Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
غذایی و دارویی

فواید بی نظیر و قیمت خرید و فروش اسانس شکلات

اسانس شکلات به صورت پودری و مایع جهت افزودن عطر و طعم دلچسب شکلات به خوراکی ها و نوشیدنی ها تولید و عرضه می شود. اسانس شکلات را می توان جهت خوشبو و معطر نمودن فضای منزل ، محل کار ، سالن های ماساژ ، رایحه درمانی ، باشگاه های ورزشی ، هتل ها  و سالن اجتماعات مورد استفاده قرار داد.

شکلات از دانه های کاکائو تولید می شود و به واسطه طعم شیرین و منحصر به فرد در سراسر دنیا میلیون ها نفر عاشق این خوراکی هستند و از آن لذت می برند. شکلات علاوه بر طعم شیرین و دلچسب به واسطه داشتن کاکائو خواص بی نظیری برای سلامتی دارد و سرشار از آنتی اکسیدان هایی است که باعث از بین بردن سلول های سرطانی در بدن می شود. در ادامه در نشریه جهان شیمی فیزیک اطلاعات بیشتری در این رابطه ارائه خواهد شد.

قیمت خرید و فروش اسانس شکلات در ایران تابع پارامترهای مختلفی مانند قیمت دلار ، کیفیت اسانس ، نوع بسته بندی و جامد یا مایع بودن متفاوت است. در حال حاضر برای خرید اسانس شکلات می توانید از سایت های فروش و شرکت های وارد کننده اقدام کنید و در کوتاهترین زمان ممکن باکیفیت ترین اسانس را با مناسب ترین قیمت خریداری کنید.

کاربردهای اسانس شکلات

عطرمایه شکلات به صورت محلول در آب و روغن کاربرد بسیار فراوانی در صنایع غذایی دارد و در طعم های میوه ای یا گیاهی (مثلا نعناعی) مورد استفاده قرار می گیرد. اگرچه بیشترین کاربرد اسانس شکلات در صنایع تولید شکلات است اما این اسانس در صنایع دیگر نیز به وفور مورد استفاده قرار می گیرد.

این اسانس در تولید انواع کیک و نان های شیرین ، تهیه شیرینی و بیسکوییت ، تولید چیپس های شکلاتی ، تهیه  دسرهای شکلاتی ، نوشیدنی های شکلاتی ، انواع بستنی شکلاتی ، آدامس ، انواع آب نبات و برخی از محصولات لبنی مورد استفاده قرار می گیرد.

از اسانس معطر شکلات به دلیل رایحه دلپذیر در رایحه درمانی به ویژه در ماساژها استفاده می شود ، زیرا پوست را نرم و لطیف می کند و خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می بخشد.

این اسانس را می توان به عنوان خوشبو کننده در اکثر امکان و حتی در منزل مورد استفاده قرار داد زیرا باعث افزایش هوشیاری و شادابی بدن می شود.

فواید بی نظیر و قیمت خرید و فروش اسانس شکلات
فواید بی نظیر و قیمت خرید و فروش اسانس شکلات

خواص اسانس شکلات برای سلامتی

اسانس شکلات مانند خود شکلات سرشار از خاصیت است و می توان با افزودن آن به خوراکی های مختلف از فواید آن بهره مند شد. شکلات با دارا بودن سطح بالایی از آنتی اکسیدان ها و فلاونوئیدها می تواند برای سلامت سیستم قلب و عروق مفید باشد و تحقیقات نشان داده است مصرف حداقل هفته ای یکبار شکلات خطر ابتلا به بیماریهای قلبی را کاهش می دهد.

علاوه بر این مطالعات صورت گرفته نشان داده است افرادی که بطور مرتب شکلات می خورند کمتر از سایرین دچار سکته مغزی می شوند.  شکلات باعث افزایش اکسیژن رسانی به اعضاء بدن شده و از این طریق تاثیر مثبتی بر فعالیت های بدنی خواهد داشت.

این خوراکی دلپذیر به دلیل دارا بودن سطح بالای آنتی اکسیدان می تواند از پوست در مقابل تابش نور آفتاب محافظت کرده و بطورکلی از پیری پوست جلوگیری می کند.

نوشیدن شکلات گرم یا هات چاکلیت کلسترول خون را کاهش داده و با افزایش فعالیت مغز، هوشیاری را تا چندین برابر افزایش می دهد. علاوه بر این مصرف منظم شکلات باعث کاهش خطر ابتلا به آلزایمر خواهد شد.

شایان ذکر است که پلی فنول های موجود در شکلات و اسانس آن با اضطراب و استرس مقابله کرده و باعث افزایش احساس آرامش در افراد خواهند شد. شکلات با افزایش تولید اندروفین در بدن از افسردگی جلوگیری کرده و حس خوشحالی و نشاط را در افراد افزایش می دهد.

برای بهره گیری از موارد فوق و منافع بی نظیر شکلات می توانید اسانس آنرا به هر خوراکی اضافه کرده و علاوه بر تغییر عطر و طعم به بهبود سلامت عمومی خودتان کمک کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا