Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
غذایی و دارویی

فواید فوق العاده قرص کلاژن پلاس ال لیزین و ویتامین سی یوروویتال

قرص کلاژن پلاس ال لیزین و ویتامین سی یوروویتال یک مکمل بسیار مفید و موثر در تحریک ساخت کلاژن و الاستین است. مصرف این مکمل به بهبود خاصیت ارتجاعی پوست کمک کرده و روند پیری پوست را به تعویق می اندازد.

یکی دیگر از اثرات مهم قرص کلاژن پلاس ال لیزین و ویتامین سی یوروویتال پیشگیری از عمیق ‌تر شدن چین و چروک‌ های پوست و به عبارتی جوانسازی پوست است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فواید این مکمل و اهمیت مصرف کلاژن با ما در نشریه جهان شیمی فیزیک همراه باشید.

مزایای مصرف قرص کلاژن پلاس ال لیزین و ویتامین سی یوروویتال

پوست انسان بزرگترین اندام انسان است. بنابراین مراقبت از پوست یک ضرورت مطلق است. پوست سالم و درخشان برای حفظ اعتماد به نفس و موفقیت اجتماعی حائز اهمیت است. کلاژن، پروتئین مهم پوست، برای حفظ سلامت پوست ضروری است. مکمل های کلاژن می توانند به زنان و مردان کمک کنند تا زیبایی پوست خود را حفظ کنند.

کلاژن پروتئین خاصی است که به حفظ ساختار پوست انسان کمک می کند. بدن به سطح مناسبی از کلاژن در پوست خود نیاز دارد تا آن را هیدراته و سالم نگه دارد. با این حال، بدن و پوست با افزایش سن شروع به از دست دادن کلاژن می کنند. کارشناسان معتقدند کاهش سطح کلاژن ممکن است باعث علائم پیری مانند پوست خشک یا چروک شود.

راه های مختلفی برای بهبود سطح کلاژن طبیعی بدن وجود دارد. افراد می توانند با پزشک خود مشورت کنند و از مکمل ها برای بهبود سطح کلاژن استفاده کنند. کلاژن پلاس ال لیزین و ویتامین سی یوروویتال یکی از مکمل های موجود در بازار است که می تواند به بهبود وضعیت پوست و پیشگیری از پیری پوست کمک کند.

ترکیبات موجود در فرمولاسیون قرص کلاژن پلاس ال لیزین و ویتامین سی یوروویتال

قرص کلاژن پلاس ال لیزین و ویتامین سی یوروویتال خواص ضد پیری متعددی دارد. مصرف این مکمل بهترین راه برای سفت کردن پوست صورت است. در نتیجه شما احساس جوانی می کنید و چین و چروک های کمتری در اطراف چشمان خود خواهید داشت. فواید ترکیبات موجود در فرمولاسیون کلاژن پلاس ال لیزین و ویتامین سی یوروویتال به شرح زیر است.

کلاژن

کلاژن یک پروتئین فیبری سفت، بلوک ساختمانی استخوان، پوست، مو و ماهیچه های شما است که به تامین اسیدهای آمینه کمک می کند. وقتی سن شما بالا می رود، بدن شما کلاژن کمتری تولید می کند که روی پوست شما تأثیر می گذارد. در نتیجه باعث کاهش خاصیت ارتجاعی، افتادگی و چین و چروک پوست شده و همچنین توده عضلانی و استخوانی کاهش می ‌یابد. کلاژن را می توان برای درمان پوست ترک خورده در مراقبت های موضعی پوست استفاده کرد زیرا یک مرطوب کننده است.

رتینوئیدها مانند ترتینوئین به طور گسترده ای به عنوان استاندارد طلایی برای درمان خطوط ریز و چین و چروک در نظر گرفته می شوند. همچنین مشخص است که استفاده از کرم ضد آفتاب می تواند به جلوگیری از تجزیه کلاژن کمک کند.

استفاده از کلاژن برای لیفت و بهبود رنگ پوست صورت و بدن نیز استفاده می شود. این پروتئین می تواند ظاهر خطوط و چین و چروک، سلولیت، علائم کشش و اسکار را کاهش دهد. همچنین ظاهر سلولیت و ترک های پوستی را بهبود بخشد. بطور کلی مصرف کلاژن منجر به افزایش خاصیت ارتجاعی پوست و همچنین بهبود ظاهر کلی پوست شود.

مزایای مصرف قرص کلاژن پلاس ال لیزین و ویتامین سی یوروویتال
مزایای مصرف قرص کلاژن پلاس ال لیزین و ویتامین سی یوروویتال

لیزین

ال لیزین یک اسید آمینه ضروری (EAA) است که عملکردهای بیولوژیکی متعددی را برای سلامت انسان ایفا می کند. به دلیل دارا بودن گروه بازی دوم در کنار آمینو اسیدهایی مانند آرژنین، سیستئین و اورنیتین به عنوان یک آمینو اسید دوبازیک در نظر گرفته می شود.

لیزین نقش مهمی در تشکیل کلاژن به عنوان یک پروتئین ساختاری، سنتز پروتئین در فرآیند عضله سازی و تولید کارنیتین، ترکیبی شبیه اسید آمینه که از لیزین و متیونین تشکیل شده است، ایفا می کند. ترکیب اخیر به انتقال زنجیره های اسید چرب در سلول ها کمک می کند تا برای اکسیداسیون چربی و تبدیل انرژی جابجا شوند.

از آنجایی که کلاژن یک ساختار حمایت کننده پروتئین برای پوست و مو، وابسته به اسید آمینه لیزین است، کمبود لیزین و ریزش مو همبستگی مثبتی دارند. تحقیقات نشان می دهد که کسانی که دچار آلوپسی، شکستگی مو و کاهش رشد مو هستند، اغلب از لیزین ناکافی رنج می برند. ارتباط دیگر بین لیزین و طاسی این است که لیزین می تواند در مسدود کردن آنزیم مسئول طاسی موثر باشد.

لیزین به ‌عنوان بلوک ساختمانی برای کلاژن در سلول‌ های مو و پوست عمل می ‌کند، زیرا به جذب کلسیم در بدن کمک می ‌کند. کلسیم یکی از عوامل اصلی مورد نیاز برای تشکیل کلاژن در ناخن، مو و پوست است.

سطوح پایین لیزین در بدن اغلب نتیجه تغذیه نامتعادل است. مصرف روزانه پروتئین از منابعی مانند گوشت، تخم مرغ، ماهی یا لوبیا به طور کلی برای جلوگیری از سطوح پایین لیزین و ریزش مو کافی است. افرادی که بیشتر در معرض خطر ابتلا به کمبود لیزین هستند وگان هایی هستند که حبوبات کافی مصرف نمی کنند و ورزشکارانی که بدن عضلانی آنها نیاز به پروتئین بیشتری دارد.

ویتامین سی

مطالعات پزشکی همگی نشان داده اند که مصرف ویتامین C می تواند تاثیر قابل توجهی بر ظاهر خطوط و چین و چروک داشته باشد. استفاده از ویتامین C برای حداقل سه ماه ظاهر چین و چروک های ریز و درشت گردن و صورت را بهبود می بخشد و در عین حال بافت عمومی پوست را نیز زیباتر می کند.

این به این دلیل است که ویتامین C برای ساخت کلاژن بسیار مهم است. به عنوان یک پروتئین طبیعی که مسئول ساختار و حجم پوست است، با گذشت زمان با افزایش سن مقدار آن کاهش می یابد. با کاهش کلاژن، خطوط ریز و چین و چروک شروع به خودنمایی می کنند و به طور فزاینده ای قابل توجه می شوند.

ویتامین C به دلیل افزایش تولید کلاژن می تواند سطح کلاژن شما را بالا ببرد و سلامت پوست شما را نیز بهبود بخشد. این ترکیب بافت پوست، ظاهر خطوط ریز و چین و چروک را کاهش می دهد.

ویتامین C یک آنتی اکسیدان فوق العاده است که به کاهش استرس اکسیداتیو روی سلول های پوست کمک می کند که ناشی از قرار گرفتن در معرض UV و آلودگی است. این ترکیب به محافظت از پوست و جلوگیری از پیری زودرس کمک می کند.

لکه های تیره پوست و تغییر رنگ پوست یک مشکل رایج مراقبت از پوست است. در حالی که گزینه های درمانی زیبایی متعددی وجود دارد مصرف ویتامین C نیز می تواند نتایج قابل توجهی داشته باشد. زیرا ویتامین C می تواند به جلوگیری از تولید رنگدانه در پوست کمک کند.

روش مصرف قرص کلاژن پلاس ال لیزین و ویتامین سی یوروویتال

با مصرف کلاژن پلاس ال لیزین و ویتامین سی یوروویتال می توان چین و چروک ها را کاهش داد، خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش داد و در نتیجه پوست می تواند جوان تر به نظر برسد. برای این منظور هر روز یک عدد قرص با مقدار کافی آب یا مطابق دستور پزشک مصرف کنید.

روش مصرف قرص کلاژن پلاس ال لیزین و ویتامین سی یوروویتال
روش مصرف قرص کلاژن پلاس ال لیزین و ویتامین سی یوروویتال

عوارض قرص کلاژن پلاس ال لیزین و ویتامین سی یوروویتال

تاکنون عوارضی در رابطه با این مکمل گزارش نشده است. با اینحال اگر به هر یک از ترکیبات موجود در این قرص حساسیت دارید از مصرف آن خودداری کنید. در دوران بارداری و شیردهی نیز فقط با مشورت پزشک آن را مصرف کنید.

قرص کلاژن یوروویتال

امروزه انواع مختلفی از محصولات حاوی کلاژن موجود است. یک متخصص پوست مجرب می تواند به شما در انتخاب محصول مناسب کلاژن کمک کند. ویتامین C یک آنتی اکسیدان است که به عنوان یک ضد التهاب عمل می کند و از آسیب رادیکال های آزاد به پوست جلوگیری می کند.

این ماده علاوه بر تقویت تولید کلاژن، جزء مهم بسیاری از محصولات مراقبت از پوست است. بنابراین استفاده از این دو ریزمغذی در کنار هم می تواند کمک کند زودتر به نتایج دلخواه خود برسید. قرص کلاژن یوروویتال با داشتن این ریزمغذی ها یک محصول فوق العاده برای جوانسازی پوست است.

بهترین زمان مصرف قرص کلاژن

شما می توانید قرص کلاژن را هر زمان از روز مصرف کنید. اگر دچار ناراحتی معده هستید بهتر است آن را همراه با غذا میل کنید. برخی دیگر معتقدند مصرف قرص کلاژن شب ها اثر بخشی بهتری دارد زیرا بازسازی پوست بیشتر در زمان استراحت صورت می گیرد.

بهترین قرص ضد پیری پوست

پوست، مو، ناخن و سایر بافت‌ های بدن همگی توسط کلاژن، پروتئینی که مسئول عملکرد ساختاری بدن است، پشتیبانی می ‌شوند. کلاژن دریایی حاوی مقدار زیادی از این پروتئین است که آن را به یک انتخاب عالی برای مراقبت از پوست تبدیل می کند.

از آنجایی که کلاژن دریایی خاصیت ضد پیری دارد، می توان از آن در محصولات مراقبت از پوست استفاده کرد. قرص کلاژن نه تنها پوست را صاف، مرطوب می کند و ظاهر آن را بهبود می بخشد، بلکه از آن در برابر عوامل محیطی که می تواند منجر به پیری پوست شود نیز محافظت می کند.

قرص کلاژن ویتامین سی
قرص کلاژن ویتامین سی

قرص کلاژن ویتامین سی

کلاژن نه تنها برای سلامت پوست، مو و ناخن ها، بلکه برای کاهش درد عضلات و مفاصل و حتی سلامت روده نیز مهم است. بسیاری از ما ویتامین C را با ایمنی مرتبط می‌ دانیم، زیرا این ماده مغذی یک آنتی اکسیدان قوی است و سیستم ایمنی بدن ما را تقویت می‌ کند.

از زمانی که متوجه شدیم اسکوربوت به دلیل کمبود ویتامین C رخ می دهد، به طور گسترده پذیرفته شد که این ویتامین از پوست حمایت می کند و این دانش به عنوان دلیلی برای افزودن ویتامین C به محصولات زیبایی استفاده می شود.

پوست ما، به‌ ویژه کراتینوسیت‌ ها حاوی غلظت بالایی از ویتامین C هستند که به تولید کلاژن، بهبود زخم، به حداقل رساندن تشکیل اسکار و کمک به محافظت آنتی ‌اکسیدانی در برابر آسیب اشعه ماوراء بنفش کمک می‌ کند. رژیم غذایی سرشار از میوه ها و سبزیجات برای حفظ سلامت پوست و تولید کلاژن به دلیل وجود ویتامین C حیاتی است.

مکمل های کلاژن و ویتامین C با هم بهتر عمل می کنند. زیرا ویتامین C یک ماده مغذی است که می تواند به افزایش تولید کلاژن طبیعی بدن شما کمک کند. مصرف کلاژن و ویتامین C با هم احتمالا سلامت پوست شما را بیشتر از مصرف هر یک به تنهایی تقویت می کند.

تحقیقات زیادی در مورد هم افزایی مصرف این دو ترکیب با هم انجام شده است. در یک مطالعه، نشان داده شده است که ویتامین C رسوبات کلاژن را افزایش می دهد و نشان می دهد که نقش مهمی در جلوگیری از غیرفعال شدن خودکار آنزیم های کلاژن ساز خاص که در تولید کلاژن کلیدی هستند، ایفا می کند.

مطالعات دیگر ویتامین C را با تولید کلاژن، هیدراتاسیون پوست، بهبود زخم، کاهش چین و چروک و بهبود شرایط التهابی پوست مرتبط دانسته اند. ویتامین C یک ماده مغذی شگفت انگیز برای جلوگیری از پیری است. حتی اگر مجبور نیستید کلاژن و ویتامین C را با هم مصرف کنید، مهم است که از هر کدام را به اندازه کافی استفاده کنید.

بهترین قرص کلاژن

انواع مختلفی قرص کلاژن وجود دارد و بهترین آنها برای سلامت پوست به نیازهای فردی شما بستگی دارد. برخی از افراد ممکن است مکمل کلاژن حاوی ویتامین C را ترجیح دهند، در حالی که برخی دیگر ممکن است مکملی را ترجیح دهند که به طور خاص برای سلامت پوست طراحی شده باشد.

کلاژن پروتئینی است که در پوست یافت می شود و نقش حیاتی در حفظ جوانی و سلامت پوست دارد. با افزایش سن، بدن ما کلاژن کمتری تولید می کند که می تواند منجر به چین و چروک و افتادگی پوست شود. یک مکمل کلاژن خوب می تواند به دوباره سازی کلاژن در پوست کمک کند. در نتیجه می تواند به کاهش ظاهر چین و چروک و بهبود سلامت کلی پوست کمک کند.

کلاژن گلد

مکمل های کلاژن از جمله کلاژن گلد ممکن است برای کسانی که رژیم غذایی ضعیفی دارند، مفید باشند. رژیم های غذایی سرشار از کربوهیدرات های تصفیه شده، قندها و الکل تولید کلاژن طبیعی را مهار می کنند، بنابراین مصرف مکمل کلاژن ممکن است برای حفظ سلامت پوست مفید باشد.

مکمل های کلاژن ممکن است به افراد مبتلا به پوکی استخوان نیز کمک کند. ولی مهمترین تاثیر آنها بر روی پوست و مو است. مصرف مکمل گلد پوست را جوانسازی کرده و از افتادگی پوست جلوگیری می کند. همچنین بافت مو را به سمت موهای ضخیم و زیبا تغییر داده و از ریزش مو جلوگیری می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا