Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
صنایع شیمیاییمحصولات شیمیایی

قیمت فروش و خرید صابون مول ۳۰ | کاربرد صابون مول ۳۰ چیست؟

این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها، خواص و کاربرد صابون مول ۳۰ و موارد مصرف گوناگون آن است. همچنین اگر تصمیم به خرید صابون مول ۳۰ دارید، برای آگاهی یافتن از قیمت خرید و فروش صابون مول ۳۰ در بازار مواد شیمیایی می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان صابون مول ۳۰ در انتهای مقاله استفاده نمایید. حجم محصول، درصد خلوص، نرخ ارز و شرکت تولیدکننده به طور کلی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت مواد شیمیایی هستند؛ قیمت صابون مول ۳۰ نیز تحت تاثیر این موارد است. لازم به ذکر است لیست فروشندگان پیشنهادی در پایان مقاله، همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش صابون مول ۳۰ به روزرسانی می‌شود.

نونیل فنول اتوکسیلات nonilfenol etoksilt یا صابون مول ۳۰ از سورفکتانت های غیریونی است که اغلب در شوینده ها مورد استفاده قرار می گیرد. فرمول مولکولی این ماده C۹H۱۹C۶H۴(OCH۲CH۲)nOH بوده و با نام تجاری کنون (kenon) معرفی شده است. صابون مول ها از واکنش نونیل فنول و اتیلن اکسید در حضور کاتالیستی چون هیدروکسید پتاسیم به وجود می آیند. این ماده با نماد NPE نمایش داده می شود و عدد چسبیده به آن نشانگر تعداد مولکول های اتیلن اکساید است.
این صابون ها در شوینده هایی مانند شیشه پاک کن و مایع ظرفشویی ها و درکل شوینده های مایع و جامد مورد استفاده قرار می گیرد. صابون مول ها در کشاورزی و در چربی بعنوان امولسیفایر و در صنعت نساجی نیز به عنوان امولسیفایر و آنتی استاتیک کاربرد داشته و همچنین به صورت پاک کننده ی اولیه پشم مورد استفاه قرار می گیرد. این مواد در لاتکس ها و واکس ها هم به عنوان امولسیفایر محلول در آب، در رنگ ها و پوشش دهنده ها، در کاغذ، در فلزات، در اسباب بازی ها و همچنین در بسته بندی مواد غذایی و… کاربرد دارند.

مراکز خرید و قیمت فروش صابون مول ۳۰ در تهران و شهرستان‌ ها

اغلب مراکز خرید و فروش صابون مول ۳۰ و دیگر مواد شیمیایی در تهران وجود دارند و فروشندگان صابون مول ۳۰ در سایر استان و شهرستان ها در بیشتر موارد، خرید خود را از تهران انجام می دهند. به همین دلیل، توصیه می شود که در صورت امکان سعی کنید تا خرید مواد شیمیایی از تهران انجام شود. چرا که

  • اغلب شرکت های واردکننده صابون مول ۳۰ در تهران مستقر هستند.
  • به دلیل اینکه خرید صابون مول ۳۰ در سایر استان ها و شهرستان ها در بیشتر موارد از طریق چندین واسطه انجام می شود، خرید در تهران می تواند از نظر قیمت مقرون به صرفه تر و ارزان تر باشد.
  • از آنجایی که در تهران به تامین کننده اصلی کالا نزدیک تر هستید و بیشتر انبارهای اصلی مواد شیمیایی در شهر تهران قرار دارند، احتمال اصالت و مرغوبیت کالا نیز افزایش می یابد.

اما باید توجه نمود که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در تهران از نظر تجربه، سابقه و کیفیت در یک سطح قرار ندارند. به همین دلیل در این صفحه و سایر صفحات مرتبط با مواد شیمیایی در سایت جهان شیمی، تلاش کرده ایم برترین و باسایقه ترین شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش صابون مول ۳۰ را به شما معرفی کنیم. شرکت هایی که در بنر بالای این صفحه یا در کادر «فروشندگان پیشنهادی» در پایان این مقاله معرفی شده اند، همگی به طور مرتب مورد بازبینی قرار می گیرند. خالی از لطف نیست که یادآور شویم از جمله مهمترین شرایط شرکت ها برای قرار گرفتن در بخش های مذکور و معرفی به خریداران، میزان سابقه، اعتبار و تجربه آن ها است.

پاسخ به سوالات در نشریه جهان شیمی فیزیک

در این مقاله نشریه جهان شیمی فیزیک به معرفی صابون مول ۳۰، ویژگی ها و کاربردهای آن می پردازیم.

خواص فیزیکی و شیمیایی صابون مول + قیمت خرید و فروش صابون مول ۳۰

مانند سایر سورفکتانت های غیریونی نونیل فنول اتوکسیلات نیزاز تکرار گروههای اتوکسی پدید آمده است. حالت این مواد به شکل مایع روغنی و یا جامد مومی است و رنگ آن بین بی رنگ و نارنجی در حال تغییر است. اغلب این مواد با وزن مولکولی بالا به حالت جامد و وزن مولکولی پایین تر مایع هستند. هر چند صابون مول ها در حلال های آلی به آسانی قابل حل هستند ولی در درجات مختلفی در آب حل می شوند. این مواد در حالت شیمیایی پایدار و ثابت هستند. میزان آب دوست بودن صابون های مول بستگی به تعداد گروه های اتیلن اکسید دارد. اگر گروه های اتیلن اکسید از ۵ بیشتر باشد آب دوست تر و اگر کمتر از ۵ باشد انحلال آن با آب ناممکن ولی با انواع روغن ها ترکیب خواهد شد.

صابون های مول چون ترکیبات فراری و خورنده ای نیستند به راحتی می توان آن ها را حمل یا انبار کرد. این صابون ها PH ای در حدود ۵ الی ۸ دارند. از انواع مختلف این صابون ها می توان به صابون مول ۲۰، ۱۰، ۶، ۳۰ و … اشاره داشت.

ویژگی های صابون مول ۳۰

نونیل فنل اتوکسیله ۳۰ یک سورفکتانت غیریونی است. این ماده وزن مولکولی بالایی دارد و به شکل جامد تولید می شود. صابون مول ۳۰  سفید رنگ است. گروه های زیاد اتیلن اکسید باعث شده است این صابون ها میل به آب دوستی زیادی داشته باشند. به علاوه این ماده کارایی خود را در دمای بالا بهتر نشان می دهد. صابون مول ۳۰ امولسیون و تثبیت کننده ی فوق العاده ی محلول در آب است.

ویژگی های صابون مول 30
ویژگی های صابون مول ۳۰

کاربرد صابون مول ۳۰

صابون های مول ۳۰ قدرت تمیزکنندگی مناسبی دارد و این را مدیون وجود گروه های اتوکسیدی هستند که به راحتی در آب حل می شوند. در فرمولاسیون شوینده ها اعم از جامد و مایع (شیشه پاک کن ها، مایع ماشین ظرفشویی و…) و پاک کننده ها، صنعت نساجی، فرموله کردن سموم کشاورزی، در صنعت رنگ برای تهیه رنگ و رزین پایه آب به عنوان امولسیفایر و… کاربرد دارد. در کل باید بیشترین استفاده و کاربرد این صابون را در صنعت شویندگی دانست.

کاربرد صابون مول 30
کاربرد صابون مول ۳۰

خرید صابون مول ۲۰

صابون مول ۲۰ به عنوان یک ماده شیمیایی پرکاربرد از تکرار گروه های اتوکسی به وجود آمده است و بطور شیمیایی پایدار و غیر فعال است. اغلب به صورت جامد و یا محلول در آب تولید و به فروش می رسد. این ترکیب شیمیایی به دلیل داشتن خواص و قابلیت فراوان به عنوان یک ماده افزودنی در تهیه و ساخت بسیاری از محصولات مانند لاستیک و پلاستیک، دارو و لوازم بهداشتی، رنگ و پوشش دهنده ها، مواد شیمیایی مورد استفاده در تولید کود و کاغذ مورد استفاده قرار می گیرد. در هنگام استفاده از صابون مول ۲۰ نیز مانند سایر گریدهای نونیل فنول اتوکسیلات بهتر است موارد احتیاط را رعایت کنید.

جدول مشخصات، خواص و ویژگی های صابون مول ۳۰

نام ماده نونیل فنول اتوکسیلات ۳۰ (Nonylphenol Ethoxylates)
کاربرد تهیه مواد شیمیایی (رنگ، چرم و…) و مواد شوینده
دیگر نام ها نونیل فنون اتوکسیلات ۳۰

قیمت صابون مول ۳۰

صابون مول ۳۰ یک ماده سفید رنگ است که به صورت جامد تولید و به بازار عرضه می شود. این ماده یک ترکیب غیر فرار در دمای بالا و یک ماده محلول در آب است که به عنوان پرکاربردترین گرید نونیل فنول اتوکسیله مورد استفاده قرار می گیرد و با توجه به قیمت روز مواد اولیه قیمت گذاری می شود. این ماده شیمیایی به عنوان یک امولسیون کننده و تثبیت کننده موثر و کاربردی در صنعت تولید شوینده ها استفاده می شود. علاوه بر این به دلیل داشتن قابلیت حفظ رطوبت و کنترل غلظت رنگ و همچنین ایجاد یکنواختی در مواد اولیه در صنعت رنگ و رزین به عنوان یک عنصر مهم شناخته شده است و به کار برده می شود.

خرید صابون مول ۳۰

صابون مول ۳۰ به عنوان یک ماده آبدوست و به دلیل وزن مولکولی بالا به مقدار فراوانی در فرمولاسیون انواع شوینده ها و پاک کننده های جامد و مایع در سراسر دنیا به کار برده می شود. بنابراین تولید کنندگان به صورت عمده این ماده جامد را خریداری کرده و در صنایع خود مورد استفاده قرار می دهند. علاوه بر این در صنعت کشاورزی برای تولید سموم و کودهای شیمیایی، در صنعت رنگ به دلیل ویژگی های آن برای بالا بردن کیفیت مواد تولیدی و در نساجی برای پاک کردن و سفید کردن منسوجات از آن استفاده می کنند.

پرسش های رایج در مورد صابون مول ۳۰

قیمت خرید صابون مول ۳۰ در بازار به چه عواملی بستگی دارد؟
قیمت خرید و فروش صابون مول ۳۰ به عواملی مثل نرخ دلار، درصد خلوص، برند تولید کننده، مرغوبیت و سود فروشنده بستگی دارد. برای اطلاع از آخرین قیمت صابون مول ۳۰ می ‌توانید با فروشندگان معرفی شده در این مقاله تماس بگیرید.

فروش صابون مول ۳۰

صابون مول ۳۰ به عنوان یک گرید جامد نونیل فنول اتوکسیلات کاربرد گسترده ای در صنعت دارد به همین دلیل توسط تولید کنندگان در کشور به بازار عرضه و به فروش می رسد. این صابون که به عنوان سورفکتانت غیر یونی نیز شناخته می شود و یک ماده پایدار و یک افزودنی مهم در بسیاری از صنایع مانند رنگ و پوشش، نساجی و چرم و بسته بندی مواد غذایی است. همچنین در تولید اسباب بازی و کفش نیز به کار برده می شود. البته این ماده شیمیایی به عنوان یک ماده سمی طبقه بندی شده است و می تواند اثرات مخربی بر سلامت موجودات زنده و محیط زیست داشته باشد بنابراین در هنگام استفاده بهتر است جوانب احتیاط را رعایت کنید.

شرایط نگهداری صابون مول ۳۰

نونیل فنول اتوکسیلات ها باید در محیط خشک و به دور از حرارت و مواد آتش زا حفظ و نگهداری شوند. این صابون ها را در انبارهای سرپوشیده و در مخازن جنس PVC، ظروف استیل ضد زنگ، فولاد گالوانیزه نگهداری می کنند. اگر این ماده دچار احتراق شود برای خاموش کردن آن از دی اکسید کربن استفاده می شود. رنگ این ماده در صورت قرار گرفتن در دمای بالای ۸۰ درجه سانتی گراد، تغییر پیدا خواهد کرد. این مواد را می توان برای مدت دو سال بعد از تولید استفاده کرد.

خرید و فروش صابون مول ۳۰

فروش نونیل فنول اتوکسیله بصورت عمده و خرده عرضه می گردد. با توجه به جرم مولکولی بالا، صابون های مذکور برخلاف دیگر صابون های مول ساختار جامد داشته و سفید رنگ است. این مواد به دلیل وجود گروه های اتیلن اکسید حلال خوبی در آب هستند. همین موضوع باعث ایجاد قدرت فوق العاده آن در امولسیون شده و منجر به پاک کنندگی مناسب خواهد شد. دمای بالا عملکرد محصولات تولید شده از این ماده را بهبود می بخشد. به علاوه استفاده صابون های مورد بحث در تثبیت کننده ها و امولسیون نیز کاربرد دارد.

معایب و مضرات صابون مول ۳۰

علی رغم خاصیت صابون مول ها در تمیزکنندگی و رفع آلودگی، این مواد برای سلامت انسان و محیط زیست به خصوص آبزیان مخاطره آفرین است. پس حتی الامکان باید از ورود آن به طبیعت جلوگیری کرد. از سویی دیگر تماس این مواد با پوست و چشم می تواند منجر به آسیب جدی به این قسمت ها شود. به طور مثال تماس آن با پوست باعث تحریک و قرمزی آن شده و یا تماس آن با چشم موجب ایجاد خطر برای قرنیه شود. بخاطر همین در استفاده از این مواد باید نکات ایمنی را رعایت کرد و از دستکش، عینک و روپوش استفاده کرد.

در صورت تماس حتما محل مورد نظر مخصوصا چشم ها را باید به مدت ۱۵ دقیقه با آب شست و شو داده و به پزشک مراجعه کرد. هرچند به دلیل خواص فیزیکی تنفس این مواد ممکن نیست و خطری تهدید کننده متوجه انسان نیست، ولی بلع این ماده خطرناک است. این صابون ها با ورود به بدن انسان باعث تغییرات هورمونی و کاهش هوشیاری می شوند.

در زنان باردار نیز سلامت جنین به مخاطره می افتد و ممکن است موجب سقط جنین و تشکیل نشدن بخش هایی از بدن جنین شود. در سال ۲۰۰۴ میلادی استفاده نونیل فنول در آمریکا در حدود ۲۶۰ میلیون پوند گزارش شده است که بیشترین کاربرد این مواد در ساخت شوینده ها بوده است. همین امر باعث محدودیت در استفاده از این مواد در شوینده ها شده است. امروزه در بسیاری از کشورهای اروپایی وکانادا از این صابون ها استفاده نمی شود.

خرید صابون مول ۳۰

یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه شیمیایی، خرید صابون مول ۳۰ از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است. با هدف افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران از کیفیت محصول موردنظر در فرایند خرید صابون مول ۳۰، ما به عنوان مرجع مواد شیمیایی در ایران، تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین فروشندگان صابون مول ۳۰ را در این بخش و همچنین بنر بالای صفحه به شما معرفی نماییم. امیدواریم با معرفی تامین کنندگان منتخب، نگرانی های خریداران محترم کاهش یافته و بتوانیم لذت تجربه خرید صابون مول ۳۰ با قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه نماییم.



  • محل تبلیغ شما

فروش انواع مواد شیمیایی

 




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا