Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
پزشکی

فست میل با طعم شکلات و وانیل چیست؟ موارد و نحوه مصرف و عوارض آن

فست میل با طعم شکلات و وانیل مکملی مناسب برای تامین انرژی بدن است. در این مکمل برای کارکرد مناسب بدن استفاده میشود. رژیم غذایی سالم بهترین راه برای تامین انرژی بدن است، اما استفاده از مکمل مناسب برای بهبود عملکرد جسمی و ذهنی موثر است. گذشته از ویتامین ها و مواد معدنی خاص، عوامل سبک زندگی می توانند نقش مهمی در متابولیسم انرژی ایفا کنند. پیشنهادات زیر را برای تقویت طبیعی در نظر بگیرید. مصرف فیبر خود را حفظ کنید. اگر در رژیم غذایی خود کربوهیدرات کافی دریافت نمی کنید، احتمالا فیبر کافی دریافت نمی کنید.

برای افزایش انرژی، او خوردن میوه های کامل و سبزیجات نشاسته ای مانند سیب زمینی، ذرت، حبوبات و کدو حلوایی زمستانی و همچنین غلات کامل را پیشنهاد می کند. باندازه کافی بخواب. کمبود انرژی نیز ممکن است به سادگی نتیجه نخوابیدن کافی باشد. آب بنوشید. فراموش نکنید که در طول روز هیدراته بمانید، به خصوص اگر سن شما بالاست. با افزایش سن، تشنگی و گرسنگی کاهش می یابد. در نشریه جهان شیمی فیزیک از موارد مصرف فست میل با طعم شکلات و وانیل اطلاعاتی به شما میدهیم.

فست میل با طعم شکلات و وانیل

فست میل با طعم شکلات و وانیل بصورت نوشیدنی، جایگزینی برایتامین انرژی و مواد مغذی بعنوان مکمل غذایی استفاده میشود. فست میل با طعم شکلات و وانیل حاوی کلسیم، ویتامین D و اسیدهای چرب غیر اشباع (لینولئیک و لینولنیک) است.

اسیدهای چرب آلفا لینولنیک اسید(امگا ۳) و لینولئیک اسید (امگا ۶) اسیدهای چرب ضروری هستند و بدن قادر به سنتز اش نیست و از راه غذا تامین میشود. نقش آن بهبود چربی خون و کاهش خر بیماریهای قلبی و عروقی است.

ترکیبات فست میل با طعم شکلات و وانیل

فست میل با طعم شکلات و وانیل یک تغذیه کامل حاوی فروکتو الیگو ساکاریدهای (FOC) و ۲۸ نوع ویتامین و مواد معدنی مانند ویتامین E، C، سلنیوم و بتاکاروتن است.

موارد مصرف فست میل با طعم شکلات و وانیل

حفظ و بهبود سلامتی و تامین نیازهای روزانه:

  • مبتلایان به بیماریهای سیستم ایمنی
  • مبتلایان به بیماری گوارشی و قلبی
  • افراد کم وزن
  • سالمندان با رژیم غذایی محدود یا دچار سوء تغذیه
  • حفظ سلامت نوجوانان و جوانان
  • وزن گیری و عضله سازی در ورزشکاران
  • بهبود دوران نقاهت و بیماری
  • مناسب جهت افراد پر مشغله
  • ریکاوری پس از ترک اعتیاد
  • کمک به بهبود وضعیت جسمانی و دریافت کافی مواد غذایی در بیماران بستری در ICU
  • کمک به بهبود وضعیت جسمانی و دریافت کافی مواد غذایی در دوران درمان و پس از درمان
فست میل با طعم شکلات و وانیل چیست؟ موارد و نحوه مصرف و عوارض آن
فست میل با طعم شکلات و وانیل چیست؟ موارد و نحوه مصرف و عوارض آن

ویژگی های مصرف فست میل با طعم شکلات و وانیل

از ویژگی مصرف فست میل با طعم شکلات و وانیل:

  • تامین پروتئین از منابع کازئین و ایزوله پروتئین سویا
  • تامین چربی از روغن های گیاهی با ترکیب حاوی امگا ۳ و امگا ۶ کافی (کانولا)
  • تامین کربوهیدارت از نشاسته ذرت و مالتودکسترین
  • آنتی اکسیدان
  • ۲۸ نوع ویتامین و املاح معدنی ضروری
  • مقادیر مناسب ویتامین D و کلسیم
  • فاقد گلوتن
  • فاقد لاکتوز
  • حاوی فروکتو الیگوساکارید و اینولین به عنوان پری بیوتیک

علل تغذیه ای کمبود انرژی

انرژی از یک رژیم غذایی سالم به دست می آید. اگر مردم بدرستی تغذیه کنند، کمبود شدید ویتامین نادر است، اما برخی از عادات غذایی می‌توانند از ویتامین‌های مهم و سایر مواد مغذی که بر متابولیسم انرژی تأثیر می‌گذارند نادیده بگیرند. نمونه هایی از این عادات عبارتند از:

نخوردن غذاهای متنوع: معمولا، وقتی مشکل انرژی وجود دارد، ناشی از کمبود مداوم مواد مغذی به دلیل محدودیت‌های رژیم غذایی یا عدم تنوع در رژیم غذایی است. اگر رژیم غذایی محدودی دارید، احتمالا مواد مغذی خاصی را دریافت نمی کنید.

پیروی از یک رژیم غذایی مد روز: اگر از یک رژیم غذایی کم کربوهیدرات مانند پالئو یا کتو پیروی می کنید، بسیاری از ویتامین ها و مواد معدنی کلیدی موجود در غذاهای حاوی کربوهیدرات های لازم برای تولید انرژی را از دست داده اید. ویتامین های گروه B از جمله مهم ترین این مواد مغذی هستند.

افرادی که دارای مشکلات دستگاه گوارش هستند، مانند بیماری کرون یا کولیت، همچنین افرادی که غذا می خورند، در معرض خطر کمبود مواد مغذی کافی برای انرژی هستند.

مصرف کالری خیلی کم: اگر فردی در تلاش برای کاهش وزن است و کالری دریافتی خود را کاهش می‌دهد یا ورزش بیش از حد انجام می‌دهد، ممکن است بیش از حد تمرین کرده و کم‌تغذیه شود. این برای مدیریت وزن و انرژی خوب نیست.

روش مصرف فست میل با طعم شکلات و وانیل

برای یک وعده غذایی ابتدا ۱۹۵ میلی لیتر آب سرد و ۶ پیمانه پودر فست میل را به آب اضافه و به هم بزنید تا پودر حل شود.

فست میل با طعم شکلات و وانیل چیست؟ موارد و نحوه مصرف و عوارض آن
فست میل با طعم شکلات و وانیل چیست؟ موارد و نحوه مصرف و عوارض آن

منابع اصلی انرژی چیست

مواد مغذی که انرژی تولید می‌کنند، کربوهیدرات‌ها، پروتئین و چربی هستند، به ‌ویژه کربوهیدرات‌ها. اگرچه ویتامین‌ها و مواد معدنی مستقیما انرژی را تامین نمی‌کنند، اما در بدن کار می‌کنند تا فرآیندهای تولید انرژی را آغاز کنند. با توجه به دریافت مرجع رژیم غذایی آکادمی ملی پزشکی (DRIs) در اینجا ویتامین‌های دخیل در فرآیندهای متابولیک که بر انرژی شما تاثیر می‌گذارند و مقادیر توصیه شده آن‌ها را نشان می‌دهد.

کربوهیدرات ها

کربوهیدرات ها یکی از شش ماده مغذی اصلی و منبع اصلی انرژی هستند. نمونه هایی از کربوهیدرات ها شامل قند، نشاسته و فیبر در رژیم غذایی است. اولویت اصلی بدن تامین انرژی کافی برای تمام فعالیت های سلولی مورد نیاز برای حفظ زندگی است.

با خوردن مقادیر کافی کربوهیدرات، پروتئین ها برای رشد، توسعه و عملکردهای تنظیمی بدن مورد استفاده قرار نمی گیرند. اگر رژیم غذایی حاوی کربوهیدرات‌های بسیار کم باشد، بدن نمی‌تواند چربی‌ها را به طور کامل تجزیه کند و محصولاتی به نام کتون تولید می‌شوند.

هنگامی که بدن انسولین کافی تولید نمی کند یا از انسولین به درستی استفاده نمی کند، گلوکز در جریان خون تجمع می یابد، وضعیتی که دیابت شیرین نامیده می شود. یکی دیگر از شرایط مرتبط با متابولیسم کربوهیدرات، عدم تحمل لاکتوز نام دارد. این وضعیت به دلیل کمبود آنزیم گوارشی لاکتاز ایجاد می شود که برای تجزیه لاکتوز لازم است. افرادی که عدم تحمل لاکتوز دارند ممکن است هنگام مصرف لبنیات گاز، گرفتگی عضلات، حالت تهوع و اسهال را تجربه کنند.

پروتئین ها

پروتئین یک ماده مغذی انرژی زا است که از کربن، هیدروژن، اکسیژن و نیتروژن تشکیل شده است. پروتئین ها به دلیل وجود نیتروژن با کربوهیدرات ها و چربی ها متفاوت هستند. آنها بلوک های سازنده تمام مولکول های پروتئین اسیدهای آمینه هستند. پروتئین برای رشد و نمو مطلوب کودکان حیاتی است. پروتئین ها ۵۰ درصد وزن خشک بدن انسان را تشکیل می دهند. برخلاف لیپیدها و کربوهیدرات ها، پروتئین ها ذخیره نمی شوند.

کیفیت یک پروتئین با توانایی آن در تامین ۹ اسید آمینه ضروری تعیین می شود. پروتئین های حاصل از منابع حیوانی (تخم مرغ، لبنیات، گوشت، مرغ و ماهی) و یک پروتئین گیاهی (سویا) همگی با کیفیت بالا در نظر گرفته می شوند زیرا حاوی تمام اسیدهای آمینه ضروری به نسبت های لازم هستند.

چربی ها

چربی ها از کربن، هیدروژن و اکسیژن ساخته شده اند. چربی ها انرژی بدن شما را تامین می کنند، سلول های شما را تشکیل می دهند، دمای بدن را حفظ می کنند و از اعصاب شما محافظت می کنند. چربی های غیراشباع معمولا در دمای اتاق مایع هستند (روغن ذرت، روغن سویا، روغن بادام زمینی). چربی های غیراشباع به دو دسته چربی های تک غیراشباع یا چند غیر اشباع تقسیم می شوند.

چربی اشباع بیش از حد در رژیم غذایی شما می تواند منجر به بیماری قلبی شود. متخصصان تغذیه توصیه می کنند که ۲۰ تا ۳۵ درصد کالری دریافتی از چربی و عمدتاً چربی غیراشباع باشد.

فست میل با طعم شکلات و وانیل چیست؟ موارد و نحوه مصرف و عوارض آن
فست میل با طعم شکلات و وانیل چیست؟ موارد و نحوه مصرف و عوارض آن

ویتامین ها برای انرژی

مصرف بیش از حد برخی از ویتامین‌ها و مواد معدنی، مانند آهن و ویتامین A و D، خطراتی دارد. برخی ویتامین‌ها نیز با داروها تداخل دارند. همیشه قبل از افزودن هر گونه مکمل ویتامینی به رژیم سلامتی خود، با پزشک خود یا یک متخصص تغذیه ثبت شده مشورت کنید.

ویتامین های B

ویتامین‌های گروه B با هم کار می‌کنند تا به بدن در تولید انرژی کمک کنند. با توجه به بررسی ویتامین ها و مواد معدنی برای انرژی، خستگی و شناخت در مجله تغذیه، هر کدام، به جز فولات، حداقل در یک مرحله از سیستم تولید انرژی در سلول نقش دارند. عوامل کلیدی ویتامین B عبارتند از:

ویتامین B1 (تیامین)

تیامین به تبدیل غذایی که می خورید به انرژی کمک می کند. اگرچه اکثر آمریکایی ها از کمبود ویتامین B1 رنج نمی برند، افراد مبتلا به دیابت یا اختلال سوء مصرف الکل یا افراد مسن تر ممکن است تیامین کافی دریافت نکنند. علائم کمبود ویتامین B1 ضعف عضلانی است.

ویتامین B2 (ریبوفلاوین)

ریبوفلاوین همچنین به تبدیل غذایی که می خورید به انرژی کمک می کند. با گذشت زمان، کمبود شدید ویتامین B2 می تواند منجر به ضعف و خستگی شود. اکثر آمریکایی ها به اندازه کافی ریبوفلاوین دریافت می کنند، اما کسانی که ممکن است شامل وگان ها، ورزشکاران گیاهخوار، افراد باردار یا شیرده و افرادی که لبنیات نمی خورند نباشند.

ویتامین B3 (نیاسین)

نیاسین یکی دیگر از ویتامین های B است که به تبدیل غذا به انرژی کمک می کند. اگر چه کمبود این ویتامین نادر است، افرادی که ممکن است به اندازه کافی دریافت نکنند، افرادی هستند که به دلیل بی اشتهایی و بیماری التهابی روده دچار سوءتغذیه هستند.

فست میل با طعم شکلات و وانیل چیست؟ موارد و نحوه مصرف و عوارض آن
فست میل با طعم شکلات و وانیل چیست؟ موارد و نحوه مصرف و عوارض آن

ویتامین B12

ویتامین B12 به حفظ سلامت خون و سلول های عصبی کمک می کند. افراد مسن و افرادی که غذاهای حیوانی کم مصرف می کنند یا اصلا غذاهای حیوانی نمی خورند ممکن است دچار کمبود شوند. اگر به مرور زمان ویتامین B12 کافی دریافت نکنید، ممکن است احساس خستگی یا ضعف کنید یا پوست رنگ پریده، تپش قلب، کاهش وزن و اشتها، ناباروری و آسیب عصبی را تجربه کنید. کمبود ویتامین B12 می تواند باعث افسردگی و مشکلات حافظه شود.

آهن

آهن مسئول تولید هموگلوبین در گلبول های قرمز است که اکسیژن را در کل بدن شما حمل می کند. اگر خسته هستید و از نظر جسمی احساس ضعف می کنید، ممکن است آهن کافی دریافت نکنید. کمبود آهن همچنین می تواند باعث مشکل در تمرکز و مبارزه با میکروب ها شود.

آهن می تواند باعث درد معده، حالت تهوع و یبوست و همچنین کاهش توانایی بدن در جذب روی شود. کورنل می گوید: «شکل کلات آهن مکمل معمولاً برای سیستم گوارشی آسان تر است. (کلاته به این معنی است که برای جذب راحت‌تر ساخته شده است.) همچنین مکمل‌های آهن باید دور از دسترس کودکان نگهداری شوند، زیرا مصرف بیش از حد تصادفی می‌تواند کشنده باشد.

منیزیم

منیزیم به تنظیم عملکرد عضلانی و اعصاب، از جمله نقش های دیگر کمک می کند. منیزیم یک الکترولیت است، پتاسیم، سدیم، کلسیم و کلرید. آنها ارتباط بین بافت ها و اندام های بدن را تسهیل می کنند.  علائم کمبود منیزیم شامل گرفتگی عضلات، حالت تهوع، استفراغ، از دست دادن اشتها و خستگی است. افراد مبتلا به دیابت نوع ۲، اختلال مصرف طولانی مدت الکل یا بیماری های گوارشی مانند بیماری سلیاک بیش از سایرین در معرض کمبود منیزیم هستند.

روش نگهداری فست میل با طعم شکلات و وانیل

در دمای اتاق و کمتر از ۲۵ درجه سانتی گراد نگهداری گردد.

موارد منع مصرف فست میل با طعم شکلات و وانیل

مبتلایان به گالاکتوزمی مصرف نکنند.

افراد حساس به پروتئین سویا مصرف نکنند.

بیماران متابولیک، نارسایی کلیه، پانکراتیت حاد و بارداران مصرف نکنند.

پودر ویتامین برای چاقی

پودر ویتامین برای افزایش اشتها و چاق شدن نیست بلکه اشتها را بالا میبرد که افزایش اشتها سبب چاقی میشود.

ساشه فست میل

 ساشه فست میل برای تامین انرژی، ویتامین‌ها و مواد معدنی بدن عالی است و سب سلامت بدن می‌شود.

قیمت مکمل های افزایش وزن

قیمت مکملهای افزایش وزن طبق نرخ ارز متفاوت است.

محصولات افزایش وزن

برای خرید آنلاین مکمل افزایش وزن به داروخانه آنلاین مراجعه شود.

قیمت مکمل افزایش وزن انترامیل استاندارد

قیمت مکمل افزایش وزن انترامیل استاندارد با توجه به واردات و نرخ ارز تفاوت دارد.

پودر انترامیل استاندارد برای چاقی صورت

پودر انترامیل برای چاقی صورت عالی است، بهتر است از پودر انترامیل استاندارد با کربوهیدرات بیشتر استفاده شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا