Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
آرایشی و بهداشتیتصفیه آبصنایع شیمیاییمحصولات شیمیایی

قیمت فروش و خرید بوراکس (براکس) | کاربرد بوراکس چیست؟

این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها، خواص و کاربرد بوراکس در مصارف گوناگون صنعتی و غیر صنعتی است.

واردات و فروش مواد اولیه شیمیایی
واردات و فروش مواد اولیه شیمیایی

اگر قصد خرید بوراکس را دارید، برای اطلاع از قیمت خرید و فروش بوراکس در بازار مواد شیمیایی می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان معتبر بوراکس دکا و پنتا در انتهای مقاله استفاده نمایید. شرکت تولیدکننده و حجم محصول از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت بوراکس هستند. لازم به ذکر است لیست فروشندگان پیشنهادی، همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های با سابقه و خوشنام فعال در زمینه فروش بوراکس به روزرسانی می‌ گردد.

مراکز خرید و قیمت فروش بوراکس در تهران و شهرستان‌ ها

اغلب مراکز خرید و فروش بوراکس و دیگر مواد شیمیایی در تهران وجود دارند و فروشندگان براکس در سایر استان و شهرستان ها در بیشتر موارد، خرید خود را از تهران انجام می دهند. به همین دلیل، توصیه می شود که در صورت امکان سعی کنید تا خرید مواد شیمیایی از تهران انجام شود. چرا که

  • اغلب شرکت های واردکننده بوراکس در تهران مستقر هستند.
  • به دلیل اینکه خرید بوراکس در سایر استان ها و شهرستان ها در بیشتر موارد از طریق چندین واسطه انجام می شود، خرید در تهران می تواند از نظر قیمت مقرون به صرفه تر و ارزان تر باشد.
  • از آنجایی که در تهران به تامین کننده اصلی کالا نزدیک تر هستید و بیشتر انبارهای اصلی مواد شیمیایی در شهر تهران قرار دارند، احتمال اصالت و مرغوبیت کالا نیز افزایش می یابد.

اما باید توجه نمود که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در تهران از نظر تجربه، سابقه و کیفیت در یک سطح قرار ندارند. به همین دلیل در این صفحه و سایر صفحات مرتبط با مواد شیمیایی در سایت جهان شیمی، تلاش کرده ایم برترین و باسابقه ترین شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش بوراکس را به شما معرفی کنیم. شرکت هایی که در بنر بالای این صفحه یا در کادر «فروشندگان پیشنهادی» در پایان این مقاله معرفی شده اند، همگی به طور مرتب مورد بازبینی قرار می گیرند. خالی از لطف نیست که یادآور شویم از جمله مهمترین شرایط شرکت ها برای قرار گرفتن در بخش های مذکور و معرفی به خریداران، میزان سابقه، اعتبار و تجربه آن ها است.

بوراکس (بوراکس) که در ایران با نام بوره نیز شناخته شده است دارای فرمول شیمیایی Na2B4O7·۱۰H2O بوده و یکی از نمک های اسید بوریک به حساب می آید. این پودر سفید رنگ با نام های دیگری چون سدیم بورات، سدیم تترابورات یا دی سدیم تترابورات نیز شناسایی می شود.

فرمول کلی این ترکیب به صورت Na2H4B4O9.nH2O می باشد؛ اما رایج ترین و فراوان ترین نوع این نمک، فرم ۸ یا ۱۰ آبه آن است. براکس یکی از مهم ترین ترکیبات بور دار بوده که به صورت طبیعی از زمین استخراج و یا از کانسار های تبخیر شده جمع آوری می گردد.

از پالایش و تصفیه بوراکس، می توان به اسید بوریک دست پیدا کرد. گرچه این دو ترکیب از نظر ساختاری و شیمیایی با یکدیگر کاملاً متفاوت می باشند؛ اما جالب است بدانید هر دو آن ها در کنترل آفات، ساخت فایبر گلاس و جذب نوترون برای منابع رادیواکتیو مورد استفاده قرار می گیرند. به غیر از این موارد، بوراکس عموماً در تهیه مواد شوینده، مواد آرایشی و لعاب در میناکاری به طور گسترده ای به کار می آید.

پاسخ به سوالات در نشریه جهان شیمی فیزیک

برای آشنایی بیشتر با ویژگی ها، کاربرد ها و موارد ایمنی مهم در کار با این ترکیب شیمیایی تا انتهای این مطلب با نشریه جهان شیمی فیزیک همراهی کنید.

بررسی ویژگی های شیمیایی براکس

براکس به راحتی می تواند به اسید بوریک یا بورات های دیگری تبدیل گردد که آن ها هم در زمینه های مختلف صنعت کاربرد های زیادی دارند. در واکنش زیر می بینید که چگونه براکس ۱۰ آبه در واکنش با اسید کلریدریک، اسید بوریک را تشکیل می دهد:

Na۲B۴O۷·۱۰H۲O + 2 HCl → ۴ B(OH)۳ + ۲ NaCl + 5H۲O

بد نیست به این نکته نیز اشاره کنیم که براکس ۱۰ آبه به دلیل پایداری بسیار مناسبش، به عنوان استاندارد اولیه در تیتراسیون اسید و باز نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

 

 

وقتی بوراکس به شعله اضافه می شود، رنگ زرد متمایل به سبزی را ایجاد می کند که علت دیده شدن رنگ زرد، وجود عنصر سدیم در این ترکیب شیمیایی است. بوره یا بوراکس در اتیلن گلیکول حلالیت بسیار خوبی دارد، در دی اتیلن گلیکول و متانول قابل حل بوده و در استون نیز به مقدار کمی حل می گردد.

نکته قابل توجه در خصوص حلالیت این ترکیب آن است که براکس در آب سرد انحلال پذیری کمی دارد اما با افزایش درجه حرارت اعمال شده، حلالیت آن در آب به طور قابل توجهی افزایش می یابد.

 

مواد شیمیایی مرتبط با براکس

آشنایی با کاربرد های براکس

مواد شوینده
همانطور که پیش از این نیز اشاره شد، تولید کنندگان از براکس در تولید مواد شوینده، سفید کننده و حتی برخی صابون ها نیز استفاده می کنند. این ترکیب شیمیایی قادر است آب سخت را به آب نرم تبدیل نماید و به این ترتیب انحلال پذیری مواد شوینده در آب را ساده و آسان نماید. بنابراین وجود این ماده در مواد شوینده لباس، ظروف و سطوح باعث می شود تا ترکیبات شستشو دهنده و لکه بر تأثیر بهتری گذاشته و لباس ها یا ظروف به خوبی تمیز شوند.

براکس یا بوراکس چیست و چه کاربرد هایی دارد؟
براکس یا بوراکس چیست و چه کاربرد هایی دارد؟

تنظیم کننده PH
در آزمایشگاه می توان از براکس، به اسید بوریک و در نهایت به یون بورات دست یافت که این یون به طور گسترده ای برای ساخت بافر ها مورد استفاده قرار می گیرد. بافر بورات در الکتروفورز ژل پلی آکریل آمید و به جهت جداسازی ماکرومولکول هایی چون DNA و RNA به کار می آید. بافر های بورات عبارت اند از بافر TBE (بورات بافری تریس-هیدروکسی متیل آمینومتونیوم) یا بافر های جدید تری چون SB و BBS.

محصولات آرایشی و بهداشتی
در فرآورده های آرایشی و بهداشتی، بوراکس گاهی به عنوان یک عامل امولسیون کننده، ماده بافری کننده یا نگهدارنده برای تولید محصولاتی چون مرطوب کننده ها، کرم ها، شامپو ها، ژل ها، لوسیون های بدن و اسکراب ها نیز به کار می رود. گرچه مواد جایگزینی برای بوراکس در صنعت آرایشی و بهداشتی وجود دارد اما همچنان برخی از تولید کنندگان استفاده از این ترکیب را ترجیح می دهند.

عامل نرم کننده آب
بوراکس خود به تنهایی تمایل چندانی به کاتیون های سخت کننده آب ندارد؛ اما با این وجود شیمیدان ها از این ترکیب برای نرم سازی آب استفاده می کنند. بوراکس محلول در آب با یون کلسیم و منیزیم موجود در آب سخت وارد واکنش شده و به صورت رسوب جامد رنگ از آب خارج شده و یون سدیم را به درون آب آزاد می کند. به این ترتیب یون های سخت کننده آب حذف شده و آب نرم می گردد.

ماده افزودنی در مواد غذایی
براکس با کد تأیید شده E285 به عنوان یک ماده افزودنی برای مواد غذایی نیز شناخته و با وجود آن که استفاده از آن در کشور هایی چون آمریکا، چین و تایلند ممنوع اعلام شده، اما همچنان از آن در برخی موارد جهت افزایش ماندگاری و خاصیت کشسانی خوراکی های مختلف استفاده می شود.
البته به دلیل احتمال ابتلا به سرطان کبد و برخی بیماری های دیگر، استفاده از این ماده افزودنی در تهیه فرآورده های غذایی به حداقل میزان خود رسیده است.

براکس در موارد زیر نیز مورد استفاده قرار می گیرد:

  • حشره کش، آفت کش و قارچ کش
  • بازدارنده شعله
  • محصولات سفید کننده دندان
  • شیشه، سرامیک،کاشی و سفال
  • لعاب مینا
  • عامل تنظیم کننده اسیدیته آب استخر
  • افزایش ماندگاری گوشت های فرآوری شده
  • تهیه اسلایم ها

خطرات و نکات ایمنی در خصوص براکس پس از خرید و فروش

با توجه به آن که براکس منشأ کاملاً طبیعی دارد، بسیاری از افراد گمان می کنند این ترکیب کاملاً بی خطر است. جالب است بدانید با وجود آن که که تحقیقات نشان داده اند این ترکیب ماده ای غیرسرطانزا است اما همچنان گزارشاتی از بروز خطراتی چون تحریکات پوستی، چشمی و تنفسی، مشکلات گوارشی، ناباروری، نارسایی کلیه و یا حتی مرگ دریافت و ثبت شده است.

خرید براکس شمع سازی

در شمع سازی از براکس یا بوراکس برای نسوز کردن فتیله شمع ها استفاده می شود. برای این کار ابتدا باید براکس را درون آب گرم به خوبی مخلوط کنید. سپس فتیله را درون این محلول فرو کرده و چند دقیقه درون محلول قرار دهید. در انتها فتیله را از محلول خارج کرده و به نمک خوراکی آغشته کنید و روی یک کاغذ بگذارید تا به خوبی خشک شود.

 

جدول مشخصات، خواص و ویژگی های بوراکس

نام ماده بوراکس (Borax)
فرمول مولکولی Na2B4O7·۱۰H2O
جرم مولکولی ۳۸۱.۳۷ (decahydrate)
چگالی (دانسیته) ۱.۷۳ g/cm³ (solid)
نقطه ذوب ۷۴۳ °C (anhydrous)
نقطه جوش ۱۵۷۵ °C
دیگر نام ها بوره

 

بوراکس چیست و چه کاربردی دارد

بوراکس یا سدیم تترا بورات دکا هیدرات یک پودر سفید رنگ است که کاربرد بسیار زیادی در صنایع مختلف دارد. این ترکیب شیمیایی یک تقویت کننده خوب شوینده های لباس است و دارای خواص ضدعفونی کننده قوی و طبیعی است. واکنش این ماده با یک اسید معدنی مانند اسید هیدروکلریک، باعث تولید اسید بوریک می شود.

بسیاری از محصولات مراقبت شخصی از بوراکس به عنوان نگهدارنده استفاده می کنند. از این ترکیب شیمیایی در زمان های قدیم برای ضدعفونی، سفید کننده و مبارزه با کپک استفاده می کردند. از این ترکیب شیمیایی همچنین برای ساخت شیشه، تولید آفت کش ها، فرآوری طلا و آهن و بسیاری از موارد دیگر استفاده می شود.

بوراکس را چگونه درست کنیم

تولید بوراکس به طور کلی شامل فرآیندهای تصفیه و تبلور برای جداسازی آن از آب نمک یا سنگ معدنی خام به نام تینکال است. استخراج بوراکس از آب نمک دریاچه شامل کربناته کردن یا تبخیر آب نمک برای ایجاد کریستال است. محصولات حاصل از فرآیند کریستالیزاسیون اغلب به یک محصول پودری و خشک تبدیل می شوند. فرآوری سنگ معدن شامل حذف آلاینده های خاک رس و شیل برای جداسازی ماده معدنی است.

آیا بوراکس همان جوش شیرین است

برخی از مردم فکر می کنند که بوراکس همان جوش شیرین است، زیرا تقریبا برای یک هدف استفاده می شوند. با این حال، جوش شیرین از نظر شیمیایی با بوراکس متفاوت است. هر دو پاک کننده خانگی عالی در حمام، آشپزخانه، استخرهای شنا و لباس های شسته شده هستند. همچنین هر دو با محیط زیست و گزینه های سبز برای مواد شیمیایی پاک کننده تجاری سازگار هستند.

یک تفاوت قابل توجه بین این دو ترکیب شیمیایی، این است که جوش شیرین را می توان برای تهیه غذا استفاده کرد، اما بوراکس را نباید مصرف کرد. به همین دلیل است که بسیاری از صاحبان خانه ها از جوش شیرین برای تمیز کردن منزل و لباس های خود استفاده می کنند، به خصوص اگر کودک و حیوانات خانگی داشته باشند.

تفاوت دیگر در فرمول شیمیایی این دو ترکیب شیمیایی است. بوراکس فرمول شیمیایی Na۲B۴O۷·۱۰H۲O و جرم مولی ۳۸۱.۳۸ گرم بر مول را دارد. از طرف دیگر، جوش شیرین بی کربنات سدیم است و فرمول شیمیایی آن HaHCO ۳ است و جرم مولی آن ۸۴ گرم بر مول است.

 

پرسش های رایج در مورد بوراکس

خرید بوراکس در سایت جهان شیمی چگونه است؟
جهان شیمی شما را به بهترین فروشندگان بوراکس متصل می ‌کند. برای خرید بوراکس تنها کافی است از طریق بنر بالای صفحه یا کادر فروشندگان در پایین مقاله، فروشنده مورد نظر را انتخاب نمایید و با او تماس بگیرید.
چطور می توانم بهترین فروشنده براکس را پیدا کنم؟
برای پیدا کردن بهترین فروشنده براکس، شما می ‌توانید از فروشندگان منتخبی که پیشنهاد کرده‌ایم؛ استفاده نمایید. این فروشندگان به لحاظ تجربه و سابقه فروش، مورد تایید جهان شیمی هستند و صلاحیت آنها برای خرید و فروش براکس به طور مرتب بررسی می‌ شود.

کاربرد بوره در طلاسازی (خرید بوراکس طلاسازی)

پالایش طلا را می توان به زمان مصر ردیابی کرد و قدمت آن را بین ۵۰۰۰ تا ۲۰۰۰ سال قبل از میلاد دانست. باستان شناسان بیان کرده اند که زرگران بابلی ۲۰۰۰ سال قبل از میلاد از بوره به عنوان شار فلزکاری استفاده می کردند. با این حال، اعتقاد بر این است که یا جورجیوس آگریکولا در سال ۱۴۸۰ استفاده از بوره را در پالایش طلاسازی پیشنهاد کرده است. بوره در طلاسازی باعث بهبود جریان و شار طلا در هنگام ذوب می شود. فواید دیگر بوره در طلاسازی عبارتند از:

  • نقطه ذوب طلای در حال تصفیه را کاهش می دهد
  • اکسیدهای فلزی را از طلا حذف می کند
  • از اکسید شدن فلزات تصفیه شده در کوره جلوگیری می کند

کاربرد بوراکس

این ترکیب شیمیایی کاربرد های بسیار زیادی در صنایع مختلف دارد. کاربرد بوراکس در صنایع به عنوان یک تثبیت کننده آنزیم، امولسیفایر و مهار کننده بو استفاده است. همچنین نوعی ضد عفونی کننده، قارچ کش و یک جز مهم در تولید لعاب است. علاوه بر این، اغلب در بسیاری از محصولات مراقبت شخصی، از جمله مرطوب‌ کننده صورت، کرم دست، ژل حالت دهنده و موارد دیگر یافت می ‌شود، زیرا از فاسد شدن و جدا شدن مواد از یکدیگر در این محصولات جلوگیری می ‌کند. از این ترکیب شیمیایی همچنین به عنوان آفت کش در کشاورزی نیز استفاده می کنند.

قیمت خرید پودر بوراکس

بوراکس، بیشتر به صورت پودر سفید رنگ و نرم در بازار موجود است. شما می توانید این پودر را از فروشگاه های آنلاین و یا عطاری های محل خود تهیه کنید. همچنین می توانید این پودر را در منزل خود با استفاده از اسید بوریک تهیه کنید. اسید بوریک به صورت کریستال در دسترس است و شما با خرد کردن این کریستال ها، می توانید پودر نرمی را بدست آورید که به نام پودر بوراکس شناخته می شود.

بوراکس چیست برای اسلایم و قیمت خرید و فروش

برای تهیه اسلایم شما باید پودر بوراکس را در آب به خوبی حل کنید. این ترکیب شیمیایی هنگامی که در آب حل می شود، یون بورات را تولید می کند. یون‌ های بورات هنگامی که با محلول چسب و آب مخلوط می شود، کمک می ‌کند تا مولکول‌ های پلیمری بلندی بوجود آید. این مولکول های بلند، به راحتی نمی توانند حرکت کنند و جریان داشته باشند. بنابراین اسلایم شما دارای حالت کشسانی خواهد شد.

خرید اب بوراکس

برای تهیه آب بوراکس باید یک قاشق غذاخوری بوراکس را به آب اضافه کنید و به خوبی هم بزنید تا حل شود. این ترکیب شیمیایی در آب گرم راحت تر حل می شود. آب بوراکس کاربرد های زیادی دارد. یکی از کاربردهای این آب تولید اسلایم بازی است.

 

بوراکس ترک

بوراکس ترک پودری سفید رنگ است که از دانه های کریستالی تشکیل شده است. این محصول که به سه شکل خشک، دکا و پنتا هیدرات تولید می شود به راحتی محلول در آب محلول است. این ماده در صنایع مختلف کاربردهای متنوعی دارد به عنوان مثال در بیوشیمی برای ساخت محلول بافر و به عنوان یک ماده ضدقارچ در تولید فایبرگلاس و به عنوان یک محافظ و جادب نوترون در منابع رادیواکتیو و مهمتر از همه در ترکیبات بورون به عنوان ماده اولیه به کار برده می شود. بوراکس ترک که به صورت تجاری تولید شده است به مقدار خیلی کم دهیدراته شده و اغلب در محصولات پاک کننده و شوینده به کار می رود. این محصول در بسته بندی های ۲۵ کیلویی توسط کشور ترکیه به بازارهای جهانی عرضه می شود.

بوراکس اتی بانک ترکیه

بوراکس اتی بانک ترکیه محصول کشور ترکیه است که شکل ظاهری آن به صورت پودری سفیدی نرم بی رنگ است که به دلیل جاذب رطوبت بودن باید از تماس رطوبت و آب به آن جلو گیری شود زیرا در غیر این صورت به گلوله های چسبیده بهم تبدیل می شود. این ماده به دلیل کاربردهای فروان در تمام جهان بازار عرضه می شود. این محصول برای تولید شوینده ها مواد آرایشی و استخراج صنعتی معدن طلا و ساخت چسب استفاده می شود. همچنین در تهیه اسلایم به عنوان یک سرگرمی برای بچه ها نیز به کار برده می شود که امروز در همه جهان به اشکال مختلف و بسته بندی های جذاب در دسترس قرار گرفته است.

بوراکس اتی معدن ترکی

بوراکس اتی معدن ترکی به صورت بلورهای بی رنگ و به عنوان یک ماده تجاری به فروش می رسد. این ماده در اصل نمک اسید بوریک اسید است اما سوزاننده تر عمل می کند به همین دلیل به عنوان پیش ماده ترکیبات تجاری در صنعت مورد استفاده قرار می گیرد. بوراکس اتی معدن ترکی به صورت دکا و پنتا هیدرات که فرمی از سدیم بورات است و خلوص آن ۹۹.۹ درصد است نیز به بازار عرضه می شود.

این دو شکل از بوراکس بایکدیگر متفاوت هستند که تفاوت این دو نوع بوراکس در مقدار آب موجود در ساختار آنها است. نوع خشک این محصول هیچ مولکول آبی را در ساختار خود ندارد اما در مقابل نوع آبدار آن حدود ۱۰ مولکول آب در ساختار خود دارد که بیشترین میزان تولید را در تولید بوراکس به خود اختصاص داده است.

بوراکس دکا هیدرات

بوراکس دکا هیدرات به عنوان یک ترکیب طبیعی به طور گسترده در بسیاری از صنایع استفاده می شود. این نمک اسید بوریک به صورت پودر سفید و حاوی کریستال های نرم دارای خواص ضد قارچی است که موجب شده در صنعت پزشکی و داروسازی در درمان برخی بیماری های پوستی مفید باشد. همچنین در برنامه های کنترل آفات مورد استفاده قرار گیرد. کاربردهای صنعتی بوراکس دکا شامل استفاده به عنوان شار برای از بین بردن اکسیدهای فلزی نامطلوب و استفاده در بازدارنده های آتش است. همچنین به دلیل خاصیت ضد خورندگی به عنوان یک بازدارنده برای جلوگیری از اکسید شدن فلزات استفاده می شود. علاوه بر این نقش مهمی در تولید سرامیک و شیشه برای لنزها، چراغ‌ های جلوی اتومبیل و سایر نمونه‌ های تخصصی دارد.

بوراکس پنتا هیدرات

بوراکس پنتا هیدرات شکلی از بورات سدیم است که حاوی ۵ مولکول آب است و به صورت پودر یا کریستال گرانولی از سنگ معدن تینکال استخراج و در طی مراحل انحلال، ته نشینی با لخته های مختلف و سانتریفیوژ و فیلتراسیون، کریستالیزاسیون و خشک کردن تولید می شود.

این محصول به عنوان عایق حرارتی به محصولات شیشه ای اضافه می شود و مهمترین کاربرد آن به دلیل افزایش ویسکوزیته و سختی و دوام در الیاف شیشه و در بخش عایق است. این ماده همچنین به عنوان یک ماده اولیه با قدرت حلالیت بالا در آب در صنعت سرامیک و با تشکیل یه ماده محافظ و یکنواخت و چسبنده به عنوان محافظ در صنایع فلزات سنگین به کار برده می شود.

قیمت بوراکس

قیمت خرید و فروش بوراکس برحسب حجم و برند تولید کننده آن در بازار متفاوت است و شما می توانید از طریق شرکت های معتبری که در ادامه معرفی می شوند، با بهترین قیمت، اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایید. به طور کلی شرکت تولیدکننده و خارجی یا ایرانی بودن عامل مهم دیگری در تعیین قیمت مواد شیمیایی است. درصد خلوص مواد شیمیایی نیز یکی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت این مواد است. قیمت بوراکس نیز دارای شرایطی به همین صورت است.

فروش بوراکس

شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت خرید و فروش بوراکس از لیست فروشندگان پیشنهادی در قسمت بعد استفاده نمایید. این لیست شامل معتبرترین خریداران و فروشندگان بوراکس در بازار مواد شیمیایی است. برای آگاهی از اطلاعات تماس، حوزه فعالیت، آدرس، تلفن و سایر کانال های ارتباطی فروشنده موردنظر، تنها کافی است روی گزینه «اطلاعات تماس» کلیک کنید.

خرید بوراکس

یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه شیمیایی، خرید بوراکس از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است. با هدف افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران از کیفیت محصول موردنظر در فرایند خرید بوراکس، ما به عنوان مرجع مواد شیمیایی در ایران، تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین فروشندگان براکس را در این بخش و همچنین بنر بالای صفحه به شما معرفی نماییم. امیدواریم با معرفی تامین کنندگان منتخب، نگرانی های خریداران محترم کاهش یافته و بتوانیم لذت تجربه خرید بوراکس با قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه نماییم.



  • بازرگانی مهر شیمی

فروش انواع مواد شیمیایی صنایع غذایی و تجهیزات و لوازم تصفیه آب

نوشته های مشابه

‫۳۰ دیدگاه ها

  1. بازتاب: کاربرد و ویژگی های بوراکس و سی ام سی در صنایع
  2. بازتاب: کاربردهای جذاب بوراکس دکا و براکس پنتا که نمی دانید! - اخبار جدید
  3. ما یک شرکت فراوری مواد معدنی در ارومیه هستیم

    از فروشندگان بوراکس طلا یا بوره کمک ذوب طلا که شرایط فروش با تضمین بهترین قیمت بوراکس ذوب طلا و کیفیت مناسب را دارند دعوت می کنیم که از طریق شماره ۰۹۱۲xxxxxxx مسئول فروش دفتر تهران برای اراده پیشنهاد فروش با تماس بگیرند.

  4. سلام

    آیا برای عفونت های جزیی و خیلی کوچیک می تونیم خودمون داروی بوراکس از داروخانه بخریم و ضدعفونی کنیم؟ یا برای خریدش حتما باید نسخه پزشک داشته باشیم؟

    یه سوال دیگه هم داشتم
    کاربرد قیمت بوراکس در داروخانه با بوراکسی که بوراکس عطاری ها فرق داره؟ یا هر دوتا یکی هست؟

  5. داشتم تو دیجیکالا گشتی می زدم که ببینم فروشنده ها ، قیمت آب بوراکس برای اسلایم رو چند گذاشتن ؛ که برای پسرم کوچیکم بخرم

    بعد به صفحه شما رسیدم و دیدم محتوای شما تخصصی تر و بهتره ، ولی در مورد آموزش ساخت آب بوراکس برای اسلایم توسط کودکان ویدیویی ندارید، میشه چنین آموزشی رو اضافه کنید؟

  6. توی مقاله بالا خیلی توضیح دادید که پودر بوراکس چیست؟

    ولی چون این روزها استفاده از پودر بوراکس برای بازی کودکان خیلی رایج شده ، من تو کل اینترنت دنبال این هستم که آیا استفاده از آب بوراکس یا پودر بوراکس برای کودکان عارضه یا خطری در بلند مدت داره؟!

    مثلا برای چشم، پوست یا دستگاه تنفسی

    ازتون ممنونم

  7. برای کارگاه طلاسازی نیاز به خرید بوراکس برای ذوب طلا داریم ، نکته ای که باعث شد من تو سایت نظر بذارم بحث مرغوبیت بوراکس هست

    برای بوراکسی که ما برای ذوب طلا استفاده می کنیم؛ به نظر شما ، بوراکس ترکیه کیفیت و مرغوبیت لازم رو داره؟

    همچنین می خوام بدونم که کدوم شکت واردکننده بوراکس ترکیه هست؟

  8. بااینکه این روزها خیلی از فروشندگان مواد شیمیایی در دیجی کالا حضور دارند با این حال مثلا قیمت بوراکس در دیجی کالا خیلی متغیر هست
    پیشنهاد می کنم قبل از خرید بوراکس از یک سایت غیرتخصصی مثل دیجی کالا، نهایت دقت و بررسی را انجام دهید تا محصول تقلبی و غیراصل به دست شما نرسد.

  9. کسانی که تجربه خرید پودر بوراکس را از عطاری دارند ،
    لطف کنید و زیر این کامنت از هم تجربه خرید خود بنویسند و هم اینکه به نظر شما و با توجه به خریدهای گذشته قیمت پودر بوراکس در عطاری نسبت به پودر بوراکس در بازار چگونه است؟

  10. قیمت بوراکس در دیجی کالا، چند هفته پیش تصمیم گرفتم که برای ژل بازی پسرم از دیجیکالا پودر بوراکس بخرم

    اما در کمال تعجب ، به خاطر بسته بندی نامناسب ظرف محتوی پودر بوراکس شکسته بود و کل پودر پخش شده بود

    به نظرم واقعا جای تأسف داره که ضمن افزایش قیمت ، ولی فروشندگان حاضر نیستند که کیفیت بسته بندی خود را افزایش دهند

  11. من علاقه مند به خرید و فروش بوراکس نیستنم

    بلکه دنبال یک کارگاه آموزش بوراکس برای ذوب طلا هستم؛

    چنین کارگاه ها و آموزش هایی رو نمی شه در آموزشگاه های رسمی پیدا کرد؛ بلکه باید پیش اهل فن و صاحبان تجربه آموزش دید

    اگر در بین کارگاه‌های طلاسازی یا صنایع نزدیک شرکتی حاضر به جذب کارآموز در این حوزه هست؟ لطفاً در جهت ارتباط اطلاعات تماس خود را قرار دهد

  12. قیمت بوراکس در عطاری ممکن هست که از فروشندگان بوراکس در بازار ارزونتر باشه؛

    اما من خیلی نگران کیفیت و اصالت پودر بوراکس فله ای هستم، چون در عطاری ها اجناس معمولا دارای مارک و نشان تجاری یا نشان استاندارد نیستند
    در کل به نظر شما ارزش داره که از عطاری پودر بوراکس بخریم؟

  13. برای خرید بوراکس ارزان ، چند روش وجود داره. از خرید حضوری که معمولا در حوزه شیمیایی مرسوم نیست تا خرید از سایت های مختلف ودر نهایت خرید بوراکس از فروشندگان که در صفحه معرفی کردید.
    میشه بگید که این مورد آخر برای خریداران بوراکس چه مزینی داره.

  14. از این مقاله لذت بردم و استفاده کردم، خصوصا اینکه بهترین فروشندگان و واردکنندگان بوراکس را معرفی کردید

    البته من بالا تا پایین مقاله را بررسی کردم نتوانستم محل فروش بوراکس در تهران را پیدا کنم
    فکر می کنم اگر محل فروش بوراکس در تهران را به مقاله اضافه کنید ؛ خوانندگان ، خریداران و فروشندگان بوراکس دیگر نیاز به هیچ سایت دیگری برای کسب اطلاعات در مورد بوراکس ندارند

  15. شرکت بازرگانی ما تمایل به خرید تعداد محدودی قطره بوراکس دارد. البته تعداد دقیق بعد از انتخاب فروشنده به او اعلام خواهد شد ، از دوستان خریدار بوراکس می خواهم که تجربه خود را در رابطه با خرید بوراکس از فروشندگانی که در این مقاله معرفی شده اند؛ در انتهای این کامنت درج کنند

    نظر صادقانه شما خریداران قطعا به ما و سایر متقاضیان خرید بوراکس کمک شایانی خواهد کرد

  16. شرکت بازرگانی ما تمایل به خرید تعداد محدودی قطره بوراکس دارد. البته تعداد دقیق بعد از انتخاب فروشنده به او اعلام خواهد شد ، از دوستان خریدار بوراکس می خواهم که تجربه خود را در رابطه با خرید بوراکس از فروشندگانی که در این مقاله معرفی شده اند؛ در انتهای این کامنت درج کنند

    نظر صادقانه شما خریداران قطعا به ما و سایر متقاضیان خرید بوراکس کمک شایانی خواهد کرد

  17. دیشب داشتم با پسرم قیمت بوراکس در دیجیکالا رو از برندهای مختلف چک می کردیم.

    شرکت های مختلف ایرانی که پودر بوراکس برای ساخت ژل بازی تولید کردند؛ تشخیص کیفیتشون و اینکه کدوم محصول به اندازه قیمتش باکیفیت هست، کار سختیه.

    از شما و خریداران سایت تون می خوام که اگر کسی اخیرا پودر بوراکس برای ژل بازی خریده ، نظرشو و اسم مدل و برند اون پودر بوراکس رو بگه.

  18. برای کاربردهای شخصی و نه صنعتی؛ آیا لزومی دارد که حتما از فروشندگان مواد شیمیایی، بوراکس خریداری کنیم؟
    یا مثلاً با توجه به مناسب بودن قیمت بوراکس در عطاری، خرید بوراکس یا برخی دیگر از مواد شیمیایی مثل ثعلب رو از عطاری‌ها توصیه می‌کنید؟

  19. محل فروش بوراکس در تهران دقیقا کجاست؟

    البته منظور من یک فروشگاه خاص نیست ؛ بلکه مرکزی خرید و فروش بوراکس که بتوان به مجموعه ای از فروشگاه ها دسترسی داشت

    بجز شهر تهران اگر در شهر تبریز هم چنین مرکزی وجود، معرفی کنید.

    البته کلا پیشنهاد می کنم که مراکز فروش بوراکس در شهرهای بزرگ کشور را در کنار فروشندگان منتخب معرفی کنید

  20. هر چقدر در اینترنت و جاهای دیگه جستجو کردم ،محل فروش بوراکس در کرج رو نتونستم پیدا کنم. جالبه که حتی سایت های آگهی و تبلیغات هم محتوای خاصی در این مورد نداشتن. اگر شما فروشندگان معتبر مواد شیمیایی در کرج به شکل فروشگاه یا حتی غیرحضوری معرفی کنید، کمک بسیار بزرگی به خریداران بوراکس و مواد شیمیایی در استان البرز و خصوصا شهر کرج می کنید.

  21. فروش بوراکس دکا

    ساکن لرستان هستم و می خواهم‌ از بوراکس دکا برای کود زمین کشاورزی استفاده کنم. چرا همه فروشندگان شما در تهران هستند؟ آیا می توانید فروشنده ای برای فروش بوراکس دکا در خرم آباد معرفی کنید که هم به مکانی به ما نزدیک باشد و هم مورد تایید شما باشد.

  22. با توجه به قیمت بوراکس در داروخانه خواهش می کنم که یک داروی بوراکس برای پوست معرفی کنید که نسبت به سایر داروها هم عارضه کمتری باشد و هم موثرتر باشد. البته من با مطالعه در اینترنت و بدون تجویز پزشک تصمیم به استفاده از چنین دارویی گرفتم و نمی دونم که کار درستی هست یا نه؟

  23. خیلی جالبه الان که خیلی از داروها از پوشش بیمه ای خارج شدند، و دارویی مثل بوراکس یک داروی غیرضروری تلقی میشه. چون قیمت بوراکس در داروخانه کمی گرون هست؛ آیا کسی اطلاعی از پوشش بیمه ای این دارو داره؟ و اینکه اگه کسی از بوراکس استفاده کرده، درباره میزان تأثیرگذاریش و شیوه درست استفاده لطفا بنده رو راهنمایی کنه.

  24. خسته نباشید واقعا سایت خوب و مفیدی دارید. در شرایطی خیلی از مردم به خاطر مشغله های کاری امکان سفر به تهران را ندارند، و ممکن است به دلایل متعدد برای خرید بوراکس تمایل به خرید آنلاین هم نداشته باشند؛ پیشنهاد می کنید، بوراکس را از کجا تهیه کنیم؟ اهل بجنورد هستم و تو این چند وقت اخیر، یکی از چالش های من پیدا کردن فروشنده خوب برای خرید بوراکس و برخی مواد شیمیایی دیگر بوده است.

  25. بازتاب: بوراکس یک ترکیبی مفید و پرکاربرد در صنایع
  26. برای کاربردهای شخصی و نه صنعتی؛ آیا لزومی دارد که حتما از فروشندگان مواد شیمیایی، بوراکس خریداری کنیم؟
    یا مثلاً با توجه به مناسب بودن قیمت بوراکس در عطاری، خرید بوراکس یا برخی دیگر از مواد شیمیایی مثل ثعلب رو از عطاری‌ها توصیه می‌کنید؟

  27. شما سایت شرکتی هستید یا سایت معرفی سایر شرکت ها؟ برای استعلام قیمت بوراکس صنعتی با چه کسی باید تماس بگیرم؟ خواهش می کنم، خیلی ساده توضیح دهید. من صاحب یک کارگاه ساخت جواهر آلات هستم و دانش زیادی در زمینه جستجو در سایت های اینترنتی ندارم.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا