Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
غذایی و داروییمحصولات شیمیایی

قیمت فروش و خرید مایه پنیر | کاربرد مایه پنیر چیست؟

این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها، خواص و کاربرد مایه پنیر و موارد مصرف گوناگون آن است. همچنین اگر تصمیم به خرید مایه پنیر دارید، برای آگاهی یافتن از قیمت خرید و فروش مایه پنیر در بازار مواد شیمیایی می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان مایه پنیر در انتهای مقاله استفاده نمایید. حجم محصول، درصد خلوص، نرخ ارز و شرکت تولیدکننده به طور کلی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت مواد شیمیایی هستند؛ قیمت مایه پنیر نیز تحت تاثیر این موارد است. لازم به ذکر است لیست فروشندگان پیشنهادی در پایان مقاله، همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش مایه پنیر به روزرسانی می‌شود.

مایه پنیر ترکیبی است که کاربرد فراوانی در صنایع تولید لبنیات و خصوصا در تولید انواع پنیر دارد. مایه پنیر در واقع یک پروتئاز به نام رنین یا کیموزین است که پروتئین های موجود در شیر را تجزیه کرده و با تولید لخته آنرا برای تبدیل شدن به پنیر آماده می کند.

پنیر یکی از محصولات لبنی مغذی و پرمصرف است که در انواع مختلف در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد و بیشترین مصرف را در وعده صبحانه دارد. پنیر در صورت عدم مصرف شیر و ماست می تواند مقدار کلسیم مورد نیاز را تامین کند.

پنیر نیز مثل بسیاری از محصولات لینی از شیر تهیه می شود و برحسب اینکه از شیر چه دامی تهیه شود مزه و طعم متفاوتی دارد و مصرف کنندگان بر اساس ذائقه خودشان انواع آنرا مورد مصرف قرار می دهند. اما برای تولید پنیر به ترکیبی به نام مایه پنیر نیاز است برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه با ما در نشریه جهان شیمی فیزیک همراه باشید.

مراکز خرید و قیمت فروش مایه پنیر در تهران و شهرستان‌ ها

اغلب مراکز خرید و فروش مایه پنیر و دیگر مواد شیمیایی در تهران وجود دارند و فروشندگان مایه پنیر در سایر استان و شهرستان ها در بیشتر موارد، خرید خود را از تهران انجام می دهند. به همین دلیل، توصیه می شود که در صورت امکان سعی کنید تا خرید مواد شیمیایی از تهران انجام شود. چرا که

  • اغلب شرکت های واردکننده مایه پنیر در تهران مستقر هستند.
  • به دلیل اینکه خرید مایه پنیر در سایر استان ها و شهرستان ها در بیشتر موارد از طریق چندین واسطه انجام می شود، خرید در تهران می تواند از نظر قیمت مقرون به صرفه تر و ارزان تر باشد.
  • از آنجایی که در تهران به تامین کننده اصلی کالا نزدیک تر هستید و بیشتر انبارهای اصلی مواد شیمیایی در شهر تهران قرار دارند، احتمال اصالت و مرغوبیت کالا نیز افزایش می یابد.

اما باید توجه نمود که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در تهران از نظر تجربه، سابقه و کیفیت در یک سطح قرار ندارند. به همین دلیل در این صفحه و سایر صفحات مرتبط با مواد شیمیایی در سایت جهان شیمی، تلاش کرده ایم برترین و باسایقه ترین شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش مایه پنیر را به شما معرفی کنیم. شرکت هایی که در بنر بالای این صفحه یا در کادر «فروشندگان پیشنهادی» در پایان این مقاله معرفی شده اند، همگی به طور مرتب مورد بازبینی قرار می گیرند. خالی از لطف نیست که یادآور شویم از جمله مهمترین شرایط شرکت ها برای قرار گرفتن در بخش های مذکور و معرفی به خریداران، میزان سابقه، اعتبار و تجربه آن ها است.

پاسخ به سوالات در نشریه جهان شیمی فیزیک

قیمت خرید مایه پنیر چیست

مایه‌پنیر مجموعه پیچیده ای از آنزیم های تولید شده در معده پستانداران نشخوارکننده است. کیموزین، جز اصلی آن و یک آنزیم پروتئاز است که کازئین موجود در شیر را منعقد می کند. علاوه بر کیموزین، مایه پنیر حاوی آنزیم های دیگری مانند پپسین و یک لیپاز است. از این ترکیب برای تبدیل شیر به لخته جامد (برای تهیه پنیر) و آب پنیر مایع استفاده می شود.

یکی از اقدامات اصلی مایه پنیر تجزیه پروتئاز کیموزین در زنجیره کازئین کاپا است. کازئین پروتئین اصلی شیر است و تجزیه باعث می شود کازئین به سایر مولکول های کازئین تجزیه شده بچسبد و یک شبکه ایجاد کند. این ماده می تواند در حضور کلسیم و فسفات بهتر مجتمع شود، به همین دلیل است که گاهی اوقات در تهیه پنیر به ویژه از شیر بز که از نظر فسفات فقیر است، فسفات اضافه می شود. در نهایت شبکه جامد پروتئین کازئین سایر اجزای شیر مانند چربی ها و مواد معدنی را به دام می اندازد تا پنیر تولید شود.

مایه پنیر چیست و از قیمت خرید و فروش مایه پنیر چه می دانید؟
مایه پنیر چیست و از قیمت خرید و فروش مایه پنیر چه می دانید؟

انواع مختلف مایه پنیر

به دلیل دسترسی محدود به معده های پستانداران برای تولید مایه‌پنیر طبیعی تولیدکنندگان پنیر حداقل از زمان رومی ها به دنبال راه های دیگری برای منعقد کردن شیر بوده اند. منابع بسیاری از آنزیم ها می توانند جایگزین این ترکیب شوند که شامل گیاهان و قارچ ها تا منابع میکروبی است. پنیرهای تولید شده از هر یک از این انواع برای گیاه خواران مناسب است. از کیموزین تولید شده در تخمیر امروزه بیشتر در تولید پنیرهای صنعتی در آمریکای شمالی و اروپا استفاده می شود زیرا قیمت آن از پنیر حیوانات کمتر است.

بسیاری از گیاهان نیز خاصیت انعقادی دارند. مثلا یونانیان از عصاره آب انجیر برای منعقد کردن شیر استفاده می کرده اند. نمونه های دیگر شامل چندین گونه گالیوم، گزنه، گل مالو، و پیچک زمینی هستند. اسید فیتیک، مشتق شده از دانه های سویا تخمیر نشده، یا کیموزین تولید شده توسط تخمیر (FPC) نیز ممکن است استفاده شود.

کاربرد مایه پنیر

از پنیر مایه سبزیجات ممکن است در تولید پنیرهای کوشر و حلال استفاده شود، اما تقریباً همه پنیرهای کوشر با مایه‌پنیر میکروبی یا FPC تولید می شوند. این ماده منعقد کننده گیاهی معمولا حاوی عصاره ای از قارچ Rhizomucor miehei است. این قارچ قادر به تولید آنزیم های پروتئولیتیک است و در دستگاه تخمیر تولید می شوند و سپس به طور خاص غلیظ و خالص می شوند تا از آلودگی به محصولات جانبی ناخوشایند رشد قارچ جلوگیری شود.

دیدگاه سنتی این است که این مواد منعقد کننده باعث تلخی و عملکرد پایین پنیر می شود، به خصوص وقتی که برای مدت طولانی نگهداری شود. اما طی سالها منعقد کننده های میکروبی به میزان زیادی بهبود یافته اند در نتیجه تولید چندین پنیر با کیفیت بالا با مایه‌پنیر میکروبی امکان پذیر شده است. اینها همچنین برای تهیه پنیر وگان مناسب است به شرطی که در تولید آن از هیچ ماده حیوانی استفاده نشده باشد.

منعقد کردن شیر با موارد دیگر بدون استفاده از پنیر‌مایه نیز در حال حاضر انجام می شود مثلا در تولید پنیر از اسیدهای مانند اسید سیتریک یا اسید لاکتیک استفاده می شود و با استفاده از آن‌ها پنیرهای خوب و باکیفیتی تولید می ‌شود.

فروش مایه پنیر طبیعی

بطورکلی مایه پنیر، مجموعه ای از آنزیم هایی است که برای انعقاد شیر و تشکیل پنیر استفاده می شود. مایه پنیر طبیعی، آنزیم هایی هستند که بدون استفاده از مواد شیمیایی بدست آمده است مانند مایه پنیر حیوانی و یا گیاهی. این مایه پنیرها کاملا طبیعی هستند و به راحتی با هدف قرار دادن کازئین پروتئین اولیه شیر فرآیند پنیرسازی را بطور کاملا طبیعی انجام می دهند. پنیر سازان اغلب سعی می کند از مایه پنیرهای طبیعی استفاده کنند.

خرید مایه پنیر حیوانی

مایه پنیر حیوانی نوعی مایه پنیر طبیعی است که از دیواره معده حیوانات جوان نشخوارکننده مانند گوساله، بره، و بزغاله (بزهای جوان) گرفته می شود. استفاده از این مایه پنیر حیوانی برای انعقاد شیر احتمالا زمانی کشف شد که یکی از اجداد اولیه ما سعی کرد شیر را در کیسه های ساخته شده از معده گوساله یا بره حمل کند. اما متوجه شد که شیر در طول سفر جامد شده است. آنزیم های فعال در معده این حیوانات باعث انعقاد شیر و تشکیل تکه های سفت شده ای بود که بعدها پنیر نامیده شد.

فروش مایه پنیر قارچی

ساخت مایه پنیر به سبک حیوانات غیر پستاندار زنده از طریق فرآیند تخمیر امکان پذیر است. مایه پنیر قارچی با استفاده از فرآیند تخمیر با قرار دادن قارچ‌ ها یا مخمرها در معرض ژن‌های تولید کننده مایه پنیر از حیوانات ایجاد می ‌شود. این عمل باعث می شود این میکروارگانیسم ها در طول چرخه تخمیر استاندارد خود، کیموزین تولید کنند. بسیاری از گیاهخوارانی که از مایه پنیر گوساله مبتنی بر معده اجتناب می کنند، مایل به خوردن پنیر تهیه شده با این شکل از مایه پنیر هستند.

قیمت خرید مایه پنیر سنتی

مایه پنیر سنتی از نظر ماهیت همان مایه پنیر حیوانی است که در معده پستانداران نشخوارکننده تولید می شود. حیوانات نشخوارکننده دارای معده های متعدد هستند. بیشتر مایه پنیر مشتق شده از معده چهارم گوساله های جوان که از شیرمادرشان جدا نشده اند، گرفته می شود، این نوع مایه پنیر بهترین نوع مایه پنیر سنتی یا حیوانی است. مایه پنیر سنتی مخلوطی از آنزیم ها، به ویژه آنزیم پروتئاز کیموسین است که شیر را در فرآیند پنیرسازی غلیظ می کند.

قیمت فروش مایه پنیر قرص

مایه‌پنیر قرص، قرص سفیدی است که از آنزیم منعقد شده حیوانی یا مایه پنیر گیاهی تولید شده و برای استفاده در پنیرسازی به کار برده می شود. مزایای استفاده از پنیرمایه قرص این است که به راحتی تقسیم و اندازه گیری می شود و اغلب دسترسی به آن بسیار راحت است. مایه‌پنیر قرص را قبل از افزودن به شیر ابتدا باید در آب جوشیده خنک حل کنید و سپس می توانید برای تهیه انواع پنیر از پنیرهای نرم مانند پنیر خامه ای یا پنیر دلمه گرفته تا پنیرهای سفت مانند چدار یا سوئیسی استفاده کنید.

جدول مشخصات، خواص و ویژگی های مایه پنیر

نام انگلیسی Cheese Making
کاربرد جدا کردن شیر به کشک جامد و آب‌ پنیر مایع

فروش مایه پنیر پودر

مایه‌پنیر پودر اغلب از طریق تخمیر یا فرآیند میکروبی تولید می شود و برای تولید پنیر از شیر گاو، بز و حتی شیرهای گیاهی مانند سویا نیز استفاده می شود. این نوع مایه‌پنیر برای استفاده افراد گیاهخوار نیز مناسب است. مقدار مورد نیاز از مایه‌پنیر پودر را قبل از افزودن به شیر، در آب جوشیده خنک حل کنید. سپس شیر را حداقل ۲ دقیقه هم بزنید تا توزیع همگن مایه پنیر در شیر انجام شود. ویژگی های اساسی این مایه‌پنیر قوام در فرآوری و حلالیت عالی است و همچنین به پنیر رایحه ای غنی و ماندگار می بخشد که برای تولید پنیرهای PDO مناسب است.

خرید مایه پنیر میتو ژاپن

مایه‌پنیر میتو ژاپن یکی از بهترین مایه پنیرهای موجود در بازار ایران است که از تولیدات کشور ژاپن است. مایه‌پنیر یک آنزیم فعال است که به شیر برای ساخت پنیر به کار برده می شود. این مایه‌پنیر یک مایه پنیر قارچی است که از طریق فرآیند تخمیر تولید شده است بنابراین گیاه خوران نیز می توانند از این مایه‌پنیر استفاده کنند. این مایه پنیر را اکثر تولید کنندگان در ایران برای ساخت پنیرهایی مانند لیقوان، سفید و انواع دیگر پنیرها استفاده می کنند. مایه پنیر میتو ژاپن به نسبت سایر برندهای ایرانی مایه‌پنیر قیمت بسیار بالایی دارد.

خرید مایه پنیر رنی لسه

مایه‌پنیر رنی لسه یک مایه‌پنیر قارچی است که از طریق تخمیر یک نوع خاص از قارچ تهیه می شود. این مایه‌پنیر از مواد اولیه با کیفیت فرانسوی در داخل کشور تولید می شود که برای مصرف گیاهخواران نیز مناسب است. مایه‌پنیر رنی لسه بسیار با کیفیت است به همین دلیل اکثرا توسط کارخانجات صنعتی برای تولید پنیر با کیفیت و صادراتی استفاده می شود. این تولید کنندگان پنیر اغلب این نوع مایه‌پنیر را به صورت عمده خریداری می کنند. یکی از مزیت های مهم مایه‌پنیر رنی لسه این است که قدرت فراوانی دارند یعنی اینکه حجم بسیار زیادی از شیر را می تواند منعقد کند و به پنیر تبدیل کند.

پرسش های رایج در مورد مایه پنیر

خرید مایه پنیر در سایت جهان شیمی چگونه است؟
جهان شیمی شما را به بهترین فروشندگان مایه پنیر متصل می ‌کند. برای خرید مایه پنیر تنها کافی است از طریق بنر بالای صفحه یا کادر فروشندگان در پایین مقاله، فروشنده مورد نظر را انتخاب نمایید و با او تماس بگیرید.

قیمت مایه پنیر لیقوان

پنیر لیقوان یکی از محبوب ترین پنیرهای ایران است که نوع اصیل آن به وسیله مایه‌پنیر معمولی و شیر تازه گوسفند محلی تهیه می شود. این نوع پنیر بافت سفتی دارد و در سطح این پنیر سوراخ هایی به چشم می خورد. این پنیر پرچرب ترین پنیر ایران است. این نوع پنیر را می توان در خانه نیز به سه روش تهیه نمود:

  • تهیه پنیر لیقوان ( با استفاده از ماست به عنوان مایه پنیر)
  • تهیه پنیر لیقوان( با استفاده از سرکه به عنوان مایه پنیر)
  • تهیه پنیر لیقوان (با استفاده از مایه پنیرهای موجود در بازار)

تفاوت قرص پنیر و مایه پنیر

مایه‌پنیر یک ماده طبیعی است که به روش های متفاوتی به صورت طبیعی تهیه می شود ولی قرص پنیر یک ماده شیمیایی که در آزمایشگاه تهیه و تولید شده است. این قرص می تواند حاوی مواد دیگری نیز باشد از جمله یک ماده نگهدارنده قوی زیرا قرص پنیر به نسبت تمامی مایه پنیرهای موجود در بازار ماندگاری طولانی تری دارد.

قیمت خرید بهترین مایه پنیر

بهترین مایه‌پنیر مایه پنیر سنتی یا حیوانی است که به صورت کاملا مستقیم از آنزیمی که در معده بچه گوساله، بز یا بره یافت می شود، تهیه می شود. این مایه‌پنیر با هدف قرار دادن کازئین، پروتئین اولیه شیر عمل منعقد کردن را انجام می دهد. این مایه اغلب برای ایجاد پنیرهای سنتی و چرب استفاده می شود و با حفظ کامل مواد مغذی پنیر باکیفیتی را ایجاد می کند.

قیمت خرید انواع مایه پنیر

به طور کلی سه نوع مایه‌پنیر وجود دارد: مایه پنیر سنتی یا حیوانی که مایه پنیر کاملا طبیعی است که از آنزیم معده گوساله جوان تهیه می شود. مایه‌پنیر گیاهی که این مایه پنیر از طریق تخمیر به وسیله قارچ و بعضی از گیاهان که توانایی تولید کیموزین را دارند، تهیه می شود. مایه‌پنیر میکروبی که به وسیله گونه خاصی کپک بطور طبیعی آنزیم های مشابه کیموزین را تولید می کند.

قیمت فروش قرص مایه پنیر

قرص مایه‌پنیر به عنوان یک ماده لخته کننده شیر برای تهیه انواع پنیر قابل استفاده است. این قرص ماندگاری بالایی دارد و اغلب از نوع قارچی و گیاهی هستند که از طریق واکنش های شیمیایی تولید می شوند. استفاده از این قرص برای تهیه پنیر بسیار راحت است و بیرون از یخچال برای مدت ۱ سال و درون فریزر به مدت ۵ سال قابل نگهداری است. این ویژگی ها آن را به عنوان بهترین گزینه برای تهیه پنیرهای خانگی و مصارف خانگی ایده آل می کند. با استفاده از قرص مایه‌پنیر می توان پنیرهایی مانند پنیرخامه ای، پنیر دلمه و حتی پنیرهای سفت مانند چدار را به صورت خانگی و صنعتی تهیه کرد.

فروش بهترین مایه پنیر

مایه‌پنیر به سه شکل متفاوت تولید و به بازار عرضه می شود که افراد و تولیدکنندگان می توانند با توجه به نیاز و شرایط خود آنها را خریداری کنند. قرص مایه‌پنیر قرص های سفیدی هستند که در بسته بندی مانند قرص های دارویی با کاربرد آسان و قابلیت نگهداری بالا به فروش می رسند. مایع مایه پنیر که به عنوان ساده ترین و محبوبترین مایه پنیر برای افراد حرفه ای در زمینه تولید انواع پنیر شناخته می شود، ماندگاری کوتاه تری دارد. ولی بدلیل اینکه با دقت بیشتری می توان آن را اندازه گیری استفاده کرد اغلب به وسیله تولیدکنندگان استفاده می شود. پودر مایع پنیر نیز ماندگاری بالاتری نسبت به نوع مایع دارد و به راحتی نیز قابل اندازه گیری است و تنها مزیت آن این است که در آب و هوای گرم نیز قابل استفاده است.

مرکز فروش مایه پنیر مایع‌

مایه‌پنیر مایع که اغلب حاصل فرآیند تخمیر قارچی و حاوی آنزیم های منعقد کننده شیراست به عنوان یک مایه پنیر غیر حیوانی فرآیند انعقاد را به سرعت و به آسانی انجام می دهد. به دلیل اینکه قابل استفاده برای انواع پنیرها است توسط تولیدکنندگان پنیر به طور گسترده ای استفاده می شود. همچنین به دلیل اینکه این مایه پنیر خالص است به تولید کنندگان برای تولید محصولات با کیفیت کمک کرده و از ایجاد طعم ناخوشایند نیز در تولید انواع پنیر جلوگیری می کند. با اندازه گیری دقیق نیز موجب می شود فرآیند تولید پنیر بدون نگرانی و با آسودگی خاطر انجام گیرد.

طرز تهیه پنیر با مایه پنیر

برای تهیه پنیر در منزل به شیر و مایه پنیر و نمک نیاز دارید. ابتدا باید شیر را برروی حرارت گذاشته تا به دمای ۷۵ درجه برسد و به مدت ده دقیقه نیز بجوشد. پس از اینکه جوشاندن شیر به اتمام رسید، اجازه بدهید که دمای شیر به زیر ۴۰ درصد برسد یا به اصطلاح از داغی بیفتد. سپس در یک ظرف دیگر مایه‌پنیر را با نصف لیوان شیر مخلوط می کنیم تا کاملا مایه پنیر در شیر حل شود. سپس این مخلوط را به درون قابلمه شیر انتقال می دهیم. سپس به شیر استراحت می دهیم تا شیر دلمه ببندد. شیردلمه بسته را درون یک پارچه تمیز ریخته و پارچه گره می زنیم تا آب اضافی خارج شود و بعد چندین ساعت پنیر آماده خواهد شد.

طرز تهیه مایه پنیر

مایه‌پنیر به عنوان یک آنزیم به صورت حیوانی و گیاهی و میکروبی قابل تولید و استفاده برای تهیه انواع پنیر است. نوع حیوانی که به عنوان طبیعی نیز شناخته می شود از بخش معده چهارم چهارپایان جداسازی می شود و این قابلیت را دارد که حجم بالایی از شیر را به پنیر تبدیل کند. نوع گیاهی نیز از بعضی از گیاهان که حاوی این آنزیم هستند تهیه می شود. اغلب دارای توانایی متنوعی برای انجام عمل انعقاد است و نوع میکروبی که در شرایط آزمایشگاه تولید می شود نیز به دلیل داشتن بخش فعال آنزیمی برای تهیه پنیرهای نرم و تازه عملکرد مناسبی از خود نشان داده است.

مایه پنیر گیاهی

این ترکیب به اشکال متفاوتی مانند قرص، مایع و همچنین کاملا ارگانیک گیاهی به بازار عرضه می شود. همچنین با داشتن پروتئازهای گیاهی بر روی ساختار پروتئینی شیر تاثیر گذاشته و فرآیند انعقاد را انجام می دهند. علاوه بر آن می تواند مدت زمان را نیز کوتاه تر کرده و فرآیند پنیر سازی را تسریع کنند. این آنزیم ها اغلب از بافت های مختلف گیاهان بطور طبیعی مانند برگ، ریشه و دانه و یا در آزمایشگاه از طریق کشت تهیه می شوند. سپس به صورت مایه پنیر با دسترسی آسان تر، هزینه کمتر و همچنین استفاده از دوز کمتر مورد استفاده قرار می گیرند.

خرید مایه پنیر

تولید کنندگان پنیر اغلب مایه پنیرهای متفاوتی را برای تولید پنیرهای مختلف می کنند که قیمت هر یک از این مایه پنیرها با توجه به کاربرد آن متفاوت است. البته امروزه اکثر تولید کنندگان پنیر ترجیح می دهند مایه پنیرهای صادراتی را خریداری کنند زیرا علاوه بر کیفیت بالا این مایه پنیرها قابلیت تولید پنیر در مقیاس بالای شیر را نیز دارند.

فروش مایه پنیر

فروشندگان با توجه به نیاز بازار و تولید کنندگان و کارخانجات پنیر انواع مایه پنیر را تولید و به فروش می رسانند. امروزه برای تهیه پنیرهای خانگی نیز مایه پنیرهای مایع و قرص پنیر نیز در فروشگاه های مواد غذایی و داروخانه ها به فروش می رسند که علاقمندان می توانند به راحتی در خانه نیز پنیر خانگی را تهیه کنند.

کاربرد مایه پنیر

این ترکیب مخلوطی از آنزیم ها، به ویژه آنزیم پروتئاز کیموسین است که شیر را در فرآیند پنیرسازی غلیظ می کند. مایه پنیر از نظر ماهیت حیوانی است زیرا در معده پستانداران گیاه خوار ( پستاندارانی که معده خاصی دارند که برای تخمیر روده پیشانی اختصاص داده شده است) تولید می شود. تنها کاربرد آن استفاده از این ماده در شیر برای تهیه انواع پنیر است.

قیمت مایه پنیر

این ترکیب در بازار با توجه به برند و نوع مایه پنیر قیمت متفاوتی دارند. مایه پنیرهای که اغلب برای تهیه پنیرهای خانگی استفاده می شوند اغلب قیمت پایین تری نسبت به مایه پنیرهای صادراتی دارند که اغلب توسط تولید کنندگان و صادرکنندگان پنیر استفاده می شوند. بنابراین افراد با توجه به نیاز خود می توانند آت را با قیمت های متفاوت را خریداری کنند.

 

خرید مایه پنیر

یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه شیمیایی، خرید مایه پنیر از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است. با هدف افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران از کیفیت محصول موردنظر در فرایند خرید مایه پنیر، ما به عنوان مرجع مواد شیمیایی در ایران، تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین فروشندگان بوریک اسید را در این بخش و همچنین بنر بالای صفحه به شما معرفی نماییم. امیدواریم با معرفی تامین کنندگان منتخب، نگرانی های خریداران محترم کاهش یافته و بتوانیم لذت تجربه خرید مایه پنیر با قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه نماییم.

 



  • بازرگانی مهر شیمی

فروش انواع مواد شیمیایی صنایع غذایی و تجهیزات و لوازم تصفیه آب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا