Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
غذایی و دارویی

همه چیز در مورد کاربرد و قیمت خرید و فروش اسانس هلو

اسانس هلو (peach essence) یکی از اسانس های دلپذیر و خوشبویی است که کاربرد بسیار گسترده ای در صنایع غذایی و عطرسازی دارد. اسانس هلو با رایحه ای فوق العاده جهت آماده کردن بسیاری از خوراکی های خانگی و تجاری مورد استفاده قرار می گیرد و طرفداران بسیاری دارد.

هلو یک میوه تابستانی خوش طعم و دوست داشتنی است که می توان از آن مربا، مارمالاد ، میوه خشک ، پویدینگ و بسیاری از فرآورده های دیگر را تهیه کرد. این میوه به واسطه بوی خوشی که دارد بیش از هر میوه دیگری مورد استفاده قرار می گیرد. عطرمایه هلو را می توان برای خوشبو کردن فضاهای مختلف از جمله محل کار و باشگاه ها مورد استفاده قرار داد و از خواص آن بهره مند شد.

قیمت خرید و فروش اسانس هلو بر اساس کیفیت اسانس و همچنین نوسانات قیمت دلار در بازار متفاوت است زیرا بخشی از این اسانس به صورت وارداتی از دیگر کشورها تامین می شود. در حال حاضر خرید اسانس  هلو از فروشگاه های مواد غذایی ، قنادی ها و یا به صورت اینترتی از سایت های معتبر امکان پذیر است. برای کسب آگاهی بیشتر در این زمینه با ما در نشریه جهان شیمی فیزیک همراه باشید.

روش تهیه اسانس هلو

اسانس هلو با پرس سرد تولید می شود و دارای بافتی فوق العاده سبک ، رنگ روشن نارنجی با بوی معطر هلو است که می توان را به همه چیز از خوراکیهای مختلف تا شوینده ها و خوشبوکننده ها اضافه کرد و از رایحه و طعم آن لذت برد.

هلو یکی از میوه هایی است که به دلیل شرایط اقلیمی در کشور ما در بسیاری از استان ها از جمله قزوین، مازندران، فارس، آذربایجان غربی، چهار محال بختیاری ، گرگان و کرمانشاه به صورت عمده کشت و برداشت می شود بنابراین می توان به صورت گسترده از انواع آن اسانس تهیه کرد.

عطر مایه هلو به صورت محلول در آب ، محلول در روغن و محلول در آب و روغن ، پودر و مقاوم در برابر حرارت تولید می شود و بطور نامحدود می تواند برای مقاصد مختلف مورد استفاده قرار بگیرد.

آشنایی با کاربردها و قیمت خرید و فروش اسانس هلو
آشنایی با کاربردها و قیمت خرید و فروش اسانس هلو

خواص درمانی اسانس هلو خوراکی

اسانس ها معمولا خواص میوه ای که از آن تهیه می شوند را در خود نگه می دارند بنابراین علاوه بر تولید رایحه خوشایند می توانند نقش درمانی نیز داشته باشند. از همین رو عطرمایه  هلو را می توان به عنوان ضد آلرژی و کاهش تولید لخته خونی در رگ ها به صورت خوراکی مورد استفاده قرار داد.  از خاصیت مدر این اسانس نیز می توان برای بیماری های کلیوی استفاده کرد.

علاوه بر موارد فوق این اسانس نقش حیاتی در تنظیم فشار خون و پیشگیری و درمان بیماری های قلبی داشته و برای رفع مشکلات پوستی ، درمان سرماخوردگی ، درمان آب مروارید و افزایش جذب پتاسیم در بدن مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربرد اسانس هلو در صنایع غذایی

اسانس هلو  یک جایگزین عالی برای تداعی حس خوب مصرف این میوه شیرین و آبدار در فصولی است که این میوه در دسترس نیست. در این شرایط می توان اسانس آنرا به شیرینی و شکلات ، آبمیوه و نوشیدنی ها ، شکلات ، دراژه ، پاستیل ، آدامس ، لبنیات ، ادویه و بسیاری از موارد دیگر اضافه کرد و از عطر و طعم آنها لذت برد.

سایر کاربردهای اسانس هلو

این اسانس به دلیل رایحه خوش برای بسیاری از افراد دلپذیر و دوست داشتنی است و به همین جهت می توان از آن  در منزل برای خوشبو کردن محیط ، در محل کار و سالن های ماساژ ، در باشگاه های ورزشی ، هتل ها و سالن اجتماعات استفاده کرد.

این اسانس بر اساس کیفیت به قیمت های مختلفی در بازار موجود است و شما می توانید بر اساس بودجه و نوع محصولی که این اسانس در آن مورد استفاده قرار می گیرد هر یک را خریداری و مورد استفاده قرار دهید. این ترکیب به صورت مصنوعی هم تهیه می شود که بیشتر در عطرسازی مورد استفاده قرار می گیرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا