Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
آرایشی و بهداشتیغذایی و داروییکشاورزی و دامپروری

قیمت فروش و خرید رنگ پونسیو ۴R | کاربرد رنگ پونسیو چیست؟

این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها، خواص و کاربرد رنگ پونسیو و موارد مصرف گوناگون آن است.

خرید و فروش مواد شیمیایی صنایع غذایی و دارویی - - بازرگانی امید
خرید و فروش مواد شیمیایی صنایع غذایی و دارویی – – بازرگانی امید

همچنین اگر تصمیم به خرید رنگ پونسیو دارید، برای آگاهی یافتن از قیمت خرید و فروش رنگ پونسیو در بازار مواد شیمیایی می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان رنگ پونسیو در انتهای مقاله استفاده نمایید. حجم محصول، درصد خلوص، نرخ ارز و شرکت تولیدکننده به طور کلی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت مواد شیمیایی هستند؛ قیمت رنگ پونسیو نیز تحت تاثیر این موارد است. لازم به ذکر است لیست فروشندگان پیشنهادی در پایان مقاله، همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش رنگ پونسیو به روزرسانی می‌شود.

رنگ پونسیو ۴R که با اسامی مختلفی به فروش می رسد یک رنگ قرمز مصنوعی مشتق آزو یا زغال سنگ است که در صنایع غذایی مورد استفاده قرار می گیرد. رنگ پونسیو ۴R یک ماده سمی است زیرا موقع حرارت دیدن تا مرحله تجزیه شدن، گازهای سمی دی اکسید کربن و منواکسید کربن را منتشر می کند.
طیف گسترده ای از رنگ های طبیعی و مصنوعی در حال حاضر در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد که یکی از آنها رنگ پونسیو ۴R است که یک رنگ محلول در آب است. این رنگ قرمز پودری از نمک تیتانیوم و نمک منو آزوئیک بدست آمده و در محصولات آرایشی، مراقبت از پوست، ضد آفتاب نیز استفاده می شود.

مراکز خرید و قیمت فروش رنگ پونسیو در تهران و شهرستان‌ ها

اغلب مراکز خرید و فروش رنگ پونسیو و دیگر مواد شیمیایی در تهران وجود دارند و فروشندگان رنگ پونسیو در سایر استان و شهرستان ها در بیشتر موارد، خرید خود را از تهران انجام می دهند. به همین دلیل، توصیه می شود که در صورت امکان سعی کنید تا خرید مواد شیمیایی از تهران انجام شود. چرا که

  • اغلب شرکت های واردکننده رنگ پونسیو در تهران مستقر هستند.
  • به دلیل اینکه خرید رنگ پونسیو در سایر استان ها و شهرستان ها در بیشتر موارد از طریق چندین واسطه انجام می شود، خرید در تهران می تواند از نظر قیمت مقرون به صرفه تر و ارزان تر باشد.
  • از آنجایی که در تهران به تامین کننده اصلی کالا نزدیک تر هستید و بیشتر انبارهای اصلی مواد شیمیایی در شهر تهران قرار دارند، احتمال اصالت و مرغوبیت کالا نیز افزایش می یابد.

اما باید توجه نمود که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در تهران از نظر تجربه، سابقه و کیفیت در یک سطح قرار ندارند. به همین دلیل در این صفحه و سایر صفحات مرتبط با مواد شیمیایی در سایت جهان شیمی، تلاش کرده ایم برترین و باسابقه ترین شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش رنگ پونسیو را به شما معرفی کنیم. شرکت هایی که در بنر بالای این صفحه یا در کادر «فروشندگان پیشنهادی» در پایان این مقاله معرفی شده اند، همگی به طور مرتب مورد بازبینی قرار می گیرند. خالی از لطف نیست که یادآور شویم از جمله مهمترین شرایط شرکت ها برای قرار گرفتن در بخش های مذکور و معرفی به خریداران، میزان سابقه، اعتبار و تجربه آن ها است.

پاسخ به سوالات در نشریه جهان شیمی فیزیک

لازم به یادآوری است كه ترکیبات آزو قابلیت انفجار دارند و هنگامی كه رنگ پونسیو ۴R با فلزات قلیایی مخلوط می شود، می تواند گازهای قابل اشتعال ایجاد كند. این ماده می تواند طیف رنگ هایی مانند بنفش، زرشکی، صورتی و قرمز را در مواد غذایی ایجاد کند.

رنگ پونسیو ۴ آر

رنگ پونسیو (E124) طبیعی از پوسته خارجی حشرات قرمز رنگ که بومی کشورهای آمریکای جنوبی هستند، تهیه می شود. از آنجاییکه این رنگ خوراکی از منبع حیوانی تهیه می شود، گیاهخوران و وگان ها نیز مشکلی با مصرف آن ندارند.
ترکیب شیمیایی این رنگ مصنوعی شامل تری سدیم ۲-هیدروکسی-۱ (۴-سولفوناتو-۱-نفتیلازو) نفتالین-۶،۸- دی سولفونات و همچنین رنگ های فرعی دیگر است که در ترکیب با کلرید سدیم / سولفات سدیم به عنوان جزء اصلی غیر رنگی استفاده می شوند.

کاربرد رنگ پونسیو ۴R

این رنگ مصنوعی یک رنگ آزو به رنگ توت فرنگی است که می تواند در انواع محصولات غذایی مورد استفاده قرار گیرد . این ماده معمولا از هیدروکربن های آروماتیک ساخته می شود و نسبت به نور، گرما و اسید پایدار است اما در حضور اسید اسکوربیک محو می شود. این ماده در اروپا، آسیا و استرالیا استفاده می شود، اما توسط FDA تأیید نشده است.
رنگ پونسیو ۴R را می توان در شیرینی های پای میوه، سوپ ها، کیک های پنیری، دسر، ژله، کیک های مخلوط بسته بندی شده، سالامی، سس غذاهای دریایی، توت فرنگی کنسروی، ماست، سس سیب، کالاهای پخته شده، نوشیدنی ها، آب نبات و غذاهای با رنگ قرمز یافت.

رنگ Ponceau 4R

رنگ Ponceau 4R یک پودر قرمز تیره رنگ است که کاملا در آب حل می شود و به عنوان یک رنگ خوراکی مصنوعی در صنایع غذایی و تولید محصولات خوراکی به کار برده می شود. این ترکیب باعث ایجاد رنگ قرمز تیره در انواع نوشیدنی ها و پاستیل و آبنبات و… می شود. این ماده خوراکی همچنین برای استفاده در صنعت آرایشی و بهداشتی نیز برای محصولاتی که در ترکیبات آن به رنگ قرمز نیاز است، مجاز است و به کار برده می شود.

خرید رنگ پونسیو خوراکی

رنگ پونسیو معمولا برای استفاده در صنایع غذایی خریداری می شود. این ترکیب به صورت یک پودر نرم قرمز رنگ تولید و استفاده می شود. این ماده خوراکی که قابل انحلال در آب است پایداری خوبی از خود در مقابل عواملی مانند گرما، نور و اسیدها از خود نشان می دهد. این محصول برای استفاده در صنعت غذا و دارو محصولات بهداشتی به بازار عرضه می شود و در انواع کیک و کلوچه، طعم دهنده ها، چاشنی ها و محصولات بهداشتی مانند خمیردندان به کار برده می شود.

قیمت رنگ پونسیو

قیمت رنگ پونسیو با توجه به نوسانات بازار توسط فروشندگان این محصول تعیین می شود. این ماده که به صورت صنعتی ساخته شده است یک پودر خوراکی مجاز است که به صورت مصنوعی مانند رنگ آزو در آزمایشگاه ها از زغال سنگ تهیه می شود. بنابراین یک رنگ گیاهی در نظر گرفته نمی شود. رنگ پونسیو در طبقه بندی افزودنی غذایی، نگهدارنده های مجاز، قوام دهنده مجاز و رنگ های سنتتیک و حتی شیرین کننده ها و اسانس ها قرار گرفته و قابل استفاده است.

خرید رنگ پونسیو

خرید رنگ پونسیو به عنوان رنگ مجاز خوراکی در اندازه های مختلف صورت می گیرد. این ترکیب به شکل یک پودر قرمز رنگ که به صورت مصنوعی تولید شده است در محصولات مراقبتی به کار برده می شود و هنگام استفاده می تواند رنگ هایی در طیف بنفش، صورتی و زرشکی را در محصولات ایجاد کند. این ماده مصنوعی از موادی شامل تری سدیم ۲-هیدروکسی-۱- (۴-سولفوناتو-۱- نفتیلازو) -۶،۸-نفتالن دی سولفونات تشکیل شده است و به دلیل خاصیت پایداری بالا اغلب مورد استفاده قرار می گیرد.

فروش رنگ پونسیو

فروش رنگ پونسیو به صورت گرانول و پودر بسیار با کیفیت با خلوص بسیار بالا انجام می شود و در بسته بندی های متفاوت به فروش می رسد. این ماده مصنوعی که اغلب رنگ قرمز را در محصولات ایجاد می کند برای استفاده در صنایعی مانند خوراکی، دارویی و آرایشی و بهداشتی به کار برده می شود. این ماده بر اساس استانداردهای سازمان غذا و دارو تولید می شود و در مقابل نور و گرما بسیار مقاوم است اما در حضور اسید اسکوربیک رنگ خود را به آرامی از دست می دهد.

عوارض جانبی رنگ پونسیو

این رنگ می تواند باعث حساسیت زایی در افرادی شود که به آسپرین حساسیت دارند یا مبتلا به آسم هستند. این ماده همچنین به عنوان یک ماده سرطان زا در نظر گرفته می شود.
تحقیقات نشان داده است که قرار گرفتن در معرض این رنگ باعث بیش فعالی در کودکان می شود و مواد غذایی حاوی این ماده تاثیر منفی بر سطح فعالیت در کودکان خواهند داشت.
سازمان بهداشتی جهانی نیز حساسیت زایی این ماده را انسان تائید کرده است و به دلیل عوارض جانبی شدید حاصل از رنگ پونسیو ۴R، باید اطلاعات کاملی در رابطه با مصرف این رنگ در مواد غذایی و نوشیدنی ها در اختیار افراد قرار بگیرد.

در حال حاضر به دلیل عوارض جانبی و اختلالات احتمالی ناشی از رنگ پونسیو ۴R تولید، فروش و مصرف این ماده در نروژ و ایالات متحده ممنوع شده است. این رنگ برای پوست شدیدا” حساسیت زاست و می تواند باعث درماتیت تماسی آنزیماتیک شود.

رنگ پونسیو ۴R برای دستگاه های دفعی انسان ها مضر است و می تواند باعث بزرگ شدن کبد و کلیه ها شود که اغلب نشان دهنده وجود بیماری در این اندام هاست. این رنگ مصنوعی بر روی دستگاه گوارش نیز اثرات سوئی دارد و می تواند باعث ایجاد تومورهای روده و اسهال مزمن شود. رنگ پونسیو ۴R سیستم ایمنی را تضعیف می کند و با ایجاد آنافیلاکسی می تواند تهدید کننده حیات باشد.

خرید رنگ پونسیو

یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه شیمیایی، خرید رنگ پونسیو از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است. با هدف افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران از کیفیت محصول موردنظر در فرایند خرید رنگ پونسیو، ما به عنوان مرجع مواد شیمیایی در ایران، تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین فروشندگان رنگ پونسیو را در این بخش و همچنین بنر بالای صفحه به شما معرفی نماییم. امیدواریم با معرفی تامین کنندگان منتخب، نگرانی های خریداران محترم کاهش یافته و بتوانیم لذت تجربه خرید رنگ پونسیو با قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه نماییم.



  • محل تبلیغ شما

فروش انواع مواد شیمیایی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا