Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
پزشکی

قرص درموسیس آنتی ایج: بهترین مکمل پوست و ناخن

قرص درموسیس آنتی ایج (Dermosis Antiage) حاوی کلاژن و هیالورونیک اسید برای ساختار بافت همبند، در ترکیب با عصاره هسته انگور، ویتامین ها و مواد معدنی ضروری است و فرمول منحصر به فرد برای حمایت از پوست، مو و ناخن دارد. ویتامین A و روی پوست را شفاف میکنند. ویتامین C به تشکیل کلاژن برای عملکرد پوست کمک می کند. روی و سلنیوم به حفظ مو و ناخن ها کمک می کند. سلنیوم، روی، ویتامین C و ویتامینE  به حفاظت از سلول ها کمک می کند. این مکمل سبب بهبود عملکردهای سلولی می شود. این مکمل حاوی ویتامین ها و مواد معدنی ضروری، ترکیبات گیاهی، کلاژن هیدرولیز شده و کوآنزیم کیوتن است. از کلاژن، کوآنزیم کیوتن و ویتامین ای در نشریه جهان شیمی فیزیک مقالاتی منتشر شده است. در این مطلب شما را با قرص درموسیس آنتی ایج (Dermosis Antiage) آشنا میکنیم.

قرص درموسیس آنتی ایج

قرص درموسیس آنتی ایج (Dermosis Antiage) انواع ویتامین و مواد معدنی، کلاژن و هیالورونیک اسید را دارد. این ترکیبات اجزا ساختار بافت همبند است. این فراورده از پوست و ناخن حمایت می‌کند. پوست یکی از مهم‌ترین ارگان‌های بدن است. قرص درموسیس آنتی ایج بعلت داشتن ویتامین‌هایی a، c و e و سلنیوم و روی به بهترین مولتی ویتامین پوست شناخته شده و موجب محافظت پوست در برابر آسیب‌های اکسیداتیو می‌شود.

ویژگی های قرص درموسیس آنتی ایج

غنی از ویتامین‌ها، مواد معدنی و ترکیبات گیاهی

حفاظت از سلول‌ها در برابر آسیب‌های اکسیداتیو

شامل کلاژن هیدرولیز شده و کوانزیم کیوتن

کمک به حفظ سلامتی پوست و ناخن

کاربرد و اندیکاسیون قرص درموسیس آنتی ایج

حفظ سلامتی پوست و ناخن و حفاظت از سلول در برابر آسیب اکسیداتیو

اجزای فرمولاسیون قرص درموسیس آنتی ایج

انواع ویتامین ها، مواد معدنی، ترکیبات گیاهی، کلاژن هیدرولیز شده و کوآنزیم کیوتن

قرص درموسیس آنتی ایج: بهترین مکمل پوست و ناخن
قرص درموسیس آنتی ایج: بهترین مکمل پوست و ناخن

کلاژن چیست

کلاژن ساختار محکمی دارد. کلاژن یک پروتئین سخت، نامحلول و فیبری است که یک سوم پروتئین بدن انسان را تشکیل می دهد. در کلاژن‌ها، مولکول‌ها در کنار هم قرار می‌گیرند و فیبریل‌های بلند و نازکی تشکیل میشود. به عنوان ساختارهای پشتیبان و سلول های لنگر عمل می کنند. به پوست استحکام و خاصیت ارتجاعی می دهند.

حداقل ۱۶ نوع مختلف کلاژن وجود دارد، اما ۸۰ تا ۹۰ درصد آنها متعلق به انواع ۱، ۲ و ۳ هستند. ساختار و عملکرد متفاوتی دارند. فیبرهای کلاژن نوع ۱ به ویژه قابلیت کشیده شدن دارند. گرم به گرم، آنها از فولاد قوی تر هستند.

نقش کلاژن در تقویت پوست

کلاژن توسط سلول های مختلف، اما عمدتا توسط سلول های بافت همبند ترشح می شود. در ماتریکس خارج سلولی یافت می شود. این شبکه پیچیده ای از ماکرومولکول ها است که خواص فیزیکی بافت های بدن را تعیین می کند. ماکرومولکول دارای تعداد زیادی اتم است. با افزایش سن، کلاژن ضعیف شده و منجر به چین و چروک و مشکلات غضروفی می شود.

در درم یا لایه میانی پوست، کلاژن به تشکیل شبکه فیبری از سلول‌ها به نام فیبروبلاست کمک می‌کند که سلول‌های جدید روی آن رشد می‌کنند. در جایگزینی و ترمیم سلول های مرده پوست نقش دارد.

با افزایش سن، کلاژن کمتری تولید می شود. ساختاری پوست کم می شود. چین و چروک ایجاد می شود.

پس از یائسگی کاهش چشمگیری در سنتز کلاژن را ایجاد میشود. در سن ۶۰ سالگی، کاهش قابل توجهی در تولید کلاژن رخ میدهد.

کوآنزیم کیوتن چیست

کوآنزیم کیوتن به طور طبیعی در تمام سلول های بدن یافت می شود. برای تولید انرژی برای انجام وظایف اساسی پوست مانند بازسازی و ترمیم بسیار مهم است. از آنجایی که پوست ما بیرونی ترین لایه بدن است، به طور مداوم در معرض عوامل خارجی مختلف از جمله استرس اکسیداتیو ناشی از اشعه UV خورشید قرار دارد. به علاوه، فرآیندهای داخلی می توانند باعث آزاد شدن رادیکال های آزاد شوند که باعث آسیب بیشتر می شود. بنابراین نقش کوآنزیم Q10 چیست؟ کوآنزیم Q10 یا CoQ10 به عنوان یک آنتی اکسیدان برای مبارزه با استرس اکسیداتیو آزاد می شود، به همین دلیل است که برای داشتن پوستی صاف و سالم بسیار ضروری است.

با افزایش سن، سطح کوآنزیم طبیعی Q10 در پوست کاهش می یابد. با توجه به اینکه یک آنتی اکسیدان حیاتی و برای فرآیند تولید انرژی حیاتی است، کاهش Q10 پوست را مستعد افزایش استرس و آسیب می کند. این باعث می شود آن را در برابر خطوط ریز و چین و چروک مستعدتر کند. به همین دلیل است که ادغام محصولات با Q10 در روتین مراقبت از پوست شما می تواند به حفظ جوانی پوست برای مدت طولانی تری کمک کند.

قرص کوانزیم کیوتن برای جوانسازی پوست

۶ فواید ۱۰۰% پوست یکسان COQ10 برای پوست: کوآنزیم Q10 برای چه چیزی خوب است:

قرص درموسیس آنتی ایج: بهترین مکمل پوست و ناخن
قرص درموسیس آنتی ایج: بهترین مکمل پوست و ناخن

به پوست انرژی لازم برای ترمیم و بازسازی طبیعی می دهد

یکی از مزایای کلیدی Q10 این است که انرژی حیاتی مورد نیاز سلول‌های پوست را فراهم می‌کند تا بتواند خود را ترمیم و بازسازی کند، به این معنی که می‌تواند عملکردهای اساسی خود را بهتر انجام دهد.

پوست پرانرژی تر و درخشان تر

پوستی که گفته می شود جوان و پرانرژی به نظر می رسد، به طور کلی حاوی سطوح بالایی از Q10 است. این به این دلیل است که با انرژی ای که Q10 به پوست می دهد، می تواند پوست را ترمیم و بازسازی کند و سرعت بیشتری برای جوان ماندن و پرانرژی ماندن داشته باشد. از سوی دیگر، با بالا رفتن سن، سطح طبیعی Q10 آن شروع به کاهش می‌کند، به این معنی که به سرعت ترمیم و بازسازی نمی‌شود، بنابراین می‌تواند کدر و خسته به نظر برسد. به همین دلیل است که با افزایش سن، افزودن محصولات CoQ10 به روتین مراقبت از پوست می تواند به شما کمک کند تا پوستی درخشان داشته باشید.

به کاهش آسیب خورشید کمک کند

CoQ10 یک آنتی اکسیدان قوی است که به محافظت از پوست در برابر اثرات نامطلوب نور خورشید که توسط رادیکال های آزاد (اتم های ناپایدار که قادر به آسیب رساندن به سلول های پوست هستند) ایجاد می شود، کمک می کند. کاهش آسیب خورشید همچنین به جلوگیری از علائم پیری ناشی از نور خورشید کمک می کند.

تولید کلاژن و الاستین

کلاژن تقریبا ۸۰ درصد پوست و تقریبا یک سوم کل پروتئین های بدن ما را تشکیل می دهد. کوآنزیم Q10 به حمایت از تولید کلاژن کمک می کند که به افزایش بازسازی سلولی، محافظت از اندام های ظریف، تقویت استخوان ها، تاندون ها و مفاصل و حفظ خاصیت ارتجاعی پوست کمک می کند.

کاهش ظهور خطوط و چین و چروک

CoQ10 با کمک به تولید کلاژن، یک ماده بسیار موثر در کرم ها است که به مبارزه با علائم پیری پوست کمک می کند. کوآنزیم Q10 می تواند به جلوگیری از هیپرپیگمانتاسیون و لکه های تیره ناشی از تولید بیش از حد ملانین کمک کند. CoQ10 این کار را با کمک به توقف تولید تیروزیناز که کاتالیزور تولید ملانین است انجام می دهد.

روش مصرف قرص درموسیس آنتی ایج

روزانه دو عدد قرص آنتی ایج درموسیس با آب میل شود.

هشدار در مصرف قرص درموسیس آنتی ایج

قرص درموسیس آنتی ایج برای تشخیص، درمان و پیشگیری از بیماری‌ها نیست. قبل از مصرف با پزشک و یا داروساز مشورت کنید. فراورده را در جای خشک و در دمای کمتر از ۲۵ درجه سانتی گراد قرار دهید.

دور از دید و دسترس کودکان نگهداری شود. در بارداری و شیردهی مصرف نشود. بیش از دوز پیشنهادی مصرف نشود. در بارداری و شیردهی مصرف قرص منع مصرف دارد.

عوارض جانبی قرص درموسیس آنتی ایج

تاکنون عارضه جانبی خاصی گزارش نشده است.

تداخل دارویی قرص درموسیس آنتی ایج

چنانچه داروی خاصی مصرف می‌کنید، قبل از مصرف این قرص پزشک یا داروساز خود را در جریان بگذارید.

قرص درموسیس آنتی ایج: بهترین مکمل پوست و ناخن
قرص درموسیس آنتی ایج: بهترین مکمل پوست و ناخن

فواید کلاژن برای سلامتی

کلاژن پروتئینی است که مسئول مفاصل سالم و خاصیت ارتجاعی یا کشش پوست است. این در استخوان‌ها، ماهیچه‌ها و خون شماست و سه چهارم پوست و یک سوم پروتئین بدن شما را تشکیل می‌دهد.

با افزایش سن، کلاژن موجود شما تجزیه می شود و تولید بیشتر بدن برای بدن سخت تر می شود. در نتیجه بسیاری از افراد به مکمل های کلاژن روی می آورند. این مکمل‌ها معمولاً پودر هستند، اگرچه کپسول‌ها و مکمل‌های مایع نیز در دسترس هستند. کلاژن همچنین به طور طبیعی در بدن با ترکیب اسیدهای آمینه، بلوک های سازنده پروتئین های موجود در غذا، تولید می شود.

خوراکی های کلاژن ساز

برای تولید کلاژن بدن شما به موارد زیر نیاز دارد:

پرولین: موجود در سفیده تخم مرغ، لبنیات، کلم، قارچ و مارچوبه

گلیسین: موجود در پوست خوک، پوست مرغ و ژلاتین و انواع دیگر غذاهای غنی از پروتئین

ویتامین سی: در مرکبات و فلفل دلمه ای یافت می شود

روی: موجود در گوشت گاو، بره، گوشت خوک، صدف، نخود، عدس، لوبیا، شیر، پنیر و انواع مغزها و دانه ها

مس: در گوشت اندام، پودر کاکائو، بادام هندی، کنجد و عدس یافت می شود.

مکمل کلاژن سازی پوست

کلاژن فراوان ترین پروتئین بدن است. در استخوان ها، ماهیچه ها، پوست و تاندون ها وجود دارد. این ماده ای است که بدن را در کنار هم نگه می دارد. کلاژن یک داربست را برای ایجاد استحکام و ساختار تشکیل می دهد. کلاژن درون زا کلاژن طبیعی است که توسط بدن سنتز می شود. کلاژن اگزوژن مصنوعی است. با مصرف مکمل ها نیاز بدن تامین میشود. کلاژن درون زا تعدادی عملکرد مهم داردکلاژن اگزوژن برای اهداف پزشکی و زیبایی از جمله ترمیم بافت های بدن استفاده می شود. مصرف مکملهای کلاژن ساز برای بهبود ظاهر پوست موثر است.

موارد استفاده کلاژن در پزشکی و آرایشی

کلاژن قابل جذب است. این بدان معنی است که می تواند تجزیه شود و دوباره به بدن جذب شود. کلاژن برای مصارف پزشکی می تواند از انسان، گاو، خوک یا گوسفند منشاء بگیرد.

پرکننده های پوست

تزریق کلاژن خطوط پوست را بهبود داده و فرورفتگی ها را پر کند.

پانسمان زخم

کلاژن می تواند با جذب سلول های جدید پوست به محل زخم به بهبود زخم ها کمک کند.

اهدای پوست و پیوند پوست

پانسمان کلاژن برای سوختگی های درجه سه، زخم هایی که با اسکار خشک پوشیده شده اند، یا برای بیمارانی که ممکن است به محصولات گاو حساس باشند، توصیه نمی شود.

بازسازی بافت

کلاژن در درمان پریودنتال و ایمپلنت برای تقویت رشد انواع خاصی از سلول ها استفاده میشود.

پروتز عروقی

پیوند بافت کلاژن از اهداکنندگان در بازسازی اعصاب محیطی، در پروتزهای عروقی و در بازسازی شریانی استفاده شده است.

درمان آرتروز

مکمل های کلاژن به درمان آرتروز کمک میکنند. با مصرف مکمل، کلاژن در غضروف انباشته شد و این به بازسازی ماتریکس خارج سلولی کمک کرد.

احیای پوست

کرم های کلاژن بعید است که کار کنند، زیرا مولکول های کلاژن برای عبور از پوست بسیار بزرگ هستند. بسیاری از محصولات حاوی کلاژن، از جمله کرم ها و پودرها، ادعا می کنند که با افزایش سطح کلاژن در بدن، پوست را احیا می کنند.

لیزر درمانی می تواند به درمان ترک های پوستی کمک کند، زیرا می تواند رشد کلاژن، الاستین و ملانین را تحریک کند. رژیم غذایی سالم در بدن به تولید کلاژن کمک میکند.

قرص درموسیس آنتی ایج: بهترین مکمل پوست و ناخن
قرص درموسیس آنتی ایج: بهترین مکمل پوست و ناخن

چه چیزی به کلاژن آسیب می رساند

برخی عوامل سطح کلاژن را در بدن کاهش میدهد. اجتناب از آنها می تواند پوست را برای مدت طولانی تری سالم نگه دارد.

مصرف زیاد قند: رژیم غذایی با قند بالا سرعت گلیکوزیله شدن را افزایش می دهد، فرآیندی که در آن قند خون به پروتئین ها متصل می شود و مولکول های جدیدی به نام محصولات نهایی گلیکوزیشن پیشرفته را تشکیل می دهد.

AGE ها به پروتئین های مجاور آسیب می رسانند و می توانند کلاژن را خشک، شکننده و ضعیف کنند.

دخانیات: مواد شیمیایی در دود تنباکو به کلاژن و الاستین پوست آسیب می رساند.

نیکوتین همچنین رگ های خونی لایه های بیرونی پوست را باریک می کند. این امر با کاهش رساندن مواد مغذی و اکسیژن به پوست، سلامت پوست را به خطر می اندازد.

نور خورشید: اشعه ماوراء بنفش در نور خورشید باعث می شود کلاژن با سرعت بیشتری تجزیه شود و به الیاف کلاژن آسیب برساند و باعث ایجاد الاستین غیرطبیعی شود.

اشعه ماوراء بنفش در نور خورشید به کلاژن درم آسیب می رساند و پوست به اشتباه بازسازی می شود و چین و چروک ایجاد می کند.

اختلالات خود ایمنی: برخی از اختلالات خود ایمنی باعث می شوند که آنتی بادی ها کلاژن را هدف قرار دهند.

تغییرات ژنتیکی می تواند ماتریکس خارج سلولی را تحت تاثیر قرار دهد. کلاژنی که تولید می شود می تواند کمتر باشد یا ممکن است کلاژن ناکارآمد و جهش یافته باشد.

روند پیری باعث می شود که سطح کلاژن به طور طبیعی در طول زمان کاهش یابد. هیچ راهی برای جلوگیری از این وجود ندارد.

اجتناب از قرار گرفتن در معرض تنباکو و قرار گرفتن در معرض بیش از حد خورشید و پیروی از یک رژیم غذایی سالم و ورزش می تواند به کاهش پیری و محافظت از کلاژن کمک کند و پوست، استخوان ها، ماهیچه ها و مفاصل را برای مدت طولانی تری سالم نگه دارد.

درموسیس پلاس

این قرص غنی از مواد معدنی، ویتامین ها و عصاره های گیاهی است که به سلامت پوست کمک میکند.

شرایط نگهداری قرص درموسیس آنتی ایج

دور از دسترس کودکان نگهداری شود. در جای خشک و در کمتر از ۲۵ درجه سانتی گراد نگهداری کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا