Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
عمومی

پودر چاقی جینسینگ چیست و قیمت خرید آن چقدر است؟

پودر چاقی جینسینگ، یکی از بهترین محصولات برای افزایش وزن و اشتها است. این پودر گیاهی با کمک یک تغذیه درست در طول یک ماه می تواند ۴ الی ۸ کیلو به وزنتان اضافه کند. این افزایش وزن به طور طبیعی و یکنواخت دربدن صورت می گیرد.

این محصول عوارضی ندارد و بیضرر است. عملکرد پودر جینسینگ به این شکل است که ابتدا اشتها را باز می کند و سپس سوخت و ساز بدن را تنظیم می کند و همین امر باعث افزایش تدریجی وزن بدن می شود.

افرادی که از لاغری بیش از حد رنج می برند و به دنبالی روشی مطمئن برای رسیدن به اندام مورد نظر خود هستند، می توانند از این محصول استفاده کنند. فرمولاسیون این پودر کاملا طبیعی است و برای تمامی سنین قابل استفاده است. در این مقاله از نشریه علمی جهان شیمی فیزیک در مورد پودر چاقی جینسینگ و خواص و مضرات آن صحبت می کنیم . با ما همراه باشید.

مشخصات پودر چاقی جینسینگ

ساخت کشور کره
حجم ۳۰۰ گرم
میزان استفاده روزی دو مرتبه ( قبل از نهار و شام)
مناسب : افراد بالای ۱۷ و کمتر از ۵۰ سال
کارایی افزایش اشتها، افزایش وزن، افزایش توان جنسی و جسمی
منع مصرف خانم های باردار و افراد با مشکلات کبدی و کلیه
زمان ماندگاری دوسال
روش نگهداری درجای خشک وخنک نگهداری شود

 

این پودر را از مکان معتبر تهیه کنید و تمام اطلاعات مربوط به تولید و انقضای آن را به خوبی چک کنید تا دچار مشکلات سلامتی نشوید.

تشخیص اصل بودن پودر جینسینگ

ازنشانه های اصل بودن این محصول نوع پودری آن می باشد، دانه های نارنجی رنگ پودر، یکی ازنشانه های اصل بودن این محصول است. بدنه این محصول به غیر از درب آن، به صورت مات مشکی رنگ است، که یک طرف آن گوزن و گیاه جینسینگ و طرف دیگر آن creajensing بصورت برجسته حک شده است. در هر حال تشخیص اصل بودن این محصول ممکن است سخت باشد، لذا برای اطمینان بهتر است از مراکز مطمئن خرید کنید که اصالت محصول را تضمین کند.

روش مصرف پودر چاقی جینسینگ

پودر چاقی جینسینگ چیست و قیمت خرید آن چقدر است؟
پودر چاقی جینسینگ چیست و قیمت خرید آن چقدر است؟

مکمل چاقی زمانی اثر گذاری مطلولب را دارد که شما آن را طبق دستور مصرف آن استفاده کنید. پودر جینسینگ را به مدت ۳ ماه روزانه ۱ تا ۲ گرم از آن را داخل شیر یا آبمیوه مخلوط کنید و یک ساعت بعد از صبحانه و دو ساعت قبل از شام از آن میل کنید.

صبحانه خود را کامل و مقوی میل کنید و از غذاهایی مانند حلیم، پوره سیب زمینی، عدسی، تخم مرغ و حلیم و…استفاده شود. بار دوم قبل از وعده شام است . توجه کنید که در طول دورانی که شما قصد افزایش وزن دارید باید استراحت و خواب کافی داشته باشید.

نکته: از آنجا که جینسنگ ممکن است برای خواب مشکل ایجاد کند، بهتر است نزدیک زمان خواب از آن مصرف نکنید.

نکاتی برای اثربخشی بیشتر مصرف پودر چاقی جینسینگ

  • سعی کنید وعده صبحانه را کامل میل کنید معمولا بیشتر افراد این وعده غذایی را نادیده می گیرند.
  • در وعده صبحانه باید مواد مقوی استفاده شود مانند ارده همراه با شیره، سفیده تخم مرغ، حلیم گوشت و مواد دیگر که ارزش غذایی بالایی دارند، مصرف می شود.
  • شما همچنین می توانید همراه با هر وعده غذایی از فرنی، شیر برنج، سیب زمینی آب پز استفاده کنید.
  • تعداد وعده های غذایی را افزایش دهید، با این عمل سرعت سوخت و ساز را کاهش می دهید.
  • اگر در ساعت مشخصی غذا بخورید باعث افزایش اشتها می شود، پیشنهاد می کنیم تا تعداد وعده های غذایی را به پنج وعده افزایش دهید.
  • این پودر ممکن است در خواب اختلال ایجاد کند بنابراین آن را قبل از خواب استفاده نکنید.
  • این پودر را همراه آب فراوان استفاده کنید چون اگر آب بدن شما کافی نباشد و دی هیدرات شود باعث می شود اشتهای خود را از دست بدهید.
  • در کنار مصرف این پودر ورزش کردن را فراموش نکنید چون اگر بدون ورزش این پودر را مصرف کنید . افزایش وزن به همراه تناسب اندام اتفاق نمی افتد.

خواص پودر چاقی جینسینگ

جینسینگ خواص درمانی بسیاری دارد، از جمله خواص های این گیاه برای آقایان، رفع اختلالات جنسی، درمان اختلال در نعوظ، تقویت اعصاب تناسلی، تقویت قابلیت جنسی، افزایش تولید اسپرم و توان باروری اشاره کرد. ترکیبات جینسینگ از استرس اکسیداتیو در رگ های خونی جلوگیری می کند و در حین رابطه جنسی عملکرد بهتری از خود نشان می دهد. این گیاه هم چنین با افزایش تولید اسیدنیتریک در عضلات باعث می شود جریان خون در اندام جنسی مردان افزایش یابد.

تقویت حافظه و بهبود عملکرد ذهنی

تقویت حافظه و بهبود عملکردهای ذهنی مانند حافظه و رفتار از خواص جینسینگ است. ترکیبات مثل Ginsenoside (جینسینوساید) و ویتامین Kو آنتی اکسیدان ها که شما را در برابر آسیب‌های مغزیِ دربرابر رادیکال های آزاد حفظ می کند. هم چنین مصرف آن می تواند خستگی ناشی از بیماری ام اس راد رمان کند.

کاهش قند خون

براساس مطالعات انجام شده پودر جینسینگ می تواند سطح قند خون را در افرادی که مبتلا به دیابت هستند، کاهش دهد و یک درمان طبیعی و گیاهی برای دیابت نوع دوم محسوب می شود. این گیاه سطح قند خون را کاهش می دهد و در نتیجه به هیپرگلیسمی کمک می کند. برای استفاده از این گیاه جهت کاهش قند خون بهتر است با مشاوره با پزشک مشورت کنید.

ضد التهاب بودن

جینسینگ شامل مقادیر زیاد آنتی اکسیدان طبیعی است و خاصیت ضد التهابی دارد. عصاره این گیاه نه تنها باعث پیشگیری از التهاب می شود بلکه ظرفیت آنتی اکسیدان سلولی را افزایش می دهد. مصرف آن از بیماری های مانند روماتیسم، روماتوئید که از بیماری‌های التهابی هستند، جلوگیری می کند.

کاهش کلسترول

گیاه جینسینگ سطح کلسترول خون را کاهش می دهد. این گیاه به علت دارا بودن میزان بالای آنتی اکسیدان در حفظ سلامت قلب موثر است و خطر بیماری های قلبی و عروقی را در افراد کاهش می دهد.

پاکسازی ریه ها

جینسینگ دارای خواص ضد باکتریایی و ضد عفونی کننده است و قابلیت سم زدایی و پاکسازی ریه ها را دارد. این گیاه هم چنین انسداد مزمن ریوی و بیماری‌های فیبروز کیستیک را درمان می کند.

عوارض پودر جینسینگ برای چاقی و کل بدن

پودر چاقی جینسینگ چیست و قیمت خرید آن چقدر است؟
پودر چاقی جینسینگ چیست و قیمت خرید آن چقدر است؟
  • قرص جینسینگ عوارض جدی ندارد ولی اگر در مصرف آن زیاده روی کنید، ممکن است سردرد، سرگیجه و یا دل‌درد به سراغتان بیاید.
  • مصرف جینسینگ با کافئین تداخل دارد و سلامت فرد را به خطر می اندارزد. همچنین به دلیل بالارفتن سطح قند خون با داروهای ضد افسردگی تداخل دارد.

افراد مجاز برای مصرف قرص جینسینگ

  • افرادی که به صورت ژنتیکی لاغر هستند و دچار کمبود وزن هستند.
  • ورزشکاران و بدنسازان دردوره عضله سازی خود به دنبال یک مکمل گیاهی هستند.

افراد میانسال که دچار مشکلات تغذیه و بیماری سوء هاضمه هستند.

افرادی که دوره ای سخت از بیماری را پشت سر گذاشته اند. و اکنون بهد نبال یک داروی گیاهی برای تقویت سیستم ایمنی برای دوران نقاهت خود هستند

منع مصرف پودر چاقی جینسینگ

  • خانم های باردار و شیرده
  • کسانی که دارای بیماری و یا مشکل خاصی هستند مثل زخم معده ، مشکلات گوارشی ، بیماری قلبی و ….
  •  افراد دارای فشار خون بالا
  • برای افراد زیر ۱۵ و بالای ۵۰ سال به هیچ وجه توصیه نمیشود که مصرف بکنند

خرید و قیمت پودرچاقی جینسینگ

طبق آمار بدست امده در سال های اخیر، میتوان به این نکته اشاره کرد که قرص جینسینگ در یک دوره ی ۳۰ روزه می تواند حدود ۳ الی ۷ کیلو به افزایش وزن افراد کمک کند و سیستم عمومی بدن را نیز تقویت کند. تمام این موارد در حالی موثر خواهند بود که شما اقدام به خرید قرص جینسینگ اصل کنید.

چرا که امروزه با افزایش تعداد سودجویان و کلاهبرداران، موارد مشابه این محصول نیز تولید شده و وارد بازارهای جهانی شده اند و متاسفانه افراد به دلیل ناآگاهی و نداشتن اطلاعات کافی، با مصرف این داروهای غیر اصل، نتایج دلخواه خود را نمیگیرند و متقابلا به سلامت خود نیز اسیب میزنند.

پودر جینسینگ چندروزه چاق میکنه

پودر چاقی جینسینگ یکی از مکمل های مفید موجود برای افرادی است که مایل هستند کمی وزن اضافه کرده و به هیکل مورد نظر خود برسند. این پودر حاوی جینسینگ و انواع ویتامین ب است که متابولیسم را افزایش داده و نیاز بدن به مواد غذایی را بیشتر می کنند. بنابراین با این مکانیسم ساده کمک می کند چاق شوید و به وزن دلخواه خود برسید. در رابطه با این سوال که پودر جینسینگ چند وقته اثر می کند بسته به وضعیت و شرایط فرد متغیر است. اما بطورکلی تا یک هفته شما می توانید اثر این پودر را مشاهده کنید.

این پودر خصوصا برای افراد ضعیف و بی اشتها بسیار موثر است و کمک می کند طی ۳۰ روز حدود ۵ کیلو وزن اضافه کنید. اگر در طول مصرف این پودر از غذاهای پر کاری و مغذی استفاده کنید حتما اضافه وزن بیشتری را تجربه خواهید کرد. این پودر باعث افزایش اشتها شده و میل شما به مواد غذایی را افزایش می دهد.

با اینحال قبل از مصرف این مکمل حتما با پزشک خود مشورت کنید و در صورت مصرف دارو یا مکمل دیگر حتما پزشک را آگاه نمایید. زیرا احتمال تداخلات دارویی با این مکمل افزایش یافته و ممکن است دچار عوارض ناخواسته شوید. بطور کلی می توانید با افزایش فعالیت بدنی، افزایش کالری دریافتی و تغییر سبک زندگی فعلی خودتان به راحتی وزن اضافه کنید. افزایش تعداد وعده های غذایی و مصرف مواد غذایی پرکاری در وعده شام نیز کمک می کند که راحت تر وزن اضافه کنید.

پودر چاقی جینسینگ را می توانید از داروخانه های سطح شهر و داروخانه های آنلاین خریداری کرده و طبق دستورالعمل مورد مصرف قرار دهید. این پودر برای افراد سالم معمولا عارضه ای در پی ندارد اما باید از مصرف بیش از حد آن خودداری کرده و حتما با پزشک خودتان مشورت کنید.

سخن آخر

شما با مصرف این قرص با تقویت سیستم گوارشی بدن خود و افزایش قدرت جذب بدنتان می توانی دبه تناسب اندام مورد نظر خود برسید.و با اتمام روره مصرف قرص گیاهی جینسینگ، چاقی بدن شما ازبین نخواهد رفت. این محصول به دلیل خواص فراوانی که دارد ، درمیان مردم شهرت یافته است. بنابراین این قرص می تواند وزن شمارا به صورت طبیعی افزایش دهد. بدون اینکه هیچ گونه آسیبی به بدن شما وارد نکند. قرص جینسینگ اصل می تواند ، مواد مورد نیاز برای بدنسازان ( مانند: پروتئین، ویتامین ها، کربوهیدرات ها و….) را فراهم کند. بنابراین برای ورزشکارانی که در دوره ی عضله سازی خود به سر میبرند نیز توصیه میشود

قرص جینسینگ اصل برای ورزشکارانی که در دوره ی عضله سازی خود به سر میبرند نیز توصیه میشود؛ چرا که این قرص علاوه بر افزایش وزن به عضله سازی نیز کمک میکند و باعث میشود تا با تقویت سیستم گوارشی، تمام مواد مورد نیاز بدنسازان ( مانند: پروتئین، ویتامین ها، کربوهیدرات ها و….) برای عضله سازی را فراهم کند و از این طریق دیگر نیازی نیست که ورزشکاران از مکمل های ورزشی آسیب زا استفاده کنند


قرص چاقی فت فکت چیست و قیمت خرید آن چقدراست؟

خواص قرص چاقی گیاهی صورت و بدن جگوار چیست؟

پودر چاقی و اشتها آور اپل چیست و قیمت پودر اپل چقدر است؟

خواص قرص چاقی صورت و بدن پوما چیست و چه فواید و عوارضی دارد؟

قرص چاقی جی فست اکستریم چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟

پودر چاقی گیاهی کرامس چیست و چه فواید و عوارضی دارد؟

قرص چاقی صورت و بدن اونیکس چیست و قیمت خرید آن چقدر است؟

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا