Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
صنایع شیمیاییمحصولات شیمیایی

قیمت فروش و خرید سیانور پتاسیم | کاربرد سیانور پتاسیم چیست؟

این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها، خواص و کاربرد سیانور پتاسیم و موارد مصرف گوناگون آن است. همچنین اگر تصمیم به خرید سیانور پتاسیم دارید، برای آگاهی یافتن از قیمت خرید و فروش سیانور پتاسیم در بازار مواد شیمیایی می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان سیانور پتاسیم در انتهای مقاله استفاده نمایید. حجم محصول، درصد خلوص، نرخ ارز و شرکت تولیدکننده به طور کلی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت مواد شیمیایی هستند؛ قیمت سیانور پتاسیم نیز تحت تاثیر این موارد است. لازم به ذکر است لیست فروشندگان پیشنهادی در پایان مقاله، همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش سیانور پتاسیم به روزرسانی می‌شود.

سیانور پتاسیم، نمک سیانید معدنی با فرمول KCN است که به شدت سمی است و گاهی اوقات به جای سیانور سدیم مورد استفاده قرار می گیرد. سیانور پتاسیم به صورت توده های آمورف یا توده های بلوری با بوی ضعیف بادام تلخ وجود دارد.

سیانور پتاسیم یا سیانید پتاسیم برای استخراج طلا و نقره، آنالیزهای شیمیایی، تولید دیگر مواد شیمیایی و حشره کش ها مورد استفاده قرار می گیرد. گرم کردن این ماده شیمیایی تا مرحله تجزیه می تواند باعث تولید گاز خطرناک سیانید هیدروژن شود که بسیار سمی و خطرناک است.

مراکز خرید و قیمت فروش سیانور پتاسیم در تهران و شهرستان‌ ها

اغلب مراکز خرید و فروش سیانور پتاسیم و دیگر مواد شیمیایی در تهران وجود دارند و فروشندگان سیانور پتاسیم در سایر استان و شهرستان ها در بیشتر موارد، خرید خود را از تهران انجام می دهند. به همین دلیل، توصیه می شود که در صورت امکان سعی کنید تا خرید مواد شیمیایی از تهران انجام شود. چرا که

  • اغلب شرکت های واردکننده سیانور پتاسیم در تهران مستقر هستند.
  • به دلیل اینکه خرید سیانور پتاسیم در سایر استان ها و شهرستان ها در بیشتر موارد از طریق چندین واسطه انجام می شود، خرید در تهران می تواند از نظر قیمت مقرون به صرفه تر و ارزان تر باشد.
  • از آنجایی که در تهران به تامین کننده اصلی کالا نزدیک تر هستید و بیشتر انبارهای اصلی مواد شیمیایی در شهر تهران قرار دارند، احتمال اصالت و مرغوبیت کالا نیز افزایش می یابد.

اما باید توجه نمود که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در تهران از نظر تجربه، سابقه و کیفیت در یک سطح قرار ندارند. به همین دلیل در این صفحه و سایر صفحات مرتبط با مواد شیمیایی در سایت جهان شیمی، تلاش کرده ایم برترین و باسایقه ترین شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش سیانور پتاسیم را به شما معرفی کنیم. شرکت هایی که در بنر بالای این صفحه یا در کادر «فروشندگان پیشنهادی» در پایان این مقاله معرفی شده اند، همگی به طور مرتب مورد بازبینی قرار می گیرند. خالی از لطف نیست که یادآور شویم از جمله مهمترین شرایط شرکت ها برای قرار گرفتن در بخش های مذکور و معرفی به خریداران، میزان سابقه، اعتبار و تجربه آن ها است.

پاسخ به سوالات در نشریه جهان شیمی فیزیک

قیمت سیانور پتاسیم

سیانور پتاسیم محتوی ترکیب برابری از کاتیون های پتاسیم و آنیون های سیانید است و می تواند سیتوکروم اکسیداز و سوپراکسید دیسموتاز را مهار کند و به عنوان یک نوروتوکسین عمل می کند.

خواص شیمیایی این ماده بسیار شبیه به سیانور سدیم است. این ماده با جذب رطوبت یا دی اکسید کربن، به آرامی در هوا تجزیه می شود و با گرم شدن به سرعت تجزیه شده و گاز سمی سیانید هیدروژن را تولید می کند .

این ترکیب شیمیایی به روشهای مختلفی از طریق هیدروکسید پتاسیم (KOH) به صورت صنعتی تهیه می شود. واکنش سیانید هیدروژن با محلول آبی KOH و به دنبال آن حذف آب منجر به تولید سیانور پتاسیم می شود. این ترکیب می تواند از واکنش فرمالدهید (HCONH2) با KOH نیز تهیه شود.

این سیانور در آب محلول است و مزه ای گس و سوزاننده دارد. ظاهر این ماده شبیه شکر است و هر سال حدود ۵۰۰۰۰ تن سیانور پتاسیم با دو فرآیند فوق تولید می شود.

این ماده یک معرف قدرتمند است که به دلیل کاربردهای گسترده، تقاضا برای تولید صنعتی آن در حال افزایش است. سیانور پتاسیم می تواند در واکنش با بازها یا هیدروژن پراکسید مشتقات سیانات کمتر خطرناک را ایجاد کند. در واکنش با اسیدهای نیز می تواند سیانید هیدروژن تولید کند، بنابراین بلورهای سیانور پتاسیم باید در جای خشک و خنک و به دور از اسید و رطوبت نگه داری شوند.

کاربرد سیانور پتاسیم

این سیانور در صنعت معدن برای استخراج طلا و سایر فلزات استفاده می شود. کاربردهای اصلی این ماده در سنتز ترکیبات آلی و در تهیه بسیاری از مواد شیمیایی مفید، پلاستیک و داروها است. همچنین از این ماده برای آبکاری، توسعه عکاسی و تولید حشره کش استفاده می شود.

این ماده برای سنتز ترکیبات آلی از جمله نیتریل ها و اسیدهای کربوکسیلیک استفاده می شود. این ماده یک واسطه شیمیایی قدرتمند برای تولید ترکیبات آلی است.

فروش سیانور پتاسیم

این ترکیب بسیار سمی است و مانند سیانید سدیم یک سم قوی محسوب می شود. سیانور پتاسیم در صورت بلع حتی در دوزهای کوچک نیز سریع عمل می کند. قرار گرفتن در معرض سیانور پتاسیم جامد نیز می تواند خطرناک باشد زیرا به آرامی گاز سمی سیانید هیدروژن را در هوا آزاد می کند که استنشاق آن سمی است.

خطرات و عوارض خرید سیانید پتاسیم

سیانید پتاسیم در یک فرآیند بسته و خودکار تولید می شود، بنابراین هیچ راهی برای ورود آن در محیط زیست در نظر گرفته نشده است.

هنگام استفاده از این ماده اطمینان حاصل کنید که تهویه کافی در محل وجود دارد. همیشه از دستکش های مقاوم شیمیایی استفاده کنید تا از دست ها، پوست شما محافظت کند. همچنین با عینک های محافظ از چشم های خودتان مراقبت کنید.

استفاده از ماسک های فیلتر دار مناسب برای جلوگیری از استنشاق بخارات این ماده سمی ضروری است و قبل از دفع فاضلاب حتما اقدامات لازم برای خنثی سازی این ماده را انجام دهید تا در محیط زیست رها نشود.

فروش قرص سیانید پتاسیم

سیانید پتاسیم به صورت یک ماده جامد سفید رنگ و جاذب رطوبت به صورت کپسول یا قرص به بازار عرضه می شود. هنگامی که به گاز هیدروژن سیانید تجزیه شود بویی مشابه با بادام تلخ را آزاد می کند که می تواند موجب ایجاد مشکلات تنفسی و یا حتی مرگ شود. این ترکیب در صنعت کاربرد فراوانی دارد به عنوان مثال برای استخراج طلا از معادن و آبکاری و همچنین در صنعت جواهرسازی استفاده می شود.علاوه بر این در تولید مواد آلی مانند نیتریل و اسیدهای کربوکسیلیک به ویژه در واکنش وان ریشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

 سیانید پتاسیم قیمت

سیانید پتاسیم به عنوان یک ماده محلول در آب به صورت گسترده ای در صنعت مورد استفاده قرار می گیرد. کشورهای تولید کننده این ماده با توجه به نوسانات بازار جهانی این ماده را قیمت گذاری و به فروش می رسانند. این ترکیب شیمیایی در کاربردهایی مانند استخراج طلا مورد استفاده قرار گیرد. دلیل استفاده از سیانید پتاسیم در استخراج فلزات گرانبها مانند طلا و نقره و سایر فلزات گرانبها بالا بودن واکنش پذیری این ترکیب است.

 

جدول مشخصات، خواص و ویژگی های سیانور پتاسیم

نام انگلیسی Potassium cyanide
فرمول شیمیایی KCN
جرم مولی ۶۵.۱۲ g/mol
نقطه جوش ۱,۶۲۵ °C
نقطه ذوب ۶۳۴.۵ °C
چگالی ۱.۵۲ g/cm³

سیانور پتاسیم خرید

سیانور پتاسیم به عنوان یک نمک معدنی سمی و کشنده به شکل کریستال های سفید رنگ و یا گرانول و قرص از طریق دو روش تولید می شود. روشی که برای تولید عمده این ماده مورد استفاده قرار می گیرد واکنش فرمالدهید با هیدروکسید پتاسیم است. تولید کنندگان صنایع برای تهیه و تولید برخی از مواد آلی و استخراج فلزات گرانبها مانند طلا از معادن، آبکاری الکتریکی، در صنعت جواهرسازی به منظور سنباده کشیدن فلزات گرانبها و همچنین در صنعت عکاسی برای تثبیت عکس در فرآیند کلودین اقدام به خرید سیانور پتاسیم می کنند.

فروش Msds فروش سیانور پتاسیم

سیانور پتاسیم به عنوان یک ترکیب شیمیایی پرکاربرد که بسیار سمی و خورنده است کاربرد بسیار فراوانی در صنعت دارد و در بازارهای جهانی عرضه و به فروش می رسد. این ماده شیمیایی در بسیاری از مواد غذایی به صورت طبیعی وجود دارد اما در مقادیر بالا و برای مصارف تجاری به صورت صنعتی تولید می شود. زمانی که این ماده وارد بدن می شود به سرعت تنفس سلولی را مختل کرده و فرد دچار خفگی می شود. در صورت مسمومیت ظاهر فرد به دلیل عدم اکسیژن رسانی کبود یا قرمز رنگ می شود بنابراین بهتر است قبل از استفاده از سیانور پتاسیم msds محصول را مطالعه کنید.

فروش پتاسیم سیانید مرک

پتاسیم سیانید با ظاهری شبیه شکر به عنوان یک ماده پرکاربرد در صنعت شناخته شده است و به دلیل مصارف فراوان، بازار جهانی تولید آن در حال گسترش است. این ماده به عنوان یک سم قوی حتی در مقدار بسیار اندک نیز می تواند بسیار خطرناک و کشنده باشد. افرادی که در معرض این ماده قرار می گیرند و یا این ماده را مصرف می کنند به دلیل اینکه به سرعت موجب جدا شدن اکسیژن از هموگلوبین می شود با کاهش تنفس و همچنین از بین بردن تنفس سلولی دچار خفگی و مرگ می شوند. البته در مراحل اولیه فرد دچار سردرد، گیجی و بیحالی و از دست رفتن هوشیاری خواهد شد و پس از مدتی با مختل شدن تنفس سلولی و عدم اکسیژن رسانی موجب مرگ می شود.

 

پرسش های رایج در مورد سیانور پتاسیم

قیمت سیانور پتاسیم در بازار به چه عواملی بستگی دارد؟
قیمت خرید و فروش سیانور پتاسیم به عواملی مثل نرخ دلار، درصد خلوص، برند تولید کننده، مرغوبیت و سود فروشنده بستگی دارد. برای اطلاع از آخرین قیمت سیانور پتاسیم می ‌توانید با فروشندگان معرفی شده در این مقاله تماس بگیرید.

 

خرید سیانور پتاسیم

یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه شیمیایی، خرید سیانور پتاسیم از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است. با هدف افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران از کیفیت محصول موردنظر در فرایند خرید سیانور پتاسیم، ما به عنوان مرجع مواد شیمیایی در ایران، تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین فروشندگان بوریک اسید را در این بخش و همچنین بنر بالای صفحه به شما معرفی نماییم. امیدواریم با معرفی تامین کنندگان منتخب، نگرانی های خریداران محترم کاهش یافته و بتوانیم لذت تجربه خرید سیانور پتاسیم با قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه نماییم.

 



  • بازرگانی مهر شیمی

فروش انواع مواد شیمیایی صنایع غذایی و تجهیزات و لوازم تصفیه آب

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سیانور پتاسیم | potassium cyanide

    پتاسیم سیانید یک ترکیب شیمیایی غیرآلی از خانوه سیانورهاست جرم مولکولی ۶۵.۱۱۶ گرم بر مول است که در دمای اتاق به صورت یک جامد سفید رنگ داره
    این ترکیب به شدت سمی هست و به عنوان مهارکننده بسیاری از فرایندهای متابولیک محسوب می شه.
    KCN در بسیاری از فرایندهای صنعتی مورد استفاده قرار می گیره. ظاهر کریستالی این ترکیب بسیار شبیه به دانه های شکر هست و دارای میزان حلالیت بسیار زیادی داخل آبه.
    از پتاسیم سیانید عموما در فرایند استخراج طلا, سنتزهای ارگانیک و همچنین آبکاری ها استفاده می شه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا