Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
صنایع شیمیایی

شرکت کلر پارس در چه زمانی تأسیس شده است؟

در سال ١٣٦٦ شركت كلر پارس توسط وزارت نیرو تاسیس گشت. هدف از تاسیس شرکت کلر پارس درواقع تامین کلر مورد نیاز شرکت های آب و فاضلاب تبریز بود. تاسیس شرکت کلر پارس به شماره ٤٤٨٩ در ثبت شركت های تبريز به ثبت رسيده است. کلر پارس در ابتدا کار خود را با توليد كلر و مشتقات آن و سود سوز آور آغاز نمود. شرکت کلر پارس با دریافت گواهینامه های مختلف داخلی و بین المللی تولیداتی با کیفیت در صنعت شیمیایی عرضه می کند. محصولات کلر پارس در صنعت آب و فاضلاب، تولید انواع شوینده و محصولات بهداشتی، نیروگاه ها، صنایع دارویی و غذایی، پتروشیمی و صنعت نفت و گاز، نساجی و… استفاده می شوند. قیمت کلر پارس نسبت به انواع تولیدات خارجی بصرفه تر بوده و بنابراین بسیاری از صنایع از آن استفاده می کنند. برای خرید این محصولات می توان به نمایندگی های فروش مراجعه نمود.

پس از تاسیس شرکت کلر پارس در سال ۶۶ اقدامات لازم جهت را اندازی آن صورت گرفت. درنهایت با تهیه ماشین‌آلات صنعتی و حل مشکلات در نيمه دوم سال ١٣٧٧ شركت كلر پارس آغاز به کار گردید.

دلایل تاسیس شرکت کلر پارس

شرکت کلر پارس در سال ۱۳۶۶ توسط وزارت نیرو تاسیس شد. این شرکت با استفاده از متد روز دنیا در تولید، به شرکتی پیشگام در توسعه تبدیل شده است. این شرکت با استفاده از تکنولوژی ممبرانی که آخرین تکنولوژی دوستدار محیط زیست است، اقدام به تولید کلر و سود سوز آور می نماید. استفاده از این فناوری باعث شده تا تولیدات شرکت کلر پارس از هرگونه ناخالصی جیوه به دور باشند. این مزیت در نحوه تولید برای شرکت بسیار ارزشمند بوده و موجب فروش بیشتر محصولات آن خواهد شد. شرکت کلر پارس علاوه بر تامین بخش عمده‌ای از نیازهای داخلی، محصولات خود را به بیش از ۲۶ کشور جهان نیز صادر می کند. بنابراین با تاسیس شرکت کلر پارس در سال ۶۶ گامی مهم در پیشرفت صنعت برداشته شد.

مزایا تاسیس شرکت کلر پارس

این شرکت در صنایع کلر آلکالی فعـالیت داشته و با بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا، کمترین عـوارض زیست‌محیطی را تحمیل می‌کند. این محصول باکیفیتی مطلوب برای عرضه در بازارهای داخلی و خارجی آماده‌شده است. این شرکت همواره در راستای تامین رضایت ذینفعان و مطرح‌شدن در صنعت کلر آلکالی کشور گام برداشته است. اهداف این شرکت در جهت صنعت کلرآلکالی با رویکرد سبز در منطقه شکل یافته است. همچنین قیمت کلر پارس نسبت به محصولات وارداتی کمتر و به‌صرفه تر است و این از اهداف این شرکت بوده است.

هیدروژن شرکت کلر پارس

هیدروژن با فرمول شیمیایی  H۲دارای کاربردهای زیادی در صنعت است. این گاز به‌شدت اشتغال‌زا است. گاز هیدروژن تحت فشار بوده و در صورت گرم شدن امکان انفجار دارد. بنابراین در حمل و نقل آن باید تمام اصول ایمنی رعایت شوند. سیلندرهای حاوی این ماده باید در دمای کمتر از ۵۰ درجه سانتی گراد نگهداری شوند. از این گاز در موارد زیر استفاده می شود.

  • فرآیند تولید روغن نباتی جامد
  • تولید الکل
  • تولید هلیم
  • خالص‌سازی فلزات
  • صنعت فولاد
  • لامپ سازی

مایع بلیچ شرکت کلر پارس

مایع بلیچ یا پرکلرین مایع یا هیپوکلریت کلسیم مایع ترکیبی با فرمول شیمیایی Ca(ClO)۲ است. این ماده به‌صورت محلولی صورتی رنگ در بازار عرضه می‌شود. توجه شود که محلول هیپوکلریت کلسیم در مجاورت گرما و فلزات به‌تدریج دکامپوز شده و کلرید کلسیم، کلرید سدیم و گاز کلر آزاد خواهد نمود. محلول كلسيم هيپوكلريت یک محلول سفيد کننده بوده و برای این مصرف در صنایع کاربرد دارد.

پارافین کلره شرکت کلر پارس

پارافین کلره از لحاظ فیزیکی ماده‌ای هموژن است. این ترکیبات مایع و بی رنگ هستند. البته گاهی به رنگ زرد کمرنگ، زرد کهربایی و زرد عسلی نیز دیده می شوند. تغییر رنگ پارافین های کلره و تیره تر شدن آن ها در نتیجه آزاد شدن گاز کلرید هیدروژن رخ می دهد. پارافین کلره در ترکیبات آلی به جز اتانول حل می شوند. این ترکیبات در آب هم حل نمی شوند. بهینه سازی قیمت کلر پارس در تولید محصولات موجب فروش بیشتر آن شده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا