Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
غذایی و دارویی

قیمت فروش و خرید BHA | کاربرد هیدروکسیانیزول بوتیله

این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها، خواص و کاربرد BHA هیدروکسیانیزول بوتیله و موارد مصرف گوناگون آن است. همچنین اگر تصمیم به خرید BHA دارید، برای آگاهی یافتن از قیمت خرید و فروش BHA هیدروکسیانیزول بوتیله در بازار مواد شیمیایی می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان BHA در انتهای مقاله استفاده نمایید. حجم محصول، درصد خلوص، نرخ ارز و شرکت تولیدکننده به طور کلی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت مواد شیمیایی هستند؛ قیمت BHA نیز تحت تاثیر این موارد است. لازم به ذکر است لیست فروشندگان پیشنهادی در پایان مقاله، همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش BHA به روزرسانی می‌شود.

BHA یا هیدروکسیانیزول بوتیله یک آنتی اکسیدان است که از مخلوطی از دو ترکیب آلی ایزومریک، ۲-ترت بوتیل-۴-هیدروکسیانیزول و ۳-ترت بوتیل-۴-هیدروکسیانیزول تشکیل شده است. BHA یک جامد مومی است که از ۴-متوکسی فنل و ایزوبوتیلن تهیه می شود و به عنوان افزودنی غذایی با شماره E320 در صنایع مختلف استفاده می شود.

کاربرد اصلی BHA به عنوان یک آنتی اکسیدان و نگهدارنده در مواد غذایی، بسته بندی مواد غذایی، خوراک دام، مواد آرایشی، تولید لاستیک و فرآورده های نفتی است. بی اچ ای معمولاً در داروهایی مانند ایزوترتینوئین، لوواستاتین و سیمواستاتین نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

مراکز خرید و قیمت فروش BHA در تهران و شهرستان‌ ها

اغلب مراکز خرید و فروش BHA و دیگر مواد شیمیایی در تهران وجود دارند و فروشندگان BHA در سایر استان و شهرستان ها در بیشتر موارد، خرید خود را از تهران انجام می دهند. به همین دلیل، توصیه می شود که در صورت امکان سعی کنید تا خرید مواد شیمیایی از تهران انجام شود. چرا که

  • اغلب شرکت های واردکننده BHA در تهران مستقر هستند.
  • به دلیل اینکه خرید BHA در سایر استان ها و شهرستان ها در بیشتر موارد از طریق چندین واسطه انجام می شود، خرید در تهران می تواند از نظر قیمت مقرون به صرفه تر و ارزان تر باشد.
  • از آنجایی که در تهران به تامین کننده اصلی کالا نزدیک تر هستید و بیشتر انبارهای اصلی مواد شیمیایی در شهر تهران قرار دارند، احتمال اصالت و مرغوبیت کالا نیز افزایش می یابد.

اما باید توجه نمود که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در تهران از نظر تجربه، سابقه و کیفیت در یک سطح قرار ندارند. به همین دلیل در این صفحه و سایر صفحات مرتبط با مواد شیمیایی در سایت جهان شیمی، تلاش کرده ایم برترین و باسابقه ترین شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش BHA را به شما معرفی کنیم. شرکت هایی که در بنر بالای این صفحه یا در کادر «فروشندگان پیشنهادی» در پایان این مقاله معرفی شده اند، همگی به طور مرتب مورد بازبینی قرار می گیرند. خالی از لطف نیست که یادآور شویم از جمله مهمترین شرایط شرکت ها برای قرار گرفتن در بخش های مذکور و معرفی به خریداران، میزان سابقه، اعتبار و تجربه آن ها است.

پاسخ به سوالات در نشریه جهان شیمی فیزیک

 

بی اچ ای در دمای اتاق به رنگ سفید تا کمی زرد و به صورت جامد مومی و دارای بوی مشخص است. در ادامه در نشریه جهان شیمی فیزیک توضیحات بیشتری در این زمینه ارائه می شود.

کاربردهای BHA

بی اچ ای با گرید غذایی حاوی بیش از ۸۵٪ ۳-BHA و کمتر از ۱۵٪ BHA -2 است، در حالی که بی اچ ای در گرید لوازم آرایشی حاوی ۹۰٪ ۳ -BHA و ۸٪ ۲-BHA است. از سال ۱۹۴۷، بی اچ ای به دلیل خاصیت آنتی اکسیدانی به چربی های خوراکی و غذاهای حاوی چربی اضافه می شود.

این ماده همچنین در غذاهای پخته یا سرخ شده در روغن های حیوانی به دلیل ثبات حرارتی بالا و توانایی فعال ماندن در غذاهای پخته و سرخ شده استفاده می شود و به کره، انواع گوشت ها، غلات، محصولات پخته شده، شیرینی ها، آبجو، روغن های گیاهی، چیپس سیب زمینی، خوراکی های میان وعده، مغزها و مواد طعم دهنده اضافه می شود.

این ماده در محصولات سوسیس، مرغ و گوشت، مخلوط های خشک نوشیدنی ها و دسرها، میوه های لعاب دار، آدامس، مخمر خشک فعال، ماده آنتی فوم در چغندر قند و تثبیت کننده های امولسیون برای روغن های ترد کننده استفاده می شود.

هرآنچه باید در رابطه با BHA و کاربردهای آن بدانید!
هرآنچه باید در رابطه با BHA و کاربردهای آن بدانید!

بی اچ ای پوشش مومی – نفتی بسته بندی مواد غذایی را تثبیت می کند. این ماده توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) وقتی محتوای آنتی اکسیدان از ۰.۰۲٪ وزن کل چربی یا روغن مواد غذایی بیشتر نباشد، بی خطر شناخته می شود.

BHA یکی از آنتی اکسیدان های مهمی است که در خوراکی ها استفاده می شود، زیرا اکسیداسیون ویتامین A، چربی ها و روغن های گیاهی را عقب می اندازد. این ماده یک تثبیت کننده موثر برای روغنهای اساسی، پارافین و پلی اتیلن ها است.

بی اچ ای به عنوان یک ماده آنتی اکسیدان در یک ماده بیولوژیکی ساخته شده از پلی اورتان و پلی اتیلن اکسید استفاده می شود که برای ساخت کاتترها استفاده می شود .

این ترکیب به عنوان ماده نگهدارنده و آنتی اکسیدان در فرمولاسیون دارویی و ترکیبات آرایشی حاوی چربی و روغن مورد استفاده قرار می گیرد. بیشترین استفاده از BHA در فرمولاسیون های رژ لب و به دنبال آن محصولات سایه چشم است. برای استفاده های صنعتی، بی اچ ای تا حد زیادی توسط ترت بوتیل هیدروکینون جایگزین شده است.

آنتی اکسیدان Bha برای مواد غذایی

آنتی اکسیدان Bha یک ماده مومی شکل است که به عنوان یک آنتی اکسیدان و تثبیت کننده ویتامین ها و ریز مغذی های موجود در مواد غذایی در صنعت غذا استفاده می شود. این آنتی اکسیدان که به صورت مصنوعی از ترکیب ایزومرهای آلی تهیه شده است به عنوان یک ماده افزودنی مجاز برای استفاده در صنعت غذا و محصولات آرایشی و بهداشتی مجاز درنظر گرفته شده است و به دلیل پایداری و قیمت مناسب برای تولید مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد.

Butylated Hydroxyanisole Bha چین

Butylated Hydroxyanisole Bha چین به صورت یک پودر کریستالی سفید یا زرد کمرنگ به فروش می رسد. این محصول که به عنوان یک آنتی اکسیدان مصنوعی شناخته می شود در آب غیر قابل انحلال است اما پایداری حرارتی مناسبی از خود نشان می دهد. این آنتی اکسیدان در غلظت های بالا فاقد مواد سمی است و به طور کلی به عنوان ماده ایمن در صنعت غذا استفاده می شود. این محصول به عنوان یک ماده تثبیت کننده و مهار کننده اکسیداسیون از فساد مواد غذایی جلوگیری می کند و در نتیجه ماندگاری محصولات غذایی را بالا می برد.

بوتیل هیدروکسی آنیزول BHA

بوتیل هیدروکسی آنیزول BHA به صورت کریستال های پودری با قابلیت پایداری در دمای بالا یک آنتی اکسیدان مفید است که به محصولات غذایی و مواد آرایشی به منظور بالا بردن کیفیت این محصولات اضافه می شود.

این محصول در بسیاری از صنایع به کار برده می شود و علاوه بر استفاده در صنعت غذا و محصولات آرایشی در تولید محصولاتی مانند لاستیک سازی، تولید محصولات نفتی، در تولید دارو و سنتز برخی از مواد آلی به کار برده می شود. همچنین در بسته بندی مواد غذایی و خوراک دام نیز به کار برده می شود.

شیمی مواد نگهدارنده غذایی BHA

شیمی مواد نگهدارنده غذایی BHA شامل خواص شیمیایی و عملکرد این ماده است. این ماده سفید رنگ پودری شکل دارای فرمول مولکولی C15H 24Oاست. هنگامی در محصولات غذایی استفاده می شود اکسیژن با این ماده به جای روغن واکنش می دهد در نتیجه اکسیداسیونی در محصولات حاوی چربی صورت نمی گیرد. علاوه بر این BHA به عنوان تثبیت کننده نیز در محصولات فرآوری شده استفاده می شود. همچنین برای حفظ خواص چربی های گیاهی موجود در محصولات مراقبتی نیز در این محصولات به کار برده می شود.

قیمت Bha

Bha با توجه به نوسانات بازار در بسته بندی ها و حجم مختلف قیمت گذاری می شود. این ماده پودری که می تواند اثرات رادیکال های آزاد را به خوبی از بین ببرد به عنوان یک ماده آنتی اکسیدانی در محصولات مراقبت از پوست استفاده می شود.

این محصول در صنعت غذا و دارو به عنوان تثبیت کننده مجاز داروهایی مانند ایزوترتینوئین، لوواستاتین، سیمواستاتین استفاده می شود. همچنین در صنعت غذا این ماده را به انواع روغن و یا محصولات حاوی چربی اضافه می کنند تا تندی را تعدیل کند.

فروش Bha

فروش Bha توسط شرکت های وارد کننده این محصول در اندازه های مختلف صورت می گیرد. مصرف کنندگان می توانند به شکل آنلاین نیز این ماده آنتی اکسیدانی را سفارش دهند.

Bhaبه عنوان یک عامل نگهدارنده با خلوص بالا و ظاهری روغنی و جامد در صنایع مختلف به کار برده می شود. این ماده اغلب در محصولاتی که حاوی چربی و یا روغن های گیاهی هستند مانند کرم ها و ژل ها و همچنین برخی از داروها استفاده می شود. علاوه بر این به منظور جلوگیری از فساد مواد غذایی در صنعت مواد غذایی به کار برده می شود.

خرید Bha

خرید Bha به عنوان یک ماده افزودنی مجاز و یک محصول وارداتی از کشورهایی مانند هند، چین و اتریش صورت می گیرد. این محصول در روغن های خوراکی و صنعتی و انواع کره ها و بطور کلی مواد غذایی که حاوی مقادیر بسیار زیادی چربی هستند به منظور جلوگیری از اکسیداسیون توسط رادیکال های آزاد در محصولات غذایی و دارویی به کار برده می شود.

علاوه بر این می تواند ماندگاری محصولات را بدون ایجاد تغییر در کیفیت و ارزش غذایی آنها بالا ببرد. این محصول را می توان با سایر آنتی اکسیدان های طبیعی و مصنوعی نیز به کار برد.

 عوارض و خطرات BHA

راههای قرارگیری انسان در معرض بی اچ ای شامل بلع، استنشاق و تماس پوستی است. در سال ۱۹۷۵، برآورد متوسط مصرف روزانه BHA در رژیم غذایی ۴.۳ میلی گرم بود، استفاده تقریبی سالانه ایالات متحده از این ماده در غذا هاحدود ۱۷۰،۰۰۰ کیلوگرم برآورد شده است.

تحقیقات نشان داده است که این ماده در دوزهای بالا باعث بروز سرطان در موشها و همستر می شود ، اما این مسئله منحصراً در پیش معده رخ داده است عضوی که انسان ندارد. با این وجود، بسیاری از محققان مصرف آن در مقادیر کم به عنوان ماده نگهدارنده کاملا بی خطر می دانند. در حقیقت، اثرات آنتی اکسیدانی این ترکیب بر روی چربی ها می تواند تهدید سایر مواد سرطان زا را نیز خنثی کند.

 

خرید BHA

یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه شیمیایی، خرید BHA از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است. با هدف افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران از کیفیت محصول موردنظر در فرایند خرید BHA، ما به عنوان مرجع مواد شیمیایی در ایران، تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین فروشندگان BHA را در این بخش و همچنین بنر بالای صفحه به شما معرفی نماییم. امیدواریم با معرفی تامین کنندگان منتخب، نگرانی های خریداران محترم کاهش یافته و بتوانیم لذت تجربه خرید BHA با قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه نماییم.



  • محل تبلیغ شما

فروش انواع مواد شیمیایی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا