Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
عمومیمحصولات شیمیایی

قیمت فروش و خرید کراتین | کاربرد کراتین چیست؟

این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها، خواص و کاربرد کراتین و موارد مصرف گوناگون آن است. همچنین اگر تصمیم به خرید کراتین دارید، برای آگاهی یافتن از قیمت خرید و فروش کراتین در بازار مواد شیمیایی می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان کراتین در انتهای مقاله استفاده نمایید. حجم محصول، درصد خلوص، نرخ ارز و شرکت تولیدکننده به طور کلی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت مواد شیمیایی هستند؛ قیمت کراتین نیز تحت تاثیر این موارد است. لازم به ذکر است لیست فروشندگان پیشنهادی در پایان مقاله، همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش کراتین به روزرسانی می‌شود.

کراتین یکی از پروتئین های ساختاری بسیار اساسی و مهم است و به عنوان ماده اصلی در بسیاری از بافت ها و ساختار های بدن بشمار می آید. کاربرد کراتین در بدن مهره داران در قسمت هایی مانند : مو، پولک، پر، شاخ و… دیده می شود. از فواید کراتین می توان به نقش حفاظتی آن از لایه های پوستی و بافت پوششی اشاره نمود. تولید کراتین در بدن از سه اسید آمینه صورت می گیرد. خواص کراتین در افزایش قوای جسمانی بخصوص در بدن‌سازان بسیار مؤثر است. نحوه مصرف کراتین در برخی از افراد در صورت لزوم با نظر پزشک صورت می‌پذیرد، البته باید توجه نمود که عوارض کراتین نیز ممکن است در افرادی بروز نماید. قیمت کراتین می‌تواند به برند تولید کننده و وارد کننده وابسته باشد. برای خرید کراتین مو یا بدنسازی می توان به مراکز مجاز فروش مراجعه نمود.

نشریه علمی جهان شیمی فیزیک به بررسی مکمل و دارو های مختلفی پرداخته است. مانند : قرص هیرویت، بیوتین، بیوتین و بپانتن و… . در ادامه این مقاله با بررسی خواص و کاربرد کراتین با ما همراه باشید.

مراکز خرید و قیمت فروش کراتین در تهران و شهرستان‌ ها

اغلب مراکز خرید و فروش کراتین و دیگر مواد شیمیایی در تهران وجود دارند و فروشندگان کراتین در سایر استان و شهرستان ها در بیشتر موارد، خرید خود را از تهران انجام می دهند. به همین دلیل، توصیه می شود که در صورت امکان سعی کنید تا خرید مواد شیمیایی از تهران انجام شود. چرا که

  • اغلب شرکت های واردکننده کراتین در تهران مستقر هستند.
  • به دلیل اینکه خرید کراتین در سایر استان ها و شهرستان ها در بیشتر موارد از طریق چندین واسطه انجام می شود، خرید در تهران می تواند از نظر قیمت مقرون به صرفه تر و ارزان تر باشد.
  • از آنجایی که در تهران به تامین کننده اصلی کالا نزدیک تر هستید و بیشتر انبارهای اصلی مواد شیمیایی در شهر تهران قرار دارند، احتمال اصالت و مرغوبیت کالا نیز افزایش می یابد.

اما باید توجه نمود که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در تهران از نظر تجربه، سابقه و کیفیت در یک سطح قرار ندارند. به همین دلیل در این صفحه و سایر صفحات مرتبط با مواد شیمیایی در سایت جهان شیمی، تلاش کرده ایم برترین و باسایقه ترین شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش کراتین را به شما معرفی کنیم. شرکت هایی که در بنر بالای این صفحه یا در کادر «فروشندگان پیشنهادی» در پایان این مقاله معرفی شده اند، همگی به طور مرتب مورد بازبینی قرار می گیرند. خالی از لطف نیست که یادآور شویم از جمله مهمترین شرایط شرکت ها برای قرار گرفتن در بخش های مذکور و معرفی به خریداران، میزان سابقه، اعتبار و تجربه آن ها است.

پاسخ به سوالات در نشریه جهان شیمی فیزیک

کراتین چیست

در متابولیسم ماهیچه، فواید کراتین اهمیت فراوانی دارد، زیرا بدن از طریق سنتز فسفوکراتین، مولکول پر انرژی ایجاد می‌ کند. این ماده دو مرحله در بدن تولید می گردد.

فواید کراتین چیست ؟ کاربرد و عوارض و قیمت خرید و فروش آن
فواید کراتین چیست ؟ کاربرد و عوارض و قیمت خرید و فروش آن

ابتدا گلیکو سیامین سنتز می شود. این ماده از واکنش بین گلایسین و آرژنین در کلیه ها، مخاط روده، لوزالمعده و کبد صورت می گیرد. سپس گلیکوسیامین (گوانیدواستات) به کبد انتقال یافته و بعد از متیله شدن تبدیل به Creatine شده و این ماده نیز به خون وارد می گردد، سپس Creatine در تمام بدن به ویژه بافت‌ های ماهیچه گسترش می‌یابد. بافت ‌های ماهیچه ای بیشترین مصرف‌کننده این ماده در بدن بوده و اغلب مقدار این ماده در بدن با توده ماهیچه ای متانسب است. در اثر دهیدراتاسیون (از دست دادن آب) این ماده در ماهیچه ها کراتینین ایجاد می ‌شود، لازم به ذکر است که کراتینین در متابولیسم بدن مورد استفاده قرار نگرفته و از کلیه ها دفع می‌ شود.

کاربرد کراتین

از نظر شیمیایی، Creatine شباهت زیادی با آمینو اسید دارد و بدن می تواند آن را از آمینو اسید های گلایسین و آرژنین تولید نماید. برای ذخیره کراتین عوامل زیادی مؤثر عمل می کند. میزان گوشت مصرفی، تمرین، میزان توده عضلانی و سطوح هورمون هایی مثل تستوسترون از عوامل مؤثر بر میزان کراتین هستند. حدود ۹۵ درصد Creatine موجود در بدن به صورت فسفروکراتین در ماهیچه ها ذخیره می شوند و دود ۵ درصد نیز در مغز، کلیه و کبد ممکن است وجود داشته باشند.

فواید مکمل و قرص کراتین در بدنسازی چیست

درواقع Creatine از راه های مختلف می تواند قدرت ورزشکاران را افزایش دهد. در ورزشکارانی که تمرین هایی با شدت بالا انجام می دهند، باید ذخیره فسفوکراتین در ماهیچه ها افزایش یابد. درواقع هرچه میزان ذخیره بیشتر باشد، ATP بیشتری نیز تولید می گردد. ATP منبع کلیدی تولید انرژی برای انجام تمرینات شدید و وزنه زدن است.

فواید خرید کراتین و کاربرد کراتین

افزایش کارایی ماهیچه ها با مکمل کراتین: مصرف Creatine باعث افزایش بهره وری بدن در هنگام تمرینات شدید می باشد و به استقامت بدن در طولانی مدت کمک می کند.

Creatine برای رشد عضلات: قرص کراتین سیگنال های سلولی را افزایش می دهد. این کار با رشد بیشتر عضلات و ترمیم آن ها توسط قرص کراتین صورت می گیرد.

Creatine برای افزایش هورمون های آنابولیک: مطالعات نشان می دهد که بعد از مصرف قرص کراتین، هورمون های IGF_1 افزایش می یابد.

فواید کراتین برای افزایش آب رسانی به سلول ها: آب موجود در سلول های بدن به افزایش حجم سلول ها منجر می شود که این مورد در رشد عضلات تأثیر بسزایی دارد.

کاهش شکستگی های پروتئینی: توده عضلانی انسان با کاهش شکستگی های پروتئینی حجیم تر می شود.

مصرف مکمل کراتین برای کاهش سطوح مایوستاتین: مایوستاتین در مواردی می تواند باعث کاهش سطح رشد عضلات شود، این ماده می تواند مانع این اتفاق شود.

فواید و کاربرد کراتین در بدن چیست

تأثیر مصرف کراتین بر روی مغز : جالب است بدانید مغز هم مانند ماهیچه ها به ذخیره فسفوکراتین ها می پردازد و به میزان کافی باید آن را تولید نماید. استفاده از مکمل و قرص کراتین می تواند بیماری های زیر را در انسان بهبود بخشند.

  • آسیب های مغزی و ستون فقراتی
  • بیماری های عصبی
  • مؤثر در بیماری آلزایمر
  • بیماری پارکینسون
  • بیماری هانتینگتون
  • بیماری های ذهنی و حافظه در نوجوانان

موارد گفته شده خواص و فواید کراتین برای درمان بیماری های عصبی بود، تحقیقات نشان می دهد که این ماده فواید دیگری نیز در سلامتی داراست. مانند :

  1. کمک به کاهش قند خون
  2. کمک به بهبود عملکرد ماهیچه ها
  3. کمک به بهبود کیفیت زندگی در نوجوانان
  4. کمک به درمان بیماری های کبد

 

جدول مشخصات، خواص و ویژگی های کراتین

نام انگلیسی Creatine
فرمول شیمیایی C4H9N3O2
نقطه ذوب ۲۵۵ °C

اثرات جانبی و عوارض خرید و مصرف کراتین چیست

مصرف قرص کراتین و یا مکمل های آن در صورتی که بیش از حد نیاز و خودسرانه باشد، می تواند تأثیرات بدی را بر بدن ایجاد کند. از آسیب های مصرف این ماده بر بدن می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • آسیب رساندن به کلیه
  • آسیب دیدن کبد
  • ایجاد سنگ کلیه
  • انقباضات ماهیچه ای
  • بروز مشکلات گوارشی
  • تجمع آب در بدن
  • نارسایی های قلبی
  • افزایش وزن
  • ایجاد نفخ
  • کم آبی
  • تب
  • ایجاد حالت تهوع
  • اسهال
  • سرگیجه
  • ایجاد معده درد

افرادی هستند که Creatine را به اشتباه یک استروئید آنابولیک دانسته و بنابراین آن را برای نوجوانان و بانوان نامناسب و فقط برای استفاده در بدنسازان و قهرمانان حرفه ای مناسب می دانند. اما باید به این نکته توجه شود که سازمان سلامت و دارو یکی از مهم ترین تأثیرات مثبت Creatine برای ورزشکاران را درمان بیماری های مختلف و مشکلات مربوط به سلامتی مانند : اختلالات محیطی و عصبی، نا هوشیاری ها، دیابت و از دست دادن توده عضلانی معرفی نموده است.

نحوه مصرف کراتین مونوهیدرات چگونه است و قیمت خرید کراتین

بسیاری از افرادی که کراتین مونوهیدرات را به عنوان مکمل بکار می برند، معمولاً میزان و نحوه مصرف آن را از متخصص دریافت می کنند. مصرف این ماده معمولا در دوره بارگیری روزانه ۲۰ گرم و ۴ وعده ۵ گرمی، به مدت ۵ تا ۷ روز است. پس از بارگیری، دوز مصرف به ۳ تا ۵ گرم در روز رسانده می شود.

لازم به ذکر است که جذب این ماده می تواند با مصرف کربن و پروتئین افزایش یابد و اگر روزانه بین ۳ تا ۵ گرم از این ماده استفاده شود، در کوتاه مدت عضلات قوی خواهد شد، زیاده روی در مصرف این ماده منجر به بیماری هایی در دراز مدت خواهد شد.

مصرف مکمل و قرص کراتین با غذا اثرات بهتری نسبت به مصرف آن با معده خالی دارد، درواقع مصرف کربوهیدرات به همراه پروتئین می تواند به عملکرد بهتر این ماده کمک کند. در هنگام مصرف دارو ها و مکمل ها باید به اندازه کافی آب نوشیده شود، زیرا اگر مکمل در بدن بدون آب و خشک استفاده شود، احتمال دارد، بدن با هضم آن دچار مشکل شود و همچنین ممکن است که فرد با کمبود انرژی مواجه شود.

فواید کراتین چیست ؟ کاربرد و عوارض و قیمت خرید و فروش آن
فواید کراتین چیست ؟ کاربرد و عوارض و قیمت خرید و فروش آن

احتیاط در مصرف مکمل و قرص کراتین

هر رژیم غذایی که مصرف می شود، باید قبل از مصرف Creatine با پزشک در میان گذاشته شود. به هیچ وجه در استفاده از این ماده عجله نکنید. زیرا می تواند عوارضی را به همراه داشته باشد.

برخی از دارو ها مانند: سیکلوسرین، آمینوگلیکوزید ها، جنتامین ها، توبرامایسین، داروهای ضد التهاب مثل ایبوپروفن و داروهای مربوط به قند خون ممکن است با مصرف کراتین تداخل داشته باشند. در صورت مصرف این دارو ها، پیش از استفاده باید با پزشک مشورت نمایید.

در صورت بارداری، شیردهی یا وضعیت های حاد مانند : بیماری های قلبی و سرطان پزشک را مطلع نمایید.

ممکن است ترکیب کافئین و Creatine تأثیر Creatine را کاهش دهد و ترکیب این دو ماده می تواند باعث افزایش خطر اثرات جانبی جدی مثل انواع حملات شود.

مصرف و کاربرد کراتین به کلیه یا کبد افراد سالم، معمولاً آسیبی نخواهد زد. افرادی که از قبل مشکل کبدی یا کلیوی دارند، برای مصرف این ماده با پزشک مشورت کنند.

کراتین در چه غذا هایی یافت می شود

با مصرف غذاهایی که Creatine زیادی دارند، می توان به تأمین این ماده در بدن کمک نمود. خوردن غذا های زیر می توان تا حد زیادی به تأمین این ماده در بدن کمک نماید.

  • گوشت قرمز مثل گوشت گاو
  • ماهی
  • تخم مرغ

پرسش های رایج در مورد کراتین

از کجا می ‌توانم مراکز خرید و فروش کراتین را در تهران و شهرستان ‌ها پیدا کنم؟
سایت جهان شیمی به عنوان مرجع قیمت و فروش کراتین در ایران، خریداران کراتین در نقاط مختلف کشور را به فروشندگان حرفه‌ ای، مجرب و کارآزموده متصل می ‌کند. لیست این فروشندگان را می توانید در این مقاله مشاهده کنید.

انواع کراتین را می شناسید

Creatine در انواع مختلفی مصرف می گردد. کراتین در بدن‌سازی و کراتین برای مو نیز مورد استفاده دارد. این مکمل ها به صورت قرص و پودر و… عرضه می شوند. اما بیشترین تحقیقات روی مکمل کراتین مونوهیدرات انجام شده است. البته همان‌طور که گفته شد، انواع کراتین در بازار وجود دارد اما مدرک معتبری برای اثبات برتری آن ها وجود ندارد. خرید Creatine مونوهیدرات بسیار ارزان است و تحقیقاتِ زیادی، مصرف آن را تأیید می‌کنند.

کراتین مو چیست

Creatine یک پروتئین اساسی در مو ها است که درخشش و صاف شدن مو ها را به ارمغان می آورد. اگر مو ها، وز یا فر باشند یعنی کراتین موجود در موها به اندازه کافی نبوده و در نتیجه عدم وجود Creatine کافی وز شدن مو ها بوجود آمده است. بنابراین کراتین مو یکی از انواع روش های مناسب برای صاف کردن مو های فر و وز است. Creatine در سیستم بدن انسان، در مو ها، پوست و ناخن وجود دارد و کمبود آن مشکلاتی را سبب می شود. برخی از انواع کراتین در بدن، فعالیت های حیاتی سلول ها مانند تولید پروتئین و رشد سلولی را تنظیم می کنند.

قیمت کراتین مو

در بدن دو نوع پروتئین Creatine وجود دارد. آلفا کراتین و بتا کراتین. کراتینی که در پوست و موی انسان وجود دارد از نوع آلفا Creatine است. در موی انسان اساسی ترین جزء، بدون در نظر گرفتن کوتاه یا بلند بودن مو، Creatine است.

روش کراتین مو به عنوان روشی نیمه دائمی برای صاف کردن مو است. در این روش موها به طور موقت با مخلوط مایع Creatine پوشش داده می شوند.

قیمت کراتین چگونه است

قیمت کراتین و انواع مختلف آن تا حد زیادی می تواند به نوع و برند تولید کننده وابسته باشد. قیمت کراتین شرکت های دارو سازی مختلف با یکدیگر متفاوت است و بنابراین قیمت انواع کراتین متفاوت خواهد بود. شرکت های تولید کننده مختلف، قیمت‌ های مختلفی را بر محصولات تولیدی خود قرار می دهند و قیمت ‌این دارو تا حدود زیادی می تواند به رعایت استاندارد های جهانی وابسته باشد.

Creatine در کشور ما ایران در انواع مختلف پودر و قرص و… عرضه می شود که هر کدام قیمت متفاوتی خواهد داشت. با تولید این دارو در کشورمان ایران و عرضه آن به داروخانه ها، مصرف کنندگان می توانند به راحتی و با مشورت پزشک این مکمل را تهیه و مصرف نمایند. انواع کراتین مونوهیدرات کارن، ژن استار، ویواپاور و… در ایران عرضه می شوند.

خرید و فروش کراتین چگونه است

خرید و فروش کراتین در کشور ما ایران جهت بهبود بسیاری از مشکلات به ‌ویژه مشکلات مو، صورت می‌ پذیرد. خرید و فروش کراتین برای رفع برخی از کمبود ها در بدن‌سازان و افراد دیگر صورت می پذیرد. خرید و فروش این مکمل در داروخانه های مجاز کشور و مراکز فروش آنلاین این ماده در دسترس قرار گرفته است. این مکمل به هیچ وجه نباید از مراکز نا معتبر و بازار سیاه خریداری و مصرف شود. زیرا در صورت اصل نبودن ممکن است عواقب جبران ناپذیری را برای مصرف کننده داشته باشد.

فواید کراتین چیست ؟ کاربرد و عوارض و قیمت خرید و فروش آن
فواید کراتین چیست ؟ کاربرد و عوارض و قیمت خرید و فروش آن

قیمت کراتین پودری

کراتین پودری معروف ترین مکمل ورزشی و یک اسید آلی نیتروژنی است که به تامین انرژی سلول های سراسر بدن، به ویژه سلول های عضلانی کمک می کند. ورزشکاران از کراتین پودری برای کمک به تمرینات با شدت بالا استفاده می کنند. کراتین به عنوان یک اسید آمینه بیشتر در ماهیچه های بدن و همچنین در مغز قرار دارد. اکثر مردم کراتین را از طریق غذاهای دریایی و گوشت قرمز دریافت می کنند که البته مقدار کراتین موجود در این مواد غذایی بسیار کمتر از کراتین موجود در مکمل های کراتین ساخته شده مصنوعی است.

خرید کراتین کریستال

کراتین کریستال ماده بی رنگ و کریستالی است که در بافت عضلانی برای تولید فسفوکراتین، عامل مهمی در تشکیل آدنوزین تری فسفات (ATP)، منبع انرژی برای انقباض عضلات و بسیاری از عملکردهای دیگر در بدن استفاده می شود. همچنین گاهی افراد از کراتین خوراکی برای درمان برخی اختلالات مغزی، بیماری های عصبی عضلانی، نارسایی احتقانی قلب و سایر شرایط استفاده می کنند. کراتین به صورت موضعی برای درمان پیری پوست نیز استفاده شود.

کراتین چیست و چه عوارضی دارد

کراتین یکی از منابع طبیعی انرژی بدن ما برای انقباض عضلات است و نام آن از کلمه یونانی گوشت گرفته شده است. حدود ۹۵ درصد کراتین در ماهیچه های اسکلتی بدن ذخیره می شود و در حین فعالیت بدنی استفاده می شود. کراتین با بالا نگه داشتن مقدار انرژی در ماهیچه های در حال کار، به تامین مداوم انرژی برای عضلات در حال کار کمک می کند.

یکی از عوارض کراتین این است که وقتی این مکمل ورزشی را بدون آب کافی مصرف کنید، ممکن است دچار گرفتگی معده شوید. همچنین ممکن است زمانی که مقدار زیادی کراتین مصرف کنید دچار اسهال و حالت تهوع شوید. در این صورت بهتر است دوزها در طول روز پخش شوند و همراه با غذا مصرف شوند که از ایجاد مشکلات گوارشی جلوگیری شود.

فواید کراتین

مصرف مکمل های کراتین برای کمک به روال تمرینی و بهبود ریکاوری بسیار کمک می کند. کراتین باعث تولید انرژی و افزایش قدرت می شود که عملکرد را بهبود می بخشد اما تأثیر کمی بر استقامت هوازی دارد. اکثر افرادی که از مکمل های کراتین استفاده می کنند ورزشکاران مرد هستند که بیشتر در ورزش های قدرتی مانند فوتبال، کشتی، هاکی و بدنسازی فعالیت می کنند. سایر فواید کراتین عبارتند از:

  • عملکرد ورزشی را بهبود می بخشد.
  • به بهبودی عضلات پس از ورزش شدید کمک می کند.
  • از آسیب پیشگیری می کند و یا شدت آن را کاهش می دهد.
  • به ورزشکاران کمک می کند تا بارهای تمرینی سنگین را تحمل کنند.
  • توده عضلانی بدون چربی را در طول تمرین افزایش می دهد.

کراتین قیمت

کراتین با قیمت های مختلفی بر اساس برند و وزن بسته بندی در بازار موجود است. شما می توانید انواع این مکمل ها را بر اساس بودجه خودتان خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید.

قیمت کراتین بدنسازی در داروخانه

کراتین بدن سازی اصل معمولا در داروخانه ها عرضه می شود. قیمت این محصولات به مارک و وزن بسته بندی بستگی دارد.کراتین به عنوان یک مکمل غذایی در ورزش بدنسازی مورد استفاده قرار می گیرد. در سراسر دنیا برندهای معتبر ورزشی این ماده پروتئینی را تولید و به بازار عرضه می کنند. این ماده با توجه به برند، حجم و مقدار کراتین قیمت گذاری و به فروش می رسد. مصرف این ماده در بدنسازی برای رشد و کمک به عملکرد عضلات در بلند مدت و کوتاه مدت موثر است. زیرا با کمک به گردش خون در عضلات و تغییر در عملکرد سلولی آنها باعث رشد و قوی تر شدن عضلات می شود. در نتیجه می تواند از خستگی زودرس ناشی از ورزش های سنگین جلوگیری کرده و به فرد کمک می کند که در حین انجام ورزش عملکرد بهتری از خود نشان دهد.

عوارض کراتین

کراتین یک ماده پروتئینی است که بطور طبیعی در بدن ساخته می شود و نقش مهمی در سلامت مو، ناخن ها و عضلات و استخوان ها دارد. این ماده همچنین به عنوان یک مکمل غذایی و پودر کراتین توسط ورزشکاران به خصوص بدنسازان استفاده می شود. در کنار فواید بیشمار، این ماده دارای عوارض نیز هست. از نمونه های شایع این عوارض می توان به افزایش فشار به کبد و کلیه ها نام برد که باعث آسیب شدید به این اندام ها و حتی دستگاه گوارش می شود. علاوه بر این برای افراد زیر ۱۸ سال نیز می تواند موجب ایجاد ناهنجاری های رشدی شود. در مواردی حتی این ماده می تواند موجب حساسیت های پوستی شود. بنابراین بهتر است در صورت مشاهده هر گونه علائم از مصرف آن خودداری کنید.

قیمت فروش قرص کراتین

قرص کراتین به عنوان شکلی از مکمل های پروتئینی ورزشی حاوی کراتین خالص مورد نیاز برای ورزشکاران است که به عملکرد بهتر آنها در هنگام انجام ورزش های سخت و سنگین کمک می کند. این قرص با داشتن ویژگی هایی مانند افزایش سطح انرژی برای انجام تمرینات ورزشی و بالابردن استقامت بدن و همچنین کمک به افزایش وزن همراه با افزایش حجم عضلات بدن و تقویت آنها به عنوان یک مکمل استفاده می شود. قرص کراتین را دو بار در روز برای انجام ورزش های سنگین می توانید استفاده کنید. به یاد داشته باشید این مکمل ورزشی جایگزین مواد غذایی مورد نیاز برای بدن نخواهد بود و در مصرف آن نیز به دلیل ایجاد عوارض زیاده روی نکنید.

عوارض کراتین بر کلیه ها

در افرادی که کلیه‌های سالم دارند، مصرف طولانی ‌مدت مکمل کراتین بی‌ خطر است. مصرف کراتین سطح کراتینین در بدن را افزایش می دهد که نشانگر عملکرد ضعیف کلیه است. با این حال، افزایش کراتینین به دلیل آسیب کلیه نیست، بلکه صرفا کراتینین بیشتری تولید می شود. با این حال، مطالعات نشان داده که کراتین تاثیر منفی بر عملکرد کلیه ندارد.

فروش کراتین اصل

کراتین به صورت گروه های فسفر یا فسفوکراتین در بدن شکل می گیرد که انرژی سلول ها را تامین می کند. مزایای کراتین به عنوان افزایش قدرت و استقامت بدن دیده می شود. این مکانیسم به تقویت مغز، ماهیچه ها و حتی کبد برای ورزش کمک می کند. یکی از مزایای کراتین افزایش اندازه عضلات در یک دوره کوتاه است. کراتین معمولاً به عنوان مکمل توسط ورزشکاران رشته های مختلف استفاده می شود.

فروش کراتین

فروش کراتین توسط داروخانه ها و سایت های معتبر صورت می گیرد. شما می توانید این مکمل را به راحتی سفارش داده و از مزایای آنها بهره مند شوید.

کاربرد کراتین

مزیت کراتین بهبود قدرت و توان خروجی در طول تمرینات مقاومتی است. برای این منظور، کراتین به خوبی مورد بررسی قرار گرفته است و اثرات آن به عنوان یک مکمل کاملاً قابل توجه است. هنگامی که کراتین همراه با ورزش های مقاومتی استفاده می شود، می تواند به عنوان یک ماده کمک کننده توده بدون چربی(عضله) را به طور متوسط ​​افزایش دهد.

مصرف مکمل های کراتین برای کمک به روال تمرینی و بهبود ریکاوری بسیار کمک می کند. کراتین باعث تولید انرژی و افزایش قدرت می شود که عملکرد را بهبود می بخشد اما تأثیر کمی بر استقامت هوازی دارد.

قیمت کراتین

قیمت کراتین بسته به برند آن متفاوت است. شما می توانید انواع ایرانی و خارجی را بر اساس بودجه خوتان تهیه کرده و برای اهداف مختلف مورد استفاده قرار دهید.

همواره باید مد نظر گرفته شود که در مصرف دارو های شیمایی و مکمل ها هرگز نباید بدون مشورت با پزشک متخصص تهیه و مصرف شوند. داروها همیشه باید از منابع معتبر و دارای مجوز تهیه شوند، مصرف دارو های تهیه شده از مراکز نامعتبر و تأیید نشده می تواند اثرات بدی در بدن ایجاد کند.

نحوه مصرف مکمل هایی مانند قرص و پودر این ماده و میزان دوز مصرفی آن، از موارد مهمی است که باید دقیقاً طبق نظر متخصص مصرف گردد. دارو ها و مکمل های غذایی باید به دور از نور خورشید و به دور از دسترس اطفال قرار گیرند. مصرف خودسرانه داروهای شیمیایی و گیاهان دارویی می تواند عوارضی را در بر داشته باشد، بنابراین در هنگام بروز بیماری های مختلف از مصرف خودسرانه دارو بپرهیزید.

خرید کراتین

یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه شیمیایی، خرید کراتین از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است. با هدف افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران از کیفیت محصول موردنظر در فرایند خرید کراتین، ما به عنوان مرجع مواد شیمیایی در ایران، تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین فروشندگان کراتین را در این بخش و همچنین بنر بالای صفحه به شما معرفی نماییم. امیدواریم با معرفی تامین کنندگان منتخب، نگرانی های خریداران محترم کاهش یافته و بتوانیم لذت تجربه خرید کراتین با قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه نماییم.



  • بازرگانی امید

فروش انواع مواد شیمیایی مورد استفاده در صنایع غذایی و ارایه محصولات تخصصی گروه رنگ های غذایی و اسانس ها

نوشته های مشابه

‫۳ دیدگاه ها

  1. بازتاب: عوارض کراتین بر کلیه ها
  2. سلام. از اونجا که متوجه شدم شما سایت خیلی معتبری هستید، می خوام بهم بگید که قیمت کراتین ۳۰۰ گرمی اصل در بازار چنده؟ آیا خود شما این کراتین رو موجود دارید؟ یا حداقل بگید از کجا میشه کراتین اصل رو تهیه کرد؟

  3. گول تبلیغات فریبنده درباره فواید کراتین رو نخورید؛ یکی از آشنایان به خاطر همین تبلیغات و ناآگاهی بر اثر استفاده مداوم از کراتین دچار نارسایی کبدی شد. فکر می کنم نیاز هست، در خصوص مکمل های تناسب اندام روی مضرات آنها تاکید بیشتری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا