Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
عمومیمحصولات شیمیایی

قیمت فروش و خرید کلر ایرانی پارس | کاربرد کلر ایرانی پارس چیست؟

این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها، خواص و کاربرد کلر ایرانی پارس در مصارف خانگی و صنعتی است. همچنین اگر قصد خرید کلر ایرانی پارس را دارید، برای اطلاع از قیمت خرید و فروش کلر ایرانی پارس در بازار مواد شیمیایی می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان کلر ایرانی پارس در انتهای مقاله استفاده نمایید. درصد و شرکت تولیدکننده از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت کلر ایرانی پارس هستند. لازم به ذکر است این لیست همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش کلر ایرانی پارس و صنعت مواد شیمیایی به روز می‌شود.

فهرست مطالب

مراکز خرید و قیمت فروش کلر ایرانی پارس در تهران و شهرستان‌ ها

اغلب مراکز خرید و فروش کلر ایرانی پارس و دیگر مواد شیمیایی در تهران وجود دارند و فروشندگان کلرایرانی پارس در سایر استان و شهرستان ها در بیشتر موارد، خرید خود را از تهران انجام می دهند. به همین دلیل، توصیه می شود که در صورت امکان سعی کنید تا خرید مواد شیمیایی از تهران انجام شود. چرا که

  • اغلب شرکت های واردکننده کلر ایرانی پارس در تهران مستقر هستند.
  • به دلیل اینکه خرید کلر ایرانی پارس در سایر استان ها و شهرستان ها در بیشتر موارد از طریق چندین واسطه انجام می شود، خرید در تهران می تواند از نظر قیمت مقرون به صرفه تر و ارزان تر باشد.
  • از آنجایی که در تهران به تامین کننده اصلی کالا نزدیک تر هستید و بیشتر انبارهای اصلی مواد شیمیایی در شهر تهران قرار دارند، احتمال اصالت و مرغوبیت کالا نیز افزایش می یابد.

اما باید توجه نمود که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در تهران از نظر تجربه، سابقه و کیفیت در یک سطح قرار ندارند. به همین دلیل در این صفحه و سایر صفحات مرتبط با مواد شیمیایی در سایت جهان شیمی، تلاش کرده ایم برترین و باسایقه ترین شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش کلر ایرانی پارس را به شما معرفی کنیم. شرکت هایی که در بنر بالای این صفحه یا در کادر «فروشندگان پیشنهادی» در پایان این مقاله معرفی شده اند، همگی به طور مرتب مورد بازبینی قرار می گیرند. خالی از لطف نیست که یادآور شویم از جمله مهمترین شرایط شرکت ها برای قرار گرفتن در بخش های مذکور و معرفی به خریداران، میزان سابقه، اعتبار و تجربه آن ها است.

کلر ایرانی پارس که توسط شرکت کلر پارس تولید می شود، با نام شیمیایی هیپو کلریت کلسیم و فرمول شیمیایی Ca(ClO)۲، از جمله محصولات پرطرفداری است که به بازار ایران عرضه می گردد.

این ماده که به پرکلرین نیز معروف است به عنوان ضد قارچ، ضد باکتری و گند زدا در تصفیه ی آب آشامیدنی، ضد عفونی آب استخر و به عنوان سفید کننده در صنایع کاغذ سازی و نساجی کاربرد دارد.

این محصول به دو شکل پودری و گرانول تولید و به بازار عرضه می شود . کلر ایرانی پارس به صورت گرد سفید کلر است که کلر قابل استفاده ی آن ۵/۳۲ تا ۳۹ درصد می باشد . گرانول هیپو کلریت کلسیم نیز دارای ۶۵ تا ۷۰ درصد وزنی کلر قابل استفاده است .

نکته: از کلماتی مانند پرکلرین، نمک کلسیم، پرکلرین گرانول، کلر جامد، کلر پودری، پودر بلیچینگ و کلسیم اکسی کلراید به عنوان مترادف هیپو کلریت کلسیم استفاده می کنند.

پاسخ به سوالات در نشریه جهان شیمی فیزیک

جالب است بدانیم که هر آبی بدون در نظر گرفتن منبع، زلال بودن، رنگ، بو و مزه، غیر بهداشتی و غیر قابل استفاده در نظر گرفته می شود مگر اینکه به وسیله ی کلر ضد عفونی شود.

 

 

کلر، بهترین، ارزان ترین و در دسترس ترین گند زدای آب است که در شرایط اضطراری و کنترل اپیدمی های قابل انتقال از طریق آب، مورد استفاده قرار می گیرد.

معرفی شرکت کلر ایرانی پارس + قیمت خرید و فروش

شرکت کلر پارس در تاریخ ۱۳۶۶/۷/۴ توسط وزارت نیرو و برای تولید و تامین کلر شرکت های آب و فاضلاب ، در اطراف شهر تبریز تاسیس و شروع به کار کرد.

این شرکت بزرگ ترین تولید کننده ی کلر و مشتقات آن در کشور است که حدود ۳۰ درصد محصولات خود را به خارج از کشور صادر می کند .

قیمت فروش و خرید کلر ایرانی پارس
قیمت فروش و خرید کلر ایرانی پارس

موقعیت جغرافیایی ویژه ی این شرکت که در نزدیکی آزاد راه و مسیر ریلی سراسری قرار دارد موجب شده بتواند از ناوگان تخصصی مواد شیمیایی برای حمل محصولات خود در داخل کشور و خارج از آن استفاده کند . امروزه ظرفیت تولید کلر شرکت کلر پارس از ۲۰ تن به بیش از ۵۰ تن رسیده و روز به روز در حال افزایش است .

این شرکت محصولات خود را به صورت مستقیم به کشور های ترکیه ، آذربایجان ، عراق ، ارمنستان ، گرجستان ، ترکمنستان ، قرقیزستان ، ازبکستان ، تاجیکستان ، افغانستان ، سوریه و روسیه صادر می کند . صادرات غیر مستقیم این شرکت به کشورهایی مانند برزیل ، آفریقای جنوبی ، مصر و اسپانیا انجام می گیرد .

نکته: شرکت کلر پارس ، کلر ایرانی پارس را در بسته بندی های ۳۰ و ۴۵ کیلوگرم و با درصد های خلوص ۶۵ و ۷۰ % روانه ی بازار می کند .

از دیگر محصولات این شرکت می توان به تولیدات مرتبط با صنایع آب و فاضلاب ، مواد شوینده و بهداشتی ، نیروگاه ها ، مواد دارویی و غذایی ، پتروشیمی ، پالایشگاه نفت و گاز ، صنایع رنگ سازی ، کاغذ سازی و نساجی اشاره کرد .

پیش از این در نشریه علمی جهان شیمی فیزیک به معرفی و بررسی کلر هندی ، کلر ایرانی و کلر ایرانی نیرو کلر پرداخته شده است . در این مقاله سعی داریم به معرفی کلر ایرانی پارس ، ویژگی ، خواص ، کاربرد و قیمت خرید و فروش آن بپردازیم :

  • قیمت خرید و فروش کلر ایرانی پارس چگونه است ؟
  • مشخصات فیزیکی و شیمیایی کلر ایرانی پارس چگونه است ؟
  • چگونه می توان کلر ایرانی پارس را تهیه کرد ؟
  • کلر ایرانی پارس چه کاربرد هایی دارد ؟
  • روش ضد عفونی آب مصرفی خانگی با استفاده از کلر ایرانی پارس
  • تاثیر کلر ایرانی پارس بر محیط زیست چیست ؟
  • تاثیر منفی کلر ایرانی پارس روی چشم چیست ؟
  • تاثیر منفی کلر ایرانی پارس روی پوست بدن چیست ؟
  • تاثیر منفی کلر ایرانی پارس روی سیستم گوارش چیست ؟
  • تاثیر منفی کلر ایرانی پارس روی سیستم تنفسی چیست ؟
کاربرد کلر ایرانی پارس چیست؟
کاربرد کلر ایرانی پارس چیست؟

قیمت خرید و فروش کلر ایرانی پارس تبریز چگونه است؟

این ماده در دسته ی مواد شیمیایی صنعتی قرار می گیرد و به دلیل مصرف بالایی که دارد به وسیله ی شرکت کلر پارس تبریز به بازار عرضه می گردد . این محصول به صورت بسته های ۳۰ و ۴۵ کیلو گرمی ، با درصد خلوص ۶۵ % در بازار به فروش می رسد .

کلر ایرانی پارس نسبت به سایر محصولات شیمیایی از قیمت مناسبی برخوردار است و به راحتی از شرکت ها و فروشگاه های معتبر قابل خریداری است. هنگام خرید باید به این نکته توجه شود که محصول از فروشگاه های معتبر خریداری شده و از کیفیت بالا برخوردار باشد.

مشخصات فیزیکی و شیمیایی کلر ایرانی پارس چگونه است؟ + قیمت خرید

کلر ایرانی پاری از لحاظ فیزیکی به صورت گرانول سفید رنگی است که دمای جوش آن ۱۰۰ درجه ی سانتیگراد می باشد . وزن مخصوص آن در دمای ۴ درجه ی سانتیگراد ، ۲/۳۵ گرم بر سانتیمتر مکعب است . این ماده قابلیت انحلال بالایی داشته و به راحتی در آب حل می شود .

نکته: از تماس این ماده با اسید های قوی باید به شدت پرهیز شود . علاوه بر این ، از قرار گرفتن آن در معرض نور و دمای زیاد جلوگیری شود .

از لحاظ شیمیایی تنها ۶۵ % آن را هیپو کلریت کلسیم تشکیل می دهد . حدود ۴ % آن هیدروکسید کلسیم ، ۲ % کلرید کلسیم ، ۳ % کربنات کلسیم ، ۲۰ % کلرید سدیم و ۶ % رطوبت است .

چگونه می توان کلر ایرانی پارس را تهیه کرد؟ + قیمت فروش کلرپارس

دوغاب هیپو کلریت کلسیم طی یک واکنش چند مرحله ای و از واکنش کلر با شیر آهک در مجاورت سدیم هیدروکسید به دست می آید . پس از این مراحل محصول تولید شده تحت فیلتراسیون وخشک نمودن قرار گرفته و به صورت گرانول آماده تحویل به بازار می شود .

Cl۲ + ۲ Ca(OH)۲        —————-        Ca(ClO)۲ + CaCl۲ + ۲H۲O

کلر ایرانی پارس تبریز چه کاربرد هایی دارد؟ + قیمت خرید و فروش

 

قیمت خرید و فروش کلر ایرانی پارس تبریز چگونه است؟

بیشترین و رایج ترین کاربرد این ماده ، برای ضدعفونی کردن آب استخر ، آب آشامیدنی ، ظروف ، حمام ، توالت و محل های آلوده عمومی مانند بیمارستان ها و ورزشگاه ها است . زیرا به عنوان یک ضد قارچ ، ضد میکروب ، جلبک کش و گند زدا عمل می کند . برای ضد عفونی کردن ذخائر کوچک آب نیز مورد استفاده قرار می گیرد .

از کلر ایرانی پارس برای ساخت حشره کش ها ، تقویت رنگدانه های رنگ ها ، تهیه ی فرآورده های نفتی ، تولید گاز خردل و همچنین تولید فرآورده‎های پلاستیکی استفاده می شود .

به عنوان سفید کننده در صنعت نساجی و صنعت کاغذ سازی مورد استفاده قرار می گیرد .

در صنعت کشاورزی کاربرد فراوانی دارد .

در صنایع پزشکی برای ساخت و تولید عینک‌های ایمنی و لنزهای چشمی کاربرد دارد .

در صنایع نظامی و دفاعی ، برای تولید عینک ‌های دید در شب و جلیقه‌های ضد گلوله مورد استفاده قرار می گیرد .

مواد شیمیایی مرتبط با کلرپارس

روش ضد عفونی آب مصرفی خانگی با استفاده از کلر ایرانی پارس و قیمت

توصیه می شود چنانچه آب آشاميدنی منزل از آب لوله كشی شهر تامين نمی شود ، آب آشاميدنی را به روش زير کاملا ضد عفونی نمود تا با اطمینان مصرف شود :

برای این منظور ، توصیه می شود مقدار یک لیتر آب را درون یک بطری تیره رنگ ریخته و به میزان سه قاشق مربا خوری معادل ۱۵ گرم گرد هیپو کلریت کلسیم به آن اضافه کرده و خوب هم بزنید . به این ترتیب ، محلولی به دست می آید که به آن محلول مادر می گویند .

سپس هفت قطره از محلول مادر را به یک لیتر آب اضافه کرده و خوب هم بزنید . این کار موجب گندزدایی و ضد عفونی آب مورد استفاده شده و با اطمینان خاطر می توان آن را نوشید .

تاثیر فروش کلر ایرانی پارس بر محیط زیست چیست؟

 

خرید کلر ایرانی پارس
خرید کلر ایرانی پارس

 

کلر از جمله مواد سمی است که خاصیت گند زدایی و ضد عفونی کنندگی آب آشامیدنی و آب استخر را دارد . با این وجود ، مقدار مورد استفاده ی آن باید به اندازه ای باشد که خطری را به دنبال نداشته باشد . این ماده ی سمی برای محیط زیست آبزیان خطرناک بوده و حیات آن ها را تهدید می کند .

علاوه بر این ، ترکیبات حاوی کلر در اثر قرار گرفتن در معرض گرما ، تجزیه شده و گاز کلر آزاد می کنند . گاز کلر از مهم ترین عناصری است که سبب تخریب لایه ی اوزون می شود .

تاثیر منفی خرید کلر ایرانی پارس روی چشم چیست؟

قرار گرفتن در معرض بخار این ماده ، سبب ایجاد آسیب های جدی در چشم می شود . چنانچه فرد بدون رعایت نکات ایمنی و به مدت طولانی در معرض بخار این ماده قرار گیرد ، قرنیه ی چشم او آسیب دیده و این احتمال وجود دارد که بینایی خود را از دست بدهد .

در صورت بروز چنین عارضه ای ، توصیه می شود چشم ها به مدت ۱۵ دقیقه با آب سرد شستشو داده شود . در صورت استفاده از لنز ، آن ها را از چشم خارج کرده و به پزشک مراجعه شود .

جدول مشخصات، خواص و ویژگی های کلر ایرانی پارس

نام ماده کلر (Chlorine)
نماد عنصر Cl
عدد اتمی ۱۷
نقطه جوش ℃۳۴ –
فاز در STP گاز
نقطه ذوب ۱۷۱.۶ K ​(-۱۰۱.۵ °C, ​-۱۵۰.۷ °F)
نقطه جوش ۲۳۹.۱۱ K ​(-۳۴.۰۴ °C, ​-۲۹.۲۷ °F)
چگالی (در STP) ۳.۲ g/L

تاثیر منفی فروش کلر ایرانی پارس روی پوست بدن چیست؟

چنانچه پوست بدن به مدت طولانی در تماس با این ماده باشد عوارضی مانند سوختگی های شدید پوستی ، سوزش ، ااتهاب و زخم ایجاد می شود . در این صورت باید لباس و کفش آلوده را از تن خارج کرده و موضع آلوده را با آب شستشو داد . علاوه بر این ، می توان از کرم آنتی باکتریال روی پوست آلوده استفاده کرده و سپس به پزشک مراجعه کرد .

تاثیر منفی کاربرد کلر ایرانی پارس روی سیستم گوارش چیست؟

چنانچه این ماده به صورت اتفاقی بلعیده شود سبب ایجاد زخم در دهان ، گلو ، مری و شکم می شود . از جمله علائم بروز این مشکل می توان به سخت شدن عمل بلع ، عطش ، استفراغ و حالت تهوع ، اسهال و صدمات شدید اشاره کرد . اگر میزان آسیب بسیار جدی باشد می تواند اغما و مرگ به دنبال داشته باشد .

در صورت بروز چنین مشکلی اگر فرد دچار بیهوشی شود توصیه می شود چیزی به فرد مصدوم خورانده نشود . اگر مصدوم هوشیار باشد بهتر است دهان وی با آب شستشو داده اما وادار به استفراغ نشود . در این حالت مراجعه به پزشک الزامی است .

تاثیر منفی کاربرد کلر ایرانی پارس روی سیستم تنفسی چیست؟

در صورت استنشاق گاز های مضر حاصل از این ترکیب ( مانند گاز سمی کلر ) ، دستگاه تنفسی دچار سوختگی شده و به ریه آسیب جدی وارد می شود . چنانچه میزان این آسیب عمیق و جدی باشد ، در نهایت موجب مرگ می شود .

در صورت بروز چنین مشکلی فرد باید به هوای آزاد انتقال داده شود . اگر مشکلی در تنفس فرد وجود دارد از اکسیژن استفاده شود . در صورت نفس نکشیدن نیز باید بلافاصله اقدامات مربوط به تنفس مصنوعی روی مصدوم انجام شود. در هر صورت مراجعه به پزشک الزامی می باشد.

پرسش های رایج در مورد کلر ایرانی پارس

از کجا می ‌توانم مراکز خرید و فروش کلر ایرانی پارس را در تهران و شهرستان ‌ها پیدا کنم؟
سایت جهان شیمی به عنوان مرجع قیمت و فروشی کلر ایرانی پارس، خریداران در نقاط مختلف کشور را به فروشندگان حرفه‌ ای، مجرب و کارآزموده متصل می ‌کند. لیست این فروشندگان را در این مقاله می توانید مشاهده کنید.

کاربرد کلر ایرانی پارس

به طور کلی کلر ماده شیمیایی است که اغلب برای پاک نگه داشتن استخرها و جکوزی ها از باکتری ها و میکروارگانیسم هایی که می توانند برای انسان خطرناک باشند،استفاده می شود. کاربرد کلر ایرانی پارس نیز در زمینه های مشابه است.

کلر با یک واکنش شیمیایی نسبتاً ساده باکتری ها را از بین می برد. محلول کلری که در آب می ریزید به مواد شیمیایی مختلف از جمله اسید هیپوکلروس (HOCl) و یون هیپوکلریت (OCl-) تجزیه می شود. این ترکیب میکروارگانیسم ها و باکتری ها را با حمله به لیپیدهای دیواره سلولی و از بین بردن آنزیم ها و ساختارهای داخل سلول می کشد و آنها را اکسیده و خنثی می کنند. تفاوت بین HOCl و OCl- در سرعت اکسید شدن آنها است. اسید هیپوکلروس قادر است ارگانیسم های زنده را در چند ثانیه اکسید کند در حالی که برای یون هیپوکلریت ممکن است تا ۳۰ دقیقه طول بکشد.

قیمت کلر ایرانی پارس

قیمت کلر ایرانی پارس نسبت به محصولات خارجی کمتر است و با کیفیت خوبی که دارد می توان از آن برای ضدعفونی انواع استخرهای سرپوشیده و سر باز استفاده کرد. قیمت مناسب کلر ایرانی باعث شده است که بسیاری از صنایع از آن استفاده کنند.

سهامداران شرکت کلر پارس و قیمت فروش

سهامداران شرکت کلر پارس می توانند از طریق سایت از وضعیت سهام این شرکت آگاهی یابند. سهام این شرکت در بورس عرضه می شود و افراد می توانند آن را خریداری نمایند.

مجمع کلر پارس و قیمت خریدکلرپارس

مجمع کلر پارس بطور سالیانه برگزار می شود و در آن رشد فروش و سود محصولات مورد بررسی قرار می گیرد. حدود ۳۰ درصد از محصولات کلر پارس به خارج از کشور صادر می ‌شود و از این طریق می تواند برای کشور ارز آوری داشته باشد.

مدیرعامل شرکت کلر پارس تبریز

مهندس ابوالفضل باباپور مدیرعامل شرکت کلر پارس تبریز است که سابقه‌ ای طولانی در صنعت دارویی کشور دارد. وی در صنایع کلر آلکالی نیز فعالیت دارد و به رشد جهش وار محصولات کلر پارس در سالهای اخیر کمک بسیاری کرده است.

قیمت کلر پارس تبریز

کلر پارس تبریز اکنون در بازار ایران موجود است و شما می توانید این محصول را به راحتی به صورت حضوری و اینترنتی تهیه نمایید.

اخبار کلر پارس و فروش

اخبار کلر پارس از طریق وبسایت این شرکت قابل پیگیری است و به اطلاع عموم می رسد. شما می توانید اخبار این شرکت را در رابطه با پیشرفت ها و عرضه سهام به راحتی دنبال کنید.

فروش ایرانی کلر پارس

فروش کلر ایرانی پارس اکنون از طریق دفاتر مختلف و همچنین سایت شرکت انجام می شود. دسترسی آسان و سهولت خرید یکی از عواملی است که به رشد فروش محصولات این شرکت کمک کرده است.

قیمت خرید بهترین کلر ایرانی

بهترین کلر ایرانی اغلب به عنوان یک محصول مصرفی فروخته نمی شود، بلکه برای تولید محصولات و در صنایع استفاده می شود. البته هنگامی که به درستی استفاده شود، به عنوان یک ضدعفونی کننده های مبتنی بر کلر به محافظت از شناگران در برابر باکتری ها و سایر میکروب ها کمک می کند که می توانند مشکلاتی مانند گوش شناگر یا اسهال ایجاد کنند. بر اساس گفته مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها کلر اولین خط دفاعی در برابر میکروب هایی است که می توانند شناگران را بیمار کنند. علاوه بر از بین بردن میکروب های خطرناک مانند باکتری ها، ویروس ها و انگل ها، کلر به کاهش طعم و بوی نامطبوع آب نیز کمک می کند.

فروش کلر ایرانی پارس بشکه ۳۰ کیلویی

این کلر بهترین استفاده را برای ضدعفونی روزانه دارد و یکی از پرمصرف ترین کلرهای تولیدی در ایران است، زیرا عمر طولانی تری دارد. کلر ایرانی پارس برای شوک هفتگی استخر استفاده می شود. همچنین برای اضافه کردن مقدار زیادی کلر به استخرها برای ضدعفونی سریع و کارآمد پس از استفاده سنگین از استخر یا تغییرات آب و هوای شدید استفاده می شود. این محصول می تواند کلر با غلظت بالا را برای استخر شما فراهم کند که در کنترل جلبک ها، از بین بردن آلاینده های آلی و بازیابی شفافیت آب استخر مفید است. پس از استفاده از این کلر ایرانی، سطح کلر آب بسیار بالا رفته و استخر شماهمچنین تا روز بعد برای شنا در آن ایمن خواهد بود.

فروش کلر ایرانی پارس ۶۵ درصد

این محصول یک ترکیب غیر آلی بدون تثبیت کننده است که برای ضد عفونی استخر استفاده می شود. همچنین حاوی کلسیم مناسب برای آب با سطوح سختی و قلیایی کم است و برای شوک در استخرهایی با سطوح تثبیت کننده بالا ایده ال است. این کلر ایرانی به عنوان یک درمان به طور فعال ضایعات آلی مانند تعریق، روغن بدن و مواد آرایشی که تمایل به کدر کردن آب دارند را از بین می برد و برای از بین بردن جلبک ها یا آب کدر بسیار موثر است زیرا می تواند آب کدر را شفاف کند و کلر را برای مدت طولانی تر نگه دارد. همچنین باکتری ها و جلبک های موجود در آب استخر را نیز می تواند کنترل کند.

 

خرید کلر ایرانی پارس

یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه شیمیایی، خرید کلر ایرانی پارس از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است. با هدف افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران از کیفیت محصول موردنظر در فرایند خرید کلر ایرانی پارس، ما به عنوان مرجع مواد شیمیایی در ایران، تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین فروشندگان کلرایرانی پارس را در این بخش و همچنین بنر بالای صفحه به شما معرفی نماییم. امیدواریم با معرفی تامین کنندگان منتخب، نگرانی های خریداران محترم کاهش یافته و بتوانیم لذت تجربه خرید کلر ایرانی پارس با قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه نماییم.



  • بازرگانی مهر شیمی

فروش انواع مواد شیمیایی صنایع غذایی و تجهیزات و لوازم تصفیه آب



  • شرکت جهان شیمی

واردکننده مواد اولیه و افزودنی های مجاز صنایع غذایی و خوراکی و دارویی و مواد تصفیه آب کارخانجات و صنایع

نوشته های مشابه

‫۱۹ دیدگاه ها

  1. آیا پرکلرین با پرکلرین گرانول تفاوتی داره؟

    چون بعضی از فروشندگان کلر از دومی استفاده می کنن

    بابت وقتی که برای محتوای ارزشمند گذاشتید واقعا ممنونم، هیچ سایتی مثل جهان شیمی به سوالات خریداران مواد شیمیایی پاسخ نمی ده

  2. ما برای ضدعفونی کردن استخر مون از قصر کلر پارس استفاده می کنیم، بعضیا مشتری ها و مراجعه کننده ها از سوزش چشم و بوی تند کلر شکایت دارن

    آیا می تونیم برای رفع این مسیله از برندهای کلر هندی یا قرص کلر ژاپنی استفاده کنیم؟

  3. ارادت بسیار
    خیلی از مطالب سایت تون استفاده می کنم

    من اخیرا از یک فروشنده باتجربه شنیدم که خیلی از پودرهای کلر خارجی که مثلا به نام کلر ژاپنی در بازار به فروش می رسند، در واقع پودر کلر خارجی نیستن

    آیا فروش پودر هیپوکلریت سدیم به جای سایر انواع پودر کلر یا کلر حقیقت داره!؟

  4. سلام و ارادت ویژه به همه دست اندرکاران نشریه جهان شیمی فیزیک. در طی ماه اخیر که قیمت دلار حدود ۲۰درصد افزایش پیدا کرده است، خیلی مایل هستم که بدانم قیمت کلر ایرانی در مقایسه با قیمت چینی و کلر ژاپنی چگونه است؟ به خاطر افزایش قیمت آب و کم‌آبی کشور نیاز هست که کمتر استخر خانگی را پر کنم. کدام یک از انواع کلر را توصیه می کنید؟

  5. از خریداران و مشتریان دایم کلر پارس که این کامنت رو می خونه ؛ لطف کنه بگه ، آیا کیفیت کلر پارس در طی چند سال اخیر کاهش پیدا نکرده؟ من اخیرا درباره کلر پارس مطالب متناقضی شنیدم ، می خوام بدونم چقدر صحت داره؟

  6. واحد فروش کلر پارس چه شرایطی را برای اعطای نمایندگی در شهرستان ها درنظر گرفته است؟ اگر در بین عزیزانی که این کامنت را می بینند، نمایندگی فروش کلر پارس را دارد؛ از شرایط و پورسانت و میزان رضایت به ما بگوید.

  7. سلام

    ممکن هست که در بازه های زمانی خاصی، قیمت کلر ایرانی ارزان تر از انواع خارجی باشد؛ اما مهمترین دغدغه من و سایر خریداران، فقط قیمت کلر نیست, بلکه مهمتر از قیمت کیفیت آن است. در این زمینه هم کیفیت کلر ایرانی خوب است و برخی از کارهای خارجی.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا