Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
صنایع شیمیایی

قیمت فروش و خرید کینولین | کاربرد کینولین چیست؟

این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها، خواص و کاربرد کینولین و موارد مصرف گوناگون آن است.

خرید و فروش مواد شیمیایی صنایع غذایی و دارویی - - بازرگانی امید
خرید و فروش مواد شیمیایی صنایع غذایی و دارویی – – بازرگانی امید

همچنین اگر تصمیم به خرید کینولین دارید، برای آگاهی یافتن از قیمت خرید و فروش کینولین در بازار مواد شیمیایی می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان کینولین در انتهای مقاله استفاده نمایید. حجم محصول، درصد خلوص، نرخ ارز و شرکت تولیدکننده به طور کلی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت مواد شیمیایی هستند؛ قیمت کینولین نیز تحت تاثیر این موارد است. لازم به ذکر است لیست فروشندگان پیشنهادی در پایان مقاله، همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش کینولین به روزرسانی می‌شود.

کینولین یک ترکیب آلی آروماتیک هتروسیلیک با فرمول شیمیایی C9H7N است. کینولین مایعی جاذب رطوبت با بوی شدید است که در صورت قدیمی بودن محلول و در صورت قرار گرفتن در معرض نور به رنگ زرد است که بعدا قهوه ای می شود.

کینولین در آب سرد فقط کمی محلول است اما به راحتی در آب داغ و اکثر حلال‌های آلی حل می شود. خود کینولین کاربردهای کمی دارد اما بسیاری از مشتقات آن کاربردهای متنوع و مفیدی دارند.

مانند سایر ترکیبات هتروسیکلی ازت از جمله مشتقات پیریدین، کینولین اغلب به عنوان یک آلاینده زیست محیطی تأسیسات پردازش نفت یا زغال سنگ گزارش می شود. این ماده در صنایع پرداخت چوب نیز یافت می شود.

مراکز خرید و قیمت فروش کینولین در تهران و شهرستان‌ ها

اغلب مراکز خرید و فروش کینولین و دیگر مواد شیمیایی در تهران وجود دارند و فروشندگان کینولین در سایر استان و شهرستان ها در بیشتر موارد، خرید خود را از تهران انجام می دهند. به همین دلیل، توصیه می شود که در صورت امکان سعی کنید تا خرید مواد شیمیایی از تهران انجام شود. چرا که

  • اغلب شرکت های واردکننده کینولین در تهران مستقر هستند.
  • به دلیل اینکه خرید کینولین در سایر استان ها و شهرستان ها در بیشتر موارد از طریق چندین واسطه انجام می شود، خرید در تهران می تواند از نظر قیمت مقرون به صرفه تر و ارزان تر باشد.
  • از آنجایی که در تهران به تامین کننده اصلی کالا نزدیک تر هستید و بیشتر انبارهای اصلی مواد شیمیایی در شهر تهران قرار دارند، احتمال اصالت و مرغوبیت کالا نیز افزایش می یابد.

اما باید توجه نمود که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در تهران از نظر تجربه، سابقه و کیفیت در یک سطح قرار ندارند. به همین دلیل در این صفحه و سایر صفحات مرتبط با مواد شیمیایی در سایت جهان شیمی، تلاش کرده ایم برترین و باسابقه ترین شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش کینولین را به شما معرفی کنیم. شرکت هایی که در بنر بالای این صفحه یا در کادر «فروشندگان پیشنهادی» در پایان این مقاله معرفی شده اند، همگی به طور مرتب مورد بازبینی قرار می گیرند. خالی از لطف نیست که یادآور شویم از جمله مهمترین شرایط شرکت ها برای قرار گرفتن در بخش های مذکور و معرفی به خریداران، میزان سابقه، اعتبار و تجربه آن ها است.

پاسخ به سوالات در نشریه جهان شیمی فیزیک

 

مشتقات کینولین کاربرد وسیعی در ترکیبات طبیعی و سنتتیک دارویی دارند. کینولین ها خاصیت ضدعفونی کننده، ضد تب و ضد روان پریشی دارند و به عنوان ماده ضد مالاریا برای تهیه بسیاری از داروها مورد استفاده قرار می گیرند.

کاربرد کینولین

کینولین ساده ترین عضو کلاس ترکیبات کینولینی است که از یک حلقه ارتو بنزنی که به کربن های ۲ و ۳ حلقه پیریدین متصل شده تشکیل شده است. این ماده به عنوان ماده طعم دهنده در مشروبات الکلی، کاکائو و چای سیاه وجود دارد.

در بین ترکیبات هتروسیکلیک، کینولین یک ماده ممتاز است که نقش مهمی در تولید داروهای جدید دارد و مشتقات جدید آن به عنوان ترکیبات بیولوژیکی فعال شناخته شده اند.

با توجه به طیف گسترده ای از فعالیت‌های بیولوژیکی و دارویی، مسیرهای سنتتیک متعددی برای سنتز این ماده و مشتقات آن ایجاد شده است و تولید کینولین مصنوعی از تولید این ماده از زغال سنگ پیشی گرفته است.

بعلت قیمت خرید و فروش مناسب کینولین بطور عمده برای ساخت اسید نیکوتینیک استفاده می شود که در انسان از بروز بیماری پلاگر جلوگیری می کند. این ماده و مشتقات آن به طور گسترده ای به عنوان قارچ کش ها، بیوسیدها، آنتی بیوتیک ها، آلکالوئیدها، رنگها، مواد شیمیایی لاستیکی و مواد طعم دهنده استفاده می شود.

کاربردهای صنعتی کینولین شامل استفاده از آنها به عنوان مهارکننده های خوردگی، مواد نگهدارنده، حلالهای رزین و ترپنها است. آنها همچنین در ساخت رنگهای محلول در روغن، رنگ های غذایی، دارویی، معرف pH و سایر ترکیبات آلی استفاده می شوند.

این ترکیب شیمیایی یکی از کاتابولیت های تریپتوفان و یک جزء ضروری در برخی از داروهای ضد فشار خون مانند منبسط کنده های عروق محیطی از جمله پرازوسین و دوکسازوسین است.

کینولین چیست

کینولین یک ماده آلی است که در آب گرم قابل انحلال است و دارای مشتقات فراوانی است که مشتقات آن بیش از خود کینولین در صنایع استفاده می شود. این محصول و مشتقات آن در صنعت به عنوان نگهدارنده و مهارکننده خوردگی و همچنین برای تولید رنگ های غذایی و دارویی و همچنین رنگ محلول در روغن به کار برده می شود. این ماده همچنین به عنوان یکی از اجزای مهم در صنعت دارو برای ساخت داروهای فشار خون استفاده می شود.

کینولین یلو

کینولین یلو یک ماده زرد رنگ است که برای ایجاد رنگ زرد که دارای محبوبیت فراوانی است در بسیاری از صنایع استفاده می شود. البته دوز مشخصی از آن برای استفاده تعیین شده است زیرا به عنوان یک افزودنی مجاز به صورت مصنوعی تولید شده است و ممکن است در صورت استفاده در مقادیر بالا عوارضی را به دنبال داشته باشد. این رنگ خوراکی مصنوعی برای استفاده در کمپوت میوه، روغن ها و محصولات لبنی، چاشنی ها و شیرینجات و انواع نوشیدنی ها مجاز بوده و برای ایجاد رنگ زرد درخشان که پایداری بالایی نیز دارد به کار برده می شود.

Quinoline

Quinoline یک ماده غذایی است که به صورت مصنوعی به دو شکل محلول در آب و محلول در روغن برای استفاده در صنایع مختلف تولید و به بازار عرضه شده است. این محصول با داشتن رنگدانه های زرد رنگ با پایداری بالا و مقاومت مناسب در برابر عوامل محیطی در بسیاری از صنایع استفاده می شود و با شماره E104 شناخته می شود. این محصول به عنوان یک افزودنی مجاز در صنعت محصولات آرایشی در سایه چشم و مداد چشم و… استفاده می شود. علاوه بر این در محصولات دارویی مانند قرص، شربت و یا مکمل ها برای بهتر شدن ظاهر این محصولات به کار برده می شود.

بنزوات سدیم

بنزوات سدیم ماده ای است که به صورت صنعتی تولید شده است و به عنوان یک ماده افزودنی مجاز در صنایع غذایی کمک می کند که محصولات برای مدت طولانی تر قابل استفاده بمانند. همچنین در برخی از محصولات که دارای PH اسیدی هستند نیز با کمک به ماندگاری بیشتر از رشد میکروارگانیسم های مضر جلوگیری می کند. این محصول هنگامی که در صنعت دارو به کار برده می شود علاوه بر اینکه ماندگاری محصولات دارویی را بالا می برد در قرص ها به عنوان یک روان کننده عمل می کند و کمک می کند تجزیه آنها در بدن با سرعت بیشتری انجام گیرد.

سان ست یلو

سان ست یلو پودری حاوی رنگدانه های نارنجی است که به عنوان یک رنگ مصنوعی پر کاربرد در محصولات رنگ نارنجی بسیار زیبایی را ایجاد می کند. این ترکیب نسبت به رنگ های طبیعی حاوی این رنگدانه از نظر ساختاری مقاومت بالاتری دارد و همچنین به عنوان یک محصول باکیفیت در برابر گرما کاملا خواص خود را حفظ می کند. این ترکیب در محصولات غذایی مانند آرد سوخاری، شکلات و کارامل، پفک ها، پودرهای دسر، غذاهای فرآوری شده برای تشدید رنگ و به منظور اشتهاآور شدن غذاها به کار برده می شود.

استرگام

استرگام به عنوان یک ماده افزودنی در بسیاری از محصولات غذایی و دارویی و آرایشی و بهداشتی به کار برده می شود. در واقع می توان گفت این ماده به عنوان یک امولسیفایر عمل می کند و اجزای ناهمگن مانند روغن وآب را در محصولات تولیدی در کنار یکدیگر نگه می دارند و از جدا شدن آنها از سایر مواد تشکیل دهنده جلوگیری می کند. استرگام به عنوان یک محصول صنعتی در اندازه های مختلف از کشور چین خریداری می شود در محصولات پرمصرفی مانند آدامس و بستنی به کار برده می شود.

رنگ برلیانت بلو

رنگ برلیانت بلو رنگ خوراکی است که به دو شکل جامد پودری شکل و مایع محلول در روغن تولید و به بازار عرضه شده است. این رنگ خوراکی با رنگدانه آبی به صورت مصنوعی تولید می شود زیرا رنگ آبی را به صورت طبیعی نمی توان تولید کرد. به همین دلیل این رنگدانه به عنوان یکی از پرمصرف ترین رنگ های خوراکی در صنعت شناخته می شود. این ماده در صنایع غذایی در محصولاتی مانند نوشیدنی ها و بستنی  و در صنایع بهداشتی و آرایشی در محصولاتی مانند صابون، خمیر دندان و در صنعت دارو در داروهای مخصوص کودکان مورد استفاده قرار می گیرد.

خطرات و عوارض کینولین

کینولین عمدتا به عنوان ماده واسطه در محصولات مورد استفاده قرار می گیرد و قرار گرفتن در معرض آن عمدتا از طریق استنشاق دود سیگار رخ می دهد. این ماده به سرعت در اتمسفر و آب تجزیه می شود.

این ترکیب کمی متراکم تر از آب است و باعث تحریک پوست، چشم ها و غشاهای مخاطی شود. بلع این ماده ممکن است سمی باشد و قرارگرفتن کوتاه مدت در معرض بخارات آن باعث تحریک چشم، بینی و گلو شده و ممکن است باعث سردرد، سرگیجه و حالت تهوع در انسان شود.

علاوه بر این انسان ها از طریق استنشاق هوای محیط آلوده ممکن است در معرض مقدار اندک این ماده قرار بگیرند. کینولین با اسیدهای قوی، اکسیدکننده ها، تتروکسیدهای دی نیتروژن، روغن بذرکتان، تیونیل کلرید، مالئیک انهیدرید و پرکرومات ناسازگار است و با اکثر ترکیبات ناسازگار به شدت واکنش می دهد.

اطلاعاتی درباره اثرات مزمن (طولانی مدت) این ماده بر روی تولید مثل، تکامل یا سرطان زایی در انسان در دسترس نیست ولی آسیب کبدی در موش هایی که به مدت طولانی در معرض این ماده قرار گرفته اند، مشاهده شده است. همچنین تومورهای عروق کبدی در موش هایی که به مدت طولانی مواد غذایی حاوی کینولین مصرف کرده اند، دیده شده است.

 

خرید کینولین

یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه شیمیایی، خرید کینولین از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است. با هدف افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران از کیفیت محصول موردنظر در فرایند خرید کینولین، ما به عنوان مرجع مواد شیمیایی در ایران، تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین فروشندگان کینولین را در این بخش و همچنین بنر بالای صفحه به شما معرفی نماییم. امیدواریم با معرفی تامین کنندگان منتخب، نگرانی های خریداران محترم کاهش یافته و بتوانیم لذت تجربه خرید کینولین با قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه نماییم.



  • محل تبلیغ شما

فروش انواع مواد شیمیایی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا