Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
عمومیمحصولات شیمیایی

قیمت فروش و خرید تیتان کرونوس ۲۱۹۰ | کاربرد تیتان کرونوس ۲۱۹۰ چیست؟

این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها، خواص و کاربرد تیتان کرونوس ۲۱۹۰ و موارد مصرف گوناگون آن است. همچنین اگر تصمیم به خرید تیتان کرونوس ۲۱۹۰ دارید، برای آگاهی یافتن از قیمت خرید و فروش تیتان کرونوس ۲۱۹۰ در بازار مواد شیمیایی می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان تیتان کرونوس ۲۱۹۰ در انتهای مقاله استفاده نمایید. حجم محصول، درصد خلوص، نرخ ارز و شرکت تولیدکننده به طور کلی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت مواد شیمیایی هستند؛ قیمت تیتان کرونوس ۲۱۹۰ نیز تحت تاثیر این موارد است. لازم به ذکر است لیست فروشندگان پیشنهادی در پایان مقاله، همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش تیتان کرونوس ۲۱۹۰ به روزرسانی می‌شود.

با ورود ترکیبات شیمیایی به صنعت پیشرفت چشم‌گیری در بهبود کیفیت محصولات صنعتی ایجاد شده است. تیتان یکی از ترکیبات شیمیایی است که با فرمول TiO2 شناخته شده و گرید های مختلف آن در صنعت مورد استفاده قرار می گیرند. خواص تیتان کرونوس ۲۱۹۰ موجب شده است تا از کاربرد آن در صنایعی همچون صنعت رنگ و پوشش، صنایع لاستیک سازی و… استفاده شود. کاربرد تیتان کرونوس ۲۱۹۰ به دلیل ضریب شکست بالا و پراکنده سازی نور در صنایع مختلف صورت می پذیرد. انواع تیتان کرونوس ۲۱۹۰ توسط شرکت های تجاری مختلف تولید و در بازار عرضه می شوند. قیمت تیتان کرونوس ۲۱۹۰ تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد که در ادامه به آن پرداخته می شود. خرید و فروش تیتان کرونوس ۲۱۹۰ در بازار جهانی بسیار صورت می پذیرد. برای خرید این محصول می توان به سایت های معتبر فروش مواد شیمیایی صنعتی مراجعه نمود.

نشریه علمی جهان شیمی فیزیک قبلا هم به بررسی ترکیباتی همچون تیتان، تیتانیوم دی اکسید، تیتان R298 و… پرداخته است. در ادامه این مطلب به بررسی خواص و کاربرد و ویژگی های کرونوس ۲۱۹۰ می پردازیم. با ما همراه باشید.

 

مراکز خرید و قیمت فروش تیتان کرونوس ۲۱۹۰ در تهران و شهرستان‌ ها

اغلب مراکز خرید و فروش تیتان کرونوس ۲۱۹۰ و دیگر مواد شیمیایی در تهران وجود دارند و فروشندگان تیتان کرونوس ۲۱۹۰ در سایر استان و شهرستان ها در بیشتر موارد، خرید خود را از تهران انجام می دهند. به همین دلیل، توصیه می شود که در صورت امکان سعی کنید تا خرید مواد شیمیایی از تهران انجام شود. چرا که

  • اغلب شرکت های واردکننده تیتان کرونوس ۲۱۹۰ در تهران مستقر هستند.
  • به دلیل اینکه خرید تیتان کرونوس ۲۱۹۰ در سایر استان ها و شهرستان ها در بیشتر موارد از طریق چندین واسطه انجام می شود، خرید در تهران می تواند از نظر قیمت مقرون به صرفه تر و ارزان تر باشد.
  • از آنجایی که در تهران به تامین کننده اصلی کالا نزدیک تر هستید و بیشتر انبارهای اصلی مواد شیمیایی در شهر تهران قرار دارند، احتمال اصالت و مرغوبیت کالا نیز افزایش می یابد.

اما باید توجه نمود که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در تهران از نظر تجربه، سابقه و کیفیت در یک سطح قرار ندارند. به همین دلیل در این صفحه و سایر صفحات مرتبط با مواد شیمیایی در سایت جهان شیمی، تلاش کرده ایم برترین و باسایقه ترین شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش تیتان کرونوس ۲۱۹۰ را به شما معرفی کنیم. شرکت هایی که در بنر بالای این صفحه یا در کادر «فروشندگان پیشنهادی» در پایان این مقاله معرفی شده اند، همگی به طور مرتب مورد بازبینی قرار می گیرند. خالی از لطف نیست که یادآور شویم از جمله مهمترین شرایط شرکت ها برای قرار گرفتن در بخش های مذکور و معرفی به خریداران، میزان سابقه، اعتبار و تجربه آن ها است.

پاسخ به سوالات در نشریه جهان شیمی فیزیک

قیمت خرید و فروش تیتان کرونوس ۲۱۹۰ چیست

تیتان یک ترکیب معدنی با رنگ سفید و فرمول شیمیایی (TiO2) است. ویژگی های منحصر به ‌فرد تیتان موجب شده است تا کاربرد گسترده ای در صنعت بیابد. از خواص تیتان کرونوس ۲۱۹۰ می توان به درخشانی، عدم سمی بودن و غیر فعالی شیمیایی آن اشاره کرد. کاربرد تیتان کرونوس ۲۱۹۰ در محصولات صنعتی منجر به افزایش سفیدی و درخشندگی خواهد شد. جالب است بدانید تیتان سفید ترین و درخشان ‌ترین رنگدانه معرفی شده و دارای ویژگی های بازتابشی منحصربه‌فردی است. تیتان با نام دی اکسید تیتانیوم نیز شناخته شده و قادر به دفع اشعه UV است. از این ماده ۱۰۰ سال است که در صنایع مختلف استفاده شده و از آن در تولیدات صنعتی مختلف نظیر رنگ و روکش، چسب و کاغذ، سرامیک، رنگ غذا و تولید لوازم آرایشی، دارو ها و… بهره برده می شود.

کاربرد تیتان کرونوس 2190 چیست؟ قیمت خرید و فروش آن
کاربرد تیتان کرونوس ۲۱۹۰ چیست؟ قیمت خرید و فروش آن

پایداری حرارتی مطلوب و عدم اشتعال پذیری از دیگر خواص تیتان کرونوس ۲۱۹۰ است. تیتان از تیتانیوم به دست آمده که نظر فراوانی نهمین عنصر پوسته زمین است. همانطور که گفته شد تیتان غیر سمی و بنابراین بی ضرر است. اما برای حفظ کیفیت و خواص، باید آن را دور از رطوبت دور نگه داشته و در مکانی خشک و خنک نگهداری نمود. ورود این ماده به دستگاه تنفس می تواند موجب آسیب شود. بنابراین از استشمام آن خودداری نموده و در صورت تماس با پوست با آب و صابون شست و شو دهید.

کاربرد تیتان

تیتان اولین رنگدانه در جهان است که در گرید های مختلفی در بازار عرضه می شود. تیتان کرونوس ۲۱۹۰ یکی از گرید های صنعتی و پرمصرف تیتان است. از تیتان برای سفیدی و روشنایی بیشتر در محصول استفاده می شود. این ماده از پرکاربرد ترین ترکیبات بوده و در بسیاری از صنایع مانند دارویی، آرایشی و بهداشتی و صنایع غذایی و تولید رنگ خریداری و مصرف می شود. مهم ترین خواص تیتان پایداری حرارتی بالا، غیر آلی، جامد، بی بو و سفید رنگ بودن آن است. از طرفی این ماده قابلیت انحلال بسیار ضعیفی در آب دارد که در هنگام استفاده باید در نظر گرفته شود. مصرف تیتان به عنوان یک پیگمنت سفید در صنایع بیش از دو سوم دیگر رنگ ها استفاده می شود.

خرید تیتان کرونوس ۲۱۹۰ استفاده در صنایع غذایی

در فرآورده های غذایی به عنوان رنگدانه از پودر تیتان خالص استفاده می گردد. انواعی از دی اکسید تیتانیوم در بازار موجود هستند و با داشتن خلوص مناسب و به عنوان رنگدانه در مواد خوراکی و صنایع غذایی استفاده می شوند. از تیتان می توان در انواع تولیدات غذایی مانند آب نبات، بیسکوییت و شیرینی، سفید کردن قهوه، انواع خمیر دندان و… استفاده نمود.

تیتان در بسته‌بندی مواد غذایی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. کاربرد تیتان کرونوس ۲۱۹۰ در بسته بندی مواد غذایی موجب محافظت مواد غذایی در برابر اشعه ماورا بنفش می شود. درواقع کاربرد تیتان کرونوس ۲۱۹۰ در پوشش مواد غذایی و نوشیدنی ها و انواع مکمل های غذایی و دارو ها از تخریب زودرس جلوگیری و موجب افزایش ماندگاری خواهد شد. توجه شود تنها خلوص های بالای تیتان را می توان در روکش قرص و کپسول و تزیینات مواد غذایی استفاده نمود.

کاربرد در مصارف دارویی

از تیتان در گرید های مخصوص برای مصارف دارویی استفاده می گردد. در تهیه پراکسید تیتان، سالیسیلات تیتان از کاربرد این ماده استفاده می شود. تیتان در التیام سوزش های پوستی نیز نقش بسیار موثری ایفا می کند. تیتان با قابلیت انعکاس اشعه ماورا بنفش خورشید در تولید انواع کرم و لوسیون های ضد آفتاب و سوختگی به کار می رود. قاب کپسول های دارویی و برخی پوشش های قرص نیز از تیتان ساخته شده‌اند.

کاربرد تیتان در محصولات آرایشی

از تیتان در تولید وسایل آرایشی استفاده می شود. دی اکسید تیتانیوم در کرم و لوسیون های ضد آفتاب کاربرد داشته و موجب حفاظت از پوست خواهد شد. نانو دی اکسید تیتانیوم در اشکال رنگدانه ای و نانو در محصولات آرایشی مانند رژ لب و… استفاده می شود. از دی اکسید تیتانیوم نانو به عنوان رنگدانه در کرم های ضد آفتاب استفاده می شود، زیرا استفاده از این ماده موجب شفافیت و جذب اشعه UV می شود. بنابراین نقش حفاظتی بسیار مطلوبی خواهد داشت.

با توجه به اینکه تیتان حفاظت بالایی در مقابل نور خورشید ایجاد می کند، از خواص آن برای حفاظت از اشعه ماورا بنفش خورشید در انواع ضدآفتاب ها استفاده می شود. توجه شود که میزان مجاز استفاده از تیتان کرونوس ۲۱۹۰ توسط سازمان بهداشت جهانی مشخص شده و مصرف آن در محصولات نباید از حد مجاز بیشتر شود.
 

جدول مشخصات، خواص و ویژگی های تیتان کرونوس ۲۱۹۰

نام ماده تیتانیوم دی اکسید (Titan Kronos 2190)
فرمول مولکولی TiO2
جرم مولکولی ۷۹.۸۶۶ g/mol
چگالی (دانسیته) ۴.۲۳ g/cm³
نقطه ذوب ۳,۳۴۹°F (1,843°C)
نقطه جوش ۵,۳۸۲°F (2,972°C)
دیگر نام ها Titanium dioxide, Titanium(IV) oxide

تیتان کرونوس ۲۱۹۰ چیست + قیمت فروش کرونوس ۲۱۹۰

تیتان کرونوس ۲۱۹۰ یکی از گرید های تیتان است. استفاده از تیتان کرونوس ۲۱۹۰  موجب ایجاد قدرت پوشانندگی و جلای مطلوبی در صنایع تولید رنگ و روکش می شود. دلایل استفاده از این ماده را می توان به جلا دهندگی بالا، پخش آسان، پوشانندگی و رنگ دهی مطلوب، به صرفه بودن و دوام آن نسبت داد. موارد مصرف تیتان کرونوس ۲۱۹۰ شامل کاربرد در رنگ های ساختمانی داخلی، رنگ های مورد استفاده در فضای آزاد، رنگ سیلیکوم و سیلیکات، انواع روکش های صنعتی و… اشاره نمود. در ادامه این مطلب به بررسی دیگر کاربرد های این ماده خواهیم پرداخت. این ماده را در بازار خرید و فروش با اسامی تیتانیوم دی اکساید۲۱۹۰، تیتانیوم دی اکسید ۲۱۹۰ و اکسید تیتانیوم ۲۱۹۰ نیز می شناسند.

کاربرد کرونوس ۲۱۹۰

کاربرد تیتان کرونوس ۲۱۹۰ در صنعت و در تولید مواد و محصولات متنوع دیده می شود. از این ماده در موارد زیر استفاده می شود.

  1. تولید سنگ های مصنوعی
  2. تولید پروفیل های در و پنجره
  3. در ساخت کرم ها و لوسیون های ضد آفتاب و ضد سوختگی
  4. کاربرد در صنایع لاستیک سازی
  5. در ساخت شیشه های اپتیکی زیرا موجب افزایش ضریب شکست شیشه خواهد شد.
  6. کاربرد در رنگ های ساختمانی داخلی و خارجی
  7. رنگ های سیلیکوم و سیلیکات
  8. روکش های صنعتی
  9. روکش های برق افکن
  10. کاربرد در ساخت لعاب های خشک کننده
  11. تولید نمودن رنگ های سیلیکونی
  12. کنترل کننده آلودگی گازی در خودروها و کارخانه های صنعتی
کاربرد تیتان کرونوس 2190 چیست؟ قیمت خرید و فروش آن
کاربرد تیتان کرونوس ۲۱۹۰ چیست؟ قیمت خرید و فروش آن

ویژگی های تیتان ۲۱۹۰

ویژگی های تیتان ۲۱۹۰ برند کرونوس موجب استفاده های گسترده ای از آن شده است. درواقع این خواص مطلوب آن را به ماده صنعتی مهمی مبدل ساخته اند. به برخی از این خواص در ادامه اشاره شده است.

  1. این ماده براقیت بسیار بالایی ایجاد می کند.
  2. دوام بالایی در فضاهای باز دارند.
  3. به خوبی پراکنده خواهد شد.

پرسش های رایج در مورد تیتان کرونوس ۲۱۹۰

چرا فروشندگان تیتان کرونوس ۲۱۹۰ در سایت جهان شیمی مورد اعتماد هستند؟
خریداران تیتان کرونوس ۲۱۹۰ می ‌دانند که پیدا کردن شرکت‌های بازرگانی خوشنام و باتجربه فروش تیتان کرونوس ۲۱۹۰ کار راحتی نیست. به همین دلیل کارشناسان جهان شیمی با بررسی پیوسته شرکت ‌های متقاضی، فروشندگانی معتبر، مورد اعتماد و باسابقه را به خریداران تیتان کرونوس ۲۱۹۰ معرفی می ‌کنند.

خواص تیتان کرونوس ۲۱۹۰

کرونوس ۲۱۹۰ ماده ای جامد و سفید رنگ است که به صورت پودر در دسترس است. این ماده فرمول شیمیایی TiO2 داشته، غیر قابل اشتعال و نامحلول در آب و اسیدهای آلی است. غیر فعالی این ماده موجب شده تا از کاربرد آن در بسیاری از صنایع استفاده شود. در طبیعت رنگدانه سفید از سنگ معدن ایلمنیت به سه شکل آناتاز، روتایل و بروکایت همراه با سایر عناصر مانند کلسیم و آهن استخراج می شود.

انعکاس و جذب زیاد اشعه ماورابنفش از دیگر خواص تیتان است. بنابراین استفاده از آن در کرم های ضد آفتاب می تواند از آسیب اشعه UV جلوگیری کرده و خاصیت ضد سرطانی برای پوست داشته باشد. از دیگر خواص تیتان کرونوس۲۱۹۰ می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • شکست و انعکاس نور زیاد
  • رنگدانه ای با پراکندگی عالی
  • مناسب برای تولید رنگ های مات

مزایای خرید تیتان کرونوس ۲۱۹۰

همانطور که گفته شد از مزایا تیتان ضریب شکست بالا و قابلیت پراکنده سازی نور بسیار مطلوب آن است. این ماده با جذب نور UV باعث ایجاد اثر محافظتی خواهد شد. شفافیت و درخشندگی رنگ نیز از دیگر مزایا مصرف آن بشمار می آید. از دیگر مزایا این ماده به عنوان یک رنگدانه سفید عدم فعالیت و پایداری بسیار مطلوب آن است.

ایمنی در مصرف کرونوس ۲۱۹۰

ذرات تیتان نباید به دستگاه تنفس وارد شوند. درواقع ذرات معلق این ماده در انبار ها و کارخانه ها می تواند برای ریه ها آزار دهنده بوده و مشکلات بسیار جدی ایجاد نماید.

در صورت تماس طولانی با این ماده بهتر است از ماسک و دستکش های محافظتی، لباس کار و عینک مخصوص استفاده شود تا آسیب های احتمالی به حداقل رسند.

البته توجه شود که این ماده در سیستم دسته بندی مواد شیمیایی در دسته مواد غیر سمی و بدون خطر قرار گرفته است.

قیمت تیتان کرونوس ۲۱۹۰

قیمت این ماده تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد. خلوص و کیفیت محصول و همین طور نرخ ارز تاثیر زیادی بر قیمت این محصولات دارند. شرکت وارد کننده نیز از دیگر موارد موثر بر قیمت هستند. وزن بسته بندی هم می تواند بر قیمت موثر باشد. بدیهی است محصولاتی با وزن بیشتر دارای قیمت های بیشتری در بازار هستند. برای اطلاع از قیمت این محصول می توان به سایت های معتبر فروش مراجعه نموده و در صورت تمایل اقدام به خرید نمود.

کاربرد تیتان کرونوس 2190 چیست؟ قیمت خرید و فروش آن
کاربرد تیتان کرونوس ۲۱۹۰ چیست؟ قیمت خرید و فروش آن

فروش تیتان کرونوس ۲۱۹۰

خرید و فروش تیتان کرونوس در بازار جهانی و همین طور بازار ایران بسیار صورت می پذیرد. این ماده به عنوان یک محصول صنعتی پرکاربرد شناخته شده و بنابراین خرید و فروش آن در بسیاری از کشور های جهان انجام می پذیرد. برای خرید تیتان کرونوس می توان به سایت های معتبر فروش مراجعه نمود. فروش اینترنتی تیتان موجب می شود تا با خریدی بی واسطه در مصرف وقت و هزینه صرفه جویی شود. البته در رابطه با خرید های اینترنتی توجه نموده و تنها آن را از منابع معتبر تهیه نمایید.

سخن آخر

در این مطلب به بررسی خواص و کاربرد و ویژگی های تیتان کرونوس پرداختیم. همچنین نحوه خرید و فروش و قیمت گذاری این ماده نیز بررسی و مشخص شد. این ماده به عنوان یک ماده صنعتی پرکاربرد شناخته شده و به دلیل خواص بی نظیرش در بسیاری از صنایع استفاده می شود. نکته مهم در رابطه با این ماده خرید آن از منابع معتبر فروش و استفاده از محصول اصل در تولیدات است.

خرید تیتان کرونوس ۲۱۹۰

یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه شیمیایی، خرید تیتان کرونوس ۲۱۹۰ از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است. با هدف افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران از کیفیت محصول موردنظر در فرایند خرید تیتان کرونوس ۲۱۹۰ ، ما به عنوان مرجع مواد شیمیایی در ایران، تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین فروشندگان تیتان کرونوس ۲۱۹۰ را در این بخش و همچنین بنر بالای صفحه به شما معرفی نماییم. امیدواریم با معرفی تامین کنندگان منتخب، نگرانی های خریداران محترم کاهش یافته و بتوانیم لذت تجربه خرید تیتان کرونوس ۲۱۹۰ با قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه نماییم.



  • محل تبلیغ شما

فروش انواع مواد شیمیایی

 




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا