Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
تصفیه آبصنایع شیمیایی

کلر ایرانی در چه شهرهایی تولید می شود؟ نکات مهم خرید کلر ایرانی

کلر ماده‌ای گندزداست که به دلیل خواص ویژه اش کاربردی گسترده یافته است. انواع کلر ایرانی و خارجی در بازار موجود بوده و اغلب با نام پرکلرین قابل تهیه هستند. کاربرد انواع کلر ایرانی در ضد عفونی نمودن آب و فاضلاب، آب استخر، محیط های عمومی و… صورت می پذیرد. توجه شود که استفاده از کلر ایرانی به گونه‌ای است که از پرکاربرد ترین ترکیبات کلر در صنعت به شمار می آید. قیمت کلر ایرانی تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد. شرکت تولید کننده و درجه خلوص محصول بر قیمت آن تاثیر زیادی دارند. کاربرد کلر ایرانی در صنایع مختلف موجب خرید و فروش گسترده آن در بازار مواد شیمیایی صنعتی شده است. برای خرید کلر ایرانی می توان به سایت های معتبر مراجعه نمود. کلر ایرانی تبریز، سمنان، اصفهان و… از معروف ترین انواع کلر ایرانی بشمار می آیند.

در ادامه این مطلب به بررسی خواص و کاربرد کلرایرانی و شرکت های تولید کننده آن در ایران می پردازیم. با ما همراه باشید.

کلر ایرانی چیست

پودر کلر استخر ۶۵% ایرانی با نام های کلر پودری، پرکلرین یا هیپوکلریت کلسیم شناخته می شود. کلرایرانی ماده ای شيميايي است به رنگ آبی سفید است که از خاصیت گند زدایی و ضد عفونی کنندگی برخوردار است. این کلر را می توان برای گندزدایی آب استخرهای پیش ساخته و استخر های بتنی استفاده نمود.

سایر کاربرد های این محصول شامل ضدعفونی کردن ظروف، آب، حمام و توالت و سایر محیط های آلوده عمومی همچون بیمارستان و ورزشگاه است.

نحوه تولید کلر در ایران

  1. برای تولید کلرایرانی از روش الکترولیز محلول آب نمک استفاده می گردد. تولید انبوه کلر در محیط های صنعتی نیز به روش الکترولیز سلول جیوه صورت می پذیرد که به انرژی زیادی نیازمند است.
  2. الکترولیز سلول دیافراگم روش تولیدی دیگر است. این روش نسبت به روش الکترولیز سلول جیوه به انرژی کمتری نیازمند است.
  3. الکترولیز غشایی، پیشرفته ترین روش است و از ممبران پلاستیکی به عنوان فیلتر استفاده می شود. فیلتر ممبران از ورود برخی ذرات به آب ممانعت کرده و فقط به مولکول های آب خالص اجازه عبور خواهد داد.

کاربرد پودر کلر ایرانی

  • کاربرد در تصفیه خانه های کوچک آب و فاضلاب روستایی
  • پودر کلرایرانی نقش مهمی به‌عنوان ضد عفونی کننده در مکان های عمومی دارد.
  • از کلر در ترکیبات سفید کننده و تولید مواد ضدعفونی کننده استفاده می شود.
  • کلر را می‌توان در شست و شوی میوه ها و سبزیجات بسته بندی استفاده نمود.
  • پودر کلر ایرانی۶۵% برای ضد عفونی فاضلاب بیمارستانی و منازل استفاده می شود .
  • کاربرد در ضدعفونی و گند زدایی آب‌ استخر ها را دارد.
  • در صنعت رنگرزی و نساجی استفاده می شود.
  • برای تولید فرآورده‎ های نفتی و پلاستیک استفاده می شود.
  • صنعت کشاورزی، پزشکی و صنایع نظامی و دفاعی نیز از دیگر صنایعی هستند که از این ماده بهره می برند.

تولید کنندگان کلر ایرانی

کلر ایرانی پارس تبریز

یکی از عوامل کلرزنی با عملکردی پایدار و راندمانی بالا، کلرایرانی پارس تبریز است. این نوع کلر هیچ اثر بدی نداشته و اغلب به صورت پودر، گرانول در بازار عرضه می گردد. کلر شرکت کلز پارس برای کلرزنی آب استخر به کار می رود. این ماده می تواند به سرعت تمام ویروس ها، باکتری ها و هاگ ها را از بین برده و از ایجاد مجدد آن ها تا مدت زمانی طولانی پیشگیری کند. قیمت کلر ایرانی با توجه به کیفیت آن بسیار مقرون بصرفه است.

کلر ایرانی در چه شهرهایی تولید می شود قیمت خرید و فروش
کلر ایرانی در چه شهرهایی تولید می شود قیمت خرید و فروش

کلرایرانی نیرو کلر اصفهان

کلر نیرو کلر اصفهان آب را ضد عفونی کرده و باکتری ها و سایر میکروارگانیسم ها را از بین می برد. این نوع کلر حاوی محلول های جلبک کش و شفاف کننده آب است. کلر اصفهان برخی زباله ها و ذرات که به داخل آب نفوذ یافته‌ اند را به دام انداخته و به آسانی از بین خواهد برد. این کلر دوز ثابتی از قدرت ضد عفونی کنندگی فراهم کرده و موجب پاکیزگی آب می شود.

کلر کلران سمنان

یکی دیگر از تولیدکنندگان کلر در ایران این شرکت میباشد . یکی از گزینه های کلرایرانی است. این ماده یک ضدعفونی کننده سریع برای آب استخرها است. همچنین برای ضدعفونی و مراقبت‌های بهداشتی و محیط‌ های سخت نیز کاربرد دارد. کلرایرانی سمنان به صورت محلول است و از آب استخر برای مدت طولانی محافظت به عمل می آورد. کلر کلران سمنان بقایا یا رسوبی در فیدرهای قرص، پخش کننده ها، کفگیرها و دیواره های استخر ایجاد خواهد کرد.

قیمت کلر ایرانی و خرید و فروش آن

انواع کلر در دسته مواد شیمیایی صنعتی قرار دارد. این ماده به دلیل قدرت ضدعفونی کنندگی بالا  بسیار به کار رفته و خرید و فروش می شود. این محصول در بسته های ۲۵، ۳۰ و ۴۵ کیلو گرمی و خلوص های ۶۰ و ۶۵% در بازار خرید و فروش می گردد. قیمت این محصولات با یکدیگر متفاوت است و به وزن و درجه خلوص محصول بستگی دارد. توجه شود که کلرایرانی نسبت انواع خارجی ارزان تر و قابل دسترس تر است.

کلر ایرانی از کجا بخریم

برای خرید این محصول می توان به صورت حضوری یا غیر حضوری به فروشگاه ها یا شرکت های عرضه کننده مواد شیمیایی مراجعه نمود. با خرید غیرحضوری این محصول می توان بدون واسطه خرید کرده و در وقت و هزینه نیز صرفه جویی نمود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا