Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
صنایع شیمیایی

قیمت فروش و خرید گلوتار آلدهید (گلوتارآلدئید) | کاربرد گلوتارالدهید چیست؟

این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها، خواص و کاربرد گلوتارآلدئید و موارد مصرف گوناگون آن است. همچنین اگر تصمیم به خرید گلوتارآلدئید دارید، برای آگاهی یافتن از قیمت خرید و فروش گلوتارآلدئید در بازار مواد شیمیایی می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان گلوتارآلدئید در انتهای مقاله استفاده نمایید. حجم محصول، درصد خلوص، نرخ ارز و شرکت تولیدکننده به طور کلی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت مواد شیمیایی هستند؛ قیمت گلوتارآلدئید نیز تحت تاثیر این موارد است. لازم به ذکر است لیست فروشندگان پیشنهادی در پایان مقاله، همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش گلوتارآلدئید به روزرسانی می‌شود.

گلوتارالدهید مایعی روغنی بی رنگ با بوی تند و تیز است که برای مصارف صنعتی، آزمایشگاهی، کشاورزی، پزشکی و برخی مصارف خانگی، در درجه اول برای ضد عفونی و استریل کردن سطوح و تجهیزات استفاده می شود.

این ترکیب با فرمول شیمیایی C5H8O2 or OCH(CH₂)₃CHO همچنین در عملیات بازیابی نفت و گاز و خطوط لوله، تصفیه فاضلاب، پردازش اشعه ایکس، مایع مومیایی کردن، دباغی چرم، صنعت کاغذ سازی، مه زدایی و تمیز کردن مرغداری ها و به عنوان واسطه شیمیایی در تولید مواد مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه در ادامه مقاله با ما در نشریه جهان شیمی فیزیک همراه باشید.

مراکز خرید و قیمت فروش گلوتارآلدئید در تهران و شهرستان‌ ها

اغلب مراکز خرید و فروش گلوتارآلدئید و دیگر مواد شیمیایی در تهران وجود دارند و فروشندگان گلوتارآلدئید در سایر استان و شهرستان ها در بیشتر موارد، خرید خود را از تهران انجام می دهند. به همین دلیل، توصیه می شود که در صورت امکان سعی کنید تا خرید مواد شیمیایی از تهران انجام شود. چرا که

  • اغلب شرکت های واردکننده گلوتارآلدئید در تهران مستقر هستند.
  • به دلیل اینکه خرید گلوتارآلدئید در سایر استان ها و شهرستان ها در بیشتر موارد از طریق چندین واسطه انجام می شود، خرید در تهران می تواند از نظر قیمت مقرون به صرفه تر و ارزان تر باشد.
  • از آنجایی که در تهران به تامین کننده اصلی کالا نزدیک تر هستید و بیشتر انبارهای اصلی مواد شیمیایی در شهر تهران قرار دارند، احتمال اصالت و مرغوبیت کالا نیز افزایش می یابد.

اما باید توجه نمود که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در تهران از نظر تجربه، سابقه و کیفیت در یک سطح قرار ندارند. به همین دلیل در این صفحه و سایر صفحات مرتبط با مواد شیمیایی در سایت جهان شیمی، تلاش کرده ایم برترین و باسابقه ترین شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش گلوتارآلدئید را به شما معرفی کنیم. شرکت هایی که در بنر بالای این صفحه یا در کادر «فروشندگان پیشنهادی» در پایان این مقاله معرفی شده اند، همگی به طور مرتب مورد بازبینی قرار می گیرند. خالی از لطف نیست که یادآور شویم از جمله مهمترین شرایط شرکت ها برای قرار گرفتن در بخش های مذکور و معرفی به خریداران، میزان سابقه، اعتبار و تجربه آن ها است.

پاسخ به سوالات در نشریه جهان شیمی فیزیک

 

مقادیر کمی از این ماده به صورت سیستمیک در توزیع می شود که به سرعت متابولیزه و از طریق ادرار دفع می شود یا به صورت دی اکسید کربن از بدن خارج می شود.

روش تولید گلوتارالدهید

این ترکیب به صورت صنعتی توسط اکسیداسیون سیکلوپنتن تولید می شود. متناوباً می توان با واکنش Diels-Alder اكرولئین و وینیل اترها و به دنبال آن هیدرولیز این ترکیب را سنتز کرد.

مانند بسیاری از دی آلدیدهای دیگر، (به عنوان مثال، گلیوكسال) و آلدئیدهای ساده (به عنوان مثال، فرمالدئید)، گلوتارآلدئید در محلول آبی به هیدرات های مختلف تبدیل می شود كه به نوبه خود به سایر گونه های متعادل تبدیل خواهد شد.

مانند بسیاری از آلدئیدهای دیگر این ماده با آمین ها و گروه های تیول که گروه های معمول عملکردی در پروتئین ها هستند، واکنش می دهد و از این طریق سلولها را از بین می برد.

کاربردهای گلوتارالدهید

گلوتارآلدئید در دهه ۱۹۶۰ مورد استفاده پزشکی قرار گرفت. این ماده در فهرست داروهای ضروری سازمان بهداشت جهانی و ایمن ترین و موثرترین داروهای مورد نیاز در یک سیستم بهداشتی قرار دارد.

محلول گلوتارآلدئید با غلظت ۰.۱٪ تا ۱.۰٪ ممکن است به عنوان بیوسید برای ضدعفونی سیستم و به عنوان نگهدارنده برای حفظ طولانی مدت نمونه استفاده شود. گلوتارالدئید یک ماده ضدعفونی کننده است و علاوه بر بسیاری از میکروارگانیسم ها و ویروس ها، اندوسپورها را نیز از بین می برد

در حال حاضر خواص ضد عفونی کننده و تثبیت کننده گلوتارالدئید به طور گسترده بررسی شده است. گلوتارالدئید در برابر ارگانیسم ها و هاگ آنها نیز موثر است. اخیرا، مطالعات تأثیر گلوتارآلدئید را بر ویروس HIV نشان داده است.

اکنون استفاده از گلوتارآلدئید ۲٪ برای ضد عفونی ابزارهای جراحی، مناطق عملیاتی، کشیدن دندان و مشکلات مربوط به کانال های ریشه در طول درمان ریشه توصیه می شود. مطالعات همچنین نشان داده اند که گلوتارالدهید یک ماده تثبیت کننده موثر با حداقل عوارض جانبی، نفوذ محدود و اثر سریع است.

گلوتارالدهید چیست و از کاربردهای آن چه می دانید؟
گلوتارالدهید چیست و از کاربردهای آن چه می دانید؟

گلوتارآلدئید در کاربردهای بیوشیمی به عنوان یک اتصال دهنده متقاطع دو عملکردی و تثبیت کننده قبل از SDS-PAGE، رنگ آمیزی یا میکروسکوپ الکترونی استفاده می شود. این ترکیب با ایجاد پیوند متقاطع درپروتئین ها به سرعت سلول ها را از بین می برد. این ماده معمولاً به تنهایی یا با فرمالدئید به عنوان اولین فرآیند تثبیت کننده دو مرحله ای برای تثبیت نمونه هایی مانند باکتری ها، مواد گیاهی و سلول های انسانی استفاده می شود.

کاربرد دیگر این ماده تیمار پروتئین ها برای غیرفعال کردن سموم باکتریایی جهت تولید واکسن های توکسوئید به عنوان مثال، ماده توکسوئید سیاه سرفه است. گلوتارآلدئید گاهی در برنزه سازی چرم و مومیایی کردن استفاده می شود.

این ترکیب به عنوان دارو برای درمان زگیل کف پا استفاده می شود. برای این منظور از محلول ۱۰٪ w / v استفاده می شود. این ترکیب باعث خشک شدن پوست می شود و زگیل را از بین می برد.

فروش گلوتار آلدهید

گلوتار آلدهید یک مایع چرب و شفاف است که به دلیل داشتن بوی تند و تیز می تواند موجب تحریک دستگاه تنفس شود و اغلب به عنوان یک ماده پاک کننده و آنتی باکتریال شناخته می شود. این ماده در انواع مختلفی با توجه به غلظت و ph تولید و در بازار به فروش می رسد. این محصول با قابلیت انحلال بالا و واکنش پذیری مناسب در مقیاس گسترده ای در صنایع مختلف مانند صنعت مواد غذایی، صنعت کاغذ سازی و پردازش چرم و همچنین تولید انواع روکش و پلاستیک به کار برده می شود.

قیمت فروش گلوتارآلدئید ایرانی

گلوتارآلدئید ایرانی به عنوان یک مایع با خلوص حدود ۲۵% و ۵۰% اغلب به عنوان واسطه برای متصل کردن متقابل پروتئین استفاده می شود. در صنعت پزشکی به عنوان عامل گند زدا، ماده دارویی، عامل نگهدارنده، تثبیت کننده و همچنین با داشتن قابلیت از بین بردن میکروب ها و آلودگی ها برای استریل کردن ابزارهای جراحی و محیط بیمارستان به کار برده می شود.

این محصول باکیفیت ایرانی همچنین خواص درمانی نیز دارد. زیرا به عنوان دارو برای از بین بردن و درمان زگیل های پا تجویز می شود اما می تواند در مقادیر زیاد باعث تحریک پوست شود. قیمت فروش گلوتارآلدئید ایرانی نسبت به انواع وارداتی پایین تر و مقرون به صرفه تر است.

قیمت گلوتارآلدئید

قیمت گلوتارآلدئید با توجه به اینکه این ماده در اندازه ها و غلظت های مختلف به بازار عرضه می شود، متفاوت است. زیرا دارای کاربردهای پزشکی و دارویی و همچنین کاربردهای صنعتی فراوانی است. این محصول در صنعت پزشکی به عنوان عامل آنتی باکتریال عمل می کند و توانایی از بین بردن قارچ ها را نیز دارد. علاوه بر این نیز در صنایعی مانند صنعت چرم نیز به منظور برنزه کردن چرم از این محصول با غلظت مناسب استفاده می شود.

خرید گلوتارآلدئید آزمایشگاهی

گلوتارآلدئید ازمایشگاهی به عنوان یک ماده گندزدا برای از بین بردن بسیاری از میکروارگانیسم های مضر در فعالیت های پزشکی و آزمایشگاهی کاربرد دارد. این ماده که به عنوان یک ضدعفونی کننده نیز استفاده می شود به حرارت حساس است و در برابر حرارت خواص خود را ازدست می دهد. این محصول به عنوان یک تثبیت کننده در فعالیت های مرتبط با میکروسکوپ های الکترونی، برای کشت بافت و همچنین برای غیرفعال کردن سم های انواع باکتری برای تولید واکسن توکسوئیدی است. برای خرید گلوتارآلدئید آزمایشگاهی می توانید به شرکت های تجهیزات پزشکی مراجعه نمایید.

بوتیر آلدهید

بوتیر آلدهید یک مایع شفاف با قابلیت اشتعال است که در اندازه مختلف به عنوان یک ماده شیمیایی صنعتی به بازار عرضه می شود. بخارات این ماده می تواند باعث تحریک چشم و دستگاه تنفس شود.همچنین به دلیل اینکه به شدت قابل اشتعال است بهتر است در ظروف مناسب و دور از هر گونه مواد آتش زا، حرارت و نور نگهداری داده شود.

ضدعفونی گلوتار

ضدعفونی کننده گلوتار به عنوان یک ماده مناسب و با کیفیت با داشتن خواص استریل کنندگی بسیار بالا برای کنترل و از بین بردن میکروب ها و باکتری ها در محیط و سطوح استفاده می شود. این محصول به دلیل خواص غیر خورنده برای از ضدعفونی تجهیزات و ابزارهای آزمایشگاه، بیمارستان ها و حتی تجهیزات پلاستیکی نیز مناسب است. این ماده می تواند در حضور مواد آلی قابلیت خود را حفظ کند و در صنعت کشاورزی نیز برای استریل کردن محل نگهداری دام و طیور به کار برده می شود.

بوی الدهید

در صنعت تولید عطر و ادکلن اغلب از آلدهید ها استفاده می شود. برخی از آلدهیدها که اشباع شده هستند و بوی مشخص و رایحه قوی از خود منتشر می کنند. با استفاده از عمل رقیق سازی می توان بوی خوشایندی از آنها به دست آورد. انواع آلدهیدهایی که در صنعت عطر و ادکلن سازی به کار برده می شوند شامل آلدهید C8 لیمویی، آلدهید C9 پرتقالی، آلدهید C10پرتقالی و آلدهید C11 وَکسی تا حدی رُزی هستند که می توانند در هنگام ترکیب با سایر مواد بوی بسیار مطبوع و خوشایندی را تولید کنند.

گلوتارآلدئید صنعتی

گلوتارآلدئید صنعتی یک محصول پرکاربرد است که در غلظت های مختلف در طیف گسترده ای از صنایع به کار برده می شود. به عنوان مثال این ماده به صورت محلول استریل کننده در مراکز درمانی و صنعت پزشکی با غلظت حدود ۱ تا۲ درصد برای ضدعفونی کردن ابزارهای جراحی و دندان پزشکی و همچنین میکروسکوپ ها و دستگاه دیالیز استفاده می شود. علاوه بر این نیز در صنعت تصفیه آب و فاضلاب به دلیل داشتن خواص ضدعفونی کنندگی و در صنعت نفت نیز به عنوان یک ماده افزودنی برای استفاده در گل حفاری به کار برده می شود.

عوارض و خطرات گلوتارالدهید

گلوتارالدئید یک ماده ضدعفونی کننده قوی، سمی و تحریک کننده قوی است. هیچ شواهد مهمی از سرطان زایی آن وجود ندارد. ولی در برخی از مشاغلی که با این ماده شیمیایی کار می کنند خطر برخی سرطان ها را افزایش می یابد.

قرار گرفتن در معرض گلوتارآلدئید ممکن است علائم زیر را ایجاد کند: تحریک گلو و ریه، آسم و دشواری در تنفس، درماتیت، تحریک بینی، عطسه، خس خس سینه، سوزش چشم و ورم ملتحمه.

کارگران از طریق استنشاق یا تماس پوستی در معرض گلوتارآلدئید قرار می گیرند. میزان قرار گرفتن در معرض به دوز، مدت و کار انجام شده بستگی دارد.

 

خرید گلوتارآلدئید

یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه شیمیایی، خرید گلوتارآلدئید از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است. با هدف افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران از کیفیت محصول موردنظر در فرایند خرید گلوتارآلدئید، ما به عنوان مرجع مواد شیمیایی در ایران، تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین فروشندگان گلوتارآلدئید را در این بخش و همچنین بنر بالای صفحه به شما معرفی نماییم. امیدواریم با معرفی تامین کنندگان منتخب، نگرانی های خریداران محترم کاهش یافته و بتوانیم لذت تجربه خرید گلوتارآلدئید با قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه نماییم.



  • محل تبلیغ شما

فروش انواع مواد شیمیایی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا