Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
صنایع شیمیاییمحصولات شیمیایی

قیمت فروش و خرید سولفات نیکل | کاربرد سولفات نیکل چیست؟

این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها، خواص و کاربرد سولفات نیکل و موارد مصرف گوناگون آن است. همچنین اگر تصمیم به خرید سولفات نیکل دارید، برای آگاهی یافتن از قیمت خرید و فروش سولفات نیکل در بازار مواد شیمیایی می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان سولفات نیکل در انتهای مقاله استفاده نمایید. حجم محصول، درصد خلوص، نرخ ارز و شرکت تولیدکننده به طور کلی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت مواد شیمیایی هستند؛ قیمت سولفات نیکل نیز تحت تاثیر این موارد است. لازم به ذکر است لیست فروشندگان پیشنهادی در پایان مقاله، همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش سولفات نیکل به روزرسانی می‌شود.

سولفات نیکل ترکیبی معدنی به رنگ زرد، سبز یا آبی است که با گرم کردن گازهای سمی تولید می کند. سولفات نیکل در آبکاری و به عنوان یک واسطه شیمیایی برای تولید سایر ترکیبات نیکل استفاده می شود.

این ترکیب شیمیایی همچنین به عنوان سولفات نیکل (II) شناخته می شود و فرمول شیمیایی آن NiSO4 است. سولفات نیکل در حالت بدون آب، جامدی کریستالی به رنگ زرد- سبز است که می تواند به صورت هگزاهیدرات آبی – سبز یا هپتاهیدرات سبز رنگ نیز وجود داشته باشد.

سولفات نیکل به عنوان مینرال کمیاب در طبیعت یافت می شود و نوع هپتاهیدرات آن در هوا نسبتا ناپایدار است و نوع منوهیدرات آن جزء ترکیبات معدنی بسیار نادر طبقه بندی می شود. این ماده بر اساس شرایط محیطی و قرارگرفتن در معرض رطوبت می تواند رنگ های مختلفی داشته باشد.

مراکز خرید و قیمت فروش سولفات نیکل در تهران و شهرستان‌ ها

اغلب مراکز خرید و فروش سولفات نیکل و دیگر مواد شیمیایی در تهران وجود دارند و فروشندگان سولفات نیکل در سایر استان و شهرستان ها در بیشتر موارد، خرید خود را از تهران انجام می دهند. به همین دلیل، توصیه می شود که در صورت امکان سعی کنید تا خرید مواد شیمیایی از تهران انجام شود. چرا که

  • اغلب شرکت های واردکننده سولفات نیکل در تهران مستقر هستند.
  • به دلیل اینکه خرید سولفات نیکل در سایر استان ها و شهرستان ها در بیشتر موارد از طریق چندین واسطه انجام می شود، خرید در تهران می تواند از نظر قیمت مقرون به صرفه تر و ارزان تر باشد.
  • از آنجایی که در تهران به تامین کننده اصلی کالا نزدیک تر هستید و بیشتر انبارهای اصلی مواد شیمیایی در شهر تهران قرار دارند، احتمال اصالت و مرغوبیت کالا نیز افزایش می یابد.

اما باید توجه نمود که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در تهران از نظر تجربه، سابقه و کیفیت در یک سطح قرار ندارند. به همین دلیل در این صفحه و سایر صفحات مرتبط با مواد شیمیایی در سایت جهان شیمی، تلاش کرده ایم برترین و باسایقه ترین شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش سولفات نیکل را به شما معرفی کنیم. شرکت هایی که در بنر بالای این صفحه یا در کادر «فروشندگان پیشنهادی» در پایان این مقاله معرفی شده اند، همگی به طور مرتب مورد بازبینی قرار می گیرند. خالی از لطف نیست که یادآور شویم از جمله مهمترین شرایط شرکت ها برای قرار گرفتن در بخش های مذکور و معرفی به خریداران، میزان سابقه، اعتبار و تجربه آن ها است.

پاسخ به سوالات در نشریه جهان شیمی فیزیک

کاربرد سولفات نیکل

سولفات نیکل معمولاً به عنوان محصول فرعی پالایش مس به دست می آید و با انحلال فلز نیکل یا اکسیدهای نیکل در اسید سولفوریک نیز تولید می شود.

سولفات نیکل در تولید مواد تثبیت کننده رنگ در رنگرزی و چاپ بر روی منسوجات، آبکاری، پوشش رنگ ها و جلاها مورد استفاده قرار می گیرد. از دیگر مصارف سولفات نیکل می توان به کاربرد آن در صنعت تولید کاشی و سرامیک، سیاه کردن روی و تولید برنز نیز اشاره کرد. این فلز در ترکیب گوشواره، انگشتر، سکه ها و مدال های ورزشی وجود دارد.

سولفات نیکل در آزمایشگاه ها برای ارزیابی حساسیت مغناطیسی مورد استفاده قرار می گیرد. همه اشکال سولفات نیکل سمی و سرطان زا هستند و باید با اقدامات فوری مانع از انتشار آنها در محیط زیست شد.

عوارض و خطرات خرید سولفات نیکل برای سلامتی

سولفات نیکل بر ریه ها، کلیه ها، دستگاه گوارش و سیستم عصبی تأثیر می گذارد و به عنوان یک ماده سرطان زا شناخته می شود و قرار گرفتن در معرض آن خطر ابتلا به سرطان ریه و بینی را افزایش می دهد.

نیکل یکی از عناصری است که در خاک، آب، هوا و بیوسفر وجود دارد و بیشتر برای ساخت فولاد ضد زنگ استفاده می شود. نیکل شایعترین علت حساسیت به فلز است و آلرژی نسبت به آن یک مشکل پوستی مزمن و عود کننده است که زنان بیشتر از مردان به آن مبتلا می شوند و ممکن است در هر سنی بروز کند. قرار گرفتن در معرض این ماده می تواند باعث ایجاد درماتیت شدید، حساسیت پوستی و شبه آسم شود.

نیکل در بیشتر مواد خوراکی موجود در رژیم غذایی وجود دارد و مواد غذایی به عنوان منبع اصلی قرار گرفتن در معرض نیکل در نظر گرفته می شوند. شایان ذکر است که به دلیل تفاوت در مقدار نیکل در خاک، ممکن است میزان نیکل در مواد غذایی از نظر مکانی متفاوت باشد.

با این حال، برخی از غذاها به طور معمول حاوی مقدار زیادی نیکل هستند و در افراد حساس به نیکل می توانند درماتیت را تحریک کند. انتخاب دقیق مواد غذایی با غلظت نیکل نسبتاً کم می تواند باعث کاهش جذب نیکل بطور روزانه شود.

نیکل در خوراکی هایی مانند آجیل، لوبیا خشک و نخود فرنگی، دانه سویا و شکلات یافت می شود. بدن به مقدار بسیار کمی نیکل نیاز دارد و این ماده اغلب به عنوان عناصر کمیاب در ترکیب مولتی ویتامین ها مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت سولفات نیکل بلژیک

سولفات نیکل بلژیک برای استفاده در فرمولاسیون های نیکل الکترولس تولید می شود و خالص ترین شکل موجود در بازار است. با توجه به مشخصات مورد نیاز از مواد اولیه با دقت انتخاب شده تولید می شود و تحت آزمایش کنترل کیفیت دقیق قرار می گیرد.

از این سولفات نیکل همچنین می توان برای اهداف گسترده ای به جز آبکاری مانند رنگ آمیزی آلومینیوم، کاتالیزورها و مواد باتری استفاده کرد. این ماده باید در ظرف محکم نگه داری شود زیرا حتی در یک محیط بسته در معرض دمای بالای ۶۰-۶۵ درجه سانتی گراد در معرض تخریب است.

 

جدول مشخصات، خواص و ویژگی های سولفات نیکل

نام انگلیسی Nickel sulfate
فرمول مولکولی NiSO₄
جرم مولی ۱۵۴.۷۵ g/mol
چگالی ۳.۶۸ g/cm³
نقطه جوش ۸۴۰ °C

قیمت خرید سولفات نیکل ۶ آبه

سولفات نیکل ۶ آبه یک ترکیب معدنی است که به عنوان ماده خشک کننده، در رنگ آمیزی فلزات، در سرامیک ها و برای تولید خشک کن ها برای استفاده در سپرهای محافظ استفاده می شود. به طور گسترده در قاب های سربی استفاده می شود، در حالی که آلیاژ Cu-Ni-Sn در پایانه ها، گیره ها و فنرها استفاده می شود.

فروش سولفات نیکل شش آبه

سولفات نیکل در حمام های آبکاری و برای تولید سایر ترکیبات نیکل به عنوان مثال هیدروکسید نیکل اغلب به کار برده می شود. ترکیبات نیکل بسیار قابل اشتعال است بنابراین باید در هنگام استفاده احتیاط کرد.

قیمت فروش سولفات نیکل یومیکور

سولفات نیکل یومیکور یک شکل شیمیایی از نیکل است که به عنوان یک جزء بسیار مهم در ساخت اجزای کاتدی باتری ها توسط بخش خودروهای الکتریکی (EV) ارزش زیادی دارد. ظهور باتری ‌های لیتیوم یونی و استفاده از آن‌ها در خودروهای الکتریکی، همراه با فشار جهانی برای کاهش انتشار سوخت‌های فسیلی، انقلابی در بخش نیکل ایجاد کرده است. مزیت اصلی استفاده از سولفات نیکل یومیکور در باتری ها این است که چگالی انرژی بالاتر و ظرفیت ذخیره سازی بیشتر را با هزینه کمتر ارائه می دهد.

پرسش های رایج در مورد سولفات نیکل

سریع ‌ترین و مطمئن ‌ترین راه برای خرید و استعلام قیمت سولفات نیکل چیست؟
یک راه سریع، ساده و مطمئن برای خرید سولفات نیکل و استعلام قیمت سولفات نیکل، تماس با فروشندگانی است که توسط جهان شیمی تایید شده‌اند و شما می ‌توانید در ابتدا و انتهای این مقاله آن ها را مشاهده نمایید.

قیمت کلرید نیکل

قیمت کلرید نیکل باتوجه به میزان خلوص آن متفاوت است و اغلب با قیمت های متفاوتی در بازار به فروش می رسد. بیشترین مقدار کلرید نیکل تولیدی برای آبکاری استفاده می شود. انحلال نیکل فلزی آند را تسریع می کند، در حالی که برای افزایش سطح الکترولیت محلول عمل می کند. در انواع آبکاری نیکل، ناخالصی هایی مانند روی، مس، سرب و آهن مورد نیاز نیست. بنابراین، به کلرید نیکل با خلوص بالا نیاز است.

قیمت خرید و تولید سولفات نیکل

سولفات نیکل یک ترکیب معدنی است که بسته به اشکال هیدراته آن در حالت های مختلف وجود دارد. سولفات نیکل را می توان در آزمایشگاه با حل کردن اکسید نیکل در اسید سولفوریک تهیه کرد. این واکنش محلول غلیظی از سولفات نیکل هپتا هیدرات تشکیل می دهد. هنگام حرارت دادن این محلول غلیظ، هگزا هیدرات سولفات نیکل کریستالی برای استفاده تجاری به دست می آید. سپس ناخالصی های آن با استفاده از محلول رقیق شده کربنات باریم از کریستال ها جدا می شود. این روش به طور گسترده ای برای تولید سولفات نیکل در مقادیر زیاد استفاده می شود.

فروش روی کربنات

روی کربنات یک پودر کریستالی سفید است که به طور طبیعی به صورت توده های دانه ای یا خاکی ایجاد می شود. به شکل خالص، بی رنگ، شفاف است، اما بیشتر با وجود آهن، منگنز، مس، و غیره دارای رنگ می شود و زمانی که تجزیه می شود اکسید روی و دی اکسید کربن تشکیل می شود. این ترکیب عمدتا در پمادها استفاده می شود و جای کربنات ناخالص سابق را که کالامین نامیده می شود را می گیرد. همچنین در سطوح ملتهب به عنوان قابض و جاذب استفاده می شود.

قیمت سولفات نیکل صنعتی

سولفات نیکل صنعتی در آبکاری نیکل و به عنوان ماده خام برای تولید کاتالیزور، برای رنگرزی و چاپ پارچه و در ساخت جواهرات استفاده می شود. افزایش تقاضای تولیدکنندگان باتری خودروهای الکتریکی برای تولید باتری‌های لیتیوم یون عامل کلیدی دیگری است که انتظار می ‌رود استفاده از این ترکیب شیمیایی را افزایش دهد. سولفات نیکل به طور گسترده ای برای تولید مواد پیش ساز، یعنی کاتدها، برای باتری های لیتیوم یون استفاده می شود، زیرا امکان تحویل چگالی انرژی بالاتر و ظرفیت ذخیره سازی بهبود یافته را با هزینه کمتر فراهم می کند.

سولفات نیکل در ظروف، جواهرات، سکه، عینک و دکمه های فلزی و برای ساخت گیره کاغذ، رنگ مینا، سیم کشی برق و کلید استفاده می شود. این ماده یک کاهنده قوی است که در رنگرزی و چاپ منسوجات، پوشش ‌ها و سرامیک‌ ها و حمام‌های آبکاری کاربرد دارد.

فروش آمونیوم نیکل سولفات

سولفات نیکل آمونیوم یک جامد کریستالی سبز رنگ است. این ماده کمی سمی و سرطان زا است. هنگامی که حرارت داده می شود تا تجزیه شود، بخارهای بسیار سمی نیکل فلزی، اکسیدهای گوگرد و اکسیدهای نیتروژن ساطع می کند. خطر اصلی، تهدید محیط زیست است. باید اقدامات فوری برای محدود کردن گسترش آن به محیط زیست انجام شود. این ترکیب برای آبکاری نیکل استفاده می شود.

آمونیوم نیکل سولفات یک موجودیت هماهنگ کننده نیکل است که شامل آمونیوم، نیکل و سولفات است که در آن نسبت آمونیوم به آهن (۲+) به یون های سولفات ۲:۱:۲ است. این ترکیب یک نمک آمونیوم، یک سولفات فلزی و یک نهاد هماهنگ کننده نیکل است.

خرید سولفات مس

سولفات مس یا سولفات مس (CuSO4) یک ترکیب معدنی است که از ترکیب مس با گوگرد به وجود می آید. این ترکیب به شکل بلورهای آبی یا سبز روشن وجود دارد که پنتاهیدرات (CuSO4.5H2O) نامیده می شود. این ماده به طور گسترده در بسیاری از صنایع با استفاده نهایی مانند کشاورزی، معدن و متالورژی، و مراقبت های بهداشتی و غیره استفاده می شود. همچنین در صنایع چسب، ساختمان، شیمیایی و نساجی کاربرد دارد جایی که می‌توان از آن برای تولید محصولاتی مانند نگهدارنده‌های چوب، حشره‌ کش‌ها و رنگ‌ ها استفاده کرد. سولفات مس همچنین برای پالایش، آبکاری الکتریکی، توسعه باتری ها استفاده می شود و می تواند به عنوان یک الکترولیت در پالایش مس استفاده شود.

قیمت سولفات نیکل

قیمت سولفات نیکل بر اساس درجه هیدراتاسیون متفاوت است. گرد و غبار این ماده معدنی بسیار قابل اشتعال است. نمک های ترکیبات نیکل ماهیت سمی دارند و سولفات نیکل یک سرطان زا شناخته شده است. این ماده به عنوان الکترولیت برای کاربرد فلزکاری آبکاری نیکل است. همچنین به عنوان ماده خشک کننده، در رنگ آمیزی فلزات، در سرامیک ها و برای تولید خشک کن ها در سپرهای محافظ استفاده می شود.

فروش سولفات نیکل

سولفات نیکل معمولا با قیمتی بالاتر از قیمت اصلی نیکل به فروش می رسد. مصرف کنونی جهانی نیکل ۲.۳ میلیون تن در هر سال است که اکثریت آن برای فولاد ضد زنگ مصرف می شود. به علت تقاضای بالا برای این ماده قیمت های متفاوتی برای فروش توسط تولید کنندگان ارائه می شود. استفاده از سولفات نیکل در باتری ها با بالا بردن ظرفیت ذخیره سازی زمان ماندگاری شارژ را افزایش می دهد که برای عملکرد دوربرد EV مهم است. نیکل همچنین باتری ها را در هنگام شارژ و استفاده پایدار و ایمن نگه می دارد.

خریدار سولفات نیکل

سولفات نیکل به دلیل کاربرد فراوان در صنعت توسط تولیدکنندگان صنایع مختلف به صورت عمده خریداری می شود. سولفات نیکل به عنوان یک الکترولیت در عملیات تکمیل سطوح فلزی مانند آبکاری و پالایش الکتریکی استفاده می شود. سولفات نیکل همچنین به عنوان لایه محافظ برای انواع فلزات و انواع مختلفی از کاتالیزورها و ترکیبات نیکل توسط این فرآیند ساخته می شوند.

خرید سولفات نیکل

یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه شیمیایی، خرید سولفات نیکل از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است. با هدف افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران از کیفیت محصول موردنظر در فرایند خرید سولفات نیکل، ما به عنوان مرجع مواد شیمیایی در ایران، تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین فروشندگان سولفات نیکل را در این بخش و همچنین بنر بالای صفحه به شما معرفی نماییم. امیدواریم با معرفی تامین کنندگان منتخب، نگرانی های خریداران محترم کاهش یافته و بتوانیم لذت تجربه خرید سولفات نیکل با قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه نماییم.



  • محل تبلیغ شما

فروش انواع مواد شیمیایی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا