Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
عمومی

خواص اسانس پسته چیست؟ کاربرد و قیمت خرید آن

احتمالا این سوالی است که ذهن افراد علاقه مند به این محصول خوشمزه را مشغول  کرده است. اسانس پسته خوراکی دارای طعم آجیلی خوشمزه و شور را می دهد. اسانس پسته در اشکال مختلف بستنی و تافی استفاده می شود. این اسانس با ترکیبی از طعم دهنده های دیگر می تواند بسیار مخاطب پسند باشد. استفاده از این اسانس همراه با طعم زعفران در بستنی سنتی طعم خاصی را ایجاد خواهد کرد. فروش این اسانس برای مصارف خوراکی به صورت حلال در آب و روغن مایع می باشد.

سانس پسته چیست؟

خواص اسانس پسته چیست؟ کاربرد و قیمت خرید آن

استفاده از این اسانس بسیار متفاوت است و در ساخت لوازم آرایشی، عطر، عطر، مربا، ژله، کیک تولد یا حتی در تولید عود استفاده می شود. با توجه به این واقعیت است که این اسانس در از بین بردن موخوره ، ترمیم موهای آسیب دیده دارد. این اسانس به طور گسترده ای در تولید لوسیون و کرم استفاده می شود. این ترکیب به مرطوب کردن موها و افزایش انعطاف پذیری مو کمک می کند.

خواص اسانس پسته

این ترکیب از موادی تشکیل شده است که کورونوئیدها  نامیده می شوند. این مواد در پسته برای تقویت چشم بسیار مفید هستند. مناسب برای مصرف بیمارانی که بیماری مانند آب مروارید دارند. یکی دیگر از کاربرد های این اسانس وجود چربی های تک اشباع است که به کاهش کلسترول LDL کمک می کند. این اسانس مناسب برای تولید چربی های مفید بدن است.بر اساس آزمایش های آنتی اکسیدان های پسته گلیکاسیون را کاهش خواهد داد و در نتیجه به عنوان کنترل کننده دیابت مفید خواهند بود. علاوه بر این، خواص ضد التهابی دارد و درد التهابی از جمله آرتروزرا کاهش می دهد.

کاربرد اسانس پسته 

  1. تولید کیک
  2. تولید آدامس
  3. تولید بستنی
  4. تولید ژله
  5. تولید دمنوش
  6. و…

خرید اسانس پسته

فرانسه یکی از اصلی ترین تولیدکنندگان این اسانس است که شرکت های داخلی ایران این اسانس را وارد می کنند. شما می توانید این محصول را از طریق وب سایت شرکت های معتبر. واردات اسانس پرطرفدار پسته و فروش این اسانس در ايران  انجام می شود.

اسانس پسته

که از اسانس های مختلف مانند پسته برای ایجاد یک طعم خاص استفاده می کنند. پسته میان مرمان ایران بسیار محبوب  بوده است که افراد کمی پیدا می شود که آجیل بدون پسته دوست داشته باشند. امروزه این اسانس خوراکی متناسب به دلیل طعم خاص و منحصر به فرد خود طرفداران زیادی پیدا کرده است. اسانس پسته یک محصول مشترک از آلمان-فرانسه با مجوز غذا و دارو است.

فروش اینترنتی اسانس پسته

این محصولات را می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن از طریق خرید آنلاین  برای خود فراهم کنید.

برای مطالعه بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا