کار باید مجهز به سیستم تهویه قوی باشد . علاوه بر این افرادی که با این ماده ی شیمیایی کار می کنند باید از دستکش مقاوم ، ماسک و عینک ویژه و یا محافظ صورت استفاده کنند .

فروش کلر ایرانی نیرو کلر
فروش کلر ایرانی نیرو کلر

در صورت آلودگی محیط با کلر ایرانی نیرو کلر چه اقداماتی ضروری است؟

در محیط هایی که این ماده وجود دارد باید سیستم تهویه قوی نصب شود . در صورت بروز آلودگی محیط را محدود می کنند . تمیز کردن محی آلوده باید توسط افراد آموزش دیده انجام پذیرد . این افراد باید از تمام تجهیزات ایمنی فردی استفاده کنند .

کلر ایرانی نیرو کلر نباید در معرض گرما و محیط اسیدی باشند . علاوه بر این ، از ورود این مواد به درون فاضلاب باید به صورت جدی پرهیز شود .

اگر مقدار آلودگی این ماده در محیط کم باشد توصیه می شود به وسیله ی موادی که با آن واکنش نمی دهد مانند خاک وشن جمع آوری شده و به بیرون انتقال داده شود . بهتر است ماده ی جمع آوری شده هرگز به سطل زباله انتقال داده نشود زیرا خطر آتش سوزی افزایش می یابد .

چگونه می توان ضایعات کلر ایرانی نیرو کلر را دفع کرد؟ + قیمت

برای دفع ضایعات این ماده ، هیپو کلریت کلسیم را در آب حل می کنند . سپس کلر موجود را با استفاده از یک عامل کاهنده مانند تیوسولفیت سدیم کاهش می دهند.

پرسش های رایج در مورد کلر ایرانی نیروکلر

قیمت کلر ایرانی نیروکلر در بازار به چه عواملی بستگی دارد؟
قیمت خرید و فروش کلر ایرانی نیروکلربه عواملی مثل درصد خلوص، برند تولید کننده، مرغوبیت و سود فروشنده بستگی دارد. برای اطلاع از آخرین قیمت کلر ایرانی نیروکلر می ‌توانید با فروشندگان معرفی شده در این مقاله تماس بگیرید.

کلر ایرانی نیرو کلر را تحت چه شرایطی انبار می کنند؟ + قیمت خرید

برای جابجایی و انبار کردن این ماده باید آن را در ظرف هایی از جنس پلی اتیلن و به صورت کاملا در بسته نگهداری کرد. محیط انبار باید به سیستم تهویه ی قوی مجهز باشد . علاوه بر این ، محیط انبار باید خشک ، خنک ، دور از اشعه ی مستقیم آفتاب و گرما باشد.

توجه

توصیه می شود این ماده همراه با مواد ناسازگار انبار نشود.

توجه

برای حمل و جابجایی این ماده باید به مقررات حمل و نقل محصولات خطرناک TD6 مراجعه شود.

قیمت کلر شرکت نیرو کلر

شرکت نیرو کلر به دلیل نیاز به توسعه صنعت آب و فاضلاب و کاهش وابستگی به کلر خارجی با سرمایه گذاری اولیه وزارت نیرو و همکاری بانک صنعت و معدن تأسیس و در سال ۱۳۷۶ شروع به کار کرد. این شرکت با تولید محصولات با کیفیت به سرعت رضایت مصرف کنندگان را جلب کرد و علاوه بر تامین کلر مورد نیاز داخل کشور اکنون اقدام به صادرات نیز می نماید.

امور سهام شرکت نیرو کلر و فروش

امور سهام شرکت نیرو کلر در حال حاضر فعال است و سهام داران می توانند از طریق سایت و تماس با بخش سرمایه گذاری شرکت از تمام فعالیت های شرکت و سرمایه گذاری های جدید با خبر شوند. سهام این شرکت در بورس نیز عرضه می شود و افراد به راحتی می توانند آن را خریداری نمایند.

قیمت خرید محصولات نیرو کلر

محصولات نیرو کلر در حال حاضر شامل کلرمایع وجامد، کلرورفریک، سود پرک، اسید کلریدریک و آب ژاول است که در بسته بندی های مختلف برای کاربردهای گوناگون تولید و به بازار عرضه می شود.

مدیر عامل شرکت نیرو کلر

مهندس علی صالحی در حال حاضر مدیر عامل شرکت نیرو کلر است که قبلا نیز در سمت های مختلف در این شرکت مشغول به کار بوده است.

شماره تماس شرکت نیرو کلر

برای تماس با این شرکت می توانید با شماره ۰۲۱۸۸۸۰۲۹۴۲ و ۰۲۱۸۸۹۲۲۷۵۵ در دفتر تهران و یا ۰۳۱۳۷۶۰۹۱۲۹-۳۱ و ۰۳۱۳۷۶۰۹۱۳۲ در اصفهان تماس برقرار کنید.

قیمت کلر آلکالی

کلر آلکالی  یکی از فرایندهای صنعتی است که برای الکترولیز نمک استفاده می شود. در این فرآیند از محلول آبی سدیم کلرید (آب نمک) به عنوان ماده اولیه استفاده شده تا کلر گازی(Cl2)، سود مایع (NaOH) و هیدروژن(H2) تولید شود. این فرآیند از نظر مصرف انرژی به هیچ عنوان مقرون به صرفه نیست.

فروش نیرو کلر اصفهان

نیرو کلر اصفهان یک شرکت فعال و پویا در زمینه تولید کلر و محصولات حاوی کلر است. با تولید این محصولات بخش بزرگی از مصرف داخلی را تامین کرده و به حفظ سرمایه های کشور کمک می کند و حتی با صادرات محصولات حتی ارز آوری نیز دارد.

قیمت کلر ایرانی نیروکلر

قیمت خرید و فروش کلر ایرانی نیروکلر برحسب درصد آن در بازار متفاوت است و شما می توانید از طریق شرکت های معتبری که در ادامه معرفی می شوند، با بهترین قیمت، اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایید. همچنین به طور کلی شرکت تولیدکننده عامل مهم دیگری در تعیین قیمت کلر ایرانی نیروکلر است.

فروش ‌کلر ایرانی نیروکلر

شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت خرید و فروش کلر ایرانی نیروکلر از لیست فروشندگان پیشنهادی در قسمت بعد استفاده نمایید. این لیست شامل معتبرترین خریداران و فروشندگان کلر ایرانی نیروکلر در بازار مواد شیمیایی است. برای آگاهی از اطلاعات تماس، حوزه فعالیت، آدرس، تلفن و سایر کانال های ارتباطی فروشنده موردنظر، تنها کافی است روی گزینه «اطلاعات تماس» کلیک کنید.

فروش کلر ایرانی نیروکلر ۶۵ درصد

کلر ایرانی نیروکلر۶۵ درصد طوری طراحی شده است که به آرامی حل می شود تا کلر به صورت یکنواخت در آب پخش شود. این محصول یکی از محبوب ترین ضدعفونی کننده ها برای استخرهای روباز و سربسته است. کلر نیروکلر به تنهایی یا در ترکیب با سایر ضدعفونی ‌کننده‌ها استفاده می‌ شود که علاوه بر کلر زنی و کنترل ارگانیسم های بیماری زا بسیاری از طعم ها و بوهای نامطلوب را کاهش می دهد. همچنین باکتری‌های لجن، کپک ‌ها و جلبک ‌هایی را که معمولا در مخازن تأمین آب، دیواره ‌های شبکه ‌های آب و مخازن ذخیره ‌سازی رشد می‌ کنند را نیز به راحتی از بین می برد. این ترکیب به حذف ترکیبات شیمیایی که طعم ناخوشایند دارند و مانع ضد عفونی می شوند و به حذف آهن و منگنز از آب خام نیز کمک می کند.

قیمت خرید کلر ایرانی نیروکلر بشکه ۴۵ کیلویی

کلر ایرانی نیروکلر با محتوای کلر فعال موجود ۸۵-۹۰ درصد برای ضدعفونی و تصفیه انواع آب مناسب است و مخصوصا برای آب های سخت به دلیل تأثیر خنثی pH روی آب بسیار کاربردی است. این محصول عمدتا برای تصفیه آب، سیستم های فاضلاب، سیستم های بهداشتی و استخرهای شنا استفاده می شود.

این کلر ایرانی برای حفظ کلر باقی مانده جهت ضدعفونی مناسب آب طراحی شده است. همچنین به عنوان یک کلر قدرتمند، موثر و نسبتا ارزان شناخته شده است و یکی از رایج ترین ضدعفونی کننده های اولیه در بازار است زیرا به طور یکنواخت حل می شود و ویروس ها، باکتری ها و جلبک ها را از بین می برد.

 

 

خرید کلر ایرانی نیرو کلر

یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه شیمیایی، خرید کلر ایرانی نیرو کلر از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است. با هدف افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران از کیفیت محصول موردنظر در فرایند خرید کلر ایرانی نیرو کلر، ما به عنوان مرجع مواد شیمیایی در ایران، تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین فروشندگان کلر ایرانی نیروکلر را در این بخش و همچنین بنر بالای صفحه به شما معرفی نماییم. امیدواریم با معرفی تامین کنندگان منتخب، نگرانی های خریداران محترم کاهش یافته و بتوانیم لذت تجربه خرید کلر ایرانی نیرو کلر با قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه نماییم.



  • بازرگانی مهر شیمی

فروش انواع مواد شیمیایی صنایع غذایی و تجهیزات و لوازم تصفیه آب



  • شرکت جهان شیمی

واردکننده مواد اولیه و افزودنی های مجاز صنایع غذایی و خوراکی و دارویی و مواد تصفیه آب کارخانجات و صنایع

نوشته های مشابه

‫۲۳ دیدگاه ها

  1. قبل از اینکه برای استعلام قیمت کلر نیرو کلر با شرکت شون تماس بگیرم، تصمیم گرفتم که از شما کمک بخوام
    اینکه شرکت نیرو کلر اصفهان که ادعا می کنه تنها تولیدکننده کلر آلکالی در ایران هست، درسته؟
    و آیا شما کیفیت کلر نیرو کلر اصفهان رو تایید می کنید؟

  2. من در حوزه فروش مواد شیمیایی تو یاسوج فعالیت می کنم
    می خواستم بدونم چطور میشه از کارخونه نیروکلر مستقیما خرید قرص کلر یک کیلویی به صورت عمده انجام داد؟

    آیا به لحاظ قیمت قرص کلر با هزینه های حمل و خرید عمده می‌صرفه که مستقیما از کارخونه خریداری کنیم؟

  3. سلام و سپاس

    اگه براتون امکان داره راجع شرکت نیرو کلر بورس و وضعیت سهامش هم تحلیل و مطلب اضافه کنید

    آیا کارخونه نیرو کلر وضعیت روبه رشدی داره؟

    تولید و سودش به چه صورتی هست؟

    رقباش کیا هستن؟

  4. شب تون بخیر

    در مورد شرکت نیرو کلر اطلاعات خیلی خوبی ارایه کردید،
    فقط یک نکته رو در مورد “مدیر عامل شرکت نیرو کلر” خواستم عرض کنم؛ با توجه سوابق و تجربه آقای صالحی در شرکت نیرو کلر فکر می کنم انتظار بیجایی نباشه، که کیفیت محصولات این شرکت با تغییر مدیرعامل شرکت از سال گذشته بیش از پیش افزایش پیدا کنه .

    من خودم به عنوان فروشنده و تاجر مواد شیمیایی آرزو می کنم که در چند سال آینده در تولید اکثر مواد شیمیایی قوی تر از گذشته باشیم.

  5. شما فروش کلر سمنان هم دارید؟
    چند روزی هست که به خاطر تجربه خوبی که در استفاده از این پودر کلر داریم، دنبال خرید پودر کلر کلران سمنان با خلوص ۶۵ درصد هستم

    لطفا اگر می تونید یک شماره برای خرید اعلام کنید

  6. میشه در مورد امور سهام شرکت نیرو کلر تحلیل فاندامنتال و تکیکنال ارائه کنید؟
    می دونم که شما یک سایت شیمیایی هستید نه اقتصادی؛ ولی تحلیل شما به فعالان سرمایه گذاری در حوزه مواد شیمیایی در بورس می تونه کمک زیادی کنه

  7. درود بی پایان

    اول از شما تشکر می کنم که این قدر جامع در مورد برندها و مواد شیمیایی اطلاعات رو ساده و سریع در اختیار مخاطب قرار می دید

    در مورد شرکت نیروکلر که معتبرترین و معروف ترین تولید کننده قرص کلر در ایران هست؛
    می خوایم بدونیم، که آیا تو کشورهای همسایه یا سایر کشورهای دنیا صادراتی داره؟

    کلا در مورد وضعیت صادراتی شرکت نیرو کلر اگر اطلاعاتی دارید ارایه کنید؟

  8. من کارشناس ارشد شیمی آلی و ساکن اصفهان هستم
    شما تو سایت تون ادعا می کنید که مرجع مواد شیمیایی هستید؛
    آیا امکان معرفی ما رو به شرکت های شیمیایی دارید؟

    من متقاضی استخدام شرکت نیرو کلر اصفهان هستم ولی متاسفانه تا حالا به نتیجه ای نرسیدم.

  9. من قبل از اینکه تصمیم بگیرم سهام شرکت نیروکلر بخرم، یک بررسی و آنالیز نسبی در مورد وضعیت این شرکت در بورس انجام دادم؛ ترکیب سهامداران نیروکلر در سایت خود شرکت موجوده
    ولی در مورد روند سهام نیروکلر باید بگم علیرغم اینکه در خرداد ۱۴۰۱، سهام این شرکت کاهشی بوده؛ ولی در سه ماهه اول ۱۴۰۱، ۱۳ درصد و یک سال اخیر ۴۴% رشد کرده،
    فکر می کنم،این سهم برای خرید انتخاب خوبیه

  10. عرضم به حضورتون؛ قرص کلر ایرانی بهتر است یا قرص کلر خارجی؟
    بعضی از فروشندگان تاکید دارند، کیفیت قرص کلر ایرانی در سال های اخیر افزایش پیدا کرده است، این مسئله فقط یک ادعاست یا اینکه خریداران هم این افزایش کیفیت را تایید می کنند؟

  11. متقاضی خرید کلر پارس هستم. منتها دنبال فروشندگانی هستم که نمایندگی فروش کلر پارس را در استان تهران یا البرز داشته باشند. چون گاهی اوقات هنگام خرید کلر فروشنده ادعا می کند، نمایندگی فروش دارد؛ ولی اینطور نیست.

  12. قیمت کلر جامد با توجه به تغییرات دلار از دو هفته پیش تا الان چقدر تغییر کرده؟

    این رو هم لطفا بگید: تغییرات قیمت کلر ایرانی بیشتر بوده یا برخی از انواع کلر خارجی؟ پیشاپیش از شما متشکرم .

  13. قیمت کلر ایرانی تا آخر زمستان خیلی خوب هست ؛ خصوصا برای خریدهای عمده. پیشنهاد می کنم اگر قصد خرید کلر ایرانی را دارید؛ تا قبل از فروردین خریدتون رو انجام بدید . کلا در خرید مواد شیمیایی مثل هر کالای دیگری باید به زمان خرید خیلی دقت کنید.

  14. نظر خریداران محترم درباره پرکلرین نیرو کلر چیست؟ همانطور که اطلاع دارید ، قیمت کلر ایرانی نیرو کلر در حال حاضر بیش از نصف کلر خارجی است. آیا کیفیت پرکلرین هم با نمونه های خارجی مثل کلر چینی برابری می کند؟

  15. ۱) آیا شرکت نیرو کلر در بورس حضور دارد؟

    ۲) اطلاعاتی دقیق، موثق و قابل اتکا درباره سهامداران نیروکلر لطفا ارایه کنید.

    ۳) از اینکه صمیمانه و بی منت به مخاطبان سایت کمک می کنید ممنونم

  16. تو یک کلام؛ می خوام بدونم و بفهمم که بالاخره، پرکلرین نیرو کلر مرغوب هست یا نه؟ کلر نیروکلر در مقایسه با کلر چینی ارزش خریدن داره؟ اگر ممکنه ، من و خیلی از خریداران را از سردرگمی نجات دهید.

  17. وضعیت نیرو کلر بورس . با تشکر ویژه از شما و تلاش های شما. یک آنالیز دقیق و تحلیل بنیادی از وضعیت نیرو کلر در بورس را می خواهم . تحلیل شرکت های مواد شیمیایی در سایت شما نیست؛ دلیلی دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا