Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
پزشکی

قرص و کپسول ایمیون ترکی تیل چیست؟ کپسول immune برای تقویت سیستم ایمنی

کپسول ایمیون ترکی تیل یک مکمل تقویت ایمنی بدن محسوب می شود که به صورت طبیعی تهیه شده است و حاوی عصاره قارچ ترکی تیل است. ترکی تیل یک نوع قارچ است که از چوب های خشک و یا از درختان زنده روییده می شود، این قارچ دارای خواص ضد ویروسی است و برای درمان تسکین علائم ویروس های HIV  و HPV کاربرد دارد. از این قرص برای درمان بیماری زگیل تناسلی نیز استفاده می شود. در این مقاله نشریه علمی جهان شیمی فیزیک شما را با خواص، عوارض، ترکیبات، مکانیسم اثر، تداخل دارویی، نحوه ی مصرف و شرایط نگه داری این داررو بیشتر آشنا می کنیم.

در دیگر مقالات این نشریه شما را با انواع داروها مانند قرص و کپسول آلپیک، قرص یاز، قرص یاسمین، شربت برونکلدین، قرص مکیدنی لیکوفار، قرص آدومدز، پودر گلوکومان، قرص اپتی وومن گلدن لایف، قرص اکتی من، قرص اکتی وومن، تائورین، کپسول فارماژلیتان، کپسول گابا فانتوم نوتریشن، قرص سوماتریپتان، قرص مولتی وگان، کپسول بوستر لیور، قرص یاز، قرص ال دی، قرص اچ دی و قرص، شربت و آمپول کلونازپام ، پودر انترامیل دیابتی، شربت برونسبان و … بیشتر آشنا می کنیم و اطلاعات دارویی مفیدی را کسب می کنید.

کپسول ایمیون ترکی تیل چیست؟

این کپسول یکی از پر خاصیت ترین مکمل های تقویت سیستم ایمنی بدن است که برای درمان بیماری هایی مانند ایدز، سرطان، زگیل تناسلی و درمان آنفولانزا و سرما خوردگی کاربرد دارد. این دارو موجب تقویت سیستم ایمنی بدن می شود و از رشد سلول های سرطان پروستات و پستان پیشگیری می کند به علاوه کمک شایانی به روند شیمی درمانی می کند. نام دیگر این فرآورده ترکی تیل و ترامتس ورسی کالری است.

کپسول ایمیون ترکی تیل چیست؟ چه کاربرد و عوارضی دارد
کپسول ایمیون ترکی تیل چیست؟ چه کاربرد و عوارضی دارد

کاربرد و خواص کپسول ایمیون ترکی تیل

تقویت سیستم ایمنی بدن

کاهش ابتلا به بیماری و درمان بیماری های عفونی

کمک به حفظ سلامت بدن

کاهش ابتلا به سرطان پروستات و سرطان سینه

کمک به بهبود بیماری سرطان ریه، مری، معده، روده و حنجره

افزایش سطح انرژی بدن

کمک به درمان زگیل تناسلی

محافظ بلند مدت از سلول ها

کاهش درد بیماران پانکراس

کمک به درمان و بهبود مبتلایان به ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) و تبخال

درمان HSV

کمک به درمان و بهبود سارکوم کاپوسی، یک سرطان خاص پوستی که اغلب در مبتلایان به HIV/ AIDS یافت می شود.

کمک به درمان بیماران مبتلا به HIV

درمان بیماران مبتلا به سندروم خستگی مزمن

کمک به شیمی درمانی

درمان سرماخوردگی

مواد تشکیل دهنده کپسول ایمیون ترکی تیل

عصاره قارچ دارویی (ارگانیک) ترکی تیل  ۲۵۰ میلی گرم

مکانیسم اثر قارچ ترکی تیل

قارچ ترکی تیل (دم بوقلمون) به عنوان دارویی است که مورد تایید در کشور ژاپن است که بیشتر از سی سال است که به عنوان دارویی برای درمان بیماری سرطانی استفاده می شود که به عنوان کمکی برای شیمی درمانی و کنترل سرطان معده و سرطان روده مورد کاربرد قرار می گیرد و همچنین فرمولاسیون ترکیبی از آن همراه گانودرما لوسیدوم برای پاک کردن ویروس پاپلومای انسانی (اچ پی وی) تاثیر گذار است. این قارچ بومی آمریکای شمالی، آسیا و اروپا است که بیشتر بر روی تنه درختان، کنده ها و درختان افتاده رشد می کند که به رنگ قهوه ای روشن یا خاکستری تیره است، پلی ساکارید های بدن بارده قارچ دارای طعم شیرین کمی است که بیشتر به عنوان چای در طب سنتی آسیا و اروپا کاربرد دارد.

همچنین این قارچ در متابولیسم آهن موثر است و ازابتلا به آلزایمر پیشگیری می کند و کمک فرآوانی به حفظ سلامت پوست و جوان ماندن پوست می کند.  این گیاه دارای خاصیت آنتی اکسیدانی، ضد قارچی، آنتی بیوتیکی، ضد ویروسی و خواص ضد سرطانی است که در زیر به توضیح این موارد می پردازیم.

فعالیت آنتی اکسیدانی

این قارچ حاوی غنی از آنتی اکسیدان هایی است که موجب کاهش آسیب های ناشی از استریس اکسیداتیو می شود که دلیل ایجاد این نوع استرس ها عدم تعادل میان رادیکال های آزاد و آنتی اکسیدان ها است که باعث ایجاد التهاب مزمن و آسیب سلولی می شود. فنل ها و فلانوئیدها ها از آنتی اکسیدان های نخستین در این قارچ محسوب می شوند که کار آزاد سازی ترکیبات محافظتی را انجام می دهند که در نتیجه آن موجب تقویت سیستم ایمنی بدن، پیشگیری از بیماری های قلبی و سکته فلبی، تنظیم قند خون و کنترل دیابت می شود.

کلسیم موجود در این قارچ موجب پیشگیری از پوکی استخوان می شود و نقش موثری در سلامت دندان ها دارد و همچنین موجب کاهش علائم بی خوابی، تنظیم ضربان قلب، تنظیم سیستم عصبی، بهبود بخشیدن عملکرد عضلات می شود. بر طبق مطالعات انجام شده حاوی ترکیباتی است که کمک فرآوانی به ترمیم DNA آسیب دیده می شوند.

فعالیت ضد ویروسی

بر طبق آزمایشات انجام شده این قارچ دارای خاصیت ضد ویروسی است و یگی از ۴ گونه ای است که مهار ویروس های هرپس سیمپلکس را نشان می دهد و دارای بالاترین شاخص است.

خواص ضد سرطانی

به دلیل اینکه این گیاه دارای اثرات بر روی سیستم ایمنی بدن است به عنوان داروی ضد سرطانی در کشور ژاپن مورد تایید قرار گرفته است. فعالیت ضد توموری آن بر حسب قدرت آن در القای بلوغ سلول های دندرتیک،فعال کردن سلول های سیتوتوکسیک CD8+ T و سلول های کشنده طبیعی و تولید سیتوکین های پیش التهابی است. یکی از سرطان هایی که این قارچ در آن تاثیر گذار است سرطان سینه است و این قارچ دارای املاح و مواد و ویتامین هایی مانند پلی سارید ها است که پلی ساکارید ها بر روی سلول های سرطانی موثر است و مانع از رشد سلول های سرطانی می شود. این قارچ برای درمان سرطان پروستات نیز موثر است و برای آقایان بسیار عالی است.

حمایت از گوارش

این قارچ سرشار از پری بیوتیک است، پری بیوتیک ها به عنوان سوخت روده حساب می شوند که هضم سالم و جذب بیشتر را سبب می شود. مییسلیوم که در این قارچ وجود دارد به هضم آسان کمک فرآوانی می کند، بر طبق مطالعات انجام شده نشان داده شده است که مصرف آن موجب ایجاد تغییرات مثبت در روده می شود و همچنین موجب کاهش باکتری های مضر در بدن می شود.

کپسول ایمیون ترکی تیل چیست؟ چه کاربرد و عوارضی دارد
کپسول ایمیون ترکی تیل چیست؟ چه کاربرد و عوارضی دارد

مقدار و نحوه مصرف کپسول ایمیون ترکی تیل

ldbhk مصرف دارو طبق دستور پزشک و یا طبق دستور زیر است.

روزانه چهار بار و هر بار دو عدد کپسول به همراه آب  و با معده خالی مصرف شود.

عوارض مصرف کپسول ایمیون ترکی تیل

تاکنون مورد خاصی از عوارض مصرف این دارو گزارش نشده است.

در بیمارانی که PSK و به همراه شیمی درمانی دریافت می کنند ممکن است علائمی مانند  تهوع، لکوپنی و اختلال عملکرد کبد بروز پیدا کند که ممکن است این علائم به دلیل شیمی درمانی نیز باشد.

هشدارها و موارد منع مصرف کپسول ایمیون ترکی تیل

در صورت بروز حساسیت نسبت به هر یک از اجزای فرآورده از مصرف این فرآورده خوداری شود.

مصرف این فرآورده در دوران بارداری و دوران شیردهی حتما با مشورت پزشک باشد.

در صورت داشتن حساسیت به هر یک از ترکیبات این فرآورده با احتیاط مصرف شود.

شرایط نگه کپسول ایمیون ترکی تیل

این فرآورده در دمای اتاق با درب بسته نگه داری شود.

دارو در جای خشک و خنک نگه داری شود.

این دارو را دور از رطوبت نگه داری کنید.

فرآورده دور از دسترس اطفال نگه داری شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا