Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
عمومی

پودر چاقی گیاهی کرامس چیست و چه فواید و عوارضی دارد؟

پودر چاقی گیاهی کرامس یکی از بهترین و کم ضررترین مکمل های گیاهی چاق کننده است که افراد با مصرف آن می توانند کاستی های بدن را برای افزایش وزن و چاقی جبران کند.

در برخی افراد لاغر ممکن است رژیم غذایی به تنهایی پاسخگوی نیاز بدن فرد نباشد و نمی تواند همه نیاز های غذایی بدن خود را از طریق رژیم غذایی تامین کند. مکمل افزایش وزن کرامس از طریق مکانیسم های متفاوتی به افزایش وزن کمک می کند.

برخی مکمل های چاقی و اشتها آوری که امروز رایج است، ظاهرا دارای اثر بخشی سریعی هستند. اما در حقیقت این محصولات به تدریج به سلامت انسان آسیب می زنند زیرا دارای مواد افزودنی و شیمیایی هستند و با وجود اینکه در ظاهر می تواند سرعت افزایش وزن و چاقی را سرعت بخشد. ولی با گذشت زمان افرادی که از این محصولات مضر استفاده می کنند، متوجه خواهند شد، تاثیرات این محصولات برای طولانی مدت حفظ نمی شود و به مرور این مکمل ها به سلامتی آن ها لطمه وارد می کنند.

پود چاقی کرامس از مشهورترین مکمل های است که در سال های اخیر، بسیار مورد توجه بدنسازان و ورزشکاران قرار گرفته است و آنها این مکمل را در کنار رژیم غذایی خود استفاده می کنند. آنها با این مکمل توانسته اند مراحل عضله سازی و چربی سوزی را به خوبی پشت سر بگذارند.

از مزایای مصرف پودر چاقی کرامس، تنظیم سوخت و ساز بدن، از بین بردن استرس، افزایش شادابی و نشاط، درمان بی خوابی و تقویت حافظه، رفع خستگی و بی حالی، برطرف کردن مشگلات جنسی، انرژی زا، اشتها آور، خوش طعم و بدون بازگشت است. در ادامه مقاله از نشریه علمی جهان شیمی فیزیک درباره این محصول و مزایا و معایب آن صحبت می کنیم.

عوامل لاغری و درمان آن

قبل از درمان لاغری باید از علت های لاغری آگاه شویم و آن ها را درمان کنیم. به صورت کلی می توان گفت لاغری و عدم وزن گیری با وجود تلاش های مختلف می تواند دلایل مختلفی داشته باشد.

  •  سرعت بالای متابولیسم بدن
  • عدم توانایی دستگاه گوارش در هضم
  • عدم جذب کامل مواد غذایی
  • استرس و مشکلات روانی
  • عدم خواب کافی
  • پرکاری غده تیروئید بدن
  •  سوء هاضمه
  •  کم بودن اشتها

برای درمان لاغری باید به پزشک متخصص مراجعه کرد. دربرنامه درمانی که توسط پزشک وضع می شود، ابتدا با آزمایش های خون، وضعیت متابولیسم، فعالیت غدد تیروئید، فوق کلیوی و میزان عناصر معدنی، ویتامین ها و هورمون های بدن بررسی می شود. پزشک براساس اطلاعات به دست آمده از نتایج آزمایش، برنامه های غذایی متنوع، مکمل های دارویی و غذایی مناسب تجویز می کند که باعث تنظیم متابولیسم و تولید کافی آنزیم های گوارشی می شود و فرد در مدت کوتاهی می تواند به وزن ایده آل خود برسد، بدون اینکه نیازی به پرخوری داشته باشد.

ترکیبات پودر چاقی گیاهی کرامس

پودر چاقی گیاهی کرامس چیست و چه فواید و عوارضی دارد؟

پودر چاقی کرامس از مواد گیاهی تشکیل شده است و در ترکیبات این مکمل هیچ گونه افزودنی غیر مجاز، رنگ های مصنوعی، مواد شیمیایی، آسپارتام، شکروجود ندارد. برتری پودر چاقی کرامس نسبت به سایر محصولات مشابه به دلیل ترکیبات طبیعی آن است.

افراد ورزشکار و بدنسازان که قصد چربی سوزی و عضله سازی دارند می توانند به جای استفاده از مکمل های مضر که دارای انواع افزودنی ها و آسپارتام هستند، از پود ر چاقی کرامس درکنار دوره عضله سازی خود استفاده کنند.

با مصرف یک دوره کامل پودر چاقی کرامس می توانید بین ۵ الی ۸ کیلو چاق شوید و به اندام دلخواه خود برسید. پودر چاقی کرامس باعث تنظیم متابولیسم، تقویت عمومی بدن و رفع بی اشتهایی می شود.

ویژگی های پودر چاقی گیاهی کرامس

پودر چاقی کرامس دارای ترکیبات گیاهی و طبیعی است و بدون هیچ گونه عارضه جانبی باعث افزایش وزن سریع می شود. به شکلی که اکثر مصرف کنندگان در همان چندروزه اول شگفت زده خواهند شد. این مکمل هیچ گونه بازگشت – عوارض و برگشتی نداشته و ۱۰۰% گیاهی می باشد.

  • هر بسته شامل ۶۰ عدد شاسه حاوی ۵ گرم پودر کرامس
  • اشتها آور فوق العاده عالی برای افراد کم اشتها بدون هیچ گونه عوارض
  • افزایش وزن و حجم عضلات کل بدن بصورت طبیعی
  • بدون هر گونه رنگ مصنوعی، اسپارتام، شکر و دیگر مواد مضر
  • قابل مصرف برای خانم ها و آقایان، مورد استفاده برای سنین ۱۲ سال به بالا
  • حجم کلی بسته ۳۰۰ گرم برای مصرف یک ماه
  • افزایش فوق العاده اشتها
  • حفظ زیبایی صورت
  • ۸ تا ۱۵ کیلو در ماه
  • جمع کننده و سفت کننده پوست بعد از چاقی و جلوگیری از شل شدن و افتادگی پوست
  • افزایش جذب مواد غذایی
  • کاملا گیاهی بدون عوارض و بازگشت
  • جدیدترین کپسول افزایش وزن
  • افزایش وزن سریع

نحوه مصرف پودر چاقی گیاهی کرامس

هرروز دوبسته، یک بسته قبل از صبحانه و یک بسته قبل از شام مصرف شود. این پودر را همرا با آب یا آبمیوه مخلوط کنید و میل نمایید.

موارد منع مصرف پودر چاقی گیاهی کرامس

پودر چاقی گیاهی کرامس چیست و چه فواید و عوارضی دارد؟
پودر چاقی گیاهی کرامس چیست و چه فواید و عوارضی دارد؟

 

افرادزیر ۱۴ سال نمی توانند از این محصول استفاده کنند.

مصرف محصولات چاقی کرامس در زنان باردار و شیرده ( حتی با یک وعده شیر دهی در روز ) توصیه نمی شود.

افرادی که به داروهای گیاهی حساسیت دارند نباید از این مکمل استفاده کنند.

افرادی که به داروهای گیاهی حساسیت دارند نباید از این دارو استفاده کنند.

از مصرف این پودر همراه نوشیدنی های تخمیری خودداری کنید.

افراد دارای فشار خون بالا از این پودر نباید استفاده کنند.

افرادی که دارای نارسایی کبدی و کلیوی دارند.

.افرادی که به بیماری دیابت مبتلا هستند.

افرادی که دارای مشکلات قلبی هستند.

افرادی که مزاج گرمی دارند، بهتر است در هنگام مصرف این پودر، روزانه یک لیوان متوسط عرق کاسنی یا عرق شاتره استفاده کنند.

خرید پودر چاقی گیاهی کرامس

با توجه به وجود محصولات اشتها آور و چاقی متنوع موجود در بازار، برای خرید محصولات زیبایی و سلامت محور باید آن را از داروخانه های معتبر یا برند های دارویی با اصالت تهیه کرد. مصرف داروهای تقلبی که تحت نظارت هیچ سازمان دارویی و پزشکی نیستند به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

پودر کرامس چند روزه جواب میده

پودر کرامس یک مکمل چاقی است که با استفاده از گیاهان دارویی شناخته شده و افزایش اشتها باعث چاقی افراد لاغر می شود. این پودر را می توانید به صورت اینترنتی یا حضوری از داروخانه ها و عطاری های معتبر خریداری کنید.

در رابطه با اینکه پودر کرامس چند روزه جواب می دهد باید بگوییم که این مسئله به موارد بسیاری از جمله شرایط بدنی، ژنتیک، سطح سلامتی و متابولیسم شما بستگی دارد. با اینحال با مصرف یک دوره این قرص که ۳۰ روز است شما حتما اضافه وزن را تجربه خواهید کرد. همچنین با دستور پزشک خود می توانید چندین دوره از این مکمل استفاده کنید تا به وزن دلخواه برسید.

این مکمل با مکانیسم های مختلفی کمک می کند شما راحت تر وزن اضافه کنید که مهمترین آنها افزایش اشتها است. از آنجاییکه بیشتر افراد لاغر اندام از بی اشتهایی رنج می برند افزایش اشتها یک گام بزرگ در جهت افزایش وزن در کنار مصرف مواد غذایی با ارزش مانند پروتئین و چربی های مفید است. برای کسب منافع بیشتر از این مکمل می توانید به متخصص تغذیه مراجعه کنید تا یک رژیم غذایی پرکالری به شما ارائه دهد.

برای اثرگذاری بیشتر پودر کرامس بهتر است در دوره مصرف آن از غذاهای پرکاری استفاده کنید و با افزایش اشتها میان وعده های مقوی را در رژیم غذایی خود بگنجانید. این مکمل به بدن کمک می کند از مواد مغذی موجود در رژیم غذایی بهتر استفاده کند در نتیجه در مدت کوتاهی شما شاهد افزایش وزن خواهید بود. توجه داشته باشید که این مکمل چاقی را از مراکز معتبر تهیه نمایید و هرگز بیش از مقدار توصیه شده از آن استفاده نکنید زیرا دچار عوارض جانبی خواهید شد.

علاوه بر این در صورت مصرف هرگونه دارو یا مکمل دیگری حتما پزشک خودتان را در جریان قرار دهید زیرا ترکیبات موجود در فرمولاسیون این مکمل می تواند با داروهای شما تداخل ایجاد کند.

سخن آخر

پودر چاقی کرامس دارای ویتامین ها، مواد معدنی مورد نیاز بدن است و به غیر از چاقی باعث تقویت قوای جسمی بدن می شود. ترکیبات داروی کرامس باعث افزایش سیستم ایمنی می شود و بدن شما را در برابر بسیاری از بیماری ها محافظت می کند. این محصول یک فراورده طبیعی و فاقد هرگونه رنگ غیر طبیعی، اسپارتام و شکر است. این مکمل جهت افزایش اشتها و وزن و حجم عضلات مورد استفاده قرار می گیرد. پودر چاقی کرامس برای خانم و آقایان می باشد و دربسته بندی ۶۰ تایی تولید شده است. این مکمل برای افرادی که که کمبود وزن دارند و اشتهای ضعیفی دارند مناسب است و دارای عملکرد بالایی است.

هم چنین بخوانید:

خواص پودر و قرص لاغری و چاقی سوپر پلنت چیست؟ قیمت و خرید سوپر پلنت

پودرلاغری و چاقی رویال چیست و قیمت پودر رویال چقدراست؟

پودر چاقی و اشتها آور اپل چیست و قیمت پودر اپل چقدر است؟

خواص قرص چاقی گیاهی صورت و بدن جگوار چیست؟

قرص چاقی فت فکت چیست و قیمت خرید آن چقدراست؟

نوشته های مشابه

‫۴ دیدگاه ها

  1. حالا اینو بشنوید.
    نظر من مطمئنا برای افرادی که دنبال سلامتی هستند مفیده.
    پود کرامس بعد از استفاده و با اتمام دوره دوباره برگشت پذیره یعنی بصورت فجیهی اشتها رو از دست میدین.
    پود کرامس در خین استفاده و طول دوره باعث ایجاد جوشهای زیاد پشت کمر میشه.
    پودر کرامس باعث کبد چرب شدید میشه و باعث ریزش شدید مو میشه.
    پودر کرامس حاوی ماده شیمیایی کورتن هیت که باعث ایجاد اذیت معده میشه چون خیلی گرمه طبعش و مواد استفاده شده درش.
    حالا خود دانین.من و چندین نفر ازش استفاده کردیم این مشکلات برامون پیش اومد.ریزش موی شدید..کبد چرب.جوشهای پشت کمر و کتف.
    اگر براتون مفید بوده استفاده نکنید و اگرم حرفای منو قبول ندارین بعد از استفاده متوجه حرفهای من میشین.
    حتی المکان در دوره استفاده باهاش ورزش کنید مثلا بدنسازی که چربی زیاد جمع نشه و مواد مضرش سوخته بشن..
    یاعلی

  2. سلام من حدود دو ماه استفاده کردم حدود چار پنج کیلو اضاف کردم البته همراهش ورزش هم میکردم ۱۵روز آخر بدنم له شدت جوش زد و از طریق آزمایش متوجه شدم که کبد چرب گرفتم و دیگه قطعش کردم.از من میشنوید استفاده نکنید سلامتتون به خطر میافته اگرم در حال استفاده اید قطع کنید.وسلام.

  3. سلام من حدود دو ماه استفاده کردم حدود چار پنج کیلو اضاف کردم البته همراهش ورزش هم میکردم ۱۵روز آخر بدنم به شدت جوش زد و از طریق آزمایش متوجه شدم که کبد چرب گرفتم و دیگه قطعش کردم.از من میشنوید استفاده نکنید سلامتتون به خطر میافته اگرم در حال استفاده اید قطع کنید.وسلام.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا