Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
پزشکیتصفیه آبعمومیمحصولات شیمیایی

قیمت فروش و خرید سولفات سدیم | کاربرد سولفات سدیم چیست؟

این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها، خواص و کاربرد سولفات سدیم و موارد مصرف گوناگون آن است. همچنین اگر تصمیم به خرید سولفات سدیم دارید، برای آگاهی یافتن از قیمت خرید و فروش سولفات سدیم در بازار مواد شیمیایی می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان سولفات سدیم در انتهای مقاله استفاده نمایید. حجم محصول، درصد خلوص، نرخ ارز و شرکت تولیدکننده به طور کلی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت مواد شیمیایی هستند؛ قیمت سولفات سدیم نیز تحت تاثیر این موارد است. لازم به ذکر است لیست فروشندگان پیشنهادی در پایان مقاله، همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش سولفات سدیم به روزرسانی می‌شود.

سولفات سدیم نمک سدیم اسید سولفوریک است. با تولید سالانه ۶ میلیون تن، یکی از عمده ترین مواد شیمیایی کالایی در جهان است. سولفات سدیم بی آب، یک جامد کریستالی سفید با فرمول Na2SO4 است. نوع دکاهیدرات Na2SO4·۱۰H2O از قرن هفدهم به عنوان نمک گلوبر یا از نظر تاریخی sal mirabilis (نمک معجزه آسا) شناخته شده است.
سولفات سدیم را می توان از آب نمک های طبیعی یا دریاچه هایی که حاوی مقادیر قابل توجهی از نمک هستند، بازیابی کرد. همچنین به عنوان یک محصول جانبی از تولید الیاف مصنوعی، مواد شیمیایی کروم، اسید هیدروکلریک و اسید فرمیک و همچنین از بازیافت باتری های اسید سرب یا گوگردزدایی گازهای دودکش به دست می آید. سولفات سدیم به دست آمده از واکنش های جانبی می تواند خلوصی مشابه محصول طبیعی داشته باشد.
سدیم سولفات عمدتا برای ساخت مواد شوینده و در فرآیند خمیر کاغذ کرافت استفاده می شود. حدود دو سوم تولید جهان از میرابیلیت، شکل معدنی طبیعی دکاهیدرات و باقیمانده از محصولات فرعی فرآیندهای شیمیایی مانند تولید اسید هیدروکلریک است. در ادامه مقاله در نشریه جهان شیمی فیزیک توضیحات بیشتری در این رابطه ارائه می گردد.

فهرست مطالب

مراکز خرید و قیمت فروش سولفات سدیم در تهران و شهرستان‌ ها

اغلب مراکز خرید و فروش سولفات سدیم و دیگر مواد شیمیایی در تهران وجود دارند و فروشندگان سولفات سدیم در سایر استان و شهرستان ها در بیشتر موارد، خرید خود را از تهران انجام می دهند. به همین دلیل، توصیه می شود که در صورت امکان سعی کنید تا خرید مواد شیمیایی از تهران انجام شود. چرا که

  • اغلب شرکت های واردکننده سولفات سدیم در تهران مستقر هستند.
  • به دلیل اینکه خرید سولفات سدیم در سایر استان ها و شهرستان ها در بیشتر موارد از طریق چندین واسطه انجام می شود، خرید در تهران می تواند از نظر قیمت مقرون به صرفه تر و ارزان تر باشد.
  • از آنجایی که در تهران به تامین کننده اصلی کالا نزدیک تر هستید و بیشتر انبارهای اصلی مواد شیمیایی در شهر تهران قرار دارند، احتمال اصالت و مرغوبیت کالا نیز افزایش می یابد.

اما باید توجه نمود که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در تهران از نظر تجربه، سابقه و کیفیت در یک سطح قرار ندارند. به همین دلیل در این صفحه و سایر صفحات مرتبط با مواد شیمیایی در سایت جهان شیمی، تلاش کرده ایم برترین و باسایقه ترین شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش سولفات سدیم را به شما معرفی کنیم. شرکت هایی که در بنر بالای این صفحه یا در کادر «فروشندگان پیشنهادی» در پایان این مقاله معرفی شده اند، همگی به طور مرتب مورد بازبینی قرار می گیرند. خالی از لطف نیست که یادآور شویم از جمله مهمترین شرایط شرکت ها برای قرار گرفتن در بخش های مذکور و معرفی به خریداران، میزان سابقه، اعتبار و تجربه آن ها است.

پاسخ به سوالات در نشریه جهان شیمی فیزیک

قیمت خرید و فروش سولفات سدیم چیست

سولفات سدیم برای اولین بار در اتریش کشف شد، زمانی به نام نمک معجزه آسا شناخته می شد و در قرن ۱۸ اروپا به عنوان یک درمان دارویی برای انواع بیماری ها استفاده می شد.

این ترکیب از دیرباز یک ماده مهم در ساخت مواد شوینده و کاغذ مختلف بود. با این حال، تغییرات در برنامه های کاربردی کاربر نهایی و دستورالعمل های نظارتی، نقش سولفات سدیم را در این صنایع کاهش داده است. این ترکیب نسبتا ارزان و مفید به عنوان پرکننده و تراز کننده، اکنون در ساخت شیشه و منسوجات استفاده می شود و به عنوان بخشی از فرآیند بازیابی طلا از محصولات الکترونیکی کاربرد جدیدی پیدا می کند.

اکثر سدیم سولفات تولید شده در سطح جهان از فرم معدنی طبیعی میرابیلیت است که عمدتا در بستر دریاچه های کانادا، روسیه و ایالات متحده یافت می شود. با این حال مقداری نیز یک محصول جانبی از فرآیندهای شیمیایی مختلف، مانند بازیافت اسید باتری، یا پالایش رنگدانه سیلیس است. ترکیب حاصل از این فرآیندها از نظر فنی یک محصول ضایعات است.

تاریخچه تولید سولفات سدیم

نمک گلوبر به نام یوهان رودولف گلوبر نامگذاری شده است که در قرن هفدهم در آب چشمه مجارستان آن را کشف کرد و به دلیل خواص دارویی آن را sal mirabilis (نمک معجزه آسا) نامید. کریستال‌ های سفید یا بی ‌رنگ نمک گلابر به عنوان ملین استفاده می ‌شدند تا اینکه جایگزین ‌های پیچیده ‌تری در دهه ۱۹۰۰ به وجود آمد.

در قرن هجدهم نمک گلابر به عنوان ماده خام برای تولید خاکستر سودا، با واکنش با پتاس استفاده شد. در قرن نوزدهم فرآیند Leblanc به روش اصلی تولید سودا و یکی از فرآیندهای شیمیایی عمده در جهان تبدیل شد که از سولفات سدیم مصنوعی به عنوان یک واسطه کلیدی استفاده می ‌کرد.

خواص فیزیکی و شیمیایی سولفات سدیم
خواص فیزیکی و شیمیایی سولفات سدیم

خواص فیزیکی و شیمیایی سولفات سدیم

این ترکیب از نظر شیمیایی بسیار پایدار است و در دمای معمولی نسبت به اکثر عوامل اکسید کننده یا کاهنده واکنش نشان نمی دهد. در دماهای بالا می توان آن را به سولفید سدیم کاهش داد. این ترکیب یک نمک خنثی است که محلول های آبی با pH 7 را تشکیل می دهد.

خنثی بودن چنین محلول هایی نشان دهنده این واقعیت است که Na2SO4 به طور رسمی از اسید سولفوریک ( یک اسید قوی) و هیدروکسید سدیم (باز قوی) مشتق شده است. این ترکیب با مقدار معادل اسید سولفوریک واکنش می دهد تا غلظت تعادلی از نمک اسیدی بی سولفات سدیم ایجاد کند:

Na2SO4(aq) + H2SO4(aq) ⇌ ۲ NaHSO4(aq)

در واقع، تعادل بسته به غلظت و دما، با وجود نمک های اسیدی دیگر بسیار پیچیده است.

سولفات سدیم یک سولفات یونی معمولی است که حاوی یون های Na+ و یون های SO42- است. محلول های آبی می توانند در ترکیب با نمک های Ba2+ یا Pb2+ رسوب ایجاد کنند که سولفات های نامحلول را تشکیل می دهند.

Na2SO4(aq) + BaCl2(aq) → ۲ NaCl(aq) + BaSO4(s)

این ترکیب دارای ویژگی های حلالیت غیرعادی در آب است. حلالیت آن بیش از ده برابر بین ۰ درجه سانتی گراد تا ۳۲.۴ درجه سانتی گراد افزایش می یابد که در آن به حداکثر ۴۹.۷ گرم Na2SO4 در هر ۱۰۰ گرم آب می رسد. در این مرحله شیب منحنی حلالیت تغییر می کند و حلالیت تقریبا مستقل از دما می شود. در حضور NaCl، حلالیت این ترکیب به طور قابل توجهی کاهش می یابد.

چنین تغییراتی زمینه استفاده از سولفات سدیم در سیستم های گرمایش خورشیدی غیرفعال و همچنین در تهیه و تصفیه این ترکیب را فراهم می کند. این عدم انطباق را می توان از نظر هیدراتاسیون توضیح داد، زیرا ۳۲.۴ درجه سانتی گراد با دمایی مطابقت دارد که در آن دکاهیدرات کریستالی (نمک گلابر) تغییر می کند و فاز مایع سولفات و فاز جامد بی آب ایجاد می کند.

نوع دکاهیدرات نیز در بین نمک های هیدراته غیر معمول است زیرا دارای آنتروپی باقیمانده قابل اندازه گیری (آنتروپی در صفر مطلق) ۶.۳۲ J·K-1·mol-1 است. این به توانایی آن در توزیع آب بسیار سریع تر در مقایسه با اکثر هیدرات ها نسبت داده می شود.

این ترکیب تمایل متوسطی به تشکیل نمک های مضاعف دارد. تنها آلوم ‌هایی که با فلزات سه ظرفیتی رایج تشکیل شده ‌اند، NaAl(SO4)2 و NaCr(SO4)2 در بالای ۳۹ درجه سانتی‌ گراد ناپایدار هستند، برخلاف سولفات پتاسیم و سولفات آمونیوم که بسیاری از آلوم‌های پایدار را تشکیل می ‌دهند.

نمک های دوگانه با برخی دیگر از سولفات های فلز قلیایی شناخته شده اند، از جمله Na2SO4.3K2SO4 که به طور طبیعی به عنوان گلاسریت معدنی وجود دارد. تشکیل گلازریت با واکنش سولفات سدیم با کلرید پتاسیم به عنوان اساس روشی برای تولید سولفات پتاسیم، یک کود، مورد استفاده قرار گرفته است. نمک های مضاعف دیگر عبارتند از ۳Na2SO4.CaSO4، ۳Na2SO4.MgSO4 (vanthoffite) و NaF.Na2SO4.[10].

انواع سولفات سدیم

در اصل ۳ شکل از این ماده وجود دارد:

بی آب – Na2SO4، به آن تناردیت نیز می گویند که به ندرت در طبیعت یافت می شود.

هپتاهیدرات – Na2SO4.7H2O، این نیز یک شکل بسیار نادر است که به طور طبیعی رخ می دهد.

دکاهیدرات – Na2SO4.10H2O، به عنوان نمک گلوبر یا میرابیلیس شناخته می شود، اما هنگامی که در حالت معدنی در طبیعت یافت می شود، میرابیلیت نامیده می شود.

انواع سولفات سدیم
انواع سولفات سدیم

روش تولید سولفات سدیم

تولید جهانی سولفات سدیم، عمدتا به صورت دکاهیدرات، تقریبا سالانه ۵/۵ تا ۶ میلیون تن است (Mt/a). در سال ۱۹۸۵، تولید ۴.۵ میلیون تن در هر سال بود که نیمی از منابع طبیعی و نیمی از تولیدات شیمیایی بود. پس از سال ۲۰۰۰، در یک سطح پایدار تا سال ۲۰۰۶، تولید طبیعی به ۴ میلیون تن در هر سال افزایش یافت و تولید شیمیایی به ۵/۱ تا ۲ میلیون تن در هر سال کاهش یافت که در مجموع بین ۵/۵ تا ۶ میلیون تن در هر سال بود. برای همه کاربردها، سولفات سدیم تولید شده به طور طبیعی و شیمیایی عملا قابل تعویض هستند.

منابع طبیعی تولید سولفات سدیم

دو سوم تولید جهانی دکاهیدرات (نمک گلابر) از فرم معدنی طبیعی میرابیلیت است، به عنوان مثال در بستر دریاچه های جنوب ساسکاچوان یافت می شود. در سال ۱۹۹۰، مکزیک و اسپانیا تولید کنندگان اصلی سدیم سولفات طبیعی (هر کدام حدود ۵۰۰۰۰۰ تن) و روسیه، ایالات متحده آمریکا و کانادا هر کدام حدود ۳۵۰۰۰۰ تن بودند. تخمین زده می شود که منابع طبیعی بالغ بر ۱ میلیارد تن است.

سولفات سدیم بی آب در محیط های خشک به عنوان ماده معدنی تناردیت وجود دارد. در هوای مرطوب کم کم به میرابیلیت تبدیل می شود. این ترکیب همچنین به عنوان گلوبریت، یک ماده معدنی سولفات سدیم کلسیم یافت می شود. هر دو ماده معدنی کمتر از میرابیلیت رایج هستند.

صنایع شیمیایی تولید سولفات سدیم

حدود یک سوم تولیدات جهانی سولفات سدیم به عنوان محصول جانبی حاصل از سایر فرآیندهای شیمیایی تولید می شود. بیشتر این تولید از نظر شیمیایی در فرآیند اولیه ذاتی است و فقط تا حدی مقرون به صرفه است. بنابراین، با تلاش صنعت، تولید این ماده به عنوان محصول جانبی در حال کاهش است.

عمده ترین روش تولید شیمیایی در طی تولید اسید هیدروکلریک، یا از کلرید سدیم (نمک) و اسید سولفوریک، در فرآیند مانهایم، یا از دی اکسید گوگرد در فرآیند هارگریوز صورت می گیرد و سولفات سدیم حاصل از این فرآیندها به نام کیک نمکی شناخته می شود.

مانهایم: NaCl + H2SO4 → ۲ HCl + Na2SO4

هارگریو: NaCl + 2 SO2 + O2 + 2 H2O → ۴ HCl + 2 Na2SO4 

یکی دیگر از روش های تولیدی این ماده شیمیایی فرآیندهایی است که در آن اسید سولفوریک اضافی توسط هیدروکسید سدیم خنثی می شود. این روش همچنین به راحتی در آزمایشگاه قابل انجام است.

NaOH(aq) + H2SO4(aq) → Na2SO4(aq) + 2 H2O(l)

این ترکیب به عنوان محصول جانبی تولید دی کرومات سدیم نیز به دست می آید. از طرف دیگر، سولفات سدیم در تولید کربنات لیتیوم، عوامل کیلیت، رزورسینول، اسید اسکوربیک، رنگدانه‌های سیلیس، اسید نیتریک و فنل تشکیل می ‌شود.

روش تولید سولفات سدیم
روش تولید سولفات سدیم

کاربرد سولفات سدیم

این ترکیب که به عنوان کیک نمک شناخته می شود، راه خود را به محصولات مختلفی باز می کند که به نوعی همه را تحت تأثیر قرار می دهد. پنج مورد استفاده از مهم آن عبارتند از:

خرید سولفات سدیم در تولید پاک کننده ها

مانند پودر لباسشویی، پودر ظرفشویی و پودر فرش. این ترکیب می تواند برای تمیز کردن بسیاری از چیزها از قهوه سازهای تجاری گرفته تا راهروها، گاراژها و استخرها استفاده شود.

فروش سولفات سدیم در تولید کاغذ

این ماده به محصولات کاغذی استحکام می بخشد. در کیسه های کاغذی قهوه ای سوپرمارکت و در جعبه های مقوایی استفاده می شود. می توان آن را در همه چیز از ظرف مقوایی که یک بسته شش بسته تا جعبه پیتزا را در خود جای داد، پیدا کرد. این ترکیب برای صنعت کاغذ مهم است زیرا در بسیاری از محصولات کاغذی استفاده می شود.

 

جدول مشخصات، خواص و ویژگی های سدیم سولفات

نام انگلیسی Sodium sulfate
فرمول شیمیایی Na2SO4
جرم مولی ۱۴۲.۰۴ g/mol
نقطه ذوب ۸۸۴ °C
نقطه جوش ۱,۴۲۹ °C
چگالی ۲.۶۶ g/cm³

قیمت سولفات سدیم در ساخت شیشه

پنجره های خانه، شیشه جلوی خودرو، ظروف نوشیدنی، ظروف غذا، عایق، ظروف غیرغذایی و خود ظروف شیشه ای که روی میز آشپزخانه شما قرار می گیرند، همه با کمک سولفات سدیم ساخته شده اند.

قیمت خرید سولفات سدیم برای ساخت نشاسته

این ترکیب در اصلاح نشاسته برای جلوگیری از تورم نشاسته با افزایش دمای ژلاتینه شدن آن استفاده می شود. به عنوان بیمه ای برای جلوگیری از تورم زودرس یا ژلاتینه شدن نشاسته در هنگام افزایش دما و pH در طول اصلاح اضافه می شود. پس از اتمام واکنش اصلاح نشاسته، دوغاب با آب تازه شسته می شود تا سولفات سدیم و سایر مواد شیمیایی باقیمانده حذف شود. بنابراین این ترکیب در محصول نشاسته اصلاح شده نهایی وجود ندارد.

قیمت سولفات سدیم برای تولید منسوجات

این ماده در رنگرزی منسوجات استفاده می شود و اجازه می دهد رنگ ها به طور یکنواخت نفوذ کنند.

کاربردهای نهایی متعدد دیگری برای وجود دارد. کاربرد در تصفیه آب، آنزیم ها و کودها و همچنین فضای زیادی در صنعت برای رشد آینده.

پرسش های رایج در مورد سولفات سدیم

از کجا می ‌توانم مراکز خرید و فروش سولفات سدیم را در تهران و شهرستان ‌ها پیدا کنم؟
سایت جهان شیمی به عنوان مرجع قیمت خرید و فروش سولفات سدیم در ایران، خریداران در نقاط مختلف کشور را به فروشندگان حرفه‌ ای، مجرب و کارآزموده متصل می ‌کند. لیست فروشندگان سولفات سدیم را می توانید در این مقاله مشاهده کنید.

چالش های کاربرد سولفات سدیم در صنایع

اکثر گریدهای سولفات سدیم دارای چگالی ظاهری متوسط ۸۵ پوند بر فوت مکعب هستند که آن را به یک ماده بسیار متراکم تبدیل می کند. سولفات سدیم نیز ساینده است. در نتیجه، تجهیزات انتقال باید به اندازه کافی ناهموار باشد تا بتواند موادی با این ویژگی ها را حمل کند.

این ترکیب عموما دارای جریان آزاد و به شکل کریستالی است. همچنین رطوبت گیر است، به این معنی که رطوبت و دما ممکن است بر جریان آن تاثیر بگذارد.

اگر سولفات سدیم به صورت پنوماتیک به یک سیستم پردازش منتقل شود، دمنده مورد استفاده برای حرکت از طریق خط هوا باید اندازه ای داشته باشد که نیازهای سیستم را برآورده کند. این ترکیب تمایل به جذب رطوبت از هوا دارد. اگر این موضوع باعث جمع شدن بیش از حد شود، ممکن است به وسایل اضافی برای کاهش سطح رطوبت یا کشیدن رطوبت از مواد قبل از ورود آن به نوار نقاله نیاز باشد.

اگر این ترکیب از کیسه های حجیم به فرآیند اضافه شود، قاب های مورد استفاده برای تخلیه کیسه ها ممکن است به لوازم جانبی اضافی نیاز داشته باشند. نیاز به این دستگاه ها ممکن است بر اساس گرید منتقل شده و همچنین نوع کیسه متفاوت باشد. در مناطقی با رطوبت بالا، ممکن است به تجهیزات اضافی برای محافظت از سولفات سدیم در برابر ذرات معلق در هوا و سایر آلاینده‌ها به عنوان یک درزگیر در برابر هوا و رطوبت نیاز باشد.

هندسه قیف های خوراک یکی دیگر از جنبه های مهم است. برای اطمینان از جریان مناسب این ماده به آداپتور شارژ، ممکن است نیاز به ترکیب وسایلی مانند ویبراتور یا همزن مکانیکی برای افزایش جریان باشد. اگر به صورت دستی در قیف مجهز به دستگاه های همزن ریخته شود، یک صفحه قیف در بالای ظرف گیرنده به محافظت از اپراتورها کمک می کند.

به دلیل شکل دانه ای یا کریستالی و ماهیت جریان آزاد آن، معمولا از طرح پیچ گرد برای انتقال پیچ انعطاف پذیر استفاده می شود. اگر روند کاری شما شامل بارگیری مواد در کیسه های حجیم باشد، ظرفیت کیسه با استفاده از یک عرشه تراکم ارتعاشی برای تراز کردن سولفات سدیم در حین پر کردن کیسه و با اعمال سلول های بار برای رسیدن به وزن مورد نظر به حداکثر می رسد.

کاربردهای سولفات سدیم
کاربردهای سولفات سدیم

بازار جهانی خرید و فروش سولفات سدیم

سولفات سدیم بیشتر در مواد شوینده استفاده می شود، اما در تولید سولفید سدیم و شیشه، خمیر کاغذ و نساجی نیز کاربرد دارد. کاربردهای مواد شوینده به ویژه در کشورهای در حال توسعه رشد ثابتی را نشان داده است. در سال ۲۰۲۰، استفاده از مواد شوینده تقریبا ۴۰ درصد از مصرف جهانی را تشکیل می دهد. تولید سولفید سدیم حدود یک پنجم کل مصرف سولفات سدیم در سال ۲۰۲۰ را به خود اختصاص داد.

این بازار تقریبا منحصرا در سرزمین اصلی چین است، جایی که سولفید سدیم هنوز با احیای سولفات سدیم با زغال سنگ پودر شده تولید می شود. شیشه سومین کاربرد بزرگ برای این ماده شیمیایی است و همچنین بازاری است که تحت تاثیر شرایط اقتصادی (به ویژه برای بازارهای ساخت و ساز و تولید خودرو) قرار دارد.

خطرات و عوارض سولفات سدیم

سمیت حاد (LD50) این ماده به طور قابل اعتماد ثابت نشده است، اما احتمالا به مراتب بیش از ۵۰۰۰ میلی گرم بر کیلوگرم است. در یک مطالعه استنشاقی با آئروسل، هیچ عارضه جانبی در mg/m3 10 مشاهده نشد. همچنین داده های انسانی نشان دهنده سمیت حاد بسیار کم این ماده است.

به دلیل سمیت کم آب و بازیافت طبیعی که در چرخه گوگرد رخ می دهد، استفاده گسترده از این ترکیب شیمیایی خطر بزرگی برای محیط زیست ایجاد نمی کند، اگرچه به صورت محلی، غلظت اوج ممکن است به گیاهان و جانوران سازگار نشده آسیب برساند.

تنفس این ماده شیمیایی باعث تحریک مجاری تنفسی می شود. ممکن است باعث واکنش شدید تنفسی آلرژیک و همچنین باعث تحریک شدید مجاری تنفسی با گلودرد، سرفه، تنگی نفس و ادم تاخیری ریه شود. در تماس با پوست یا چشم ها می تواند باعث قرمزی یا درد شود.

قیمت سولفات سدیم

قیمت این ماده شیمیایی به عوامل مختلفی از جمله خارجی یا ایرانی بودن و همچنین خلوص آن بستگی دارد. برای آگاهی از قیمت این ماده شیمیایی به سایت های فروش مواد شیمیایی مراجعه کنید.

پودر سولفات سدیم

پودر سولفات سدیم یکی از ترکیبات شیمیایی پرکاربرد در صنایع شیمیایی در سراسر جهان است. همانطور که گفته شد این ترکیب شیمیایی کاربردهای مختلفی در صنایع دارد.

قیمت هر تن سولفات سدیم

با توجه به نوسانات قیمت ارز در بازار ایران قیمت این ماده شیمیایی را باید به صورت روزانه پیگیری کنید و نمی توان قیمت ثابتی برای آن در نظر گرفت.

سولفات سدیم در شوینده

یکی از کاربردهای اساسی این ماده در صنعت تولید شوینده هاست. دلایل مختلفی برای این کار وجود دارد و شما می توانید نام این ماده شیمیایی را بین ترکیبات تشکیل دهنده اکثر شوینده ها مشاهده کنید.

فروش تری سدیم سولفات

این ترکیب بیشتر در تصفیه آب مورد استفاده قرار می گیرد. بر اساس خلوص در صنایع مختلف از جمله شیشه سازی، داروسازی، رنگرزی و تولید صابون نیز کاربرد دارد.

فروش سدیم سولفات در پودر لباسشویی

این ترکیب در تولید شوینده های مختلف از جمله انواع پودر شیمیایی نیز مورد استفاده قرار می گیرد و به کارایی بهتر این شوینده ها کمک می کند.

کاربرد سولفات سدیم

سولفات سدیم یک ترکیب معدنی است که به رنگ سفید در تمام اشکال ظاهر می شود. این ماده به شکل جامد موجود است که به صورت سولفات یونی پیوند الکترواستاتیکی دارد و بسیار محلول در آب است. این ماده می تواند از طریق فرآیندهای شیمیایی و همچنین به طور طبیعی تولید می شود.

این محصول به اشکال مختلف مانند هپتا هیدرات، دکاهیدرات و بی آب وجود دارد. این ماده به طور گسترده در تولید انواع مختلف مواد شیمیایی، شوینده های لباسشویی خانگی و در فرآیندهای خمیر کاغذ استفاده می شود که باید رشد بازار سولفات سدیم را افزایش دهد.

خرید سولفات سدیم خوراکی

سولفات سدیم عمدتا برای ساخت مواد شوینده، خمیر کاغذ، شیشه و رنگ های صنعتی استفاده می شود. برخی از تاجران از این ماده سمی برای تولید نمک خشک سفید استفاده می کنند. مصرف کنندگان دوست دارند نمک خشک و روشن را بخرند، بدون اینکه از اثرات مضر آن بر سلامتی آگاهی داشته باشند.

با اینحال سولفات سدیم دهیدراته در پزشکی به عنوان یک الکترولیت بازسازی کننده در محلول های ایزوموتیک استفاده می شود. استفاده از این ماده تعادل الکترولیتی نرمال مایعات بدن را مجددا ایجاد می کند.

قیمت سولفات سدیم صنعتی

یکی از کاربردهای سولفات سدیم در صنعت تولید شوینده هاست. این محصول در شوینده های مایع به عنوان ماده مهارکننده اکسیژن استفاده می شود که به جلوگیری از خوردگی کمک می کند و در نتیجه از تجهیزات تمیز کننده و سطوح فلزات محافظت می کند.

انتظار می رود افزایش تقاضا برای ماشین لباسشویی تجاری باعث افزایش مصرف مواد شوینده لباسشویی شود. این روند مصرف سولفات سدیم را در صابون‌ ها و شوینده‌ های لباس ‌شویی به دلیل افزایش هزینه‌ های مصرف ‌کننده برای محصولات پاک کننده افزایش می دهد و به رشد بازار نیز کمک می کند.

قیمت خرید سولفات سدیم در کشاورزی

سولفات سدیم در زراعت و کشاورزی برای حفظ میزان کربنات و بی کربنات در خاک استفاده می شود. سولفات سدیم بر رشد و نمو گیاهان نیز اثر مطلوبی دارد.

این ترکیب به عنوان یک کود عمل می کند. سولفات سدیم به شکل بی آب خود یک کود غیر فعال و غیر مضر است که رشد محصولات را افزایش می دهد و همچنین از آن در برابر آسیب محافظت می کند. سولفات سدیم احتمالا باهوش ترین کود در دسترس است.

قیمت فروش سولفات سدیم در نساجی

این محصول در فرآیند تولید نساجی برای تثبیت و جذب موثر رنگ ها بر روی پارچه ها با عمل به عنوان یک کاتالیزور استفاده می شود. همچنین انتظار می رود افزایش تولید پارچه و پارچه باعث مصرف سولفات سدیم در صنعت نساجی شود.

تغییر ترجیحات خرید مصرف کنندگان و افزایش تقاضا برای پارچه های رنگی و چاپ شده، تقاضا برای رنگ های نساجی را افزایش می دهد. افزایش استفاده از سولفات سدیم در فرآیند رنگرزی نساجی پیش بینی می شود که تأثیر مثبتی بر رشد بازار داشته باشد.

فروش داروی سولفات سدیم

کاربردهای گسترده سولفات سدیم در صنایع مختلف همراه با در دسترس بودن آن به سه شکل مختلف باعث رشد بازار این محصول شیمیایی می شود. داروی سولفات سدیم به طور گسترده ای به عنوان یک ملین استفاده می شود بنابراین، از آن در روش های مختلف پزشکی مانند کولونوسکوپی استفاده می شود.

لیست قیمت قرص سولفات سدیم

قرص سولفات سدیم به عنوان یک ملین مورد استفاده قرار می گیرد. این ترکیب با القاء اسهال اسموتیک به تمیز کردن روده بزرگ کمک می کند که بیشتر قبل از اعمال جراحی مورد نیاز است.

نام دیگر سولفات سدیم

سولفات سدیم به عنوان نمک سدیم اسید سولفوریک تعریف می شود. فرمول شیمیایی سولفات سدیم Na2SO4 است. سولفات بی آب را می توان به صورت سفید جامد کریستالی توصیف کرد که تناردیت معدنی، میرابیلیس یا نمک گلابر نیز نامیده می شود.

سولفات سدیم یک ترکیب معدنی است که بیشتر به عنوان عامل خشک کننده در سنتز آلی استفاده می شود. در صنایع مختلف از جمله خمیر چوب، در صنایع شیشه به عنوان ماده ریز، در صنایع نساجی برای تسطیح و در صنایع غذایی به عنوان رقیق کننده رنگ مواد غذایی استفاده می شود.

قیمت خرید سولفات سدیم سبک

سولفات سدیم که به آن سولفات سودا نیز می گویند یک ترکیب معدنی است که به شکل هیدراته نیز موجود است. تمام اشکال این نمک سفید رنگ و بسیار محلول در آب است. سولفات سدیم عمدتا برای تولید مواد شوینده و در فرآیند تولید خمیر کاغذ استفاده می شود. فرم آبدار خالص سولفات سدیم به نام میرابیلیت شناخته می شود که ماده شیمیایی اولیه سولفات سدیم بی آب است.

سولفات سدیم به دلیل در دسترس بودن تجاری به سه شکل مختلف، کاربردهای گسترده ای در چندین بخش صنعتی دارد. این ترکیب عمدتا به عنوان ملین استفاده می شود و بنابراین در چندین روش پزشکی از جمله کولونوسکوپی استفاده می شود. افزایش تقاضا از سوی بخش صنعتی نیز باعث رشد بازار این ماده شیمیایی خواهد شد. علاوه بر این، افزایش تقاضا برای مواد شوینده از کاربردهای تجاری و خانگی رشد بازار را تقویت خواهد کرد.

قیمت فروش سولفات سدیم چینی

سولفات سدیم (NA2SO4) از سولفات و یون های سدیم تولید شده و محلول در آب است. سولفات سدیم چینی یک ترکیب غیر آلی با خلوص بالاست. این پودر پرکاربرد سفید، بی بو و رطوبت گیر است و کاربردهای گسترده ای دارد. این محصول به راحتی از بازار و سایت های اینترنتی قابل خریداری است.

فروشنده سولفات سدیم ایرانی

سولفات سدیم ایرانی توسط بسیاری از شرکت ها تولید و به بازار عرضه می شود. شما می توانید از این محصول برای مصارف مختلف استفاده نمایید. قیمت محصول ایرانی نسبت به انواع خارجی کمتر است.

قیمت سولفات سدیم

قیمت سولفات سدیم در بازار ایران به عوامل مختلفی همچون نوسانات قیمت ارز و همچنین کیفیت و وزن بسته بندی بستگی دارد. برای آگاهی از قیمت این محصول می توانید به سایت های فروش مواد شیمیایی مراجعه نمایید.

فروش سولفات سدیم

سولفات سدیم یکی از مواد شیمیایی بسیار پرکاربردی است که در صنایع مختلف بسیار استفاده می شود. به همین دلیل بازار خرید و فروش گسترده ای در سراسر دنیا دارد.

قیمت خرید سولفات سدیم

برای خرید این محصول می توانید به سایت ها یا شرکت های فروشنده محصولات شیمیایی مراجعه نمایید. انواع مختلف سدیم سولفات در بازار موجود است و در گریدهای مختلف عرضه می شود.

خرید سولفات سدیم

یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه شیمیایی، خرید سولفات سدیم از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است. با هدف افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران از کیفیت محصول موردنظر در فرایند خرید سولفات سدیم، ما به عنوان مرجع مواد شیمیایی در ایران، تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین فروشندگان سولفات سدیم را در این بخش و همچنین بنر بالای صفحه به شما معرفی نماییم. امیدواریم با معرفی تامین کنندگان منتخب، نگرانی های خریداران محترم کاهش یافته و بتوانیم لذت تجربه خرید سولفات سدیم با قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه نماییم.



  • محل تبلیغ شما

فروش انواع مواد شیمیایی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا