Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
عمومی

معرفی شرکت سیگما آلدریچ و محصولات آن

سیگما آلدریچ (Sigma Aldrich) یک شرکت عرضه کننده تجهیزات و مواد شیمیایی است که در نتیجه ادغام دو شرکت شیمیایی تخصصی که یکی تولید کننده مواد بیوشیمیایی و دیگری تولید کننده مواد شیمیایی آلی است، بوجود آمده است. در حین ارائه محصولات متفاوت، هر دو شرکت محصولات با کیفیت بالا و خدمات ویژه به مشتریان را در اولویت قرار می دهند. بنابراین، ادغام آنها نشان دهنده همگرایی استراتژی تجاری و همچنین ایجاد یک خط تولید متنوع است که سیگما آلدریچ را در صدر صنایع شیمیایی تخصصی قرار داده است.

شرکت شیمیایی سیگما در سال ۱۹۴۵ در سنت لوئیس راه اندازی شد. در زمانی که شکر کمیاب بود دان برودا، بیوشیمیست، یک تجارت در فروشگاه را برای تولید ساخارین شروع کرد. این شرکت بعدا به تولید محصولات بیوشیمیایی و تشخیصی پرداخت و مشتریانی از جمله بیمارستان ها و آزمایشگاه های دانشگاه داشت.

این شرکت در زمینه های علمی مرتبط با مطالعه علوم زیستی و همچنین تشخیص بیماری ها از مواد بیوشیمیایی به عنوان مواد اولیه برای توسعه داروها و آزمایش های تشخیصی استفاده می کند. در ادامه مقاله در نشریه جهان شیمی فیزیک توضیحات بیشتری در این رابطه ارائه می گردد لطفا همراه ما باشید.

مواد شیمیایی سیگما آلدریچ

شرکت شیمیایی آلدریچ یک شرکت تولید کننده مواد آلی است. این شرکت در سال ۱۹۵۱ توسط شیمیدان آلفرد بادر در یک گاراژ در شهر میلواکی شروع به کار کرد. دکتر بادر به زودی تصمیم گرفت که شرکت او می تواند در رقابت مستقیم با شرکت های بزرگتر وارد صحنه شود. او شروع به تاسیس خط گسترده ای از مواد آلی برای فروش به آزمایشگاه های تحقیقاتی شرکت های داروسازی کرد.

ادغام این دو شرکت در سال ۱۹۷۵ صورت گرفت. برودا نقش رئیس و بادر سمت نایب رئیس شرکت را بر عهده گرفت. تا سال ۱۹۷۹، این شرکت بین ۳۰ تا ۴۰ درصد از بازار تحقیقاتی ۱۰۰ میلیون دلاری را به خود اختصاص داد.

موفقیت این شرکت در بازار نه از طریق یک فروش بزرگ و نه هزینه تبلیغات گران، بلکه از طریق توزیع کاتالوگ بدست آمد. این شرکت علاوه بر محصولات تبلیغاتی موجود بر اساس سفارش تلفنی، کاتالوگ دقیقی از اطلاعات در مورد خواص فیزیکی مواد شیمیایی به بازار ارائه می دهد. ارزش کاتالوگ به عنوان منبع مرجع و همچنین ابزار تبلیغاتی مشهود بود و خیلی زود به علامت تجاری این شرکت تبدیل شد.

تولیدات شرکت سیگما و شرکت آلدریچ

شرکت سیگما در ابتدا مواد شیمیایی زیر را تولید می کرد:

  • بیوشیمیایی
  • آنتی بیوتیک ها
  • بافرها
  • کربوهیدرات ها
  • آنزیم ها
  • هماتولوژی و بافت شناسی
  • پروتئین ها
  • پپتیدها
  • اسیدهای آمینه و مشتقات آن
تولیدات شرکت آلدریچ
تولیدات شرکت آلدریچ

تولیدات شرکت آلدریچ

  • مواد شیمیایی ارگانیک و غیرارگانیک
  • معرف ها
  • مواد پیشرفته ایزوتوپ های پایدار برای سنتز شیمیایی
  • شیمی دارویی

این دو شرکت در نهایت با یکدیگر ادغام شدند و در سال ۲۰۰۱ بیش از صد هزار محصول شیمیایی و سی هزار تجهیزات آزمایشگاهی را به بازار عرضه می کرد که از این مقدار ۳۵% در آمریکا، ۴۳% در اروپا و ۲۴% در کانادا، آسیا، اقیانوسیه و آمریکا لاتین بود.

کاربرد محصولات سیگما آلدریچ

کاربرد محصولات و مواد آزمایشگاهی این شرکت را می توان در موارد زیر دسته بندی کرد:

  • تحقیقات بیوتکنولوژی
  • تحقیقات علمی و ژنتیکی
  • تشخیص بیماری
  • تحقیقات توسعه دارویی
  • به عنوان مولفه های کلیدی در تولید دارویی
  • و سایر تکنولوژی های پیشرفته مورد استفاده قرار می گیرند.

طبق اطلاعات بدست آمده بیش از یک میلیون دانشمند و تکنولوژیست در جهان از محصولات این شرکت استفاده می کنند. نمایندگی های شرکت سیگما آلدریچ در بسیاری از کشورها فعال است. و بیش از۹۶۰۰ کارمند دارد. این شرکت تولیدی تا به امروز یک شرکت بین المللی و چند ملیتی بوده است. و دارای پیشرفته ترین فناوری در زمینه تولید و توزیع محصولات و کیت های شیمیایی و بیوشیمیایی مورد استفاده در تحقیقات علمی بوده و به عنوان یک شرکت پیشرو در تولید تکنولوژی پیشرفته در جهان شناخته می شود.

لیست قیمت محصولات سیگما

این شرکت تولید کننده محصولات شیمیایی و بیوشیمیایی اکنون یکی از زیر مجموعه های شرکت آلمانی تولید کننده مواد شیمیایی به نام مرک است. سیگما آلدریچ محصولات خود را به کشورهای بسیار زیادی صادر می کند. به دلیل تنوع بالای محصولات شرکت سیگما آلدریچ امکان نگهداری تمام محصولات خود را ندارد. بنابراین با توجه به سفارش مشتریان اقدام به تهیه و تولید محصولات سیگما آلدریچ می شود.

برای این منظور شما می توانید به صورت آنلاین از طریق نمایندگی های این شرکت اقدام به خرید محصولات سیگما آلدریچ کنید. نمایندگی این شرکت در ایران، شرکت دایا اکسیر جم است. شما می توانید از طریق این شرکت اقدام به سفارش و خرید محصولات مورد نیاز خود کنید و در عین حال می توانید قیمت محصولات را نیز از سایت سیگما آلدریچ استعلام نمایید.

اطلاعات خرید سیگما آلدریچ

برای خرید از شرکت سیگما آلدریچ باید اطلاعات دقیقی درباره محصول مورد نظر خود مانند کاتالوگ نامبر (catalogue number) کد شناسایی محصول، درجه مواد آزمایشگاهی و cas نامبر مواد شیمیایی مورد نظر داشته باشید، تا بتوانید محصول مورد نظر خود را به درستی انتخاب نموده و خرید نمایید.

منظور از کاتالوگ نامبرشماره اختصاصی است که از سوی کارخانه تولید کننده به یک ماده شیمیایی اختصاص داده می شود. این شماره روی بسته بندی محصول درج می شود و منحصر به فرد است و باعث می شود خطا خریداران شرکت سیگما آلدریچ به میزان قابل توجهی کاهش یابد.

لیست قیمت محصولات سیگما
لیست قیمت محصولات سیگما

نمایندگی سیگما آلدریچ در ایران

در حال حاضر بسیاری از شرکت های ایرانی نمایندگی شرکت سیگما را دارند و شما به راحتی می توانید محصولات مورد نظر خود را به راحتی تهیه کنید.

نمایندگی سیگما آلدریچ

نمایندگی سیگما آلدریچ در سراسر جهان فعالیت دارد و محصولات این شرکت را به مشتریان عرضه می کند. خرید محصولات از نمایندگی ها خیلی ساده صورت می گیرد.

سیگما آلدریچ و مرک

سیگما آلدریچ و مرک دو شرکت فعال و مشهور در زمینه تولید مواد شیمیایی و آزمایشگاهی هستند. محصولات این شرکت ها را تقریبا در هر آزمایشگاهی مشاهده خواهید کرد که کیفیت محصولات آنها یکی از دلایل اصلی استفاده فراگیر از آنها است.

سایت سیگما مواد شیمیایی

در حاضر امکان خرید و سفارش محصولات از طریق سایت سیگما نیز امکان پذیر است. شما از هر نقطه دنیا می توانید محصولات مورد نظر خود را از این شرکت خریداری کنید.

معرفی تعدادی از محصولات سیگما آلدریچ

برخی از محصولات این شرکت که استفاده بسیار زیادی دارند، عبارتند از:

 آلومینیوم کلراید

این ترکیب شیمیایی از کلرزنی آلومینیوم به صورت مایع حاصل می شود. در حالت بدون آب یک کاتالیزور در شیمی آلی است. از این ترکیب شیمیایی در تولید آلیاژ Al-Cd و به عنوان یک عامل اصلی در تولید رنگدانه TiO2 استفاده می شود.

cat number cas number نام ماده
۲۹۴۷۱۳ ۷۴۴۶-۷۰-۰ Aluminum chloride

منیزیم سولفات

این ترکیب شیمیایی یک نمک با توانایی مهارکنندگی انقباض ها است. از این نمک برای خشک کردن عصاره های آلی استفاده می شود. همچنین از این ترکیب شیمیایی در القای اثر ضد درد در حین عمل جراحی و حذف آب از حلال های قابل پخش در آب با جداسازی فاز نمکی استفاده می شود.

cat number cas number نام ماده
M7506 ۷۴۸۷-۸۸-۹ Magnesium sulfate

 

 اسپرمین تترا هیدروکلراید

این ترکیب شیمیایی به شکل پودر یا کریستال است و برای رسوب دادن DNA از بافرهای آبی کم نمک استفاده می شود.

cat number cas number نام ماده
۸۵۶۱۰ ۳۰۶-۶۷-۲ Spermine tetrahydrochloride

 

مرکاپتواتانول

این ماده شیمیایی یک تیول است. مرکاپتواتانول به عنوان کاهنده در واکنش های آلی و کاهش پیوندهای پروتئین دی سولفید قبل از الکتروفورز استفاده می شود.

cat number cas number نام ماده
M6250 ۶۰-۲۴-۲ Mercaptoethanol

 

سدیم بیسولفیت

این ترکیب شیمیایی در طبیعت یافت می شود. سدیم بیسولفیت به عنوان معرف به منظور اصلاح مواد شیمیایی در DNA، سنتزسولفونات و آرسنیولیپیدها مورد استفاده قرار می گیرد.

cat number cas number نام ماده
۷۶۳۱-۹۰-۵ ۲۴۳۹۷۳ Sodium bisulfite

 

 کربنات سدیم (سودا)

این ترکیب شیمیایی یک پودر سفید رنگ است. این ترکیب شیمیایی از الکترولیز هیدروکسید سدیم مذاب یا کلرید سدیم بدست می آید. کربنات سدیم به صورت محلول در آب توانایی جذب دی اکسید کربن را دارد و می تواند لجن فاضلاب را به سوخت مایع کاتالیز کند.

cat number cas number نام ماده
۲۲۳۴۸۴ ۴۹۷-۱۹-۸ Sodium carbonate

 وارد کننده محصولات سیگما

بسیاری از شرکت ها در سراسر دنیا وارد کننده محصولات سیگما هستند و محصولات باکیفیت سیگما را در کشورهای مختلف توزیع می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا