Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
غذایی و دارویی

مزایا و قیمت خرید و فروش اسانس بلوبری 

اسانس بلوبری (blueberry) یا توت آبی به صورت پودری و مایع عرضه شده و سرشار از آنتی اکسیدان است. اسانس بلوبری یک طعم دهنده عالی برای بسیاری از محصولات غذایی و دارویی است.

این اسانس برای تهیه ژله و شربت یا به تنهایی مصرف می شود و تحقیقات نشان می دهد که دانه ها و آب این میوه حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان هستند. اسانس این میوه با استفاده از روش پرس سرد از دانه های میوه بلوبری استخراج می شود. رنگ اسانس دانه بلوبری از سبز تا زرد متغیر است و رایحه شیرین ، لطیف و میوه ای دارد.

قیمت اسانس بلوبری در ایران با تغییر نرخ ارز متغیر است و نمی توان قیمت مشخصی برای آن تعیین کرد. در حال حاضر خرید و فروش اسانس بلوبری از طریق سایت ها و شرکت های معتبر امکان پذیر است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما در نشریه جهان شیمی فیزیک همراه باشید.

لازم به ذکر است که طعم دهنده بلوبری پودری مناسب مکمل های ورزشی ، ژله پودری، قرص های چربی سوز ، پودر کیک و انواع داروهاهست . اسانس مایع بلوبری برای تولید انواع نان و شیرینی و کیک ، شکلات و آب نبات ، نوشیدنی ها  ژله و… مورد استفاده قرار می گیرد.

خواص اسانس بلوبری

این اسانس سرشار از اسید چرب ضروری امگا ۳ مانند اسید لینولنیک و اسیدهای چرب امگا ۶ مانند اسید لینولئیک است. این ترکیب در رایحه درمانی و مواد آرایشی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و به آرامش ، محافظت و مرطوب سازی پوست و مو کمک می کند. عطرمایه بلوبری سرشار از ویتامین E است که به عنوان یک آنتی اکسیدان عمل می کند.

اسانس بلوبری یک منبع عالی از کاروتنوئیدها ، توکوفرول ها و آنتی اکسیدان است که رادیکالهای آزاد را مهار کرده و به مرطوب سازی و تغذیه پوست کمک می کند. این اسانس سرشار از ویتامین K ، ویتامین  C ، منگنز ، آنتی اکسیدان و فیبر است که برای سلامتی مفید هستند.

مزایا و قیمت خرید و فروش اسانس بلوبری 
مزایا و قیمت خرید و فروش اسانس بلوبری

 کاربردهای اسانس بلوبری

استفاده در عطرسازی

اسانس های معطر برای تولید عطر کارایی خوبی دارند و کافی است چند قطره از آنها را با برخی از رایحه های دیگر مخلوط کنید و رایحه دلپذیر جدیدی تولید کنید.

کاربرد در صابون ها

این اسانس به واسطه رنگ و عطر خاص در ترکیب صابون ها مورد استفاده قرار می گیرد تا افراد از رایحه آن موقع استفاده از صابون لذت ببرند.

استفاده در شمع سازی

این اسانس را می توان برای تولید شمع های معطر استفاده کرد و با روشن کردن شمع از پخش شدن رایحه آن در فضا لذت برد.

معطر کردن لباس ها

برای اینکه همواره لباس های شما خوشبو بماند، می توانید چند قطره از این اسانس را روی پنبه یا اسفنج ریخته و در داخل کمد لباس هایتان قرار دهید. این اسانس تا هفته ها باعث معطر شدن همه لباس های داخل کمد خواهد شد.

رایحه درمانی

استفاده از چند قطره اسانس در وان گرم حمام می تواند فضای بی نظیری ایجاد کند اگر همراه با چند شمع و موسیقی آرام همراه باشد. رایحه درمانی یک روش عالی برای ریلکس کردن پس از یک روز پرمشغله است.

بهبود سلامت پوست و مو

روغن دانه بلوبری یک روغن سبک است که به سرعت جذب پوست می شود و غنی از اسیدهای چرب ضروری  و یک آنتی اکسیدان بسیار قدرتمند است که برای پوست و مو بسیار مفید است. سلول های پوست  سر و فولیکول های مو با ماساژ اسانس بلوبری قابل ترمیم و تقویت هستند.

مرطوب کننده پوست

روغن بلوبری معمولاً به عنوان مرطوب کننده پوست استفاده می شود و در درمان چین و چروک و علائم پیری به ویژه در اطراف چشم موثر است. این اسانس به تسکین خارش و تحریک ناشی از مشکلات پوستی کمک می کند.

رفع چین و چروک پوست

همانطور که قبلا ذکر شد این اسانس به عنوان یک مرطوب کننده خوب عمل می کند. این بدان معناست که شما می توانید توسط با آثار پیری مقابله کرده و چین و چروک ها را برطرف کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا