Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
صنایع شیمیاییمحصولات شیمیایی

قیمت فروش و خرید تترا هیدروفوران | کاربرد تترا هیدروفوران چیست؟

این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها، خواص و کاربرد تترا هیدروفوران و موارد مصرف گوناگون آن است. همچنین اگر تصمیم به خرید تترا هیدروفوران دارید، برای آگاهی یافتن از قیمت خرید و فروش تترا هیدروفوران در بازار مواد شیمیایی می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان تترا هیدروفوران در انتهای مقاله استفاده نمایید. حجم محصول، درصد خلوص، نرخ ارز و شرکت تولیدکننده به طور کلی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت مواد شیمیایی هستند؛ قیمت تترا هیدروفوران نیز تحت تاثیر این موارد است. لازم به ذکر است لیست فروشندگان پیشنهادی در پایان مقاله، همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش تترا هیدروفوران به روزرسانی می‌شود.

تترا هیدروفوران (THF) از چهار اتم کربن، هشت اتم هیدروژن و یک اتم اکسیژن تشکیل شده است. دارای فرمول شیمیاییC۴H۸O است که این ماده شیمیایی را به یک اتر هتروسیکلیک تبدیل می کند. اتر هتروسیکلیک یک ساختار حلقه ‌ای است که حاوی اتم ‌هایی از دو یا چند عنصر مختلف در حلقه های خود است. به این معنی است که THF بخشی از گروه آلی است که در آن یک اتم اکسیژن مرکزی به دو گروه مبتنی بر کربن متصل است.
تترا هیدروفوران یک ترکیب شیمیایی بی رنگ، امتزاج پذیر و قطبی با بوی تند است. تترا هیدروفوران علاوه بر اختصار THF و بوتیلن اکسید نیز نامیده می شود. این ماده شیمیایی به شدت با عوامل اکسید کننده قوی و اسیدها واکنش نشان می دهد و با الکل ها، کتون ها، استرها، هیدروکربن ها و اترها قابل اختلاط است. این ترکیب شیمیایی همچنین در استون، بنزن و اتانول بسیار محلول است.
این ماده شیمیایی یک حلال بسیار محبوب در صنایع مختلف است که در تولید تعداد زیادی از محصولات مختلف، به ویژه واکنش ‌های هیدروبوراسیون و برای واکنش ‌های شامل ترکیبات آلی فلزی مانند لیتیوم آلی و معرف‌ های گرینیارد استفاده می ‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این ماده شیمیایی، لطفا تا انتها با ما در این مقاله از نشریه جهان شیمی فیزیک همراه باشید.

مراکز خرید و قیمت فروش تترا هیدروفوران در تهران و شهرستان‌ ها

اغلب مراکز خرید و فروش تترا هیدروفوران و دیگر مواد شیمیایی در تهران وجود دارند و فروشندگان تترا هیدروفوران در سایر استان و شهرستان ها در بیشتر موارد، خرید خود را از تهران انجام می دهند. به همین دلیل، توصیه می شود که در صورت امکان سعی کنید تا خرید مواد شیمیایی از تهران انجام شود. چرا که

  • اغلب شرکت های واردکننده تترا هیدروفوران در تهران مستقر هستند.
  • به دلیل اینکه خرید تترا هیدروفوران در سایر استان ها و شهرستان ها در بیشتر موارد از طریق چندین واسطه انجام می شود، خرید در تهران می تواند از نظر قیمت مقرون به صرفه تر و ارزان تر باشد.
  • از آنجایی که در تهران به تامین کننده اصلی کالا نزدیک تر هستید و بیشتر انبارهای اصلی مواد شیمیایی در شهر تهران قرار دارند، احتمال اصالت و مرغوبیت کالا نیز افزایش می یابد.

اما باید توجه نمود که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در تهران از نظر تجربه، سابقه و کیفیت در یک سطح قرار ندارند. به همین دلیل در این صفحه و سایر صفحات مرتبط با مواد شیمیایی در سایت جهان شیمی، تلاش کرده ایم برترین و باسایقه ترین شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش تترا هیدروفوران را به شما معرفی کنیم. شرکت هایی که در بنر بالای این صفحه یا در کادر «فروشندگان پیشنهادی» در پایان این مقاله معرفی شده اند، همگی به طور مرتب مورد بازبینی قرار می گیرند. خالی از لطف نیست که یادآور شویم از جمله مهمترین شرایط شرکت ها برای قرار گرفتن در بخش های مذکور و معرفی به خریداران، میزان سابقه، اعتبار و تجربه آن ها است.

پاسخ به سوالات در نشریه جهان شیمی فیزیک

قیمت خرید و فروش تترا هیدروفوران چیست

تترا هیدروفوران یا THF یک حلال آلی رایج از خانواده اترها است. این ترکیب شیمیایی یک مایع بی رنگ و تا حدودی فرار در دمای اتاق، شبیه دی اتیل اتر است. این ماده شیمیایی به عنوان یک حلال محبوب است، زیرا در اکثر حلال های رایج دیگر مانند آب، الکل ها، استرها و استون محلول است.

همچنین از نظر شیمیایی غیر فعال است و به عنوان یک حلال قوی روی بسیاری از مواد، به ویژه مواد آلی عمل می کند. تترا هیدروفوران به طور گسترده در ساخت بسیاری از پلیمرها استفاده می شود. همچنین در تولید محصولاتی مانند چسب ها و مواد دارویی خاص نیز کاربرد دارد.

این ماده شیمیایی می تواند به طور بالقوه خطرناک باشد و برای ایمنی باید تحت شرایط کاملا کنترل شده با آن رفتار کرد. هنگامی که در معرض هوا قرار می گیرد، می تواند مواد شیمیایی قابل اشتعال خطرناکی به نام پراکسید تشکیل دهد که می تواند به راحتی مشتعل یا منفجر شود.

به همین دلیل، مواد افزودنی مانند BHT برای تثبیت آن با تترا هیدروفوران مخلوط می شوند، تا تشکیل پراکسیدهای خطرناک را کاهش دهند. این ماده شیمیایی همچنین در ظروف در بسته با گاز نیتروژن خالص ذخیره می شود تا از واکنش آن با هوا جلوگیری شود. THF بسیار قابل اشتعال است و می تواند مواد سمی را به عنوان محصول جانبی سوختن از خود خارج کند.

خواص شیمیایی و فیزیکی تترا هیدروفوران

  • Cas نامبر: ۱۰۹-۹۹-۹
  • وزن مولکولی: ۷۲.۱۱ گرم بر مول
  • نقطه اشتعال: ۶ درجه فارنهایت یا -۱۴.۴ درجه سانتی گراد
  • نقطه جوش: ۱۵۱ درجه فارنهایت در ۷۶۰ میلی متر جیوه
  • نقطه ذوب: -۱۶۳.۳ درجه فارنهایت یا -۱۰۸.۵ درجه سانتی گراد
  • چگالی: ۰.۸۸۸ در ۶۸ درجه فارنهایت
تترا هیدروفوران چگونه ساخته می شود
تترا هیدروفوران چگونه ساخته می شود

تترا هیدروفوران چگونه ساخته می شود

این ماده شیمیایی یک حلال همه کاره است که در صنایع شیمیایی استفاده می شود. این ماده به عنوان یک حلال صنعتی برای ساخت پلی وینیل کلراید (PVC) عمل می کند. تترا هیدروفوران به روش های مختلفی در صنعت تولید می شود. روش های تولید این ماده شیمیایی عبارتند از:

فرآیند Reppe

تترا هیدروفوران به طور سنتی با استفاده از فرآیند فورفورال تولید می شد که در آن فورفورال استخراج شده از پوسته ذرت به عنوان ماده خام در این فرآیند استفاده می شود. با این حال، نقطه ضعف این روش این است که میزان تولید به شرایط کشاورزی بستگی دارد؛ بنابراین نمی توان به آن اعتماد کرد. امروزه به جای فرآیند فورفورال از فرآیند Reppe استفاده می شود.

در فرآیند Reppe، اتین و فرمالدئید به عنوان مواد اولیه باعث تولید ۱،۴- بوتان دیول در مرحله اول استفاده می شوند. سپس تترا هیدروفوران را می توان از طریق آبگیری ۱،۴- بوتان دیول کاتالیز شده با اسید در حضور رزین تبادل یونی اسیدی به دست آورد. در حال حاضر این فرآیند، روش اصلی تولید این ماده شیمیایی در سراسر جهان است.

دومین روش صنعتی برای تولید عمده THF، هیدروفورمیلاسیون آلیل الکل و به دنبال آن هیدروژناسیون بعدی برای ایجاد ۱،۴- بوتان دیول است.

اکسیداسیون n- بوتان

روش دیگر فرآیند کلرزنی بوتادین دو مرحله ای است که ۷۰ تا ۷۵ درصد THF تولید می کند. این روش، شامل اکسید کردن n- بوتان برای ایجاد انیدرید مالئیک و سپس هیدروژناسیون کاتالیزوری بر روی یک کاتالیزور پالادیوم است. این یک فرآیند نسبتا ساده است و مورد توجه تولید کنندگان مواد شیمیایی قرار گرفته است.

هیدروژناسیون کاتالیستی فوران

تترا هیدروفوران همچنین می تواند از طریق هیدروژناسیون کاتالیزوری فوران تولید یا سنتز شود. این فرآیند شامل تبدیل قندهای خاصی به THF با تبدیل به فورفورال است. جایگزینی برای این روش، هیدروژناسیون کاتالیستی فوران با کاتالیزور نیکل است. روش های دیگر ساخت این ماده شیمیایی شامل دکربوکسیلاسیون فورفورال و اکسیداسیون بوتادین است.

تولید سالانه تترا هیدروفوران در جهان تقریبا حدود ۲۰۰۰۰۰ تن است و پیش‌ بینی می ‌شود که با ادامه رشد اقتصاد کشورهای مختلف، تقاضا و تولید این ماده شیمیایی نیز رشد کند.

کاربرد تترا هیدروفوران

این ماده شیمیایی در طیف وسیعی از کاربردها استفاده می شود. کاربردهای اصلی تترا هیدروفوران (THF) استفاده در صنعت داروسازی، به عنوان حلال و تولید پلیمری به نام تترا متیلن اتر گلیکول یا PTMEG است. این ترکیب شیمیایی به عنوان یک حلال در تولید و فرآوری پلیمرها و چسب های مختلف استفاده می شود. THF بیشترین کاربرد را در تولید PTMEG و پلی تترا هیدروفوران دارد.

برای تشکیل PTMEG این ماده شیمیایی پلیمریزه می شود که به عنوان ماده خام برای الیاف مختلف (Spandex) در صنعت نساجی استفاده می شود. اسپندکس در انواع پوشاک نساجی برای بهبود خواص منسوجات استفاده می شود.

مهمترین کاربرد THF تولید پلیمرهای خاص است. از این ماده شیمیایی به عنوان یک پیش ماده برای تشکیل بسیاری از پلیمرهای پیچیده استفاده می شود، زیرا خواص حلالیت بالای آن امکان اختلاط و ترکیب پلیمرهای ساده در محلول را فراهم می کند. هنگامی که با اسیدها مخلوط می شود، خود تترا هیدروفوران می تواند پلیمریزه شود.

پلیمرهای حاصل شده از این فرآیند کاربردهای زیادی مانند ساخت یورتان ها و پلی یورتان ها دارند. برخی از این مواد در تولید محصولات روزمره مانند پارچه های خاصی با خاصیت کشسانی استفاده می شوند.

 

جدول مشخصات، خواص و ویژگی های تترا هیدروفوران

نام انگلیسی Tetrahydrofuran
فرمول شیمیایی (CH₂)₄O
جرم مولی ۷۲.۱۱ g/mol
نقطه ذوب -۱۰۸.۴ °C
نقطه جوش ۶۶ °C

فروش تترا هیدروفوران

از آنجایی که این ماده شیمیایی یک ترکیب شیمیایی قطبی است و در طیف وسیعی از مایعات حل می شود، یک حلال همه کاره است. این ماده به عنوان یک حلال صنعتی برای ساخت پلی وینیل کلراید (PVC) عمل می کند، پلاستیکی که در اکثر لوله کشی های داخلی منازل از آن استفاده می شود. THF همچنین PVC را حل می کند؛ بنابراین یک ماده اولیه در تولید چسب های PVC است.

در صنعت داروسازی، تترا هیدروفوران (THF) در درجه اول به عنوان یک محیط واکنش در فرآیندهایی مانند سنتز گرینیارد یا کاهش هیدرید آلومینیوم لیتیوم استفاده می شود. این ماده شیمیایی همچنین به عنوان استخراج کننده برای داروهای مختلف استفاده می شود.

کاربردهای تترا هیدروفوران
کاربردهای تترا هیدروفوران

سایر کاربردهای تترا هیدروفوران عبارتند از:

  • به عنوان یک ماده شیمیایی در آزمایشگاه
  • تولید رزین های صنعتی، پوشش های پلی یورتان و جوهرهای چاپ
  • به عنوان یک عامل تمیز کننده
  • استفاده در پوشش ها و لاک ها
  • به عنوان یک واسطه شیمیایی
  • استفاده در پلیمریزاسیون
  • به عنوان کمک فرآوری در تولید نفت
  • اتصال لوله های سفت و سخت
  • استفاده در سیمان های مرکب
  • به عنوان یک حلال دارویی
  • حلال برای پلیمریزاسیون آنیونی
  • کروماتوگرافی فاز ژل

قیمت تترا هیدروفوران

قیمت این ماده شیمیایی به عوامل بسیار زیادی از جمله خلوص، شرکت سازنده و نوسانات بازار ارز دارد. برای اطلاع از قیمت این محصول می توانید به سایت های فروش محصولات شیمیایی مراجعه کنید. شما همچنین می توانید با مراجعه به فروشگاهی محصولات شیمیایی از قیمت تترا هیدروفوران مطلع شوید.

پرسش های رایج در مورد تترا هیدروفوران

از کجا می ‌توانم مراکز خرید و فروش تترا هیدروفوران را در تهران و شهرستان ‌ها پیدا کنم؟
سایت جهان شیمی به عنوان مرجع قیمت خرید و فروش تترا هیدروفوران در ایران، خریداران در نقاط مختلف کشور را به فروشندگان حرفه‌ ای، مجرب و کارآزموده متصل می ‌کند. لیست فروشندگان تترا هیدروفوران را می توانید در این مقاله مشاهده کنید.

فروش تترا هیدروفوران صنعتی

تترا هیدروفوران صنعتی که معمولا با نام THF شناخته می شود، مایعی شفاف، بی رنگ و فرار با بوی میوه ای و شبیه اتر است. این مایع فرار و قابل امتزاج با آب با ویسکوزیته کم در دمای استاندارد است و دارای فرمول C۴H۸O است. این ماده شیمیایی به صورت تجاری در فرآیند Reppe تولید می شود که در آن از اتین و فرمالدئید به عنوان مواد خام استفاده می شود. این ترکیب شیمیایی یک حلال صنعتی است که در صنایع پلاستیک، داروسازی و مواد شیمیایی خاص استفاده می شود.

خرید تترا هیدرو کانابینول

این ماده شیمیایی یک ماده روان ‌گردان است که با نام های زیادی همچون تی اچ سی در جهان شناخته می شود. این ترکیب شیمیایی بیشتر بر روی سیستم عصبی مرکزی تاثیرات منفی می گذارد. آنزیم استیل ‌کولین استراز به ‌عنوان یکی از آنزیم ‌های سیستم عصبی مرکزی و محیطی، در عملکرد سمپاتیک و پاراسمپاتیک نقش دارد. این آنزیم با هیدرولیز استیل ‌کولین در سیناپس ‌های کولینرژیک سبب انتقال پیام عصبی می ‌شود و از اهمیت ویژه‌ ای در حافظه و یادگیری برخوردار است.

تترا هیدرو کانابینول در شاه دانه یافت می شود و بر روی آنزیم استیل کولین استراز تاثیرات منفی می گذارد. مصرف این ماده شیمیایی باعث سستی و حواس پرتی می شود و سرعت ضربان قلب، خشکی دهان و اشتها را افزایش می دهد. مصرف این ماده شیمیایی عوارض بسیار زیادی برای سلامتی به همراه دارد بنابراین توصیه می شود از مصرف آن اجتناب کنید.

فرم آمید

فرم آمید یک ترکیب شیمیایی است که هیدروژن آمینه آن جایگزین گروه متیلن شده است. اولین بار در سال ۱۸۹۳ در فرانسه به عنوان یک ماده تجاری از مخلوط دی متیل آمین هیدروژن کلراید و پتاسیم فرمات تولید شد. این ترکیب آلی فرار و عضوی از فرم آمیدها است و به عنوان یک حلال آپروتیک قطبی اغلب مورد استفاده قرار می گیرد. فرم آمید همچنین در صنعت به عنوان یک حلال صنعتی برای تولید الیاف، فیلم و پوشش سطوح به کار برده می شود. با اینکه این ماده در دسته مواد سرطان زا قرار نگرفته است اما قرارگرفتن کوتاه مدت در معرض آن باعث آسیب رساندن به کبد می شود و همچنین عوارض شدیدتر آن شامل شکم درد، حالت تهوع، استفراغ و زردی است.

MSDS تتراهیدروفوران

تتراهیدروفوران یک حلال آلی است که دارای اکسیژن الکترونگاتیوتر است و در ساختار حلقه مانند آن الکترون را به سمت خود جذب می کند. در نتیجه این ماده به راحتی با دیگر مولکول های قطبی مانند آب، اتانول، بنزن… مخلوط می گردد. این ماده در تولید چسب ها، لاک ها، جلا دهنده ها، جوهر پرینتر و به عنوان پوشش برای چرم های مصنوعی به کار برده می شود. علاوه بر این از این ترکیب آلی می توان به عنوان یک حلال کاربردی برای انجام آزمایشات در آزمایشگاه ها استفاده کرد. زیرا قابلیت حلالیت بالایی با اغلب ترکیبات آلی دارد. این ماده باید دور از نور مستقیم خورشید و حرارت نگهداری شود و هنگام کار با آن باید جوانب احتیاط رعایت شود.

خطرات حلال dmf

حلال dmf یک ماده فرار و بی بو است که البته درجه صنعتی آن بویی مشابه با آمین ها دارد که دلیل این بو نیز وجود ناخالصی هایی مانند دی متیل آمین در این حلال است. این ماده کاربردهای فراوانی در صنعت داروسازی، چسب و نساجی و رنگ و رزین دارد. اما مانند اکثر ترکیبات شیمیایی این ماده نیز می تواند از طریق پوست جذب شده و به کبد آسیب بزند. همچنین قرار گرفتن طولانی مدت در معرض آن در دوران بارداری می تواند موجب سقط جنین و یا جهش ژنتیکی شود. علاوه بر این در کوتاه مدت می تواند عوارضی مانند درد شکم، حالت تهوع و استفراغ شدید و سردرد و سرگیجه را به دنبال داشته باشد.

Thf چیست

Thf به عنوان یک ماده شفاف و ناپایدار هم به صورت مایع و هم جامد تولید و به بازار عرضه می شود. Thf یک ماده شیمیایی و یک اتر حلقوی است که به عنوان یک حلال در صنعت برای ساخت لاک و پلی وینیل کلراید مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده ضد آب است اما این قابلیت را دارد که اکثر ترکیبات شیمیایی را در خود حل کند. این ترکیب به عنوان حلال پلیمرها در روش کروماتوگرافی نفوذ ژل و حلال pvc در تولید چسب های پی وی سی و یک حلال کاربردی در کروماتوگرافی مایع فاز معکوس مورد استفاده قرار می گیرد.

پلی تترا متیلن گلیکول

پلی تترا متیلن گلیکول یک ترکیب شیمیایی و یک پلی اتیلن مصنوعی است که به عنوان یک ماده محلول در آب و سازگار با محیط زیست شناخته شده است. این ترکیب یک ماده بی رنگ و بدون بو و غیر فرار است که در برابر عواملی مانند گرما و مواد شیمیایی کاملا مانند یک ماده بی اثر عمل می کند و همچنین غیر قابل هیدرولیز و غیرسمی است. این ماده به دلیل هیدروفیل بودن برای تولید شیشه های مخصوص میکروسکوپ استفاده می شود زیرا می تواند از چسبیدن پروتئین ها در مطالعات فلورسانس تک سلولی به شیشه میکروسکوپ جلوگیری کند. همچنین به دلیل اینکه غیرسمی است در اغلب محصولات آرایشی استفاده می شود و همچنین به عنوان یک پلیمر پرکاربرد برای انواع سطوح در محیط آبی و خشک نیز قابل استفاده است.

تترا هیدروفوران صنعتی
تترا هیدروفوران صنعتی

قیمت خرید و فروش فروش Thf

این ماده شیمیایی کاربرد بسیار زیادی در صنایع مختلف دارد. از این رو THF در بازار بسیار خرید و فروش می شود. شما می توانید با مراجعه به سایت های فروش محصولات شیمیایی این ماده شیمیایی را خریداری کنید. توصیه می شود این ترکیب شیمیایی را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید.

مضرات خرید تترا هیدروفوران

این ماده شیمیایی هم به صورت مایع و هم به صورت بخارات بسیار قابل اشتعال است. بخارات این ماده ممکن است با هوا مخلوط های انفجاری از جمله پراکسیدهای انفجاری تشکیل دهند. بخارات آن سنگین تر از هوا هستند و می توانند در نزدیکی زمین پخش شوند و مسافت قابل توجهی را تا منبع اشتعال و جرقه طی کنند. این ترکیب شیمیایی همچنین خاصیت خورندگی دارد و به برخی از اشکال پلاستیک، لاستیک و پوشش ها حمله می کند.

اقدامات احتیاطی هنگام کار با این ماده شیمیایی شامل دور نگه داشتن THF از گرما، سطوح داغ، جرقه، شعله باز و سایر منابع اشتعال است. ظروف این ماده باید کاملا بسته نگه داشته شوند و اقدامات احتیاطی در برابر ترشحات ساکن نیز انجام شود. اطلاعات بیشتر در مورد خطرات و اقدامات احتیاطی را می توان در برگه اطلاعات ایمنی تترا هیدروفوران یافت کنید.

عوارض تترا هیدروفوران

این ماده شیمیایی دارای رتبه سلامت NFPA 2 است که نشان می دهد، می تواند باعث ناتوانی موقت یا آسیب به سلامتی بدن شود. استنشاق مقدار زیاد بخارات این ترکیبات شیمیایی می تواند باعث تهوع، سردرد و سرگیجه شود.

تماس با THF می ‌تواند باعث تحریک چشم‌ ها، پوست و سیستم تنفسی و همچنین افسردگی سیستم عصبی مرکزی شود. توصیه می شود هنگام کار با این ماده شیمیایی از وسایل حفاظت شخصی مانند دستکش، ماسک و عینک استفاده کنید و در صورت تماس این ترکیب شیمیایی با بدن محل تماس را با آب فراوان شسته و به پزشک مراجعه کنید.

فروش تترا هیدروفوران

تتراهیدروفوران یک ترکیب آلی هتروسیکلیک و یک مایع بی رنگ با ویسکوزیته کم با بویی شبیه دی اتیل اتر است. این ترکیب یکی از قطبی ترین اترها است. THF آنالوگ کاملا هیدروژنه شده ترکیب آروماتیک فوران است. خرید و فروش این ماده شیمیایی در جهان بسیار پر رونق است که به کاربردهای فراوان این ماده اشاره دارد.

مرکز خرید تترا هیدروفوران

تتراهیدروفوران یک حلال بی اثر و همه کاره است که قدرت حلالیت بالایی را برای مواد آلی متعدد ارائه می دهد. به عنوان یک معرف شروع در بسیاری از سنتزها استفاده می شود. برای خرید این ترکیب شیمیایی می توانید به سایت ها و شرکت های فروش مواد شیمیایی مراجعه نمایید.

خرید تترا هیدروفوران

یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه شیمیایی، خرید تترا هیدروفوران از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است. با هدف افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران از کیفیت محصول موردنظر در فرایند خرید تترا هیدروفوران، ما به عنوان مرجع مواد شیمیایی در ایران، تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین فروشندگان تترا هیدروفوران را در این بخش و همچنین بنر بالای صفحه به شما معرفی نماییم. امیدواریم با معرفی تامین کنندگان منتخب، نگرانی های خریداران محترم کاهش یافته و بتوانیم لذت تجربه خرید تترا هیدروفوران با قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه نماییم.



  • محل تبلیغ شما

فروش انواع مواد شیمیایی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا